Warsztat polecany przez innych kierowców.

CoolCars

GAŁCZYŃSKIEGO 16 D, Żbików , 05-800 PRUSZKÓW

****** 5.5 (182 opinie)

CoolCars

O warsztacie

GAŁCZYŃSKIEGO 16 D, Żbików, 05-800, PRUSZKÓW

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Dla nas samochód to nie tylko przedmiot, to przede wszystkim nasza pasja!!! Dla tego postanowiliśmy połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyliśmy dla Państwa miejsce w którym możecie sprawić że Wasze samochody będą pod fachową i troskliwą opieką !!!

Więcej

Opinie (182)

Dodaj opinię
5.5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 182 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Powiem krótko W sumie straciłem na ich diagnozy i naprawy ponad 3tys zł. Żadna nie była trafna a po każdej powiedzmy naprawie musiałem po nich poprawiać Pan Arek gadane ma jak rasowy handlarz ale mechanik to Żaden Po kilku latach pojechałem z naprawdę pierdółą i też nie dali rady Żenada! Jak spytałem co zrobili to by [wymoderowano] i arogancki. Jak macie coś więcej do zrobienia jak tylko dopompowanie powietrza to szukajcie innego warsztatu. Dziwi mnie tak duża ilość pozytywnych komentarzy. Rodzina? Panie Arku czas na zmiany. Na lepsze Pozdrawiam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Powiem krótko , nie smarujemy obsad stabilizatorów bo się tego nie robi, prosił mnie Pan o to przez godzinę . Tłumaczenie nic nie pomogło , efekt pozostał ten sam , pieniądze wyrzucone w błoto o czym został Pan poinformowany PRZED WYKONANIEM USŁUGI a teraz szuka Pan winnego ;)

    Volvo

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam ,wymieniłem sprzęgło w 2016 r w pażfzietniku ,obecnie w styczniu przyjechałem na wymianę tarcz i klocków (oraz na podciągniecie linki sprzęgła gdyż zaczął być luźny pedał )Hamulce zrobione linke tak mi podciągneli że uszkodzili łożysko (dodam że linka powinna być od razu wymieniona gdyż była już zepsuta )po komentarzu na Fb właściciel próbował mi wmówić że sam wymieniłem linke ,(co jest bzdurą gdyż mówiłem o wymianie linki hamulca ręcznego)warsztat w ogóle nie poczuł się do odpowiedzialności A ja znowu muszę wymienić sprzęgło. Jutro się okaże czy te które mi wystawiono jako nowe kompletne,faktycznie takie było,nie polecam,A opinie na tej stronie biorą się z tego że właściciel przy wizycie wręcza ulotkę z prośbą o dodanie oceny warsztatu ,już wiem że to jawne kumoterstwo i nie szczere opinnie


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Rozdaje ulotki, z DOBREGO MECHANIKA po to aby klient mógł wystawić opinie POZYTYWNA lub NEGATYWNA z czego jak widać Państwo skorzystaliście. Jeszcze raz powtórzę, mimo iż mówiłem ze wymiana linki sprzęgła z nowej na nowa nie naprawi samego sprzęgła nie posluchaliscie , lub nie chcieliście wogole słuchać a do tego wyładowującego swoje frustracje nie na tej osobie na której potrzeba. Opinia jest na tyle nieuczciwa a Państwa słowa tak nieprawdziwe ze az trudno się do tego nie odnieść. Przy okazji po raz drugi powtarzam ze najłatwiej będzie jesli powołacie Państwo rzeczoznawcę który stwierdzi FAKTYCZNA przyczynę. Państwa linka która wyglada jak nowa a której jak twierdzicie nie wymienialiscie w ciągu ostatniego roku dalej jest u nas do wglądu. Pozdrawiamy.

    Seat Cordoba

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Samochód służy mi jako narzędzie pracy.
    Wizyta w warsztacie była wcześniej umówiona i zapowidziana = termin uzgodniony (nie było to z zaskoczenia),
    Zgodnie z ustaleniami samochód został wstawiony do warsztatu w poniedziałek, do zwrotu miał być max. w środę (2-3 dni).

    Środa - Dzwonię - samochód jeszcze robią, ale zadzowni wieczorem
    ...nie zadzwonił
    Czwartek - jeszcze robią, ale dzisiaj na 100% będzie do odbioru
    wieczorem - jeszcze nie zrobili, bo czekają na jakąś część. Miała przyjechać, ale nie przyjechała - ach ci dostawcy!
    Piątek - dzisiaj na 100% będzie auto
    piątek wieczór - prądu nie było i auto jeszcze nie skończone!, on i tak już po nocach siedzi by klientom porobić auta, bla bla bla ....

    Poniedziałek (!) auto tydzień w warsztatcie - tydzień byłem uziemiony (brak możliwości pracy!)

    Po odbiorze auta okazało się, że ... skręcając kierownicą coś "piszczy" (wcześniej tego nie było) - fakt wymieniali drążki kierownicze, ale czy zapomnieli coś nasmarować?
    Masakra. Nigdy więcej nie korzystam z tego warsztatu.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Tak w wielkim skrócie to chyba pomyłka bo nie robiliśmy w ostatnich 3 tyg żadnej laguny :) Proszę sprawdzić czy o ten warsztat Panu chodziło ;) Pozdrawiamy Ekipa CC

    Reault Laguna

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wcześniejsze komentarze zostały usunięte więc napiszę jeszcze raz. Historia mojego poprzedniego auta i wizyt w warsztacie jest mało sympatyczna i na szczęście nie muszę tego przeżywać od nowa. Generalnie, jest problem z pracownikami, którzy albo nie wymieniają części - mimo zapłaty za nie, bądź podmieniają je na inne ( czyt. gorsze zamienniki).
    Diagnostyka problemu polega na wymianie po kolei każdej części i mimo, że nie przyniosło to efektu trzeba słono zapłacić. Sam szef albo nie potrafi odpowiednio założyć opon kierunkowych w dobrą stronę i uszkodził jeden z czujników ciśnienia w oponach, do czego też się nie przyznał.
    Na kilku forach spotkałem się z podobnymi opiniami o warsztacie i schemat jest identyczny.
    Nikomu nie będę ich polecał, mimo że miałem do nich 500 metrów od domu.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Wcześniejsze komentarze o ile są prawdziwe nie mogą być usunięte a już na pewno nie przez nas. Może to zrobić tylko obsługa dobrymechanik.pl i tylko w momencie braku dowodów w postaci paragonu/rachunku/gwarancji/faktury. Co do samej opinii nie robiliśmy żadnego S80 od ponad dwóch lat więc ... No cóż , ciężko to komentować.

    Volvo S80 T6

  • g
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Moja Laguna przyjechała na lawecie z problemem skrzyni biegów. Okazało się na miejscu że spadły/wypadły linki. Mechanik podobno wyczyścił, nasmarował i założył (taka jest wpisana usługa na fakturze). Po odbiorze auta zauważyłem problem z 1-szym i 5-tym biegiem, zgłosiłem to mechanikowi, stwierdził, że to problem nie skrzyni a sprzęgła i wycenił naprawę na ponad 1tysiąc złotych w zależności od ceny części.
    Coś mnie tknęło więc opisałem objawy auta na forum członków Renault, szybko mi odpowiedzieli abym zmienił mechanika bo to na pewno problem skrzyni biegów, za namową forumowiczów odwiedziłem mechanika przy al. Jerozolimskich 458 (koło biedronki), który specjalizuje się we francuzach. Po szybkich oględzinach okazało się, że:
    1. linki nie były czyszczone ani nasmarowane,
    2. linki były źle założone, tzn. odwrotnie zamieniono 2 linki, co skutkowało powyższymi objawami.
    Podsumowując:
    w moim przypadku rażąca niekompetencja a na dodatek śmiem twierdzić, że oszukano mnie wpisując na fakturze czyszczenie i smarowanie linek, którego nie było a sama usługa założenia linek wykonana źle. Ja już tam więcej auta naprawiać nie będę i mam nadzieję, że tylko ja miałem niefart do tego mechanika :/
    W związku z powyższym odradzam tego mechanika.


    Renault Laguna

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Robiłem u nich pełny przegląd klimatyzacji i jej naprawę. Zdiagnozowanie usterki oraz naprawa trwała w sumie 5 dni (trzy wizyty). Stwierdzono wyciek z kompresora i zepsuty wentylator. Zapłaciłem m.in. za uszczelnienie i regenerację kompresora oraz wymianę wentylatora. Po miesiącu od naprawy wykonywałem pełny przegląd okresowy auta, podczas którego wykryto wyciek z kompresora, brak kilku śrub w mocowaniu dolnej osłony silnika oraz źle zamontowany filtr kabiny.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam. Na samym początku chciałbym powiedzieć że jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Kompresory regenerujemy w firmie zewnętrznej i do tej pory jest to pierwsza reklamacja z jaką chcielibyśmy do Nich wystąpić O ILE JEST TAKA POTRZEBA GDYŻ NA KOMPRESORZE MOGŁY BYĆ STARE ŚLADY UV I TO MOGŁO ZMYLIĆ OSOBĘ ROBIĄCĄ PRZEGLĄD. Jeśli chodzi o czas naprawy to wszystko było spowodowane nietypowym wentylatorem zastosowanym w Pańskim pojeździe i brakiem zamienników w związku z czym zmuszeni byliśmy po ustaleniu z Panem zamówić wentylator używany, w związku powyższym naprawa się przedłużyła. Chciałbym Pana serdecznie zaprosić do Nas celem usunięcia usterki w ramach reklamacji jak również zaproponować rabat przy następnej naprawie.
    Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację.

    Seat Toledo

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Ceny części wzięte z inter-carsu, właściciel nie jest słowny co do ustalonych wcześniej cen za usługę, usłyszysz że chce się rozwijać ale Twoim kosztem . Ostatnio z warsztatu odeszli mechanicy i teraz uczą się tam nowi na twoim samochodzie.
    Pozdrawiam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    ZAWSZE wyceniamy naprawę i koszt poszczególnych części, następnie dzwonimy do klienta i dopiero po akceptacji wykonujemy usługę co można zauważyć czytając komentarze. Robimy to właśnie po to aby uniknąć kłopotliwych sytuacji zarówno dla nas jak i dla klienta. Jeśli chodzi o mechaników to aż ciężko mi to komentować, obecna kadra ma staż większy niż poprzednia którą również zawsze oceniałem bardzo dobrze. NIGDY NIE UCZYMY SIĘ NAPRAW NA SAMOCHODACH KLIENTÓW!!! Jeśli czegoś nie potrafimy bądź nie wykonujemy danej usługi to odsyłamy klienta do specjalisty w danej dziedzinie. Generalnie komentarz uważam za trochę krzywdzący lub nawet trochę nieprawdziwy (brak opisu co robiliśmy ,nic o samej naprawie) no ale cóż , wszystkich nie jesteśmy w stanie zadowolić.
    Pozdrawiam.
    Arek
    PS:W ostatnim czasie robiliśmy tylko jednego Civica w którym wymienialiśmy klocki, koszt samej usługi 50pln od lat ten sam a jeśli chodzi o naukę wymiany klocków to raczej jest nam zbędna ;)

    civic

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Na przegląd auta umówiłem się tydzień wcześniej.Przyjazd potwierdziłem ok.godz 10 w dniu przeglądu.Jakież było moje zdziwienie,kiedy po przyjeżdzie do serwisu zastałem na drzwiach kartkę z napisem "URLOP".Na telefony oczywiście nikt nie odpowiadał,a pan mechanik,którego zastałem w serwisie obok,oznajmił mi że już tu nie pracuje i nic nie wie.KOMPLETNY BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA .O fachowości nie zdążyłem się przekonać.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety w tamtym momencie zdrowie odmówiło mi posłuszeństwa i na tydzień " wylądowałem " w szpitalu w związku z czym nie miałem możliwości chociażby poinformować Pana o zmianie terminu.Tak jak napisaliśmy na naszej stronie nie jesteśmy korporacją tylko zwykłymi ludźmi i czasami i nam zdarzają się sytuacje nieprzewidziane. Kolega z serwisu obok u nas nie pracuje tylko prowadzi odrębny serwis i też nie wiedział o zaistniałej sytuacji. Z mojej strony mogę tylko przeprosić i prosić o wyrozumiałość i obiecać zadośćuczynienie przy kolejnej wizycie o ile będzie miał Pan ochotę nas jeszcze odwiedzić.

    HONDA CITY

  • i
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wymieniałem klocki hamulcowe. W trasie zaczęły trzeć o tarcze i piszczeć. Koło rozgrzane prawie do czerwoności. Jazda koszmar. Wróciłem z reklamacją. Diagnoza- tłoczek nie odbija, trzeba wymienić na nowy lub przeszlifować. Pojechałem do innego warsztatu, zdemontowali tłoczki, wyczyścicli, zmienili gumki i jak ręką odjął. Nie polecam w temacie hamulców.Robią byle jak.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Jak sam Pan napisał, został Pan poinformowany że tłoczek nie odbija i że należy go wyczyścić lub wymienić. Zapraszaliśmy Pana w innym terminie gdyż w tamtym momencie nie było fizycznej możliwości żeby to zrobić o czym został Pan poinformowany i miał Pan do nas przyjechać czego Pan nie uczynił a wybrał inny warsztat. Jednocześnie chciałbym nadmienić że szlifowanie tłoczka z wżerami po rdzy i wymiana gumek jest naprawą doraźną i krótkotrwałą. Reklamacje zawsze uwzględniamy i nie było by problemu gdyby wrócił Pan do nas zgodnie z umową i dokończył naprawę układu hamulcowego. Nie wprowadziliśmy Pana w błąd, poinformowaliśmy o usterce i prosiliśmy o przybycie w późniejszym terminie. Nadmieniam że nie był Pan umówiony na wizytę i przyjechał z chęcią wymiany samych klocków, nie było mowy o czyszczeniu lub naprawie zacisku ham. na co jak już mówiłem nie było czasu i możliwości technicznej. Nie jest naszym celem zbywanie klientów ani "połowiczna" naprawa samochodów.

    Fiat UNO 1,1

  • f
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam warsztatu. Po wymianie opon nie dokrecili mi kol !!! Na pytanie czemu, nie uzywaja klucza dynamometrycznego, zeby sie upewnic, ze wszystko jest porzadnie przymocowane stwierdzili, ze ich klucz udarowy tak mocno dokreca, ze nie ma takiej potrzeby. Nie ujechalem od nich 500 metro jak przypadkowy kierowca, ktory za mna jechal zauwazyl ze kola mi sie po prostu ruszaja !!!! Podjechalem do warsztatu, ktory co prawda juz byl zamkniety ale wlasciel pomogl mi podokrecac wszystkie kola. Przy kazdej srubie potrzebowal conajmniej trzech obrotow, zeby ja dokrecic !!!! Powiedzial, ze tak partackiej roboty jeszcze ne widzial. Obserwowalem ludzi, ktorzy do nich przyjezdzali. Ani jednemu nie sprawdzili kluczem czy sa poprawnie dokrecone!!!!! Za tak partacka usluge licza sobie 100 zl. Nie polecam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Nie pozostaje mi nic innego jak przeprosić za zaistniałą sytuację. Pracownik który jest winny zaistniałej sytuacji był przeszkolony co najwidoczniej nie przeszkodziło mu w byciu "mądrzejszym". Jednocześnie pragnę nadmienić że wszelkie konsekwencje w stosunku do w/w osoby zostały wyciągnięte. Jeszcze raz jako właściciel przepraszam za zaistniałą sytuację.

Nasze porady (1)

Jaguar s type 2003 3.0 benzyna
witam. Ogrzewanie działa dopiero jak silnik osiągnie normalną temperaturę pracy. Wymieniana była chłodnica. Zalana nowym płynem. Problem jeszcze polega na tym że podczas skręcania w jedną stronę leci ciepło powietrze, a w drugą zimne. Skąd takie dziwne zachowanie? Pozdrawiam

Podobne warsztaty

  • AUTO SERWICE DVIŻok

    UL. Aleje Jerozolimskie 459,  Pruszków

    ******   4.3  (13 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Zajmujemy się profesjonalną wymianą opon w autach osobowych, dostawczych, busach, suvach. Obsługujemy opony do 24 cali.

    Zarezerwuj wizytę
  • Complex Automotive

    al. Jerozolimskie 436,  Pruszków

    ******   4.8  (6 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zajmujemy się kompleksową obsługą aut osobowych, dostawczych, ciężarowych i motocykli. Specjalizujemy się w naprawach powypadkowych (od holowania, poprzez załatwianie formalności z ubezpieczycielem, aż do likwidacji szkody) oraz w...

    Diagnoza i wycena naprawy
    od 150 zł
    Wymiana oleju silnikowego i filtra
    od 80 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • WPR TRUCK Robert Wąsikiewicz

    Wiśniowa 39,  Pruszków

    ******   6  (9 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     WPR AUTO to miejsce, gdzie dbamy o pełną kondycję Twojego samochodu osobowego. Nasz doświadczony zespół, kierowany przez Roberta Wąsikiewicza, oferuje wysoką jakość usług naprawczych i konserwacyjnych, z fachowym podejściem do obsługi...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    Wymiana klocków hamulcowych przód
    Wymiana klocków hamulcowych tył
    Zarezerwuj wizytę
  • TURBO-RENTGEN

    Lisieckiego 24,  Żbików,  Pruszków

    Turbo-Rentgen ul. Lisieckiego 24 Pruszków ( znajdujemy się w okolicach Warszawy - Warszawa Mazowieckie ) Regenerujemy turbosprężarki Nie oszczędzaj na regeneracji turbosprężarki , zaoszczędzisz na nerwach i kosztach demontażu a nawet awarii...

  • Zapraszamy do naszego serwisu mechanicznego oraz napraw powypadkowych od poniedziałku do piątku w godzinach 7-18 oraz soboty w godzinach 8-13 Obsługa wszystkich marek pojazdów osobowych: naprawy mechaniczne naprawy...

  • PERFECT SERWIS Mechanika Pojazdowa Ryszard Augustyniak

    ul. Prusa 75 (wjazd od Wojska Polskiego),  Pruszków

    Jesteśmy jedną z najdłużej działających na lokalnym rynku firm zajmujących się naprawą Państwa pojazdów. Nasze relacje budujemy na uczciwości i długotrwałej współpracy, co pozwoliło nam zyskać zaufanie szerokiej grupy klientów.   Obecnie...

  • AKBA Akumulatory

    ul. Łączniczek AK 1,  Żbików (przy Rondzie),  Pruszków

    Zapraszamy do naszego sklepu-warsztatu znajdującego się przy ul. Łączniczek AK 1 (sklep przy rondzie - wejście do sklepu od strony ronda) - posiadamy w ofercie akumulatry takich marek jak Banner, Varta, Yuasa, ZAP, Volt. Posiadamy akumulatory do...

  • Nasza firma zajmuje się: alternatorami rozrusznikami skrzyniami biegów sprzęgłami rozrządami zawieszeniami układami wydechowymi hamulcami elektryką i elektroniką Serdecznie zapraszamy!

  •  


Usługi wykonywane przez warsztat