AUTO SERWIS GARAGE

Transportowa 4e, Słubice, 69-100 Słubice

****** 6 (2 opinie)

Mapa

Wyznacz trasę

Umów wizytę przez internet
AUTO SERWIS GARAGE

O warsztacie

Transportowa 4e, Słubice, 69-100, Słubice

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

  Jesteśmy nowoczesnym warsztatem samochodowym oferującym kompleksowe usługi w zakresie napraw mechanicznych takich jak wymiana pasków rozrządu, klocków i tarcz hamulcowych, sprzęgieł, elektrotechniki, elektroniki samochodowej, napraw układów ESP/ABS/ASR, diagnostyki silników benzynowych i wysokoprężnych, diagnostyki i napraw układów hamulcowych, elektroniki pokładowej,regeneracje wtryskiwaczy BOSCH,regeneracje Turbosprężarek,oraz maglownic i sprężarek klimatyzacji.

Więcej

Cennik

Chiptuning

od 400 do 1500
Diagnostyka diagnoskopem

od 100 do 300
Diagnostyka komputerowa silnika

do 50
Diagnostyka oscyloskopem

od 100 do 300
Diagnoza Vanosa/ustawienia rozrządu

od 200
Elektryka/ naprawa

od 80
Kapitalny remont silnika

od 2500
Korekta oprogramowania

od 400
Naprawa / regulacja lpg

od 50
Obsługa filtra dpf

od 200 do 800
Regeneracja turbosprężarek

od 400
Regeneracja wtryskiwacza CR

od 250 do 600
Regeneracja wtryskiwaczy Piezo Bosch

od 300 do 500
Sprawdzenie czujników/ silniczków/ podzespołów

od 30
Wtryskiwacze benzynowe naprawa, regeneracja

od 200
Wymiana głowicy

od 800 do 1200
Wymiana klocków hamulcowych

od 60 do 120
Wymiana oleju silnikowego

do 50
Wymiana rozrządu silnik benzynowy 16 zaworowy

od 250 do 800
Wymiana rozrządu silnik diesel

od 400 do 600
Wymiana silnika

od 1500 do 2500
Wymiana sprzęgła

od 300 do 800

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (2)

Dodaj opinię
6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 2 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Prawdziwy warsztat. Nie naciagają. Uczniowa diagnoza
    Polecam


    Ford Fiesta

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    diagnoza za 10 minut.kurla magik
    takich zbyt malo


    toyota

Nasze porady (19)

Citroen c5 2.0 16 v 2002 r
falowanie obrotów, czuć zapach benzyny po odpaleniu ,na zimnym czarny dym z rury wydechowej.
Honda civic 1990 hatchback 1.3 16v 75km
Mam pewien problem z pracą silnika. Model samochodu Honda civic 1990 hatchback 1.3 16v 75km. Samochód stał 8 lat, związku z tym włożyłem nowy akumulator, świece i wlałem do chłodnicy zwykłą wodę, ponieważ mam zamiar wszystko spuścić i wlać nowy płyn do chłodnicy. Przed włożeniem świec wlałem 50 ml nafty, wydmuchałem powietrze i dopiero wkręciłem świece. Wlałem benzynę i odpaliłem silnik poczekałem aż silnik się rozgrzeje do 90*C. Po upływie 15 minut zgasiłem silnik aby dolać więcej paliwa. Następnie odpaliłem silnik, po 15 minutach wszystko działało aż do momentu wciśnięciu pedału gazu do 3 tyś obrotów. Nagle silnik zgasł jak puściłem gaz i po tym czasie cały czas tak się dzieje. Elektronika jest sprawna, komputer nie pokazuje żadnego błędu. Również zauważyłem, jak dodawałem gazu przez 5 minut, puściłem gaz i zaczął chodzić na 450 obrotach. Zauważyłem że obrotomierz skacze po między 500 a 400 obrotami. Nie wiem co zrobić w takim momencie. Proszę o pomoc.
fiat bravo 1.9jtd disel 2007
Witam mam problem z moim fiatem bravo 1.9 jtd 120km 2007 problem polega na odpalaniu czy zimny czy ciepły tak samo pali to znaczy kilkanascie razy odpala za pierwszym razem a nieraz trzeba go kilka razy kręcić żeby odpalił po czym z tłumika wylatuje biały dym oczywiście przez chwile ,świece ok komputer nic nie pokazuje nowy filtr założony zawór zwrotny też nie wiem co może być proszę o pomoc
Witam moje pytanko jest takie,: BMW F10 N57 maglownica elektrczna zacina się przy skręcie w prawo silniczek wspólny na pasku łożysko z kołem paska niby okej podkładki zabezpieczajáce całe???
Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Umów wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat