Specjal Cars Services

Kaczkowskiego 3, 67-100 Nowa sol

****** 3.9 (3 opinie)

Specjal Cars Services

O warsztacie

Kaczkowskiego 3, 67-100, Nowa sol

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00
Sobota od 08:00 do 16:00

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Jedyny warsztat w województwie lubuskim.który z pasją wiedzą i doświadczeniem zajmuje się oldtimerami i youngtimerami .cześć warsztatu zajmuje się klasykami a cześć autami współczesnymi. 

Staramy się stworzyć kompleks w którym kompleksowo obsłuzymy twoje codzienne samochody jak i to niedzielne.

Nasze doświadczenie jak i bogate wyposażenie warsztatu pozwalają zadowolić nawet wybrednych klientów. Zapraszamy a gwarantujemy ze z przyjemnością do nas wrócicie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Więcej

Opinie (3)

Dodaj opinię
3.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 3 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Uwaga [wymoderowano] Chciałem zrobić dynamiczną wymianę oleju w swoim samochodzie.Jak powiedziałem że części zakupię u niech, to wszystko było OK, ale jak mi powiedziano że olej kosztuje 900-1200 zł to zakupiłem sam, za ok 400zł i nagle zakład nie miał dla mnie czasu, powiedziano mi że nie mają przyrządu , następnie powiedziano mi że w tym tygodniu i w następnym tygodniu również tego czasu nie będą mieli czasu ...No ,jak się przycina 150-200% na samym oleju to się nie dziwie że nagle tego czasu brakło.Ostatecznie olej wymieniłem w Żarach.


    Mercedes C180

Nasze porady (5)

Volvo 940, 1997 rok silnik B230FK
Interesuje mnie jaka jest podatność silnika B230FK na różnego rodzaju modyfikacje. Ile można z niego wyciągnąć na seryjnym dole, tak aby nadal nadawał się do codziennej jazdy? Czy głowicę trzeba zmieniać na 16 zaworową, czy wystarczy seryjne 8v?
Volkswagen Golf 3
Jakim olejem półsyntetycznym zalać golfika z silnikiem 1.6 75KM AEA?
VW Polo 6n1, 1.3 adx 1994r
Witam. Zauważyłem że spod korka od oleju, na oddalonym silniku są podmuchy, nie pluje olejem, z bagnetu nie dmucha, płyn chłodniczy się nie gotuje, obroty nie faluja. Co z tym fantem? Jeździć czy robić
Chciałbym zmieniać koło zamachowe i zmienić sprzęgło. Chcę zmienić koło na jednomas ale spotkałem się z dwoma wersjami. Pierwsza to koło z koronką zbudowaną z zębów, z prostokątnymi otworami, a druga to z koronką zbudowaną z okrągłych otworów. Czy koła te będą współpracowały z czujnikiem obrotów?

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat