Warsztat polecany przez innych kierowców.

AutoExpress Kulik

Przemysłowa 3, Paruszowiec , 44-203 Rybnik

****** 5 (97 opinii)

AutoExpress Kulik

O warsztacie

Przemysłowa 3, Paruszowiec, 44-203, Rybnik

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00
Sobota od 08:00 do 14:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Dlaczego warto wybrać właśnie nasz warsztat ??

Zapraszamy do naszego serwisu "AutoExpress Kulik" mieszącego się w Rybniku , przy ulicy Przemysłowej 3 ( na skrzyżowaniu Mikołowskiej z Przemysłową kieruj się w stronę Rybnik Piaski, za około 250m znajdujemy się po prawej stronie na terenie byłej Huty Silesia - naprzeciw PURMO). Dysponujemy halą o wielkości prawie 500m2 co daje nam możliwość pracy przy kilku samochodach jednocześnie. 

Serwis samochodowy "AutoExpress Kulik" to miejsce w którym bez obaw będziesz mógł zostawić swój samochód w rękach najlepiej wykwalifikowanych mechaników i zlecić jego przegląd oraz usunięcie awarii. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i staramy się by każdy wyjechał od nas w pełni usatysfakcjonowany. 

Specjalizujemy się w wielu markach samochodów bazując na najwyżej jakości częściach.

W razie potrzeby dla zadowolenia naszych klientów na czas naprawy oferujemy samochód zastępczy. 

Nasz serwis jest jednym z najczęściej wyszukiwanych i najwyżej ocenianych warsztatów w Rybniku.

Najprawdopodobniej najlepszy serwis w mieście ! 

Więcej

Opinie (97)

Dodaj opinię
5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 97 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W dniu 14.07.2021 byłem umówiony na sprawdzenie szczelności klimatyzacji i jej nabicie. Po usłudze okazało się, że zostałem także policzony za serwis klimatyzacji ktury nie został wykonany, sprawdzenie szczelności miało kosztować 30 zł a na fakturze było 80 zł. Został także skradziony element z mojego breloka w kluczach a serwisant jadąc do przodu chciał wrzucić wsteczny co sprawiło tak głośne tarcie zębatek, że wszyscy w warsztacie patrzeli się z zdziwieniem co się dzieje. Myślałem, że czeka mnie serwis wymiany skrzyni biegów.
    W skrócie:
    - Zostałem w sumie policzony 340 zł gdzie usługa miała kosztowac 160 zł.
    - Skradziono element breloka przy kluczach.
    - Brak znajomości manualnej skrzyni biegów.

    Ogólnie polecam omijać ten warsztat szerokim łukiem.


    mistsybiszi colt 1.1 2009

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Warsztat ten w ciągu czterech lat wymieniał nam TRZY RAZY kompletny rozrząd, pomimo nieadekwatnego przebiegu i wskazań producentów. Żaden z Panów właścicieli nie potrafi wyjaśnić tej sytuacji, każda taka usługa to koszt ok. 1300 zł, posiadamy faktury,jesteśmy stałymi klientami i odnosimy wrażenie że Panowie nabijają nas w butelkę, za każdym razem opowiadają bajki, że coś się urwało, że jakaś śróbka się wygięła, że przetarł się pasek, trzeba coś gwintować, itd, a my klienci niestety tego nie sprawdzimy!!!!,zresztą taki sam mechanizm tłumaczeń opisał klient z listopada ub roku, więc budzi to podejrzane tłumaczenia i skojarzenia, przez takie praktyki, niestety tracimy zaufanie do właścicieli warsztatu, niestety nie polecamy takich mało transparentnych usług.



    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Pani Elżbieto i Panie Eugeniuszu, jest nam niezmiernie przykro, że potraktowali Państwo nasze wieloletnie zaangażowanie w to żeby Państwa Skoda Octavia była zawsze gotowa do długich podróży, które Państwo tak uwielbiają. Dziwi nas bardzo, że sugerują Państwo,że nasze usługi nie są transparentne. Za każdym razem były Państwu okazywane wymienione części, przed każdą wymianą byli Państwo informowani o kosztach i usługach, które musieliśmy wykonać, a na końcu dostawali Państwo dokument na, którym widniały wszystkie pozycje usług i części wraz z kodami, by mieli Państwo możliwość zweryfikowania ceny. 0d 2018 roku odwiedzali nas Państwo 11-krotnie, nie liczę lat wcześniejszych w których było nam dane świadczyć dla Państwa usługi i zawsze podchodziliśmy do waszego samochodu w pełni profesjonalnie, a do Państwa z wielką sympatią. Wymianę rozrządu z Państwem konsultowaliśmy, jeżeli na tym etapie mieli Państwo wątpliwości co do naszej transparentności mogli się Państwo skonsultować z rzeczoznawcą samochodowym co jest praktyką bardzo częstą i jeżeli wiemy, że klient nie jest zorientowany w świecie motoryzacyjnym takie rozwiązanie proponujemy by mógł oprzeć swoją decyzję o informacje z dodatkowego źródła. W Państwa przypadku kierowaliśmy się tylko i wyłącznie dobrem Państwa samochodu, ponieważ każde uszkodzenie związane z układem rozrządu niesie za sobą poważne konsekwencje i bardzo duże koszty. W każdym układzie są elementy, które ulegają wymianie(pasek, rolki, pompa wody) są też takie, które jej nie podlegają np. koła zębate. Więc jeśli uszkodzeniu ulega element, którego się nie wymienia podczas standardowej usługi wymiany rozrządu, zasadnym po wymianie uszkodzonego elementu, który bezpośrednio współpracuje z rozrządem jest wymiana również samego rozrządu, szczególnie mając na uwadze ilość przejechanych kilometrów jak również czas od ostatniej wymiany rozrządu czyli ponad 37 tyś kilometrów i 4 lata. Podsumowując jest nam bardzo przykro, że w związku z brakiem wiedzy źle Państwo ocenili naszą pracę. Również nie mamy sobie nic do zarzucenia jeżeli chodzi o transparentność usług bo to Państwo podejmowali decyzje i wszystkie czynności były z Państwem konsultowane. Jak zawsze dalej są Państwo mile u nas widziani i mam nadzieję, że ta odpowiedź zmieni również Państwa pogląd na sprawę naprawy Państwa Skody. Pozdrawiam, Robert

    Skoda

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Ten warsztat to porażka. Oddałem na dość prostą i tanią wymianę w podwoziu. Przy płaceniu rachunek zwalił mnie z nóg. W odpowiedzi usłyszałem długą opowieść jak to się namęczyli, żeby dojść do wymienianej części musieli dodatkowe rzeczy wykręcać, śruby im się urywały, musieli je rozwiercać i gwintować i wkręcać nowe, bo to wie pan jakby producent myślał toby dał nierdzewki a tak to się napracowali jak nigdy. Po czasie pojechałem do garażu znajomego, sprawdziłem w kanale, te śruby nie miały nawet śladu po kluczu. Wiec jak ktoś chce wymienić opony to może tam jechać, na tym nie da się naciągnąć, a jak szukacie dobrego mechanika to szukajcie gdzieś indziej.


    Citroen

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam tego mechanika. Udaliśmy się kilka razy do warsztatu z problemem świecącej się kontrolki silnika. Mechanicy sami nie wiedzieli, co samochodowi dolegało. Po kilku wizytach zalecili wymianę EGR, co też uczyniliśmy, ale problem nie zniknął. Auto bardzo długo stało w warsztacie, po czym postanowiliśmy skorzystać z pomocy innego mechanika, który dodatkowo zrobił to za darmo...
    Okazało się, że problem polegał na przestawieniu jednej cyferki... Za wizyty w warsztacie AutoExpress Kulik z tym jednym konkretnym problemem zapłaciliśmy ok. 400 zł. Dodatkowo okazało się, że nowy EGR, który nam wstawili, jest bardzo słabej jakości, sprowadzony z Chin ;)
    Długi czas oczekiwania na naprawę samochodu. W warsztacie błąd z komputera skasowany, po wyjechaniu i przejechaniu kilkunastu metrów znów zapalała się kontrolka... Dodatkowo przez telefon mechanik podawał inne ceny, niż na miejscu. Dopiero po zwróceniu uwagi zaczął się tłumaczyć i naliczył jakąś zniżkę. Odniosłam wrażenie, że gdybyśmy się nie upomnieli, że przez telefon była podana inna cena, zapłacilibyśmy 2x drożej. Koszt naprawy zupełnie nie adekwatny do jakości świadczonych usług. Pozostaje jedynie się zastanawiać, czy gdybyśmy udali się do kogoś innego za pierwszym razem, musielibyśmy ponosić tak wysokie koszty naprawy i wymieniać EGR...


    Volswagen POLO

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Auto zostało oddane do diagnostyki i ewentualnej naprawy. Objawy - dymiący, szarpiący silnik. Pierwsza diagnoza = problemy z zaworami, później się okazało że jest pęknięta głowica, pozostałe części silnika w porządku. Została wymieniona głowica na używaną i zregenerowaną. Przy odbiorze samochodu okazało się że końcówka drążka kierowniczego nie została wymieniona, mimo że było to zlecone (tłumaczenie że zapomnieli, bo urlopy, bo mało mechaników). Przejechaliśmy jakieś 30km do domu, a następnego dnia auto nie odpaliło. Przyjechał mechanik, stwierdził że jest jakiś problem z zaworami, bo z rury filtra powietrza wydostają się spaliny. Zabrali auto lawetą na warsztat. Jeden mechanik stwierdził że "stało się to samo". Potem zaczęły się problemy, właściciel upierał się że wymienili olej (na rachunku nie było, a płyn chłodniczy, śruby i uszczelki owszem). Stwierdzili że cały silnik jest zatarty i nadaje się tylko do wymiany ( w wycenie nowej naprawy olej i filtr już się pojawił). To nie moja opinia ale słowa właściciela przed naprawą, że silnik jest w dobrym stanie i inie wymaga dodatkowej naprawy. W efekcie szkoda została zgłoszona do PZU, jednak w sposób taki że zleciliśmy wymianę głowicy a nie naprawę silnika, w wyniku czego szkoda nie została uznana, ponieważ głowica została wymieniona. Oczywiście w zgłoszeniu już olej nie był wymieniony i stary olej spowodował zatarcie silnika. Dodam że niecały rok wcześniej silnik był płukany, ponieważ była wymieniana turbina i płukanie oraz wymiana oleju była wymagana do gwarancji. Druga naprawa w tym warsztacie została wyceniona na około 10 tyś zł, auto nie działa już prawie pół roku. Niestety jesteśmy zmuszeni wkroczyć na drogę sądową.


    Chevrolet Captiva

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Na podstawie sprawdzenia samochodu pod komputerem, stwierdzili wymianę turbo co nie okazało się prawą.
    Niby mi wymienili Zacisk z przodu na nowy ale starego już nie dostałem.. na zapytanie że go chce powiedzieli że wyrzucili.. tragedia.
    Ja dla mnie kłamstwo się tam szerzy, Kobieta która zamawia części wie więcej na temat twojego samochodu niż mechanik który to robi.
    Dałem się nabrać i zostawiłem tam sporo pieniędzy tak naprawę za nic..
    Do przykładu jeszcze napisze że za wymianę filtrów i olej (kupiłem swój olej i filtry) skasowali mi 130 zł.. Za zacisk którego mi nie dali dałem niby nowy zapłaciłem 290 zł + robota 90..
    Naprawę nie polecam, jestem wściekły to takim traktowaniu..


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witamy serdecznie.
    Samochód został odebrany w dniu wczorajszym i sytuacja opisana przez Pana Marcina, jest nieprawdą.
    Nie wiemy co spowodowało wystosowanie tego komentarza ponieważ Pan Marcin podczas odbioru samochodu był bardzo zadowolony z wykonanych usług i kosztów naprawy samochodu. Ceny które Pan Marcin podał w komentarzu są nieprawdziwe i zostały zawyżone. Za wymianę kompletu filtrów i oleju ( części klienta) Pan Marcin zapłacił nie 130zł jak napisał, a 80zł za wymianę filtrów i 30zł za wymianę oleju co daje łączną kwotę 110zł. Pan Marcin również myli się co do wymienionego zacisku, ponieważ został wymieniony zacisk tylny lewy a nie przedni jak Pan Marcin opisuje. Zacisk został wymieniony ponieważ Pan Marcin oddając samochód do naprawy stwierdził że Jego znajomy mechanik ocenił iż do wymiany są linki hamulca pomocniczego. Po naszej diagnozie okazało się że linki są w pełni sprawne a przyczyną blokowania się hamulca tylnego lewego, jest uszkodzony zacisk hamulcowy. Zacisk hamulcowy który wymieniliśmy nie został Panu Marcinowi oddany, ponieważ żeby Pan Marcin miał niższy koszt zakupu zacisku, musieliśmy zwrócić wymontowany zacisk do fabrycznej regeneracji, co obniżyło koszt zacisku o jakieś 150zł. Jeżeli Pan Marcin pragnie koniecznie otrzymać zdemontowany zacisk może się u Nas pojawić z kwotą 150zł a stary zacisk zostanie mu zwrócony. Również cena którą podaje Pan Marcin za wymianę zacisku jest podana kłamliwie. Ponieważ wymiana z odpowietrzeniem układu hamulcowego wyniosą nie 90zł jak ujął Pan Marcin a 60zł. Pisząc odpowiedź na ten komentarz opieramy się o dokładnie ten sam protokół sprzedaży który otrzymał od Nas Pan Marcin. Co do diagnozy związanej z turbosprężarką zostało Panu Marcinowi przedstawione że podczas jazdy próbnej w asyście mechanika i podłączonego testera diagnostycznego sprawdzającego i pokazującego na bieżąco parametry silnika i doładowania, zostało zdiagnozowane że ciśnienie doładowania przekroczyło górną granicę doładowania. Po wykonanej jeździe próbnej została sprawdzona manualnie pompką podciśnieniową zdolność pracy gruszki ciśnieniowej. Element ten nie pracował prawidłowo więc w najbliższym czasie istnieje duże ryzyko uszkodzenia silnika o czym Pan Marcin został poinformowany. Ponadto, naprawa samochodu została ukończona szybciej niż planowano i o połowę mniejszymi kosztami, co spotkało się z euforycznym zadowoleniem klienta podczas odbioru samochodu. Nie wiemy jak mamy zareagować na komentarz napisany przez Pana Marcina. Czy jest to złośliwość czy gorsze samopoczucie i mówiąc po ludzku - ręce nam opadły ponieważ staramy się każdy samochód i każdego klienta traktować indywidualnie i z najwyższą kulturą. Prosimy naszych obecnych i przyszłych klientów o traktowanie niektórych komentarzy z dużą rezerwą. Nie jesteśmy perfekcyjni ale staramy się sprostać najwyższym oczekiwaniom stawianym przez Naszych klientów a wszelkie niedogodności rozwiązywać jak najkorzystniej dla klienta. Ci klienci którzy Nas bliżej poznali wiedzą, że na pierwszym miejscu stawiamy doprowadzenie ich samochodu do jak najlepszego stanu mając przy tym na uwadze ich bezpieczeństwo i ewentualne koszty które musieliby ponieść w przyszłości. My wiemy że czasami trzeba wymienić coś więcej niż się wydaje na pierwszy rzut oka, by w dłuższej perspektywie czasu samochód nie generował zbędnych i często większych kosztów dla klienta. Życzymy Panu Marcinowi owocnej pracy z kolejnym serwisem.

    Audi

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam zapłaciłem ponad 400 zł za wymianę amortyzatorów [PRZÓD] teraz się okazuje ,że został wymieniony jeden amortyzator a drugi dosztukowany.
    W układzie kierowniczym panowie zamiast pod śruby dać podkładki, to znalazły się kawałki ścierek [dziwne ,że mnie policja nie zatrzymała]. Zapłaciłem za wymianę oleju a do wymiany nie doszło.
    Przykro mi bardzo ale na przyszłość trzeba iść ze swoim znajomym mechanikiem do innych takich serwisów.

    Pozdrawiam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witamy serdecznie.
    Po sprawdzeniu w naszej bazie samochodów z ostatnich 3 miesięcy stwierdzamy iż nie wymienialiśmy w samochodzie marki Opel amortyzatorów wraz z naprawą zawieszenia i wymianą oleju. Powyższy komentarz jest najprawdopodobniej komentarzem konkurencji ponieważ zdania na temat ścierek zamiast podkładek nawet nie będziemy komentować.
    I pytanie klucz: Po co przyjeżdżać do Nas jeśli ktoś ma swojego zaufanego mechanika? Raczej naprawia się samochód u Niego.

    Pozdrawiamy AutoExpress Kulik

    opel

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Prawie 300 zł za wymianę 2 klocków hamulcowych to przegięcie. A zachowanie takie jakby to oni robili łaskę klientowi, widać że te pozytywne opinie to sobie sami piszą.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witamy serdecznie.
    Klocki zostały wymienione w komplecie na przedniej osi, nie tylko dwa.
    Pozatym klient zapomniał dodać że zostały zdjęte, przetoczone i ponowanie zamontowane tarcze hamulcowe - wszystko w cenie 300zł.
    Pozdrawiamy serdecznie

    Mazda

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    drodzy nie potrafią nawet wymienić klocków i tarcz jeszcze wmawiają że wszystko pasuje a felgi drzą po zaciskach


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witamy, według naszej opinii i wiedzy wymieniony zestaw klocków i tarcz hamulcowych został wymieniony prawidłowo. Tarcie zacisków hamulcowych o ODWAŻNIKI, a nie o felgi jak Pan twierdzi jest spowodowane rozmiarem i kształtem felg aluminiowych, które zostały zastosowane w Pana samochodzie. Zastosowanie nowych tarcz i klocków w znacznym stopniu przybliżyło zacisk w stronę felgi. Dodamy też, że felga aluminiowa, która jest zastosowana w Pańskim samochodzie jest przystosowana do nabijania ciężarków od strony wewnętrznej. Zostało to Panu jasno przedstawione przy oględzinach w piątek, więc nie wiemy skąd ten negatywny komentarz. Jeżeli dalej ma Pan wątpliwości może Pan zlecić w każdym serwisie przegląd jakości wykonania usługi wymiany klocków i tarcz hamulcowych przedniej osi. Jeżeli zostanie znaleziony błąd w montażu jako serwis pokryjemy koszty związane z naprawieniem naszego błędu.

    Pozdrawiamy,
    AutoExpress Kulik

    reno

  • w
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Miałem o was dobre zdanie ale po ostatniej wycenie musze z przykrością stwierdzic ze ładny z wierzchu warsztat musi kosztowac ładne banery itd wycena robocizny za która gdzie indziej zapłaciłem 3 razy mniej


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witamy serdecznie, staramy się jak możemy być konkurencyjni na rynku usług serwisowania samochodów i ze zdziwieniem przyjmujemy Pana komentarz ponieważ staramy się utrzymywać ceny na poziomie cen konkurencyjnych serwisów na terenie Rybnika. Pomimo tego inwestujemy w nowe urządzenia mające na celu skrócenie czasu napraw, podniesienie jakości i dokładności usług. Już od przyszłego miesiąca będziemy mieli w ofercie samochód zastępczy, który jeszcze bardziej ułatwi klientom pozostawienie samochodu w naszym serwisie. Naszym najwyższym celem jest zadowolenie klienta, szybka naprawa i serwis samochodu. Mamy nadzieję, że przy kolejnym serwisowaniu Pana samochodu przynajmniej wyceni Pan usługę i mile się zaskoczy.
    Pozdrawiamy,
    AutoExpress Kulik

    mercedes

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Ten warsztat to jakaś kompletna pomyłka, podobnie jak poprzednicy uważam, że wszystkie pozytywne komentarze zawdzięczają pracującej tam ekipie i znajomym. Prosta wymiana węża chłodnicy i znalezienie wycieku w układzie klimatyzacji trwała w tym warsztacie ponad 2 tygodnie, przy zapewnieniu właściciela, że auto będzie do odbioru na drugi dzień, maksymalnie na dzień później... Dowiedzieć się telefonicznie co dzieję się z samochodem raczej odradzam, bo zależnie kto odbierze telefon możecie usłyszeć różne diagnozy. Umówiony byłem z warsztatem na informowanie mnie o wszelkich kosztach przed podjęciem naprawy, ale aż do chwili odebrania samochodu nie poinformowano mnie o kwocie. Gdy zapytałem po tygodniu jak wygląda sprawa z autem powiedziano mi, że nowy wąż do chłodnicy już jedzie, po dwóch tygodniach powiedziano, że założyli stary tylko poklejony klejem epksydowym!!!, a przy odbiorze okazało się, że założony jest stalowy trójnik, dorabiany u rzemieślnika, w miejsce oryginału, który był przyczyną wycieku. Nie bardzo wiem, jak to skomentować. Co do klimy, wyciek zdiagnozowano na kompresorze - warsztat wycenił regenerację starego kompresora na cenę 1200zł, przy cenach nowego oryginału pomiędzy 300-600zl. Niż dodać, nic ująć.
    W odpowiedzi na ten komentarz spodziewam się informacji, że auto pewnie jest nietypowe lub brak do niego części, podczas gdy sam będąc na wyjeździe za granicą w wolnym czasie znalazłem ich całą masę, w dowolnej cenie, ilości i stanie (nowe/używane), jednak w warsztacie stwierdzili, że sami się tym zajmą. Tak więc drobne naprawy polecam robić we własnym zakresie, a na większe wybrać inny warsztat.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam, tak jak pan wspomniał Jaguar S-Type nie jest samochodem popularnym w Polsce, a coś o tym wiemy ponieważ jeden z naszych pracowników posiadał szczęśliwie dokładnie ten model samochodu z takim samym silnikiem. Zacznijmy od tego, że Pan przyjechał do naszego serwisu na serwis klimatyzacji, po szybkiej diagnozie okazało się, że układ jest nieszczelny i trzeba będzie umówić się na sprawdzenie szczelności układu i znalezienie miejsca nieszczelności. Dzięki spostrzegawczości i wnikliwości znaleźliśmy też wyciek płynu chłodniczego o którym klient nie miał pojęcia na tyle spory, że dalsza jazda groziła przegrzaniem silnika. Z doświadczenia posiadania takiego samochodu wiedzieliśmy o bardzo wrażliwych uszczelkach głowicy na temperaturę wiec przekonaliśmy klienta by pozostawił u nas samochód. I oczywiście sprawę trzeba załatwić szybko, solidnie i przede wszystkim TANIO! Posiadając samochód tej klasy trzeba się liczyć, że części zamienne mogą kosztować więcej, niż do popularnych modeli samochodów. Oczywiście nowy króciec odpadał bo był za drogi dla klienta,(a nie wąż wodny jak opisuje klient) więc zaczęły się poszukiwania używanego, tańszego co niestety wiązało się z czasem. Zamówiony króciec okazał się inny co kolejny raz wydłużyło czas naprawy. W końcu zamontowaliśmy króciec stalowy specjalnie przygotowany do tego modelu, bo jest to podobno wada 3,0 litrowych silników! Firma, która zrobiła dany króciec udzieliła na niego roczną gwarancję! Poza tym jest on zrobiony ze stali kwasoodpornej co daje gwarancje braku korozji i problemów z tym związanych. Wystarczy troszkę poczytać i każdy będzie wiedział, które rozwiązanie jest lepsze plastik czy stal kwasoodporna. Droższy ale jest pewność, że już nie ulegnie uszkodzeniu bądź pęknięciu. W opinii klienta ma on zastrzeżenia co do czasu naprawy, a nie do jej wykonania co nas bardzo cieszy. Możliwe, że dało się naprawić samochód szybciej. Postaramy się by praca była jeszcze bardziej wydajna by ich właściciele szybciej mogli się cieszyć swoimi pojazdami. Co do klimatyzacji cena 1200zł za wymianę kompresora, płukanie układu, sprawdzanie szczelności, serwis klimatyzacji z odgrzybieniem i kompresor nie wydaje nam się wygórowana.

    Komentarz uznajemy za trochę złośliwy, ale takie tez się zdarzają,

    zespół AutoExpress Kulik

    Jaguar SType

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Ludzie istny dramat!!! Oddałem swoje auto [wymoderowano] na prostą naprawę. Zamiast wymienić oslone przegubu naciągnęli mnie na caly nowy przegub chodz stary byl dobry. Auto odebralem w srodku brudne od smaru. Jesli ktos szanuje swoje auto i pieniadze to nie polecam!!!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witamy serdecznie, jesteśmy zdziwieni i zaniepokojeni tą negatywna opinią. Staramy się utrzymywać jak najwyższy poziom usług i obsługi, używamy pokrowców na fotele, strecz na kierownice, gałkę zmiany biegów i hamulec ręczny. Jeżeli jednak zostały jakieś pozostałości smaru to możemy tylko przeprosić i zapewnić, że zwrócimy jeszcze większą uwagę na zabezpieczenie samochodów. Co do osłony i przegubu jeżeli pod pękniętą osłoną jest wypłukany smar bądź znajdują się zanieczyszczenia wymiana samej osłony jest zabiegiem doraźnym i z doświadczenia wiemy, że kończy się w najbliższym czasie nieuniknioną wymianą kompletnego przegubu. Sama wymiana na pewno została skonsultowana z klientem, odpowiednio omówiona i wyceniona. Cieszy nas to, że z komentarza wynika, że naprawa została wykonana dobrze i nie ma problemów z samochodem. Niestety nie jesteśmy w stanie dojść o który samochód dokładnie chodzi ponieważ w ostatnim czasie nie mieliśmy w serwisie Opla z problemami z osłoną przegubu. Pozdrawiamy zespół AutoExpress Kulik.

    Opel

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    !!!Stanowczo odradzam !!!
    Usługi tego warsztatu i kompetencje pracowników wołają o pomstę do nieba. Wymiana rozrządy miała potrwać 3-4h. Trwała 2 dni! Wygenerowali błąd komputera, i nawet tego nie sprawdzili(zły kąt wtrysku!). Coś szumiało przy 1800 obr/min, węże gumowe nie pozakładane do końca na nyple, w komorze silnika znalazłem śrubkę od obudowy rozrządu. Pojechałem na reklamacje, i już patrzyłem na ręce (prawie 1,5 dnia). Wyeliminowali wcześniej źle napięty pasek rozrządu, niemieli klucza 13(dałem im swój), przecięli pasek klinowy wspomagania, wlali zasyfiony płyn chłodniczy, tarczę hamulcową zapaćkali mi olejem dotykając jej przy okazji wymiany pasków brudną rękawicą a na wykładzinie kierowcy zostały mi odciski usmarowanych butów mechanika, korek chłodnicy nie zakręcony, na koniec sam musiałem napinać pasek od wspomagania bo piszczał przy skręcie!

    Szczerze zwątpiłem w „czyste sumienie” moich przedmówców. Moim subiektywnym zdaniem opinie były pisane albo przez totalnych laików motoryzacyjnych albo przez zespół pracujący w tym warsztacie


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witamy serdecznie, część informacji, które opisał Pan Maciej jest prawdą na przykład, że wymiana trwała dwa dni, a działo się tak ponieważ samochód Pana Macieja jest dość rzadko spotykany w tej konfiguracji na naszych drogach i niestety hurtownia nie miała dostępności wszystkich niezbędnych części na magazynie w Rybniku i musiała nam je dostarczyć z magazynu głównego, co niestety potrwało dzień dłużej niż zakładaliśmy. Podczas ustawiania rozrządu również został wygenerowany błąd lecz nie zdążyliśmy go usunąć, ponieważ Pan Maciej przyszedł już po odbiór samochodu i poinformował nas, że sam się tym zajmie. Co do reklamacji dwa dni po wymianie rzeczywiście silnik przy 1800 obr/min wydawał niezadowalający brzęczący dźwięk. Początkowo stawialiśmy na rolkę napinacza, ponieważ już nam się zdarzyło, że fabrycznie nowa rolka praktycznie po założeniu zaczęła hałasować! Po złożeniu rozrządu jeszcze raz. przy aktywnej "asyście" Pana Macieja śledzącego każdy ruch ręki mechanika z odległości pół metra okazało się, że hałas znowu się pojawia tyle, że przy 2000 obr/min. Po szybkiej burzy mózgów stwierdziliśmy, że przy leciwym samochodzie może pojawić się zużycie wałka rozrządu i rzeczywiście! Po ustawieniu samonapinacza paska rozrządu na najniższe możliwe napięcie problem ustał. Działo się tak ponieważ nowy samonapinacz w stosunku do zużytego starego, miał dużo większą siłę napinania i w momencie ustawienia go w standardowej pozycji przy wyższych obrotach napięcie paska powodowało delikatne wibracje wałka rozrządu w gnieździe mocującym i hałas. Pasek wspomagania został uszkodzony przy ponownym montażu, ale został zamówiony nowy i wymieniony następnego dnia. Nie ukrywam, że ta wymiana pochłonęła bardzo dużo czasu i pokazała bardzo dużą odporność psychiczną mechanika (z czego jesteśmy dumni), który zajmował się wymianą ponieważ Pan Maciej "dzielnie" przez 7h towarzyszył Piotrowi i był jak jego cień co nie było komfortowymi warunkami do pracy. Ogólnie wydawało nam się, że Pan Maciej był zadowolony z wymiany tym bardziej że "reklamacja" została wykonana zupełnie za darmo, a nie wynikała ona z błędu w sztuce mechanika tylko z wieku silnika i jego naturalnego zużycia. Musze przyznać Panu Maciejowi, że miał naprawdę bardzo dużą wiedzę na temat motoryzacji i po licznych rozmowach, na które mieliśmy wiele czasu widzieliśmy zrozumienie sytuacji tym bardziej zaskoczył nas ten negatywny komentarz i to po takim czasie ponieważ wymiana odbyła się dobry miesiąc temu jak nie dalej. Mimo wszystko pozdrawiamy Pana Macieja i przypominamy to co przekazaliśmy przy odbiorze samochodu, by po przejechaniu 5000 km sprawdzić napięcie paska rozrządu czy nie wymaga w danej sytuacji delikatnej korekty.

    Nissan Primera P11 2,0TD

Nasze porady (2)

Seat Arosa 0,9 rocznik 2001
Mam Seata Aros 0,9. Przy gorącym silniku, czyli po przynajmniej pół godzinnej jeździe zaczyna wariować - zapala się i miga przez chwilę kontrolka oleju, obrotościomierz szaleje (ale silnik pracuje normalnie), a jeśli jadę przez miasto w kortach (1 bieg, 2 bieg, stop, 1 bieg 2 bieg, stop...) samochodem szarpie. Po podłączeniu do komputera nie pokazywał żadnego błędu, mój mechanik się poddała. Co to może być? Czego szukać? Czy może mój 18latek już się kończy. Anna.
Citroen C5 2005
Citroen C5 2005 r 2.0 hdi kombi. A więc nawiewy od strony kierowcy działają zimne ciepłe szyba przód wszystko ok. A od pasażera leci cały czas chłodne powietrze nie reaguje na zmianę temperatury na klimatronicu dam max ciepłe dmucha chłodne dam max zimne ducha dalej te same chłodne oco tu chodzi co może być tego przyczyną

Podobne warsztaty

  • Warsztat Wycisk

    ks. Pawła Skwary 54a,  Pszów,  Rybnik

    ******   6  (5 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Auto Serwis specjalizujący się w kompleksowych naprawach samochodów osobowych i dostawczych a również obsługą klimatyzacji oraz wulkanizacją

    Serwis klimatyzacji
    od 100 do 450 zł
    Serwis olejowy
    od 80 do 150 zł
    Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
    od 100 do 250 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Serwis Samochodowy Mustang

    Gliwicka 190B,  Rybnik

    ******   5.8  (9 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Na rynku samochodowym istniejemy już od 1996 roku. Tuż przed rocznicą dziesięciolecia działalności, podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu inwestycji budowy nowego salonu samochodowego, w którym w 2007 roku przyjęliśmy pierwszych klientów. Nowa...

    Wymiana klocków hamulcowych przód
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Auto-Serwis Karol Snuszka

    Jankowicka 9,  Rybnik

    ******   5.8  (24 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zapraszamy właścicieli samochodów osobowych i dostawczych do nowego warsztatu w Rybniku.

    Diagnoza i wycena naprawy
    od 30 zł
    Wymiana klocków hamulcowych przód
    od 80 zł
    Wymiana oleju silnikowego i filtra
    od 70 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Auto Serwis Magnes-Decor-Moto

    Brzozowa 13G ,  Rybnik

    ******   5.6  (73 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zajmujemy się naprawą aut z grupy PSA (Citroen, Peugeot i Mini) Renault z silnikami benzynowymi.         VTI, THP Puretech i inne Regenerujemy turbosprężarki do silników THP Usuwamy awarie związane z wypadaniem...

    Diagnostyka komputerowa
    od 1 zł
    Zarezerwuj wizytę
  •  Nasza firma jest specjalistycznym serwisem zajmującym się kompleksową regeneracją i naprawą turbosprężarek samochodowych wszystkich typów. W pracy wykorzystujemy najnowocześniejsze maszyny, wyważarki i doważarki firmy SCHENCK oraz...

  • V-TURBO Profesjonalny serwis turbosprężarek NOWOŚĆ - od sierpnia 2014 roku jako pierwsi w regionie posiadamy nową angielską maszynę firmy Turbo Technics VTR do ustawiania zmiennej geometrii zgodnie z fabrycznymi parametrami. Po naprawie...

  •  

  • Auto Misala

    Krucza 5,  Paruszowiec,  Rybnik

    Warsztat: Auto Misala, Daniel Misala 44-203 Rybnik Ul. Krucza 5 czynny od poniedziałku do piątku od 7:00-17:00 NIP: 642-164-29-57 Regon: 278201473  Sklep z częściami samochodowymi: Auto Misala, Daniel Misala ...