ul.Elektronowa 8a, Polesie, 94-103, Łódź
Poniedziałek | od 07:00 do 18:00 |
Wtorek | od 07:00 do 18:00 |
Środa | od 07:00 do 18:00 |
Czwartek | od 07:00 do 18:00 |
Piątek | od 07:00 do 18:00 |
Sobota | od 08:00 do 14:00 |
Gotówka, Karta płatnicza
Mechanika, Elektryka, Elektronika, Blacharstwo Lakiernictwo, Okręgowa Stacja Kontroli, Demontaż. Pracujemy w godzinach od 7 00 do 18 00. Serwis znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie sklepu Lidl. Wjazd od Nowych Sadów lub od Elektronowej. Kompleksowa obsługa twojego samochodu. Standardy ASO przy znacznie niższych cenach. Sprawnie i z gwarancją.
Więcej
2020-01-17
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Auto przyjęte do serwisu wieczorem 15.01.2020.
Przybliżony termin zwrotu pojazdu po naprawie to tydzień zaczynający się po 27 stycznia!
Wszystkie zgody na naprawę szybko potwierdzone przez zarządcę floty.
Nie żądam aby auto było zrobione poza kolejnością,ale na zdrowy chłopski rozum,mamy 21 wiek,warsztat świetnie wyposażony,dość znany,z dobrą opinią,ale na jaką "cholerę" przyjmują auto do naprawy aby przetrzymywać je przez tyle czasu? Mogłem poprosić firmę flotową o zlecenie naprawy w innym warsztacie,z którym mają umowę.
Nie neguję tutaj fachowości serwisu,ale ktoś chyba nie panuje nad ładem organizacyjnym w tej firmie,nie ma chyba jakiegokolwiek standardu i harmonogramu napraw.Żenada!
Peugeot 301
2018-04-19
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Umówiłem się na wymianę klocków hamulcowych i tylnych tarcz
Uzyskałem wycenę na piśmie - tarcze 168 zł + klocki 66 zł+ robocizna 140 zł =374 zł
(bez określenia czy to kwota netto czy brutto)
jak przyszło do zapłaty wyliczono :
tarcze 240 zł +klocki 145 zł + robocizna 136 zł = 521 zł (wszystko jako kwota netto)
Jeśli przyjąć wyliczenia jako ceny netto --- różnica wynosi 147 zł.
Przy stawce 23% VAT - różnica pomiędzy kosztorysem a faktyczną zapłatą wynosi
640 zł -460 zł = 180 zł
Kierownik tłumaczył różnicę użyciem innych części - tyle tylko , że nie poinformował mnie
o zaistniałej sytuacji.
Czy to nie jest przypadkiem [wymoderowano] klienta ? Pozostawiam bez komentarza.
Więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
hyundai
2016-07-06
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Żenada nie polecam żadnego profesjonalizmu auto stało 5 tygodni po kolizji otrzymałem informację o braku części gdzie wszystko dostępne w serwisie forda w ciągu 7 dni kombinują na zamiennika byle nie było szkody całkowitej a na dodatek chcieli bym sam szukał części może być używana ręce opadają omijać ogromnym łukiem a co do kontaktu też blazenada
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Dbając o Pana dobro, nie chcieliśmy aby wartość naprawy, przewyższyła wartość samochodu. Z uwagi na rocznik auta, występowało takie zagrożenie. I ten przypadek nie był dla Pana korzystny, co Pan zrozumiał i zaakceptował. Naszą stratą byłoby jedynie to, że nie wykonalibyśmy naprawy. Co oczywiście jest stratą finansową, jednak dla nas taką, która nie spowoduje załamania finansowego firmy. Codziennie orzekamy szkody całkowite, taka jest specyfika rynku ubezpieczeń.
Uszkodzony pojazd stał długo z uwagi na brak dostępności wzmocnienia czołowego ( zarówno części oryginalnej jak i alternatywnej ). Nie chcieliśmy zgodzić się z Pana sugestią na klejenie tego elementu, gdyż jest to element odpowiadający za bezpieczeństwo. To niestety wydłużało czas naprawy. Szukaliśmy tej części na serwisach aukcyjnych i powiedzieliśmy Panu, że też może Pan spróbować, może w ten sposób uda nam się szybciej dokonać tego zakupu. Zabrał Pan od nas samochód i skorzystał z części w salonie Forda, które były przeznaczone dla nas do tej naprawy. Ich dostępność była już po tygodniu, ponieważ to nasz serwis dokonał wcześniejszego zamówienia.
Z poważaniem Załoga Auto Centrum
Ford
2016-02-24
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Zakładałem instalację gazową w Fordzie. Dobrze, że miałem gwarancję 2 lata. Przez ten czas byłem w serwisie jakieś 6-7 razy i straciłem mnóstwo czasu na regulację, poprawki ustawień, wymiany, naprawy itp. W końcu pojechali z autem do serwisu zewnętrznego i ktoś im pomógł naprawić usterkę. Do gazu się nie nadają niestety.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Witamy Pana,
Jest nam bardzo przykro, że przydarzyła się Panu taka sytuacja i miała ona miejsce w naszym serwisie. Faktycznie były problemy z instalacją gazową założoną w Pana samochodzie. Przez dwie wizyty próbowaliśmy znaleźć przyczynę niewłaściwego funkcjonowania tej instalacji. Na trzeciej, stwierdziliśmy wadę w listwie wtryskowej. Wymontowaliśmy ją i odesłaliśmy do producenta. Producent niestety ma prawo rozpatrzeć reklamację do 1 miesiąca i to przedłuża rozwiązania problemu. Na czwartej Pana wizycie, oddaliśmy sprawny samochód. Możemy jedynie bardzo przeprosić za to, że producent nie przeprosił Pana osobiście, a my niestety ubolewamy, że opinia celuje bezpośrednio w nasz serwis.
Z pozdrowieniami załoga Auto Centrum.
Ford Fusion
2015-01-29
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Moja opinia pod kątem naprawy lakierniczej jest NEGATYWNA. Wykonywana była usługa malowania maski i dachu po odpryskach od kamieni. Niby prosta naprawa a jednak przysporzyła dużo problemów. Po pierwszym malowaniu i upływie dwóch miesięcy od naprawy maska i dach wyglądały jeszcze gorzej. Lakiernik stwierdził, że to normalne i wystarczy przepolerować. Po 2 tygodniach znowu pojawiły się na masce charakterystyczne plamy. Kolejna wizyta w warsztacie. Drugie malowanie wykonane w ramach reklamacji poprawiło efekt jednak nie jestem do końca zadowolony. Powód ... na masce są dwa miejsca, które wyglądają tak jakby ktoś lekko wgiął blachę i na pierwszy rzut oka jest to niewidoczne. Poza tym lakier na całej powierzchni auta ma grubość 90μm a na masce jest ich 300μm. Mam już dosyć ciągłego jeżdżenia i proszenia się o wykonanie poprawnej naprawy. Stąd moja ocena NEGATYWNA!
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
W odpowiedzi na Pana opinię dotyczącą usługi blacharsko lakierniczej wyjaśniamy, że nasze działania polegały na usunięciu w całości lakieru, punktowo zaś usunięciu powłoki kataforetycznej w miejscach występowania rdzy. Jest to działanie standardowe. Niestety wskutek wady fabrycznej, wadliwego procesu technologicznego i bardzo słabej jakości zabezpieczeń antykorozyjnych występującej w samochodach marki Mazda, doszło do zmian jakie Pan obserwował w Swoim samochodzie. Okazało się, że tradycyjna technologia nie zdała egzaminu. Jednak nie był to nasz błąd w procesie naprawczym. W chwili, kiedy zgłosił Pan wystąpienie opisywanych przez Pana objawów, przystąpiliśmy do naprawy radykalnymi działaniami. Dokonaliśmy całkowitego usunięcia wszystkich warstw naniesionych przez fabrykę. Gruntownie wyczyściliśmy blachę i nałożyliśmy warstwę podkładu epoksydowego, następnie podkład wypełniający i lakier. Takie działanie nie jest działaniem standardowym przy tego typu naprawach. Po pierwsze, dlatego że nie jest konieczne, jeżeli fabryka właściwie naniesie powłokę lakierniczą, a po drugie, dlatego że znacznie podnosi koszty naprawy, które zostały pokryte przez serwis. Wynikiem takiego działania jest zwiększenie grubości powłoki.
W takich przypadkach w tej marce samochodów, producent sugeruje wymianę całego elementu na nowy, jako jedyną skuteczną formę pozbycia się korozji. Nasz warsztat dołożył wszelkich starań, aby Pana usatysfakcjonować. Przyjęliśmy powtórnie samochód do naprawy, daliśmy nieodpłatnie samochód zastępczy, ponownie udzieliliśmy gwarancji na wykonaną usługę. Odbierając samochód nie miał Pan żadnych uwag co do jakości i nie zgłosił Pan widocznych wgnieceń.
Zapraszamy do serwisu celem weryfikacji wskazanych wad.
Zespół Auto Centrum
Mazda 6
2013-04-23
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
**treść usunięta przez moderatora** uważajcie umawiają się na daną kwotę za wykonanie usługi a po godzinie dzwonią że ta usługa będzie dwa razy droższa kpina zero profesjonalizmu myśleli że jak już wstawiłem auto to się zgodzę na naprawie , sprawdzajcie ceny bo w autoryzowanej stacji obsługi ta usługa była o połowę tańsza i olewające podejście do klienta jak chciałem rozmawiać z szefem to nie mogli go znaleźć a jak podjechałem wieczorem to miał spotkanie KPINA NIE POLECAM !
Wady:
nie kompetentność , bardzo złe podejście do klienta**treść usunięta przez moderatora**
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Witamy Pana,
jesteśmy firmą, która bardzo dba o swojego Klienta, dlatego każdy komentarz jest dla nas cenny i pozwala nam na doskonalenie naszych usług.
Odnosząc się do Pana uwag, chcielibyśmy wytłumaczyć, że przyjmując samochód do serwisu, jesteśmy w stanie jedynie wstępnie określić koszt naprawy. Dopiero w trakcie naprawy mogą wyjść na jaw dodatkowe usterki, wcześniej nie możliwe do zdiagnozowania. Wówczas nigdy nie podejmujemy żadnych działań bez zgody Klienta.
W Pana przypadku to właśnie miało miejsce.Odnosząc się do porównania naszych cen z cenami w autoryzowanym serwisie, nie jest to możliwe aby ceny były wyższe, ponieważ z założenia serwisy takie jak nasz, dają gwarancję znacznie niższych kosztów za Rbh zachowując przy tym standardy ASO.
Nasi doradcy wykazują wysoką kulturę osobistą i każdego z Klientów traktują w sposób indywidualny i szczególny. Noszą identyfikatory i w przypadku niezadowolenia Klienta ma on możliwość zgłosić swoje uwagi do odpowiedniej osoby.
Osobą zajmującą się sprawami firmy jest Dyrektor, który z uwagą Pana wysłucha.
Zapraszamy do nas.
Zespól Auto Centrum
Obsługujemy auta o wszystkich markach z silnikami benzynowymi i diesla. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i wyjaśniamy, na czym będzie polegać naprawa, a przed rozpoczęciem prac ustalamy koszt oraz czas realizacji. Staramy się...
Warsztat samochodowy istniejący od 37 lat, stworzony z pasji i miłości do samochodów gdzie zadowolenie klienta jest dla nas najważniejsze.
Warsztat samochodowy Autotrans Mar-Car
Pokładowa 13/15, Górna, Łódź
Terminy aktualizowane automatycznie
Wykonujemy pełną mechanikę pojazdową, elektrykę, geometrię kół 3D. Mamy 6 stanowisk co pozwala ofertować krótkie terminy. Każdy klient może liczyć na fachową naprawę i miejsce w poczekalni. Zapraszamy do naszego warsztatu. Każdy samochodów...
Firma BOREX została założona w czerwcu 1991 r. z pasji do samochodów. Jesteśmy profesjonalni w tym co robimy, w przeciwnym razie nie podejmujemy się naprawy. Zespół i fundament firmy stanowią odpowiednio dobrani ludzie. Jesteśmy...
WAGEN (VW/Audi/Skoda/Seat/Opel) - naprawiamy jak dla siebie
Wędkarska 6, Górna, Łódź
Terminy aktualizowane automatycznie
Mieścimy się w Łodzi, przy ul. Wędkarskiej 6, w okolicach Ikei i Portu Łódź, naprzeciwko zajezdni Chocianowice. Specjalizujemy się w serwisie samochodów Volkswagen, Audi, Skoda, Seat i Opel, jednak wśród naszych klientów...
Warsztat znajduje się na granicy trzech dzielnic: Polesie Bałuty Śródmieście. Wjazd przez parking marketu NETTO na przeciwko cmentarza na ul.Ogrodowej Szanuj swój czas nie czekaj w kolejkach umów się na wymianę opon już teraz na dzień i...
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług w jednej z dwóch filii w Łodzi. W serwisie przy ul. Wileńskiej specjalizujemy się w obsłudze samochodów japońskich, jednak bez problemu poradzimy sobie również z samochodami osobowymi...
AUTO-MANUFAKTURA Specjalizuje się w obsłudze i naprawie aut w dwóch filiach w Łodzi. Fillia I, 94-250 ul. Siewna 15 - Grupa VW, Mercedes, BMW, Jaguar, Land Rover, Volvo Filia II, 94-029 ul. Wileńska 4/8 - Grupa aut japońskich min....
DK Partner AUTO SERWIS to wyjątkowe miejsce na motoryzacyjnej mapie, które specjalizuje się nie tylko w mechanice pojazdowej, ale także wyróżnia się głęboką wiedzą i doświadczeniem w zakresie elektryki samochodowej. Nasz serwis to...
Świadczymy usługi z zakresu: mechaniki pojazdowej układów kierowniczych układów wydechowych serwisu klimatyzacji wymiany opon
Auto Centrum
ul.Elektronowa 8a, Polesie, 94-103, Łódź
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
Wędkarska 6 |
Praska 5/7 |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług