Warsztat polecany przez innych kierowców.

NAD-CAR

ul. Graniczna 6, 05-830 Nadarzyn

****** 5.1 (23 opinie)

NAD-CAR

O warsztacie

ul. Graniczna 6, 05-830, Nadarzyn

Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 17:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Lokalna firma rodzinna.

Kompleksowa naprawa pojazdów osobowych i dostawczych wszystkich marek. Diagnostyka komputerowa samochodów.

Naprawy powypadkowe - rozliczenia bezgotówkowe i gotówkowe. Obsługa klimatyzacji. Ozonowanie wnętrza. Czyszczenie wtryskiwaczy bez demontażu: benzyna , diesel.

Więcej

Opinie (23)

Dodaj opinię
5.1 ******
Ocena wystawiona na podstawie 23 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Odpowiedź na komentarz Grzegorz z dnia 30.10.2012. Część 2.

    Co do terminu naprawy, jako że turbinę ściągaliśmy z Poznania firmą kurierską i traf chciał, że w czasie powodzi ucierpiał magazyn tejże firmy, czas dostawy znacznie się wydłużył (sporządzenie dokumentacji i oszacowanie strat związanych z zalanymi przesyłkami, zwrot do nadawcy). O tym fakcie poinformował nas podwykonawca a my Klienta. Klient powiedział ok, czekamy – więc też nie rozumiem żalu.

    „Konkretna rozmowa „ – tu naprawdę już Pan przesadził, kto by pomyślał, że mamy do czynienia z „typem macho”, lub „samcem alfa”... jako, że był to nasz dobry Klient, pamiętając o fakcie odmowy wymiany oleju, koszty związane z ponowną wymianą turbiny wzięliśmy na siebie... trudno.

    O tym, że uszkodziła się druga turbina i Klient dokonał naprawy w innym warsztacie dowiedzieliśmy się dwa dwa tygodnie po fakcie, smsem. Regenerowana turbina objęta była 12 m-czną gwarancją. Naprawa turbiny w innym warsztacie i oddanie zepsutej za kolejną regenerowaną wiąże się z utratą gwarancji. Niestety nie mając uszkodzonej turbiny, nic już nie mogliśmy zrobić by wyjaśnić co się stało...

    Żal może mieć Pan tylko do siebie... My traktujemy to zajście jako nauczkę na przyszłość, by każdego traktować jednakowo, a zepsuty samochód niestety jest problemem właściciela...


  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Odpowiedź na komentarz Grzegorz z dnia 30.10.2012. Część 1.
    Dziwne, że przez ostatnie dwa lata kontakt nie był utrudniony, co więcej Klient uzyskiwał pomoc nie zależnie od pory dnia, a nawet nocy. Przyjmowany był poza kolejnością, a wszystkie naprawy były wykonywane w trybie ekspresowym, niektóre odpłatne czynności były wykonane gratisowo. Niestety kto ma miękkie serce, ten ma twardą „dupę”...

    Co do turbiny – Klient był informowany o stanie oleju w silniku (błoto) oraz o konieczności jego wymiany, odpowiedź Klienta była zaskakująca dla nas, cytuje „ oleju nie wymieniać, auto ma przejechane 2000 km od poprzedniej wymiany”, nie wiem co za tym przemawiało, być może kwestia finansowa. Fakt odmowy wymiany oleju oraz informacja o poinformowaniu Klienta o ewentualnych kosztach związanych z jego decyzją zostały odnotowane w naszym protokole naprawy. Dopiero przeczytanie na forum lub na stronie zakładów regenerujących turbiny o konieczności wymiany oleju ”oświeciło” Pana Grzegorza, a szkoda że nie nasza wiedza i doświadczenie. Auta naprawiamy od ponad 30 lat, a nie od miesiąca ... to co miało być sprawdzone podczas wymiany turbiny zostało wykonane.

    CDN...


  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Odpowiedź na komentarz Nika z dnia 19.07.2012. Doceniam odwagę klientki chowającej "twarz" za zasłoną internetu ( a szkoda). Ale kiedy słyszy się aby zintegrowaną cewkę zapłonową na 4-ry cylindry przeciąć na części, wymienić jedną i za nią zapłacić. To gdzie ma być zainteresowanie uwagami klientki i jak można nie "olewać" takich wypowiedzi. Ciężko rozmawiać z takimi "głupio-mądrymi" osobami, które znają się na naprawach lepiej od wykształconych mechaników, a sami nie potrafią sobie tego naprawić... Więc jaki jest sens przyjazdu do warsztatu?


  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Jeśli chodzi o lakiery - owszem OK. Ale naprawy odradzam. I 0 zainteresowania jeśli zgłasza się uwagi po naprawie, olewanie klienta.


Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat