Warsztat polecany przez innych kierowców.

WULKANIZACJA 24h SERWIS KLIMATYZACJI AKUMULATORY

PIOTRA SKARGI 156D, 95-200 PABIANICE

****** 5.2 (38 opinii)

O warsztacie

PIOTRA SKARGI 156D, 95-200, PABIANICE

Poniedziałek od 00:00 do 00:00
Wtorek od 00:00 do 00:00
Środa od 00:00 do 00:00
Czwartek od 00:00 do 00:00
Piątek od 00:00 do 00:00
Sobota od 00:00 do 00:00
Niedziela od 00:00 do 00:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Opinie (38)

Dodaj opinię
5.2 ******
Ocena wystawiona na podstawie 38 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety jestem zmuszony napisać negatywna opinie by ostrzec osoby które szanują swój czas a mianowicie zostawiłem 23.04.2018 felgę do prostowania z informacja że najpóźniej będzie po majówce. Niestety tak się nie stało gdyż lepiej odsługiwać szybką pracę, szybkie pieniądze czyli wymiana kół czy nabijanie klimatyzacji a felga do prostowania niech czeka jak większość klientów z Pabianic nabije klimę i wymieni opony. W dniu 17.05.2018 po moich 3 telefonach felgę zabrałem do innego miejsca w którym usługę wykonają w ten sam dzień. Przypuszczam że jeszcze bym czekał z tydzień. Zaznaczam nie jestem osobą z konkurencji tylko osoba fizyczna. Auto miałem prawie miesiąc czasu na dojazdówce i straciłem cenny czas. Szkoda tylko że Pan Sławek nie poinformował że może usługa wydłużyć się nawet do miesiąca.
    Szanujmy swój czas!


  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Byłem w tym miejscu dwa razy, pierwszy i ostatni !!!! W dniu dzisiejszym bylem umówiony na godzinę 12, dojechałem na 12:10. Pan odprawił mnie z kwitkiem bo był już zajęty obsługą nowego mercedesa. Dziękuję zatem za usługę a olej wymieniłem w tej samej godzinie w firmie MOTOPORTO w Pawikowicach.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    W ramach sprostowania klient był umówiony na usługę na godzinę 12.00 przyjechał o godzinie 12.20 .
    Traktujemy każdego klienta bardzo poważnie i szanujemy każdego czas ale nie przyieżdźając na umówiony termin naraża kolejnego klienta, który był umówiony na godzinę 13.00 na czekanie , a czym ten klient jest winny że ma pokutować za nie odpowiedzialność poprzedniego klienta.
    Więc polityka od wielu lat mojej firmy jest taka że umówiona godzina jest świętością i wolę stracić jednego nie zadowolonego klienta (który sam się spóźnia 20 min) niż kilku ,którzy nie zostali obsłużeni o umówionym czasie nie z ich winy.Nadmieniam że jest w pełni sezon wymiany opon i jest umówione auto za autem i nie mam pola manewru między terminami.
    Aby mniej tak nie odpowiedzialnych i nie poważnych klientów, którzy z własnej winy widzą problem u innych.













    Skoda Octavia

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    ja natomiast mam 2 doświadczenia i oba złe. Ostatnie kilka dni temu - 3 km prowadziłem motocykl do Pana z kapciem - a Pan poprosił bym przyszedł za tydzień bo teraz nie ma czasu. Nie miał też miejsca by przechować mój motor do wieczora bo chciałem zostawić by potem podjechać po niego autem. Mało pocieszające z kapciem w kole wracać do domu i za tydzień ponownie. Nie pomógł zbytnio - choć reklama mówi wyraźnie że naprawia też koła motocyklowe i nomen omen nie jest to wcale tania usługa (ok 120-150 zł) a ja byłem przy pieniądzach i nie domagałem się zniżki. Szkoda. Nie wrócę po prostu więcej.
    P.S - koło sam zdjąłem i dętkę wymieniłem - jestem 130 do przodu.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Przykro mi że klient pchał motocykl 3km ale w tych czasach są telefony i można zadzwonić czy danego dnia zostanie obsłużony.Polityka mojej firmy jest że każdy klient umawia się na konkretny dzień i godzinę która jest świętością nie stoi na ulicy i nie czeka. Urażony klient od motocykla przyprowadza motocykl w środku sezonu wulkanizacyjnego ,gdzie klienci umawiają się z dwu tygodniowym uprzedzeniem i oczekuje natychmiastowej usługi(czas wykonania naprawy do 1.5godziny ) i pominięcia umówionego klienta.
    P.s jeśli Pan umie wyjąć i naprawić koło to poco to pchanie 3 km i cała afera.

    suzuki

Podobne warsztaty