Warsztat polecany przez innych kierowców.

P.H.U. PLUS - Radosław Sikora

Przymiejska 56, 63-400 Ostrów Wielkopolski

****** 4.8 (43 opinie)

O warsztacie

Przymiejska 56, 63-400, Ostrów Wielkopolski

Poniedziałek od 06:00 do 22:00
Wtorek od 06:00 do 22:00
Środa od 06:00 do 22:00
Czwartek od 06:00 do 22:00
Piątek od 06:00 do 22:00
Sobota od 07:00 do 15:00
Niedziela od 08:00 do 14:00

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Firma P.H.U. „PLUS” Radosław Sikora ma swoją siedzibę w Ostrowie Wielkopolskim. Od lat świadczymy Państwu profesjonalną pomoc drogową. Oferujemy całodobowe holowanie samochodów na terenie Polski oraz krajów UE.

Zajmujemy się transportem samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych, budowlanych, wózków widłowych i transportem osób. Na miejscu zdarzenia udzielamy kompleksowej pomocy drogowej. Oprócz usług transportowych dowozimy paliwo, wymieniamy koła nie tylko osobówek ale i aut dostawczych. Ponadto udzielamy pomocy tirom, na drodze wykonujemy naprawy typu wymiana łożysk przy naczepie, wymiana akumulatora, odpalanie z kabli czy ze startera.

Dysponujemy profesjonalnym i nowoczesnym sprzętem oraz doświadczonym zespołem, co zapewnia najwyższą jakość świadczonych przez nas usług holowniczych pojazdów jak i napraw na drodze.

Posiadamy własny Serwis Samochodowy.

Wulkanizacją zajmujemy się od roku 1992. Nabyte przez ten czas doświadczenie zapewni Ci profesjonalną obsługę kół od 12 Cali po 24 Cale do aut osobowych i każdy rozmiar kół ciężarowych. Posiadamy szeroki wybór opon nowych, używanych, letnich i zimowych większości czołowych marek takich jak: Bridgestone, Pirelli, Continental, we wszystkich dostępnych rozmiarach.

Więcej

Opinie (43)

Dodaj opinię
4.8 ******
Ocena wystawiona na podstawie 43 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Tydzien auto u tego [wymoderowano] stało nic nie zrobil źle zdiagnozowana awaria rozkręcil parę plastików i skasował 600 zł. Auto wjechalo do niego na lawecie i na lawecie od niego wyjechało. NIE POLWCAM [wymoderowano]. PS KARMA WRACA STARY [wymoderowano]


    Bmw

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Serwisowałem u tego mechanika swoje auta kilka lat , ale już przestałem po kilku jego wpadkach. Do mechanika pojechałem bo coraz mocniej leciał olej z maglownicy, a co tygodniowe dolewanie oleju to nie ma sensu. Umówiliśmy się że sam wyśle maglownicę do regeneracji. Powiedział nawet jakiego, mieli dobra opinię w internecie. Pierwszy termin naprawy niedotrzymany, drugi też. Minęło 10 dni zanim auto odebrałem, a do pracy jeździłem autem z wypożyczalni. Faktury nie dostałem, bo szefa nie ma, gwarancji papierowej od firmy regenerującej maglownicę tez nie, bo się gdzieś zawieruszyła. Po kilku tygodniach znów zaczęło obficie lecieć z maglownicy. Naprawiałem akurat sprzęgło u znajomego, to mówię niech spojrzy co jest grane. A tu zdziwienie, bo w miejsce mojej maglownicy włożono starą maglownicę ze szrotu, doszczelnioną silikonem, bo z każdego połączenia leciało. Nawet wiem z którego szrotu, bo na maglownicy były oznaczenia, podjechałem do Sójki i potwierdził że to jest od niego. Wiem jak moja maglownica wyglądała, bo robiłem zdjęcia przed wysłaniem do regeneracji. Ale później zapomniałem sprawdzić. Mój błąd. Także że strach myśleć w jakim stanie auto było i ja tym jeździłem rodziną po Polsce.


    Peugeot 307 SW

  • z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    wymiana opon zamiast trwać max godzinę trwała 2 dni po urwali śrubę... nie miałam jak dojechac do pracy, właściciel to [wymoderowano] jakich malo, nie polecam korzystać z tego warszatu.


    bmw

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Postawilem auto do p.Sikory zeby wymienic olej w automatycznej skrzyni biegow.sprezarke klimy(sprezarka kupiona)poduszka amortyzatora.gietka czesc tlumnika i maglownica do regeneracji
    Auto stalo w warsztacie 14 dni i wymienili tylko klime (czy dobrze chlodzi sprawdze latem)lacznik tlumnika i olej w przekladni kierowniczej bo podobno starej nie dalo sie zregenerowac
    A olej w skrzyni nie ruszony i jeszcze tam jakies gumy mialy byc wymienione i lacznik ale to podobno przy nastepnym spotkaniu przy wymianie przekladni
    Koszt zaplaty 1080 zl z tego czesci kosztowaly okolo 200 zl plus napelnienie klimy i reszta to robota
    A mial byc jeszcze naciagniety hamulec reczny
    Wuec te najwazniejsze rxeczy takie jak wymiana oleju w automacie i naciag hamulca nue zrobione
    Moze potrzeba by jeszcze z 14 dni na zrobienie tego
    Chyba strasznie duzo jak za robote
    Auto oddane cale brudne od blota
    Kilka razy dzwonilem bo prosilem o dokladne numery seryjne mojej maglownicy lecz nie dostalem i nie moge dostac chyba bo trraz jak dzwonie to numer na "zasieg" ze p.Sikora udaje ze nie slyszy ze niby cos z zasiegiem
    Jakby nie mozna bylo oddzwonic pozniej
    Nie polecam tego zakladu


    Volvo xc90

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam u pana Sikory wykonywałem remont silnika(w zeszlym miesiacu) i po dzisiejszym przegladzie musze przyznac ze jestem bardzo niezadowolony ze wszystkich łączen cieknie olej najwiecej z pod miski i dekla zaworow, ustawienie swiatel nie bylo mozliwe poniewaz jakis magik powciskal żarowki na [wymoderowano] mimo iz sa miejsca w ktore musza wejsc bolce. Czas naprawy o wiele dłuższy niz deklarowal pan Sikora (okolo 2 tyg dłużej) zero kontroli nad kosztam, zero kontaktu z klientem przy wyborze części. Kontaktowalem sie z panem mechanikiem praktycznie codziennie zeby uzyskac jakie kolwiek informacje na temat kosztow niestety takiej informacji nie uzyskalem napewno więcej nie odwiedze tego warsztatu


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Zapraszam na sprawdzenie skąd dokładnie wydobywa się olej i usuniemy wycieki jeżeli takie są .
    Naprawa była wykonana pod koniec września i jeżeli olej ciekł by ze wszystkich łączeń to po 2 miesiącach w silniku być go nie powinno, a na pewno było to zauważalne w miejscu gdzie Pan parkuje .
    Naprawa rzeczywiście się przedłużyła, ale było to spowodowane kolejnymi usterkami w pana silniku .
    Wymienione wyżej uszczelki czyli pokrywy zaworów i miski olejowej były nowe ale produkowane są tylko przez człowieka i montowane są tylko przez człowieka . Przed oddaniem sprawdzaliśmy nigdzie wycieków nie było.
    A co do świateł to już niestety nie nasza kwestia bo my przy światłach nic nie robiliśmy , jeszcze raz zapraszam na sprawdzeni i rozwiązanie pozytywnie problemu .

    Renault

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety wystawiam negatywną ocenę. Warsztat bardzo nieprofesjonalny. Mechanik umawia się z klientem na odbiór pojazdy na konkretną godzinę, a po przybyciu na miejsce okazuje się że mechanik robi dopiero jazdę testową i przyjeżdża dopiero za godzinę, a klient czeka na mrozie. Na dodatek okazuję się że wiele rzeczy jest nie dokończonych. Niepoodkręcane śruby, i wiele nie dokładności i brak precyzji. Linkę do otwierania maski którą wymieniali nie potrafili poprawnie zamontować. Sam naprawiłem to w 5 min, i jest ok. I na dodatek okazało się że klima nie działa. Ale oczywiście to nie wina mechanika...
    Generalnie porażka. Mechanik może ma dobre chęci i intencje ale mu nie wychodzi. prowadzi pomoc drogową i po prostu niema czasu na dokładne i rzetelne wykonanie pracy i terminowym wykonaniu. Dlatego nie polecam


  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Warsztat nabił klimę i zostały wymienione kostki w instalacji co spowodowało iż w ogóle zaczęła chłodzić.Ucieszyłem się faktem bo zaniedbałem ją dawno.Jednak po nabiciu przez warsztat nie podawała zimna tak mocno jak powinna.Powiedziałem o na miejscu.
    Lekkim chłodem z mojej "naprawionej" klimatyzacji cieszyłem się dwa dni.Po dwóch dniach zgasł panel wentylacji/klimatyzacji.Wróciłem do warsztatu z reklamacją.
    Pan mechanik uznał,że to nie ma nic wspólnego z jego wcześniejszą ingerencją.
    I po prostu zostawił mnie z tym problemem sugerując wadę panelu wentylatora i wybranie się do wskazanego elektryka.
    Pojechałem do innego mechanika /elektryka , po wysłuchaniu mojej opowieści o przeprowadzonej naprawie u P.Sikory.
    Zaczął sprawdzanie od filtra przeciwpyłkowego. UWAGA!!!
    Filtr nie został wymieniony , nie wymieniałem go od lat.Nie jestem mechanikiem i się nie znam.
    Ale oczekuję sugestii ze strony mechanika-specjalisty od klimatyzacji,że należy go wymienić.
    W moim samochodzie na skutek nie wymienionego filtra(który był niebotycznie zapchany) doszło do przeciążenia instalacji elektrycznej i przepalenia jej.
    Prosto tłumacząc : jeździłem samochodem przez dwa dni z włączoną klimą na maksa bo inaczej nie odczuwałem jej przy pełnej obłożeniu osób.Filtr był tak zapchany ,że prawie w ogóle nie miał przepustowości!
    To raczej nie w porządku by wziąć 380 zł za naprawę i pozwolić wyjechać z zakładu z niedziałającą w pełni klimą.
    Nie wymienić a już na pewno nie wspomnieć właścicielowi pojazdu o filtrze przeciwpyłkowym , w warsztacie specjalizującym się klimatyzacją?!




    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Przy odbiorze auta nie zgłaszał Pan żadnych zastrzeżeń to po pierwsze. Klima działała cały czas sprawnie i dobrze chłodziła , zgłaszał pan problemy z nadmuchem które akurat nie dawały swoich oznak podczas wizyty u nas .
    Widzą informację, że do zapłacenia ma Pan 380 zł, nie proponowałem sprawdzenia filtra gdyż miał się Pan z nami umówić na wymianę poduszki pod silnikiem i wtedy na spokojnie chcieliśmy zaproponować wymianę filtra i odgrzybienie klimatyzacji , gdyż tak jak się umówiliśmy w Piątek auto miało być u nas 2 godziny, a i tak nam się przeciągnęło dobre pół godziny .
    Czyli jednak zasugerowana przez nas awaria instalacji elektrycznej była trafiona . Jak Pan widział mieliśmy dużo klientów obsługiwanych w tym dniu kiedy Pan wrócił i nie byliśmy wstanie od ręki wszystkiego sprawdzić . Nie wrócił Pan już ani nie zadzwonił żeby się umówić na sprawdzenie instalacji lub panelu .
    Reasumując klima jest sprawna, a to robiliśmy . Padła instalacja nadmuchu lub panelu bo i tak Pan do końca tego nie wyjaśnił . Jak pan zaznaczył UWAGA!!! Filtr nie został wymieniony , nie wymieniałem go od lat. Zaniedbał Pan swój samochód u poprzednich Mechaników .
    "Jednak po nabiciu przez warsztat nie podawała zimna tak mocno jak powinna.Powiedziałem o na miejscu. Lekkim chłodem z mojej "naprawionej" klimatyzacji cieszyłem się dwa dni.Po dwóch dniach zgasł panel " z tych słów jasno wynika, że klima jest sprawna ale nadmuch nie jest taki jak by Pan oczekiwał , czego Pan u nas nie mówił .

    Renault Megane

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam. Pana,, dobrego mechanika,,Radoslawa wyszukalem z internetu na podstawie dobrych opini,ktore napisali chyba tylko jego pracownicy by skusic potencjalnych klientow.
    Pracuje daleko za granica,zadko jestem w Polsce.Na niedawne swieta Bozego Narodzenia zdecydowalem sie przyjechac autem,,a nie samolotem,,gdyz moje auto wymagalo kilku napraw.Glownymi problwmami byly usterki zwiazane z ukladem wydechowym i wymiana simmeringa mechanizmu rozniciwego.
    Auto bylo na warsztacie u Pana Radoslawa prawie dwa tygodnie.
    Za wymiane dwoch lachnikow w wydechu,filtra paliwa i koncowki kierowniczej zaplacilem 1,100 zloty.Czy duzo?
    Pan Radoslaw swierdzil ze w mechanizmie roznicowym nie ma oleju,bo simmerig zuzyty.
    Nie dokonal wymiany simmeringu tylko dolal oleju.
    Po wykonanych naprawach oddal mi auto z w dalszym ciagu wyciekajacym olejem z mechanizmu roznicowego,a przy okazji okazalo sie ze jego pracownicy uszkodzili mi w aucie instalacje chlodnicza,na wskutek czego mam teraz dodatkowy spory wyciek plynu chlodniczego.Auto musialem oddac do innego mechanika,gdzie okazalo sie rowniez ze niewlasciwie zamontowano mi niektore czesci,ktore podczas naprawy u Pana Radoslawa musiano zdemontowac.
    Wielokrotnie probowalem sie skontaktowac z Panem Radoslawem,na poczatku Pan Radoslaw stwierdzil,ze kazdy jest tylko czlowiekiem,ma prawo popelniac bledy.Zgadzam sie z tym,jednak odpowiedzialny i sumienny czlowiek bierze odpowiedzialnosc za swoje bledy.
    Po pozniejszych wilokrotnych probach kontaktu Pan Radoslaw mowil mi tylko,ze nie ma teraz dla mnie czasu bo ma jakas,,awarie,, i sie do mnie odezwie.Slowo,,awaria,,wydaje mi sie idealnie pasowac do opisania sytuacji zwiazanej z moja wizyta u Pana Radoslawa,za ktora zaplacilem.
    Podsumowujac,jako byly klient Pana Radoslawa jestem nie tylko rozczarowany jego brakiem profesjonalizu,ale jestem bardzo nie zadowolony z jakosci uslugi,czasu trwania,, naprawy,,jak i sporej ceny za,, naprawe,,.
    Niestety przez podejscie do mnie jakie zaprezentowal Pan Radoslaw jako mechanik do swojego klienta,jestem zmuszony wystawic mu negatywna opinjie.
    I mam nadzieję,ze pomoze ona ustrzec innych potencjalnych klientow,ktorzy szanuja swoj czas i ciężko zarobione pieniazki.Pozdrawiam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za dodanie opinii . Każdy ma prawo wyrażenia swojej opinii.
    Powinien Pan dodać ze Audi jest z 2000 roku , silnik 2,7 biturbo i przejechane ponad 250 tyś. Uszkodzone opony przednie, które były na pewno głośniejsze niż łożysko w mechanizmie różnicowym . Nie zgadzamy się z nią zaczynając do tego że , 2 tygodnie to 14 dni, a pan zostawił nam auto od 28 wieczorem, a odebrał 6 stycznia ( święto 3 króli). O wycieku oleju nic pan nie wspominał , jedynie łożysko igiełkowe którego nie było na miejscu.
    Kolejny temat to ten silnik rozgrzewa się w mgnieniu oka, więc jak by był jakiś wyciek spowodowany naprawą, to zauważył by pan to już po jeździe próbnej swojej żony - która stwierdziła, że po naprawie jest dużo lepiej jeździć tym autem niż przed. A pan poinformował nas o tym po upływie 13 dni i przejechaniu ponad 1000 km do Norwegii Kolejna sprawa w aucie klienta wymienione zostały następujące części .
    A więc tak : 2 Łączniki Elastyczne układu wydechowego
    2 Osłony na przegubie
    Olej do mechanizmu różnicowego
    Końcówka Drążka kierowniczego
    2 obejmy na tłumik
    Filtr Paliwa
    Geometria Kół
    Wymiana tych elementów
    Przepraszamy, że nie zaspokoiliśmy wszystkich pana oczekiwań, choć zawsze staramy się aby klient był zadowolony .
    Dziękując jeszcze raz za opinię pokazuje nam to, aby zwrócić jeszcze większy uwagę na kontakt z klientem podczas naprawy jak i po jej zakończeniu . Co pozwoli nam to w przyszłości na byciu jeszcze lepszym partnerem dla naszych klientów .

    Audi a6 quattro

Nasze porady (8)

witam, Problem z peugeot 407 1.6 hdi MOC na zimnym silniku normalnie przyspiesza a gdy temperatura wzrośnie do 90 od razu traci moc jaka może być tego przyczyna ?
Volvo s40 II 1 6 d 110 KM z fap
Witam wszystkich mam pytanie odnośnie oleju mam volvoS40 II 1 6D 81KW z fap zalane olejem castrol 5w30 LL czy to prawidłowy olej czy należy zmienić?
Peugeot 607 2.2hdi automat 2004r.
Witam. Mam problem z Peugeot 607 2.2hdi automat. Brak mocy, duże spalanie. Taki mułowaty trochę. Jeśli wcisne pedał gazu w trakcie jazdy mocniej to reaguje po 2-3 sekundach. Na komputerze sporadyczny błąd egr. Nieszczelny intercooler wymieniony i nic. Czy to będzie wina Egr? Czy egr elektropneumatyczny można czyścić? Czy może przepustnica lub przepływomierz powietrza? Czy coś innego warto sprawdzić?
Seat Leon 2 2006 1,9 Tdi
Witam, Mam problem z brakiem ogrzewania . Mam klimatronik w swoim aucie , temperatura układu ładnie trzyma 90 stopni, wymieniony termostat i płyn chłodniczy, rurki idące do chłodnicy ciepłe , wentylator się załącza przy dłuższej pracy, ustawiam juz wszystkie tryby na panelu klimatronika i nic a na dworze 3 stopnie :| ,auto było u dwóch elektryków i dwa razy u mechanika nikt nie wie dlaczego nie grzeje a każdy kasuje $. Dodam tylko że wywala mi taki błąd : Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component: PTC-Element 0404 Revision: 00800000 Serial number: Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D550D87CFD1 1 Fault Found: 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat