DobryMechanik.pl logo

Twój zaufany doradca motoryzacyjny

  1. Ranking Mechaników
  2. Mechanicy
  3. Warsztaty Łódź
  4. Widzew
O warsztacie
Opinie (25)
Marki

Brak dostępnych terminów online

Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.

Polecane warsztaty

O warsztacie

Nasza firma specjalizuję się w naprawach aut japońskich od 25 lat. Przez te lata rozwinęliśmy również bogatą wiedzę na temat samochodów europejskich. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą. 

Rozwiń
Numer telefonu
Numer telefonu
Adres serwisu
Adres serwisu
Augustów 4, 90-411, Łódź Zobacz na mapie
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Dziś otwarte do 17:00
Formy płatności
Metody płatności
Gotówka
/ Karta

Opinie (25)

5.37

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Ocena wystawiona na podstawie 25 opinii

Ocena ogólna

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Czas naprawy

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Cena usług

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Jakość usługi

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Mazda 2

Jestem zadowolona z serwisu olejowego i klimatyzacji.Bardzo miła obsluga.Polecam .

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Skoda Fabia

Absolutnie nie polecam ! Warsztat z polecenia, kiedyś gdy był tylko Pan Paweł nie narzekałam. Obecnie wielkie nieporozumienie :( W tym rok... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Dzień dobry. Zaczniemy na wstępie, iż zszokowała Nas wieść o opinii wystawionej w październiku, gdzie ostatni i jedyny raz w tym roku była Pani u nas w firmie 11 maja. Pozwolimy sobie sprostować niektóre fakty, gdyż przedstawione przez Panią nie są takie jak w rzeczywistości. Telefonicznie zgłosiła Pani usterkę o migającej kontrolce oraz głośnej pracy Pani auta, po takiej informacji została Pani od razu zapisana na najbliższy wolny termin, który został przez Panią zaakceptowany. Po przeprowadzonej diagnostyce okazało się, że świecąca kontrolka jest przyczyną spalonej żarówki, a za głośną pracę odpowiada łożysko koła. Dodatkowo została zrobiona diagnostyka komputerowa, która nic nie wskazała. Tak jak z każdym naszym Klientem podjęliśmy z Panią próbę kontaktu z informacjami jakie usterki występują w Pani pojeździe oraz jakie proponujemy w związku z nimi naprawy. W trakcie rozmów zawsze podajemy kwoty naprawy. W tym przypadku była wystawiona faktura na 800zł oraz dodatkowa faktura za płyn do spryskiwaczy. W trakcie rozmowy wyraziła Pani zgodę na daną naprawę oraz zaakceptowała Pani przedstawioną kwotę za usługę. Po przeprowadzonej naprawie oraz jeździe próbnej nie odnotowaliśmy żadnych nieprawidłowości w pojeździe. Zwróciliśmy natomiast Pani jako Właścicielce pojazdu uwagę na aspekt iż, kartki oleju są sprzed kilku lat. Na zapytanie kiedy wymieniała Pani ostatni raz olej w pojeździe, nie uzyskaliśmy informacji zwrotnej. Mimo tego faktu zaproponowaliśmy Pani wymianę oleju, natomiast nie wyraziła Pani zgody na takie działania ze względów finansowych. Zaproponowaliśmy dogodny dla Pani termin na wymianę oleju i filtrów. Podkreślamy, iż w trakcie naprawy oraz jazd próbnych kontrolka oleju nie świeciła się. Po powyżej opisanej naprawie zadzwoniła Pani z informacją, iż ponownie wystąpił jakiś problem w pojeździe. Zaproponowaliśmy Pani termin na diagnostykę. Do spotkania nie doszło, ponieważ nie wyraziła Pani zgody na pozostawienie pojazdu na maksymalnie 3 dni robocze, byśmy mogli przeprowadzić diagnostykę w różnych warunkach – szczególnie na autostradzie, gdzie opisywała Pani, że właśnie tam najczęściej występuje usterka pojazdu. Nie wyraziła Pani zgody na przedstawione warunki w związku z czym nie doszło do naprawy auta – za Pani zgodą. Informujemy, iż za naprawę usterki oraz za zakupiony i uzupełniany u nas płyn do spryskiwaczy, o który poprosiła Pani przy odbiorze pojazdu została wystawiona faktura, którą otrzymała Pani do rąk własnych. W związku z powyższym jest Nam niezmiernie przykro, iż pomimo podejścia indywidualnego oraz przeprowadzonych rozmów jak i naprawy z należytą starannością została wystawiona negatywna opinia. Podkreślamy, iż w Naszym serwisie każdy Klient zawsze dostaje kartę wydania pojazdu. Widnieje w niej pieczątka firmy oraz podpis klienta, gdzie wyszczególnione są informacje jaka naprawa została przeprowadzona. W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji. Pozdrawiamy Kaczmarek Serwis

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Chrysler

Szybko i skutecznie wykonana naprawa. Polecam serwis Kaczmarek.

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Bmw x3

Szybko i sprawnie zdiagnozowany samochod. Od razu serwis wiedzial od czego zacząć. Polecam

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Toyota corolla verso

Do warsztatu trafilam zachęcona opniami ze strony. Potrzebowalam szybkiej diagnostyki zbyt dlugo uruchamiajacego sie silnika. Uslugę wykonan... Rozwiń

To Twój warsztat?

Przejmij nad nim kontrolę

Błędne dane warsztatu?

Zgłoś aktualizację

Usługi wykonywane przez warsztat