Warsztat polecany przez innych kierowców.

MTM AUTO SERWIS

ul. Techniczna 1, 05-500 Piaseczno

****** 5.6 (172 opinie)

Mapa

Wyznacz trasę

O warsztacie

ul. Techniczna 1, 05-500, Piaseczno

Poniedziałek od 09:00 do 18:00
Wtorek od 09:00 do 18:00
Środa od 09:00 do 18:00
Czwartek od 09:00 do 18:00
Piątek od 09:00 do 18:00

Gotówka

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Godziny pracy: Poniedziałek. - Piątek w godzinach 9:00-18:00

Gwarancja: Udzielamy gwarancji 12 miesięcy na wszelkie wykonane przez nas usługi oraz zakupine towary. Po każdej wykonanej usłudze wręczamy klientowi dokument poświadczający jej wykonanie, oraz zakupione części.

Zaufanie: Zawsze staramy się celnie zdiagnozować usterkę w Państwa pojeździe! Jeśli jednak doszło by do pomyłki, klient nie ponosi żadnych kosztów naszej nieprawidłowej diagnozy!

Pojazdy zastępcze: Dysponujemy pojazdami zastępczymi w postaci Skoda Fabia i Skoda Rapid roczniki 2016-2019. Warunki korzystania z samochodów zastępczych ustalane są indywidualnie w zależności od wykonywanej usługi.

ZAPRASZAMY DO GRONA ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

Więcej

Cennik

Diagnoza i wycena naprawy

Usługa zawiera diagnozę zgłoszonej usterki oraz wycenę naprawy

 
Wymiana oleju silnikowego i filtra

Usługa zawiera wymianę oleju silnikowego na nowy, demontaż starego filtra oleju i zamontowanie nowego

od 150 do 200
Diagnostyka komputerowa

Usługę wykonujemy najwyższej klasy sprzętem Bosch KTS, lub urządzeniami dedykowanymi do marki. Jeśli po zdiagnozowaniu usterki, zostanie zalecona nam usługa naprawy - klient jest zwolniony z opłaty za diagnostykę!

od 50 do 150
Podstawowa kontrola pojazdu

Usługa często wykonywana przed dalszymi wyjazdami, przed przeglądami SKP, lub w przypadku spostrzeżenia przez kierowce niepokojących objawów typu: stuki, piszczenie, itp.

30 zł
Przegląd i obsługa okresowa

Kompleksowy przegląd pojazdu z wymianą oleju silnikowego, oraz filtrów: oleju, powietrza, paliwa, kabiny. Kontrola zawieszenia, układu hamulcowego, płynów eksploatacyjnych, akumulatora, klimatyzacji, diagnostyka komputerowa.

od 200 do 300
Przegląd klimatyzacji z napełnieniem

Cena dotyczy układów z najpopularniejszym czynnikiem chłodniczym R134a. Nie pobieramy dopłat za ilość wprowadzonego czynnika.

300 zł
Regeneracja filtra cząstek stałych DPF FAP

Zalecamy nie korzystanie z usług usunięcia DPF/FAP! Na szczegółowe pytania chętnie odpowiemy! Ten element można skutecznie naprawić!

od 500 do 800
Wymiana klocków hamulcowych

Podczas usługi zawsze czyścimy i smarujemy prowadnice zacisków hamulcowych, oraz sprawdzamy temperaturę wrzenia płynu hamulcowego

od 100 do 200
Wymiana klocków i tarcz hamulcowych

Podczas usługi zawsze czyścimy i smarujemy prowadnice zacisków hamulcowych. Czyścimy z korozji piasty. W razie wątpliwości wykonujemy pomiar "bicia" tarcz hamulcowych.

od 250 do 300

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (172)

Dodaj opinię
5.6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 172 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie wiem skąd te wszystkie pozytywne opinie ale chyba sami sobie piszą. Jak dla mnie porażka. Pojechałem z prostym tematem: wymiana klocków i tarcz z przodu i zacisku hamulcowego z tyłu. Zrobione tak, że po przejechaniu 20 kilometrów od odebrania samochodu tylna tarcza jest przegrzana, hamulce z przodu też się grzeją. Jak się okazało, włożyli w wymieniany nowy zacisk z tyłu jakąś dorobioną, nieoryginalną sprężynę i hamulec postojowy nie odpuszczał do końca po użyciu. Jak usłyszałem od właściciela to oczywiście wina słabych części (przywiozłem swoje - to był mój błąd), ale nie sądzę, żeby Brembo robiło słabej jakości części. Ale nawet jeśli byłaby to wina części to wystarczałyby krótka jazda próbna i dałoby się to wychwycić. Ale widać 500 zł które zapłaciłem za tak prostą robotę nie wystarczyło na na wykonania jazdy próbnej. Wisienką na torcie jest to co usłyszałem od właściciela, dzwoniąc z reklamacją: co ja mogę zrobić, niech Pan sobie jedzie gdzieś gdzie zrobią to Panu dobrze. I to chyba wystarczy za opinie na temat tego miejsca. Jedźcie tam, gdzie naprawią Wam samochód dobrze.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Jakubie. Dziękujemy za opinie. Na wstępie poinformuje, że w tym portalu niezwykle trudno jest "samemu sobie pisać opinie", ponieważ jak już Pan wie, po jej napisaniu, jest ona weryfikowana. Ponadto nasze pozytywne opinie z dopiskiem "Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl" to opinie zbierane przez portal, od klientów umówionych przez portal. W związku z powyższym Pańskie domniemanie jest bezzasadne.
    Jazda próbna oczywiście została wykonana, o czym informowałem wielokrotnie, a usterka zacisku objawiła się kilka godzin po Pańskim wyjeździe od nas.
    Opisywana przez Pana sprężyna jest elementem zacisku hamulcowego, montowana do zacisku przez producenta zacisku. Do naprawy Pańskiego pojazdu dostarczył Pan własne części, tak więc my nie jesteśmy odpowiedzialni za ich jakość. Możemy odpowiadać jedynie za jakość wykonanej usługi, co do której, jak rozumiem nie ma Pan zastrzeżeń.
    Nieprawdą jest, aby usłyszał Pan od nas "niech Pan sobie jedzie gdzieś gdzie zrobią to Panu dobrze". Informowałem, że jeśli uszkodzony jest zacisk, należy go zareklamować i wymienić, lecz z tym roszczeniem należy zwrócić się do sprzedawcy, a jeśli ma Pan domniemanie źle wykonanej usługi to nie mamy nic przeciwko, aby jej profesjonalizm sprawdził inny warsztat.
    Zgadzamy się z Panem, że do sporu przyczynia się zakup części we własnym zakresie w sklepie internetowym (Pan to nazwał "błędem"). W przeciwnym wypadku odpowiadali byśmy za jakość usługi, jak i jakość części.
    Zrobiliśmy co w naszej mocy, aby sprawę rozwiązać polubownie. Byliśmy skłonni wymienić Panu kolejny zacisk nieodpłatnie, lecz nie możemy odkupować części, które Pan zakupił we własnym zakresie.

    CGV

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Zachęcony pozytywnymi komentarzami, postanowiłem skorzystać z usług warsztatu. Niestety w moim przypadku serwis oceniam negatywnie. Zgłosiłem konkretne usterki, które opisałem w formularzu zgłoszenia oraz Pani, którą zastałem w biurze oddajac samochód. Skuteczność usunięcia usterek oceniam na 0%. Pomimo poniesionych kosztów naprawy, samochód dalej stukał przy hamowaniu i skręcaniu kierownicą, a z okolic silnika dobiegały dziwne świszczące odgłosy. Zakładam, że osoba dokonującą naprawy przede wszystkim w ogóle nie zrobiła jazdy testowej, na czym mi zależało i bez czego trudno było postawić prawidłowa diagnozę. Zamiast dokonywania wymiany klocków i tarcz po prostu wystarczyło dokonać usunięcia luzów w podwoziu. Tym samym konkretną pomoc uzyskałem dopiero u kolejnego mechanika. Niezrozumiała pozostaje również propozycja rozkręcania całego silnika wobec opinii, która po oględzinach auta otrzymałem od innego mechanika (należało wymienić pompę wodna oraz zdiagnozować powstała odmę, która to prawdopobnie powodowa świszczenie). Po odebraniu auta dodatkowo nie działał tylni czujnik parkowania, dopiero po komputerowym usunięciu błędów, usterka zniknęła. Tym samym pomimo wykonanych napraw serwisowych, pozostały one bez wpływu na rzeczywiście zgłoszone usterki. W odpowiedzi na reklamację telefoniczną złożona przez żonę, warsztat odpowiedział, że wobec takiej pracy silnika, nie rekomenduje on w ogóle jazdy samochodem. Jakim cudem został on więc wydany po wykonanych i opłaconych naprawach? Jak w takim razie w zaufaniu ponownie zwrócić pojazd, kiedy pierwotna diagnoza okazała się być zupełnie nietrafna? Jednym słowem: Rozczarowanie.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dzień dobry

    Dziękujemy za skorzystanie z usług.

    Pozwolimy sobie przedstawić nasz punkt widzenia:
    1. Przy zdawaniu samochodu zgłaszał Pan stuki podczas hamowania. O dźwiękach z silnika dopiero my Pana poinformawaliśmy.
    2. Wykonano jazde próbną, lecz nie stwierdziliśmy opisywanych objawów, o czym został Pan poinformowany.
    3. Dokonaliśmy wnikliwego przeglądu, który pomógł stwiedzić możliwą przyczynę opisywanych objawów
    4. Stwierdziliśmy znaczną deformacje tarcz hamulcowych (0.08/0.11mm), co prowadzi do zmiany momentu hamującego, a w efekcie do wibracji i stuków.
    5. Podzieliliśmy się z Panem spostrzeżeniami. Pan podjął słuszą decyzje o ich wymianie, a stare tarcze hamulcowe kazał Pan spakować w celu reklamacji, co również uczyniliśmy.
    6. Przy odbiorze pojazdu przekazaliśmy informacje o niepokojącym dźwięku z silnika, a dokładniej z okolic pokrywy zaworów (właśnie tam znajduje się opisywana przez Pana "odma"). Poinformowaliśmy, iż należy to pilnie zdiagnozować, ponieważ może to doprowadzić do poważnych usterek.
    7. Jakim cudem został wydany Pański samochód? Pański samochód ma taką cechę, że jest Pański. Możemy przekazać nasze spostrzeżenia, doradzić, coś zaproponować, poinformować o zagrożeniach, ale nie możemy siłą zatrzymać komuś jego własności.... Dopiero byłby komentarz.... :)
    8. Faktycznie kilka dni po naprawie skontaktowała się z nami Pańska żona informując, że nadal słyszy stuki, oznajmiając nam "teraz ja przejmuje tą sprawe". Pańska żona umówiłą się z nami na termin ponownej diagnozy stuków (stanowczo nakazała nam nie zwracać uwagi na silnik). Pańska żona w wybranym przez siebie terminie jednak już nie dostarczyła nam pojazdu...

    Zastanawiająca jest odpowiedź na pytanie - skoro stuki nie ustąpiły to czemu nie wócił Pan do nas od razu? Czemu czekaliśmy, aż kilka dni na telefon od Pańskiej małżonki...?
    Czemu małżonka, pomimo umówionego i wyznaczonego przez siebie terminu nie przyjechała do nas z "reklamacją"?
    Już tylko Państwo wiedzą jaka jest odpowiedź na te pytania....

    Z całym szacunkiem, nie doszukuje się tu naszego błędu....
    Prosimy o ponowne przeanalizowanie faktów.

    Opel Astra J Sedan, 1.4, rok produkcji 2013

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Umówiłem wizytę celem przeglądu klimatyzacji i zgłosiłem również, że słyszę tarcie z przodu auta . Chciałem, żeby ktoś profesjonalnym okiem na to spojrzał. Podczas pierwszej wizyty zrobiono przegląd klimatyzacji lecz możliwe, że przez natłok pracy nie sprawdzono przyczyny tarcia, po zwróceniu uwagi właścicielowi warsztatu przyznano racje, że nie doczytano zgłoszenia i umówiliśmy wizytę na kolejny termin. Podczas drugiej wizyty zregenerowano zaciski hamulcowe, wymieniono klocki i tarcze, lecz okazało się, że koniecznie trzeba wymienić również wahacze, co podwoiło początkową cenę naprawy. Ze zrozumieniem koszt zaakceptowałem bez słowa. Niestety oddano samochód bez wcześniejszej jazdy próbnej, auto po kilku minutach jazdy budziło wątpliwość, słychać było stukot. Po przyjeździe tego samego dnia na "reklamację" mechanik powiedział, że to może to może tamto, pewnie łożysko i ponownie trzeba było auto zostawić. Zirytowani sytuacją usłyszeliśmy od właściciela słowa" że usługę wymiany łożyska wykonają za darmo, za część trzeba zapłacić ale więcej się nie widzimy" Pytam jak można najpierw klientowi oddać niesprawdzone auto, a potem powiedzieć, że nie chce się z nim dalej współpracować ? Następnego dnia roboczego okazało się, że tylne opony były nie dokręcone... Nie wiem czy to była próba naciągnięcia klienta na dalsze prace czy po prostu brak dokładności czy umiejętności diagnostycznych. Wybrałem warsztat ponieważ miał dobrą opinię na stornie Dobry Mechanik i jestem zawiedziony. Z uwagi na podejście do klienta zamykające kategorycznie dalszą współpracę, brak empatii i zrozumienia potrzeb klienta oraz brak poczucia odpowiedzialności za wydane auto nie polecam warsztatu.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie.
    Na wstępie dziękujemy za skorzystanie z naszych usług przez Pańskiego syna. Przedstawimy jednak nasz punkt widzenia i faktyczne wydarzenia.
    Na wstępie należy podkreślić, że nie był Pan naszym klientem, ani właścicielem opisywanego pojazdu, a pełnił Pan rolę "adwokata" właściciela pojazdu i naszego klienta, którym był Pański syn.
    Pański syn przyprowadził do nas samochód na diagnostykę klimatyzacji, oraz zgłaszał tarcie w przednich kołach. Wykonaliśmy prace związane z klimatyzacją, a o tarciu zapomnieliśmy i do tego miejsca wszystko się zgadza.
    1. Po przypomnieniu o tarciu, nie został Pański syn umówiony na inny termin, lecz samochód natychmiast wjechał na warsztat, celem weryfikacji.
    2. Podczas weryfikacji opisywanego problemu, stwierdziliśmy przy Panu (sam Pan oglądał i oceniał) konieczność wymiany klocków i tarcz, oraz regeneracji zacisku hamulcowego.
    3. Podczas wykonywania usługi przy układzie hamulcowym, stwierdziliśmy jeszcze usterki przy zawieszeniu i zadzwoniliśmy do Pana syna, a naszego klienta z wyceną i pytaniem, czy życzy sobie problem usunąć? Wyraził akceptacje.
    4. Przeprowadzono jazdę próbną po wykonaniu usługi, a Pan osobiście był świadkiem gdy podszedłem do mechanika, który tą jazdę wykonał i zapytałem czy na pewno nie stwierdził żadnej usterki.
    5. Jak sam Pan napisał "po kilku minutach" od wyjazdu usłyszał Pan dźwięki, tym razem z tylnych kół. Sam Pan potwierdza, że po wyjeździe od nas uwag nie było, a pokazały się po kilku minutach, prawda...? Pomimo, że zadzwonił Pan do nas w Piątek ok. 17:45, powiedziałem, że bardzo proszę przyjechać, a ja nie będę zamykał warsztatu i poczekam.
    Po przyjeździe opisywany stukot potwierdził się, a na podnośniku stwierdziliśmy (przy Panu) luz na tylnym prawym kole. Było późno, przyjeliśmy iż to prawdopodobnie łożysko i sprawę trzeba zostawić do Poniedziałku. Tutaj oskarżył nas Pan, iż naprawiając PRZEDNIE hamulce i zawieszenie, doprowadziliśmy do usterki łożyska w TYLNYM kole... Oczywiście jest to absolutnie niemożliwe, ale zgodnie z przyjętymi u nas standardami jakości obsługi klienta, wszelkie reklamacje zawsze staramy się rozpatrzeć na korzyć klienta! Koszty były nieznaczne, a godzina robiła się coraz późniejsza, więc zaproponowałem, iż reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, a nasz warsztat pokryje koszty łożyska i wymiany, ale nie jesteśmy zainteresowani dalszą współpracą z uwagi na niebezpieczeństwo kolejnych takich zdarzeń. Pan przystał na tą propozycję, mówiąc "no tak to trzeba załatwić".
    W poniedziałek rano zabraliśmy się więc do pracy. Od razu, ku naszemu zaskoczeniu, stwierdziliśmy nie dokręcone tylne prawe i lewe koło! Z samego rana (ok. 8:20) zadzwoniliśmy do Pańskiego syna z informacją co zastaliśmy, a po dokręceniu koła problem ustąpił.

    I na koniec najciekawsze:
    1. Pański syn, a nasz klient, od razu powiedział, że niedawno sam zmieniał sobie koła i chyba zapomniał dokręcić?
    2. Pański syn, a nasz klient, wyraził żal z uwagi na zaistniałą w Piątek sytuacje i nerwy. Powiedziałem, że my się nie obrażamy, ani nie denerwujemy.
    3. Pański syn, a nasz klient, chciał od razu umówić się na naprawę wlewu paliwa. Odpowiedziałem, że niestety jestem pełen obaw, iż jeśli po tej naprawie przestanie otwierać się np. lewa szyba, to Pan ponownie stwierdzi naszą winę i że nie chcemy już wykonywać kolejnych usług przy tym samochodzie.
    Z podaniem rąk rozstaliśmy się na Pańskim synem, a naszym byłym już klientem.

    Jeszcze raz przepraszamy, iż weryfikacja układu hamulcowego nie została przeprowadzona od razu, zgodnie ze zleceniem, a została przeprowadzona po upomnieniu przez Pana. Tutaj biję się w pierś - ja zapomniałem...
    Reszta opisu znacznie odbiega od faktycznie zaistniałej sytuacji.

    Z poważaniem
    Michał Majsterek

    Chevrolet Kalos

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wymiana rozrządu zakończyła się na drugi dzień awarią - spadł pasek! Koszty naprawy zostały zwrócone, koszty źle wykonanej usługi nie! Nie polecam! Proszę się nie dać nabrać na dobre pierwsze wrażenie!!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dzień Dobry. Powierdzamy opisaną sytuacje i jej zaistnienie. Pragniemy jednak uściślić fakty. W pojeździe klienta wymienialiśmy kompletny rozrząd i pasek wieloklinowy. W początkowej fazie eksploatacji zerwał się pasek wieloklinowy. Niestety nowe rzeczy, również potrafią się uszkodzić. Klient zaholował pojazd do innego warsztatu gdzie wymieniono uszkodzony element (pomijamy fakt, że reklamacja powinna być zgłoszona do nas). My klientowi zwróciliśmy koszt holowania, jak i koszt naprawy pojazdu (tak jak klient powyżej opisał). Byliśmy przekonani, że roszczenia klienta zostały zspokojone w całości, jednak klient domagał się również zwrotu kosztów kompletnego rozrządu, który nie uległ żadnej usterce, na co nie mogliśmy przystać. Zaproponowaliśmy nawet rozstrzygnięcie sporu przed Polobownym Sądem Konsumenckim, ale klient nie był zainteresowany. Życzymy Panu, aby każdy warsztat z którym będzie miał Pan styczność, tak rozsądnie podchodził do reklamacji i rozpatrywał ją na korzyśc klienta, co zawsza staramy się czynić... Pomimo wszytko życzymy bezproblemowej eksploatacji samochodu...

    Mitsubishi

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    dziś byłem pierwszy raz w tym warsztacie i na pewno ostatni .
    pojechałem na wymianie termostatu ponieważ dzień wcześniej stwierdzono że samochód się grzeje ,po wjechaniu na kanał
    chciałem być przy samochodzie jak jaśnie pan będzie stwierdzał czy to
    na pewno termostat nie pozwolono a gdy stanowczo chciałem zostać
    po prostu wyprowadzili samochód z warsztatu nie naprawiony.
    myślę że to celowa robota, by klient nie wiedział co jest wymieniane
    a co ciekawe że w innym warsztacie nie stwierdzono tej usterki .
    więc potencjalnym klientom tego warsztatu radze dokładnie
    przyjrzeć się co mają wymieniane .


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Drogi Kliencie. Prowadzenie prac przy rozgrzanym do temperatury 90*C płynie chłodniczym nie należy do bezpiecznych, dlatego wielokrotnie prosiliśmy o nie pochylanie się nad silnikiem. Jak sam Pan opisał "jaśnie pan" dopiero miał stwierdzić, czy to napewno termostat, lecz do diagnostyki niedoszło, ponieważ ze względów bezpieczeństwa zmuszeni byliśmy odstąpić od przeprowadzenia usługi. Nie ma w tym nic dziwnego, że w innym warsztacie tej usterki nie stwierdzono, my również jej nie stwierdziliśmy.... Życzymy dlszej bezawaryjnej eksploatacji samochodu, jak również zalecamy więcej rozsądku! Gdyby doszło do wypadku, tan komentarz brzmiał by pewnie inaczej....

    peugot partner

  • V
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    naprawiałem w serwisie Mercedesa W124 ,naprawa dotyczyła zawieszenia oraz planowanie głowicy. wszystko ok ale panowie nie potrafią powiedzieć dlaczego wtryski który były sprawdzane leją po dwóch miesiącach, wtryski sprawdzałem w zakładzie Warszawa ul.Boryny 11 jeżeli jest ktoś z okolic zna ten zakład dobrze. moja ocena jest negatywna.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dzień dobry. Komentarz wydaje się nam niezrozumiały. Bardzo cieszymy się, że naprawiane przez nas zawieszenie i głowica silnika działają bezproblemowo! Jednak wtrysków nie naprawialiśmy, a na Pana życzenie jedynie sprawdziliśmy je i w chwili wykonywania usługi były sprawne. Jeśli doszło do ich uszkodzena po dwóch miesiącach.... nie zapominajmy, że pojazd miał 25 lat!

    Mercedes W124

Nasze porady (5)

renault laguna III 2011
Witam. W renault laguna III disell Najpierw pojawiła się kontrolka 'dolej oleju' a potem 'ryzyko awarii silnika . Wiem, że muszę pojechać do mechanika … czy dolać mam oleju?
Dzien dobry, przebiła mi się opona typu Run Flat. Czy można ją normalnie naprawić jak inne u wulkanizatora tym wypełniaczem do dziur? Lub jakoś inaczej?
Witam. W przedziale prędkości 100-120km/h drży mi kierownica. Podczas zwalniania/hamowania, także w tym przedziale kierownica drży. Przyznam że to kłopotliwe, bo to akurat ten przedział prędkości najczęściej utrzymywanej na trasie.
Land Rover Freelander I 2002r.
W moim aucie pojawił się luz na kierownicy. Przekładnia jest w miarę nowa.Co jeszcze może być przyczyną i ile może kosztować taka naprawa?
Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Zadzwoń Umów wizytę
Umów wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat