Baribal Auto Serwis

ul. Kurlandzka 2a, Rataje , 61-285 Poznań

****** 2.3 (28 opinii)

Baribal Auto Serwis

O warsztacie

ul. Kurlandzka 2a, Rataje, 61-285, Poznań

Poniedziałek od 07:00 do 20:00
Wtorek od 07:00 do 20:00
Środa od 07:00 do 20:00
Czwartek od 07:00 do 20:00
Piątek od 07:00 do 20:00
Sobota od 08:00 do 16:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapraszamy

od poniedziałku do piątku od 7 do 20

w soboty od 8 do 16

Dojazd od ul. Kurlandzkiej oraz od Ronda Żegrze przez stację benzynową BP

Więcej

Opinie (28)

Dodaj opinię
2.3 ******
Ocena wystawiona na podstawie 28 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    wybito mi szybę i skradziono mi oba reflektory podczas wizyty na naprawę silnika którego de facto nie potrafili naprawić
    właściciel nie udostępnił swojej polisy
    oddal kluczyki i kazał zabrać auto
    Bardzo odradzam !!!!!


  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam omijać jak najdalej oddałem auto na naprawę opony po miesiącu uchodziło mi powietrze okazało się na innym serwisie że zamiast łatki wcisnęli sznurek który na allegro można kupić za 10 zł a skasowali 80


    Citroen c4 GP

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Podstawiłem samochód na wymianę termostatu, dostarczyłem również termostat. Wymiana caly dzień, no ok, powiedzmy że mają ruch, ale cena na drugi dzień zwala z nóg. Roboty może na godzinę, 500 zł. Dobra nie dyskutowałem, zapłaciłem bo samochód potrzebny. Po tygodniu silnik sie przegrzewa, wszystko mokre koło termostatu, dodatkowo wąż na chłodnicy niechlujnie zamontowany, wąż od zbiorniczka wyrównawczego dotyka paska osprzętu, cieknie oczywiście przy otwartym termostacie. Skończyło się oczywiście całym dniem postoju i ponownych naprawach, płyn do wymiany. Nie polecam nikomu wizyt u tych pseudo mechaników.


    Ford

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Podstawiłem polo 9n w celu diagnozy walenia w zawieszeniu. Mechanik obejrzał przejechał się i stwierdził że szybko jest ok .Na drugim warsztacie około się że wahacz do wymiany .....
    Znajomość podstaw mechaniki. .....


    Vw polo

  • Ł
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Ford Maverick 2.0 - kontrolka akumulatora i abs, i jeszcze napinacza pasow. Mieli zdiagnozować i do tego sprawdzić hamulce i sprzęgło. Po pierwszej rozmowie litania rzeczy do zrobienia: pompa iczujniki abs, pompa sprzęgła, może też samo sprzęgło, alternator do regeneracji, kompresor klimy, przednie wahacze, siwece, może tez kable. No ok, auto ma 21 lat to może i się zepsuło wszystko. Ale swiece i kable sam wymieniłem rok temu. Dostałem też info że na drugi dzień to diagnosta jeszcze podniesie i zobaczy jak tam od spodu wszytko. Dzwonię potem, odbiera facet i mi mówi że on jest diagnosta i nic nie wie o tym. I w ogóle jakies teksty że on dopiero przyszedł że ma tyle.pracy, że.jeszcze kawy nie pił i takie tam. Dopytal kolege, "aha maverick, nie to nie zdazylem jeszcze, jutro z rana to zobacze". Na zajutrz dzwoni do mnie (i tu plus) i mówi że tam sama ruda, że purchawa, progi do wymiany. No fajnie , ale pytam ile.za.calosc, niech mi to podsumuje. Coś tam liczy w głowie coś niby na kartce i gdzieś tak przy 7-8 tyś spasowalismy. Tu się z nim zgodziłem że nie ma.sensu inwestować. Ma.zrobic minimum. Określił że alternator i wahacze. Razem jakieś 2000. Ok. Na kiedy nie wiadomo bo szef gdzieś tam wozi alternator, nie wiadomo czy części są w hurtowni. Na kiedy pytam - "może wtorek". Ok. W.sobote.dzwoni szef,.akurat w trasie jadę żony autem, i mi mówi że alternator nie da.sie zregenerować. Trzeba wymienić. 815 zł bo najbliższy w Holandii. Myślę. No dobra, 2 stówy drożej niż miało być, dramatu nie bedzie. Z resztą nie mam czasu w trasie się z nim tam spierać. Tylko potem jak na necie zobaczyłem że mogę kupić normalnie w Polsce za 500 to mnie krew zalała. Dzwonię we wtorek co tam z.autem. "no jutro ma przyjść alternator z regeneracji". Jak z regeneracji? ponoć się nie da i ma być nowy z Holandii. "My nic nie.wiemy, to szef. Przyjdzie to zrobimy". A wahacze się pytam, zrobione? - "a to nie wiem czy części przyszły". To weź gościu sprawdź. .... "A tak, tu leżą jakieś koło mnie to chyba te, to jutro razem zrobimy".
    Czwartek dzwonię.co jest. - "no jest.robiony W trakcie tylko tam w sumie.to kolega.stwoerdzil że.1.wahacz starczy wymienić.to po co kasę wydawać. Tylko że trzeba jeszcze łączniki stabilizatorow bo te co są sa zle". Ale się potem okazało że jednak trzeba było 2 wahacze. No więc ja nie wiem,.e.tam chyba każdy pracownik ma inną wersję wydarzeń.
    Odbieram auto i pytam jak to jest że w Polsce alternatory są dostępne A wy ściągacze jakieś z Holandii? - "Bo to w.sumie.nie my tylko ta firma.co regeneruje."
    Skończył się na ponad 2700 a mało być 2000 PLN.
    Ogólnie obsługa fatalna, podejście do klienta tragiczne, krętactwo i niekompetencja.


    Ford Maverick 2.0 AWD

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Defraudacja prawie 4000 zł, naciągactwo i całkowity brak kompetencji!

    BMW X1 2012 oddane 20 maja z powodu gwizdu wydobywającego się z silnika przy przyśpieszaniu.
    Po dniu w warsztacie diagnoza - turbosprężarka do regeneracji
    30 maja przyjęte. Po dwóch dniach właściciel informuje, że mechanik oglądając auto znalazł pęknięcie na mocowaniu rury intercoolera i stwierdził że to może być przyczyną. Niestety Panowie poinformowali, że nie widzą nigdzie zamienników, części używanych i jedyną opcję jaką mogą załatwić to oryginał za ponad 1500 zł. Odmówiłem zakupu. Jednocześnie okazało się, że po wpisaniu na allegro numeru części można od ręki znaleźć nowy zamiennik za 700 zł albo używany, oryginał we wzorowym stanie za 460 zł. Brawo dla Baribala po raz pierwszy. Po dostarczeniu rury i montażu oczywiście telefon - nie pomogło jednak trzeba regenerować turbo...
    8 czerwca, po 10 dniach na naprawę, która miała wg serwisu trwać 3 dni, kolejny telefon. "ułamane jest cięgno nastawnika i fragment mocowania" z tego powodu "turbo jest niestabilne i nie można z nim jeździć" Kto je ułamał? Pytanie retoryczne, biorąc pod uwagę, że nic takiego nie było zgłaszane ani przy oględzinach pierwotnych ani demontażu. Oczywiście część na koszt klienta, nabita na fakturze!
    9.06 auto wydane z fakturą opiewającą na 3268 zł (plus 460 zł za zamówioną przeze mnie rurę w pamięci).
    Wystarczyły 3 minuty jazdy bym musiał dzwonić do serwisu z trasy, że co prawda gwizdu nie słychać, ale auto pracuje zdecydowanie gorzej niż w momencie oddania. Niespotykana wcześniej turbodziura, gorsza reakcja na gaz, mniejsza elastyczność obrotów, o 380 Nm momentu obrotowego mierzonych w Code My Bimmer można zapomnieć, tak jak i o 320 Nm fabrycznej specyfikacji.
    10.06 reklamacja
    Po 3 dniach odbiera szef i stwierdza, że "oni nic nie widzą i jeździ dobrze". Podczas odbioru okazało się, że Baribal nie odkręcił ani jednej śrubki, nie dokonał ani jednego pomiaru ciśnień w układzie, za to "jeździło dwóch mechaników i kolega z innego warsztatu"
    Na moją uwagę, że auto podczas testu po odbiorze na niemieckiej autostradzie nie mogło przekroczyć 200km/h, stwierdził "ono więcej nie pojedzie i tak" a moja odpowiedź o tym, że auto przed naprawą gwiżdżąc osiągało 225-230 km/h, pozostała bez odpowiedzi. Nasłuchałem się natomiast ironicznych uwag "jeździ jak każdy dwulitrowy diesel" "to może Pan powinien z warsztatów dla sportowych i ekskluzywnych aut korzystać". Poza chamstwem nie zostało zaproponowane nic.
    Po przejechaniu 400km auto zaczęło... gwizdać i to jeszcze głośniej i częściej. 20.06 auto oddane na 2 reklamację. Turbina wysłana do ponownej regeneracji, serwis skalibrował zmienną geometrię i stwierdził że wszystko jest w porządku. Odebrane 24.06 z zapewnienim "że jest wszystko w porządku, turbo nie gwiżdże, a serwis wykorzystał wszystkie swoje możliwości i wg niego auto jest w pełni sprawne".
    Dziś po 60km jazdy... usterka wróciła. Wydane prawie 4000 zł, auto w gorszym stanie niż przed.


    BMW X1 E84 18D

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Koszmarne podejście do klienta podczas przeglądu technicznego, diagnosta zachowuje się gorzej niż przyjmują to jakiekolwiek normy społeczne... Brakowało tylko pytań czy dłubię w nosie podczas jazdy... Chamski i wulgarny sposób komunikacji z klientem...
    Dodatkowo pandemiczny reżim sanitarny to kolejna kpina w tym warsztacie.... Wszyscy łącznie z Panem diagnostą brak maseczek, tym bardziej, że wsiada do aut klientów
    ... Radzę omijać szerokim łukiem


    Citroen

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Może i Panowie z serwisu znają się na autach, ale na pewno nie znają się na interakcji z klientem. (Poza jednym wysokim pracownikiem za ladą - dlatego 2pkt, a nie 1).
    Auto nie przeszło przeglądu - ok, nie nadaje się do jazdy a diagnosta ma obowiązek dać wtedy wynik negatywny. Absolutnie jest to poprawne.
    Jednak sposób: język i traktowanie klienta z góry z jakim to robi jest niedopuszczalne. Dodatkowo pokazując usterki praktycznie kopnął(!) samochód...

    Co więcej jedna z usterek dla których auto nie przeszło, jakoś nie przeszkadzała im wcześniej. (Odstające boczne listwy - o których przyklejenie prosiłem kiedyś przy wymianie opon). Usłyszałem, że nie warto się tym zajmować i tak ciężko je przykleić. A później na przeglądzie okazuje się, że jest to jednak niebezpieczna usterka...

    Wymieniałem tam zawsze opony, ale teraz poszukam innego miejsca.

    Dodatkowo, jest pandemia, znaki o koronawirusie na drzwiach i przy ladzie, a tymczasem pracownicy za ladą, przechodząc przez poczekalnie oraz wsiadając do auta klienta są bez maseczek!


    opel Astra

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    ZDECYDOWANIE ODRADZAM WIZYTĘ.

    Niedługo kończy się termin ważności badania technicznego w samochodzie. Jechałem na okręgową stację kontroli pojazdów. Jakiś czas temu otworzyli Baribal Auto Serwis koło mnie, a na moście był jakiś korek, więc zawróciłem na Rondzie Starołęka i postanowiłem dać im szansę.

    Mam automat DSG. Wjechałem na rolki i facet powiedział mi, żeby włączyć N. Ok. Teraz D. Wciskam hamulec i chcę zmienić na D. A samochód zarzuciło na bok. Facet mi mówi, że bez hamulca mam zmienić.

    WTF? Jeżdżę automatem od 5 lat i nigdy tak nie robię, ale facet jest specjalistą. "Dodawaj gazu na D. "Spokojnie, nie wyjedzie z rolek". Drugie WTF? Czy ja jestem na hamowni? Może to jakaś inna procedura. Mówię, co tu się odwala.
    Spróbowałem jeszcze raz zrobić jak kazał.

    Przez to cudowanie ze zmienianiem biegów wyskoczyła mi kontrolka "SKRZYNIA USZKODZONA SERWIS". "To przez to, że koła się nierówno kręcą". Facet mówi, żebym wysiadł. Może ja się nie znam?

    Wsiada i zaczyna szarpać wajchą od zmiany biegów, auto rzuca jeszcze bardziej na boki. Krzyczę "STOP, niech Pan wysiada". On zrobił karpia, "Co?". "Niech pan wysiada. Co to w ogóle jest? Robiłem badanie techniczne tym samochodem kiedyś i to tak nie wygląda." Karp intensifies.

    Facet chyba nie wierzył, bo chwilę siedział coś tam mruknął o automatach (cholernych?). Mówi "ja bym sobie poradził". Jasne. On by sobie poradził rozwalając moją skrzynię.

    Wsiadłem do samochodu i mówię, że ma mnie wypuścić. Kilka minut nie umiał ogarnąć rolek i w końcu zawołał "Karola", żeby wziął chłopaków i mnie wypchnęli. "Chłopaki" jak weszli od razu zapytali co się stało. "Linia się zj#$%ała". (to nie moje przekleństwo, to cytat) "Chłopaki" nie wyglądali na zdziwionych, więc pewnie to nie pierwszy raz.

    Oczywiście ciężko wypchnąć samochód jak wpadł w rolki. Mówi mi, żebym pomagał wstecznym, ale takiego wała, że jeszcze go w czymś posłucham. Wyciągnęli mój samochód, pojechałem na normalną stację okręgową i zrobiłem badanie. Pełna kultura, żadne dodawanie gazu na rolkach, bo po ki czort.

    Włos mi się jeży na głowie jak pomyślę, że ludzie zostawiają tam samochody i on odstawia takie coś pod ich nieobecność.

    Co poszło nie tak? Bo najwyraźniej da się zrobić badanie automatem bez takich cyrków. Czy facet nie ogarnia linii kontroli? Jak ten facet dostał licencje na bycie diagnostą?


    Skoda Octavia

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zleciłem serwis klimatyzacji i wymianę opon. Okazało się, że serwis wymienił również olej. Proszę sprawdzać uważnie co właściciel wpisuje w zleceniu wykonania, ponieważ ani razu nie wspominałem w rozmowie o oleju. Po zwróceniu uwagi po wykonaniu usługi wmawiał, że to moja wina. Ani razu nie rozmawiałem z tym Panem o wymianie oleju, nie wiedział czy wcześniej nie był półsyntetyk, wlał co miał. Bezczelny [wymoderowano], omijać szerokim łukiem!


    Opel Meriva

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia , po wymianie nagrzewnicy został uszkodzony parownik klimatyzacji , sama nagrzewnica została zamontowana na silikon . Druga naprawa to uszczelnienie wężyka od wspomagania kierownicy zakończyła się unieruchomieniem samochodu na tydzień , kilku pseudo mechaników nie potrafiło znaleźć usterki . Omijać serwis szerokim łukiem !!!!


  • V
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wstępne przyjęcie auta oraz sam wizerunek warsztatu wskazywał na profesjonalne podejście do klienta.
    Pozostawiony samochód, w którym nie kręcił rozrusznik, natomiast wszelkie kontrolki uruchamiały się, cała elektryka nawet nie słabła.
    Przy odbiorze auta akumulator już był silnie rozładowany. Stwierdzono, początkowo że jeśli auto nie odpala to normalnym jest, że akumulator się wyładuje i było to faktycznie dla mnie logiczne (tylko dlaczego do tego doprowadzono wiedząc, że jest to przyczyna uszkodzenia akumulatora).
    Później mówiono już, że auto zostało przywiezione z uszkodzonym akumulatorem, a dodatkowo z ciekawości gdy spojrzałem czy w ogóle pod maską znajduje się mój akumulator, doszukałem się braku jednej części, która była podpięta pod klemy (mówiono mi, że mało istotna, ale jednak była). Okazało się, że jeden z mechaników faktycznie ma tą część u siebie w skrzynce. Oczywiście od razu nikt nie był w stanie mi jej oddać, więc umówiona została z nimi dostawa do domu.
    Gdybym nie zatelefonował, to nikt by się nie pofatygował by poinformować mnie, że w dniu na który się umówiliśmy nikt nie przywiezie mi jej bo nie było tego mechanika lub miał jakieś rodzinne sprawy, a kierownik nie mógł zostawić warsztatu pomimo, że byli inni pracownicy.
    Później ustalone zostało dostarczenie tego elementu do innego warsztatu gdzie pozostawiłem samochodów i gdybym sam nie dzwonił i nie powiedział, że w takim wypadku będę musiał zjawić się z Policją, w związku z przywłaszczeniem sobie części, to nie wiem czy ktoś by ją dostarczył i w ogóle się tym zainteresował.
    Przestrzegam wszystkich przed tym warsztatem.


    Hyundai i30 1.6 CRDI

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Obsługa na poziomie, który widziałem do tej pory tylko na filmach o czasach PRL-u :) Diagnosta, na pytanie co powinienem zrobić żeby auto przeszło przegląd bredził coś o tym że "życie jest okrutne". Rozmowa jak z 4-letnim dzieckiem. A chciałem zrobić przegląd i konieczne naprawy - inaczej mówiąc zostawić tam pieniądze. Nie polecam nikomu.

    Według odpowiedzi właściciela pracownik wyparł się tego co mówił i poinformował mnie, że powinienem zrobić płatny przegląd diagnostyczny.

    Otóż nikt nie poinformował mnie, że mam zrobić przegląd diagnostyczny żeby dowiedzieć się co jest do naprawy. Próbowałem właśnie tą informacje wyciągnąć od Pana Diagnosty, który jak już mówiłem, stwierdził to co stwierdził, czego się teraz oczywiście wypiera. Po takiej osobie przecież nie można spodziewać się szczerości :) A na pewno pamięta co mówił, bo nawet go zapytałem czy Pan jest mechanikiem, czy filozofem - odpowiedział że "Ja jestem, proszę Pana, mechanikiem-filozofem".
    Gdyby nie kontekst, to byłoby to wszystko nawet zabawne.

    Kiedy już wyciągnąłem z niego po kilku minutach użerania się informacje co moglibyśmy zrobić, nawet chciał zrobić przegląd diagnostyczny, tylko wtedy ja już nie chciałem, ponieważ stwierdziłem, że to nie jest miejsce , w którym chce zostawić jakiekolwiek pieniądze i jakiekolwiek usługi wykonywać.


  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    "Prawdziwi fachowcy". Jeden z mechaników uszkodził wężyk i oczywiście nikt nic o tym nie powiedział. Kasę oczywiście za diagnozę skasowali. Auto oczywiście trzymane cały boże dzień gdzie usterkę inny mechanik wykrył w 10 min. Amatorzy i szef filozof (zaraz pewnie odpisze na komentarz w swój "zabawny" i "mądry" dla niego sposób) Ale koło #$&!$& mi to lata.


    Volkswagen

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    To jakiś koszmar odmówiono mi wymiany świec w mazdzie Rx8 tłumacząc że auto jest wyposażone w silnik rotacyjny Wanka, jest to silnik seryjny, no zajebiaszczo powód!!! Czterech mechaników nie potrafi odkręcić i zakręcić standardowej świecy zapłonowej. Ponadto szef twierdzi że kończył szkołę gastronomiczna to może niech zajmie się smażeniem placów a nie naprawą samochodów. Nigdy więcej,!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Silnik Wankla, nie Wanka, jest niezwykle rzadkim i nietypowym silnikiem na rynku o zupełnie odmiennej zasadzie działania. W żądanych przez Pana usługach wymiana świec była rzeczą najprostszą, a wymienia Pan tylko tą. Co do zasady, jak każdy odpowiedzialny warsztat, nie podejmujemy się wykonywania usług przy których nasza kadra nie ma odpowiedniego doświadczenia. Dodatkowo w naszej firmie nie ma ani jednej osoby, która kończyła szkołę gastronomiczną. Biorąc pod uwagę powyższe nieścisłości zakładamy, że Pańskie złośliwości dotyczą innego warsztatu.

    Mazda Rx8

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam wszystkich w tym warsztacie regenerowalem alternator vectra c 1.9 cdti 150 dokładnie 13 miesięcy od naprawy skończyło się ładowanie po odpaleniu na zimnym silniku. Zadzwoniłem do serwisu i usłyszałem że gwarancja minęła i że nie rozpatrza naprawy w ramach gwarancji dodam że za regenerację zapłaciłem 430 zł a pan po dokonanej usłudze powiedział że w alternatorze zostało zrobione praktycznie wszystko cokolwiek to znaczy. Moim zdaniem jakośc usługi regeneracji alternatora bardzo kiepska i podejście do klijenta też. skończyła się gwarancja i tyle przez ten czas alternator przejechał może 15 tys km


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo nam przykro, ale był Pan poinformowany w momencie przyjmowania auta do naprawy, że usługi specjalistyczne, takie jak rzeczona regeneracja są wykonywane na zewnątrz, a nasz serwis zajmuje się tylko demontażem i montażem. Był Pan również poinformowany o terminie gwarancji, który wynosił 12 miesięcy. Zakład który wykonywał regenerację odmówił wykonania ponownej naprawy na warunkach gwarancji, gdyż przekroczył Pan jej termin. Proszę również zrozumieć, że w przypadku Pana sprawy jesteśmy tylko pośrednikiem. Mimo wszystko zapraszamy ponownie.

    Opel vectra c

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    [wymoderowano]!! Auto nie przeszło przeglądu bo znaleźli jakąś usterkę (nie pamiętam dokładnie jak się ta część nazywa - jestem kobietą) i oczywiście naprawa zaproponowana w ich warsztacie za kwotę ok 300 zł. Na szczęście dowód rej. został mi oddany pod warunkiem naprawy u nich.
    W ten sam dzień pojechałam na inną stację diagnostyczną i auto przeszło przegląd bez zarzutu. Zapytałam Pana który przeprowadzał przegląd czy widzi usterkę którą wcześniej mi zarzucono i zaprzeczył, dodam, że auto było sprawdzane jak na moje oko bardzo dokładnie. Nie polecam tego miejsca!!!!!!


  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Ten warsztat a raczej niby warsztat to jakaś kpina!!!!!! Zleciłem im wymianę czujnika prędkości w fordzie focusie mk1. Zajęło im to pół dnia!!!!! Ok ciężko było dojść. Ale to co mnie spotkało po odbiorze samochodu tego się nie spodziewałem w najgorszych snach!!!!!!! Jadę a auto nie ma mocy!!!! A podobno się tym samochodem mechanik przejechał!!!!! Wracam do warsztatu i po diagnozie okazuje się, że zatkał się KATALIZATOR!!!!!! Dodam, że w warsztacie wmawiali mi, że tak od razu bez żadnej ingerencji się zatkał!!!!!!! Jeden z mechaników a raczej niby mechaników stwierdził, że wjechałem w kałuże!!!!!!!!!! Ta diagnoza woła o pomstę do nieba!!!!!! A jeden z kierowników stwierdził, że to akurat zbieg okoliczności, że to się stało jak auto było w ich warsztacie!!!!!!!!! Zaproponowali, że jak im przywiozę katalizator to wymienią za 150 zł. Więc się zgodziłem. Auto miało być zrobione najszybciej jak to możliwe. Po 8 godzinach zadzwoniłem co się dzieje z moim autem. I się okazuje, że samochód stoi od dawna zrobiony!!!!! Po co klienta informować!!!!!! Co więcej koszt tej wymiany to nie jak było umówione 150 zł a 250 zł!!!!!!!!!!! MASAKRA!!!!!!!!!! Z DALA OD TEGO WARSZTATU!!!!!!!! UWAŻAJCIE NA NICH!!!!!!!!! OSZUKUJĄ I MATACZĄ!!!!!!!!!


    ford focus mk1

Podobne warsztaty

  • Vernus Auto Expert

    Skórzewo, Kasztanowa 1,  Grunwald,  Poznań

    ******   5.7  (34 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Odnośnie montażu i serwisu LPG oferujemy: Montaż instalacji LPG. Wycena oraz konsultacja z klientem. Każda instalacja jest dobierana indywidualnie do auta Serwisowanie instalacji LPG Diagnostyka komputerowa dedykowana do...

    Diagnostyka komputerowa
    od 100 zł
    Diagnoza i wycena naprawy
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    Zarezerwuj wizytę
  • Auto Centrum Baranowski

    os. Wichrowe Wzgórze 10,  Winogrady,  Poznań

    ******   5.1  (292 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Jeśli zależy Ci na znalezieniu profesjonalnego warsztatu, w którym pracują doświadczeni specjaliści, dla których najbardziej skomplikowana naprawa nie jest problemem to zapraszamy do nas. Nasi fachowcy zaproponują najkorzystniejsze rozwiązanie po...

    Diagnoza i wycena naprawy
    Geometria i zbieżność (ustawienie kół)
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Auto MASAN Service

    Jerzego Suszki 17,  Piątkowo,  Poznań

    ******   5.4  (91 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Warsztat Auto Masan Service świadczy fachową obsługę z zakresu mechaniki pojazdowej oraz duży wybór części zamiennych dostępnych na miejscu. Klient, który zostawia u nas auto, może spodziewać się profesjonalnej obsługi i kompleksowo wykonanej...

    Geometria i zbieżność (ustawienie kół)
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    Zarezerwuj wizytę
  • Miki Auto Serwis

    ul.Szamotulska 37, Baranowo,  Poznań

    ******   5  (6 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Zapraszamy na : Wymianę oleju oraz filtrów diagnostykę klimatyzację naprawę zawieszenia  wymiana paska rozrządu naprawa silników       

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 100 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Auto Zo-Nik Konrad Kowalczyk

    Rolna 16A,  Rokietnica,  Poznań

    ******   6  (3 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Nasz warsztat samochodowy to miejsce, gdzie dbamy o pełną mechanikę pojazdową, a naszą specjalizacją jest kompleksowa regeneracja skrzyń biegów manualnych i automatycznych. Wykorzystujemy nowoczesny sprzęt i doświadczenie, aby zapewnić...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 80 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrami
    od 150 zł
    Wymiana tarcz i klocków hamulcowych oś przednia
    od 250 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • AutoHub

    Sycowska 23,  Grunwald,  Poznań

    ******   5.3  (3 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Jesteśmy serwisem specjalizującym się w naprawie samochodów osobowych. Szybko naprawimy Twoje auto. Mamy duże doświadczenie w naprawie aut. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.   Zapraszamy Serdecznie !  

    Zarezerwuj wizytę
  • AB-CARS

    Nad Różanym Potokiem 4a,  Piątkowo,  Poznań

    ******   5.7  (36 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Zajmujemy się naprawami mechanicznymi wszystkich aut osobowych, dostawczych i busów.  Warsztat, w tym miejscu, istnieje od 3 lat, ale nasze doświadczenie jest dużo większe. Wysokie kwalifikacje pozwalają nam szybko zdiagnozować każdą...

    Diagnostyka komputerowa
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • AUTO GAZ WARSZAWSKA

    Warszawska 41,  Malta,  Poznań

    ******   4.3  (8 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Nasza firma od ponad 20 lat zajmuje się naprawą samochodów – a szczególnie montażem oraz serwisem instalacji gazowych. Montujemy instalacje również w samochodach rzadziej spotykanych i wymagających np. o bardzo dużej mocy...

    Wymiana oleju silnikowego
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Premio opony i serwis samochodowy

    Rumuńska 1,  Grunwald,  Poznań

    ******   5.7  (70 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Premio to sieć serwisów samochodowych, która zrzesza ponad 150 lokalnych ekspertów od opon i usług samochodowych w Polsce. Specjalizujemy się w naprawach samochodów osobowych. Wykonujemy przeglądy auta i naprawy układu hamulcowego, wydechowego,...

    Zarezerwuj wizytę
  • Auto-Punkt Dariusz Starzyński

    Kobylepole, Reknicka 1,  Rataje,  Poznań

    ******   5.5  (60 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Serdecznie zapraszamy do naszego serwisu. Zajmujemy się mechaniką pojazdową, elektryką, naprawami układu kierowniczego oraz elektromechaniką. Warsztat istnieje nieprzerwanie od 1990 roku. Przez ten czas zdobyliśmy duże doświadczenie, dzięki...

    Diagnoza i wycena naprawy
    Geometria i zbieżność (ustawienie kół)
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    Zarezerwuj wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat