Specjal Cars Services

Kaczkowskiego 3, 67-100 Nowa sol

****** 3.9 (3 opinie)

Specjal Cars Services

O warsztacie

Kaczkowskiego 3, 67-100, Nowa sol

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00
Sobota od 08:00 do 16:00

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Jedyny warsztat w województwie lubuskim.który z pasją wiedzą i doświadczeniem zajmuje się oldtimerami i youngtimerami .cześć warsztatu zajmuje się klasykami a cześć autami współczesnymi. 

Staramy się stworzyć kompleks w którym kompleksowo obsłuzymy twoje codzienne samochody jak i to niedzielne.

Nasze doświadczenie jak i bogate wyposażenie warsztatu pozwalają zadowolić nawet wybrednych klientów. Zapraszamy a gwarantujemy ze z przyjemnością do nas wrócicie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Więcej

Opinie (3)

Dodaj opinię
3.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 3 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******

Ta firma nie ma jeszcze żadnej recenzji. Napisz pierwszą opinię.

Nasze porady (5)

Volvo 940, 1997 rok silnik B230FK
Interesuje mnie jaka jest podatność silnika B230FK na różnego rodzaju modyfikacje. Ile można z niego wyciągnąć na seryjnym dole, tak aby nadal nadawał się do codziennej jazdy? Czy głowicę trzeba zmieniać na 16 zaworową, czy wystarczy seryjne 8v?
Volkswagen Golf 3
Jakim olejem półsyntetycznym zalać golfika z silnikiem 1.6 75KM AEA?
VW Polo 6n1, 1.3 adx 1994r
Witam. Zauważyłem że spod korka od oleju, na oddalonym silniku są podmuchy, nie pluje olejem, z bagnetu nie dmucha, płyn chłodniczy się nie gotuje, obroty nie faluja. Co z tym fantem? Jeździć czy robić
Chciałbym zmieniać koło zamachowe i zmienić sprzęgło. Chcę zmienić koło na jednomas ale spotkałem się z dwoma wersjami. Pierwsza to koło z koronką zbudowaną z zębów, z prostokątnymi otworami, a druga to z koronką zbudowaną z okrągłych otworów. Czy koła te będą współpracowały z czujnikiem obrotów?

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat