Warszawskie Przedmieście 42, 05-300, Mińsk Mazowiecki
Poniedziałek | od 08:00 do 19:00 |
Wtorek | od 08:00 do 19:00 |
Środa | od 08:00 do 19:00 |
Czwartek | od 08:00 do 19:00 |
Piątek | od 08:00 do 19:00 |
Sobota | od 08:00 do 15:00 |
Gotówka
Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl
Auto Serwis Koperscy & Mastalerz - Twoje Zaufane Centrum Obsługi Samochodowej
Auto Serwis Koperscy & Mastalerz to miejsce, w którym dbamy o sprawność i bezpieczeństwo Twojego samochodu. Nasz serwis specjalizuje się w kompleksowej obsłudze pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 tony, oferując szeroki zakres usług naprawczych i serwisowych.
Nasze Usługi:
Godziny Otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 19:00 Sobota: 8:00 - 15:00 Niedziela: Nieczynne
Myjnia Ręczna:
Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 18:00 Sobota: 8:00 - 15:00 Niedziela: Nieczynne
Dla naszych klientów zapewniamy profesjonalną obsługę, rzetelną diagnostykę i solidne naprawy, korzystając z najlepszego sprzętu i oryginalnych części. Zapraszamy do Auto Serwisu Koperscy & Mastalerz w Mińsku Mazowieckim - tutaj Twój samochód jest w najlepszych rękach!
Więcej
2019-02-28
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Ludzie co tam pracuja sa nie powazni oszukuja ,naciagaja klijentow a jak pojedziesz z kupcem na ogledziny auta pomio tego ze auto jest sprawne to beda robic wszystko zeby zniechecic wrecz obrazaja wlascicieli auta . Auto 18 sto letnie traktuja jak nowy samochod z salonu . Nigdy nikomu nie polece zeby tam tobic co kolwiek [wymoderowano]
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Pani Sisia, dziekujemy za komentarz.
Do sprawdzenia stanu technicznego auta podchodzimy ze starannością.
Niezależnie od rocznika auto powinno/musi być sprawne i bezpieczne -
zarówno dla kierującego jak i dla innych uczestników ruchu.
2018-08-02
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Niestety ale powinno być zero gwiazdek . Samochód zostawiony w warsztacie z diagnozą rozrząd do zrobienia. Zostawiona zaliczka bo naprawa wyceniona na 5000 zł i zapewnienie, że ktoś się odezwie. Samochód stał ( żart, bo panowie mechanicy zrobili nim 150 km ) 10 dni. Patrząc mi w oczy zapewniali że filtry płyny oleje wymienione czekamy tylko na części. Nie zrobione nic. Pan mechanik na moich oczach wyjeżdża z warsztatu i po mińskiej zapierdzielał 140 km/h podobno niesprawnym samochodem, zresztą ze zdjętym dyfuzorem powietrza . Na moje pytanie gdzie pojechał słyszę że na komputer do citroena ale gdzie tam pan pognał do stanisławowa po jaki czort wie tylko on. Samochód ma poobijane drzwi ( nadają się do malowania) obtarty błotnik i połamane uchwyty od reflektorów. Chyba nie tego oczekuje się od warsztatu.
Na 5 gwiazdek można ocenić tylko stację diagnostyczną ( serdecznie Pana pozdrawiam) sumienny , uczciwy i słowny diagnosta. Reszta powinna się dobrze zastanowić nad tym co robi.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Auto powypadkowe VW MINI należące do Pani Kamili dotarło do nas z powodu kopcenia, szumów podczas jazdy, podejrzenia luzów na łożysku i wycieku z pompy vacum. W celu wstępnej diagnozy auto zostało podłączone do komputera, wynik - podejrzenie uszkodzenia sondy lambda i ewentualnie rozrządu.
Pani Kamila została poinformowana, że po dokładnej diagnozie, jeśli będzie konieczna wymiana rozrzadu oraz wykonanie niezbędnych prac naprawczych i serwisowych, koszt naprawy nie przekroczy 5 tys zł. Klientka wyszła z inicjatywą pozostawienia zaliczki w wysokości 2 tys zł. Otrzymała pokwitowanie przyjęcia zaliczki i auta do naprawy.
Przez cały czas oczekiwania na naprawę auto pozostawało w hali napraw wyposażonej w system kamer.
Z powodu niezaplanowanej nieobecności mechanika i okresowego spiętrzenia prac, czas oczekiwania na naprawę został wydłużony. Gdy auto ponownie zostało podłączone do komputera diagnostycznego, kody usterek powtórnie wskazywały na sondę i rozrząd. Z powodu dużej różnicy w koszcie naprawy zadecydowaliśmy o ponownej diagnostyce auta na komputerze z innym oprogramowaniem w warsztacie oddalonym od naszego o ok.15 km.
Niestety pracownik recepcji błędnie wskazał Pani Kamili warsztat, do którego ww. auto zostało skierowane oraz błędnie odczytał w zleceniu pozycje dotyczące wymiany filtrów, płynów i oleju. Faktycznie powyższe prace serwisowe były ujęte w zleceniu celem wykonania łącznie z naprawą głowną, co recepcjonista zinterpretował jako „zrobione” zamiast „do zrobienia”. Po stwierdzeniu swego błędu, pracownik recepcji niezwłocznie telefonicznie sprostował te informacje.
Diagnostyka na innym komputerze wykazała sprawny rozrząd i konieczność wymiany sondy lambda. Wszystkie powyższe informacje zostały przekazane Pani Kamili w formie ustnej oraz w postaci wydruków, a zaliczka została zwrócona.
W kwestii udzielenia mylnych informacji – niestety ale mimo wszelkich starań ludzie bywają zawodni I w takich przypadkach pozostaje nam tylko przeprosić.
Informujemy także, że mamy dwa auta zastępcze oraz dwa służbowe i nie mamy potrzeby wykorzystywania aut klientów do celów innych niż jazdy próbne związane z diagnostyką. Ponadto hala warsztatowa i parkingi są objęte monitoringiem więc osobom, które mają wątpliwości co do przebywania auta bądź jego naprawy w serwisie - możemy przedstawić nagrania z kamer. W tym przypadku nagrania mogą potwierdzić, że czas przebywania auta na dodatkowej diagnostyce uniemożliwał przejechanie nim 150 km. Naszą intencją było jedynie dokładne zdiagnozowanie uszkodzeń i ograniczenie kosztów naprawy, podobnie jak to czyniliśmy przy naprawie innego auta należącego do Pani Kamili (VW Touran).
Dziękujemy za pozytywną ocenę pracy diagnosty.
Auto Serwis
Mini
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług