POWRÓT

Warsztat należy do programu Zaufany Warsztat. ACS Premium Auto Centrum Serwisowe

BEZPŁATNIE UMÓW WIZYTĘ 24h/7

Wizytę zgłosisz w 2 minuty, otrzymasz potwierdzenie telefoniczne i SMS.

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

Wszystkie Pozytywne (71)

  • AUTOR: DATA: 2017-08-12 12:34
    ZAUFANA OPINIA

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    zakład nie przeprowadził diagnostyki silnika ponieważ testery ,które zakład posiada nie łączyły się z komp. samochodu.Takie uzyskałem wyjaśnienie od pracownika zakładu.


    Marka/model samochodu:
    opel astra g 1.7 cdti 2005r

  • AUTOR: DATA: 2018-03-16 07:14

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Nie polecam. Wymieniałem olej i filtr. Przez telefon ustalilismy cene 260zl. Pzed samą usługą pan potwierdził cene. Po odebraniu auta dowiaduje sie że pan z obslugi sie pomylił i zle wyliczyl cene w efekcie zażyczyli sobie 318zl. [wymoderowano]. Omijać szerokim łukiem.


  • AUTOR: DATA: 2016-11-15 07:45

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Przykro mi, ale mam bardzo złe doświadczenie z tym serwisem. Nie będę opisywał w szczegółach bo szkoda czasu. Generalnie. Auto stało tydzień u nich.Podczas oddawania auta zgłoszone zostały dwie rzeczy: problem z immobilizerem i prośba o wymianę wycieraczek. Niestety nie wiem dlaczego, ale jakoś im to umknęło. Dopiero gdy zadzwoniłem po kilku dniach z pytaniem jaka diagnoza (sami nie dzwonią) to Pan powiedział, że wymienili akumulator i jest zdziwiony informacją, że chodziło o immobilizer. Mówię więc żeby zostawili jeszcze auto i to sprawdzili. Daje szansę a nie od razu mam pretensje. Stało kolejne dwa dni robocze . Natomiast same wycieraczki wymienili dopiero jak przyszedłem na umówiony termin odbioru w chwili gdy czekałem na wydanie auta. Wymiana samych wycieraczek zajęła im 50 min. Auto firmowe więc skoro mamy wymianę w cenie to czemu nie. Gdybym wiedział to bym sam sobie to zrobił w maks 10 min . Nie chcę wiedzie ile zajęłaby poważniejsza naprawa. Poza tym na koniec żadnego przepraszam od Pani w obsłudze. Jeszcze była obrażona, że miałem pretensje. Tak się nie traktuje Klientów. Naprawdę odradzam ten serwis. Tak się nie robi.


    Marka/model samochodu:
    Kia ceed

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowni Państwo,
    W dniu 07.11.2016 przyjęliśmy pojazd do serwisu. Samochód przyjechał na lawecie ponieważ miał problemy z uruchomieniem. Użytkownik zasugerował uszkodzenie immobilisera – migająca kontrolka podczas próby uruchomienia. W trakcie wykonywania diagnostyki elektronik wykonujący usługę stwierdził uszkodzenie akumulatora i wskazał to jako usterkę. Po wymianie akumulatora ponownie dokonano sprawdzenia pojazdu i potwierdzono trafność diagnozy. Po podpięciu do komputera sterownik nie wskazał żadnych usterek.
    Doradca serwisowy wykonał telefon do użytkownika pojazdu z informacją, że pojazd jest naprawiony i gotowy do wydania. Dodatkowo zasugerowaliśmy, że jeżeli Użytkownik ma życzenie, to możemy pozostawić pojazd do soboty 12.11 żeby uruchomić go w warunkach, w jakich powstała usterka – czyli po nocy na zimnym silniku, dostaliśmy zgodę. W sobotę rano 12.11 kilkukrotnie uruchamialiśmy pojazd i dodatkowo wykonaliśmy kolejne podłączenie pod komputer celem potwierdzenia trafności diagnozy. Diagnostyka nie wykazała żadnych usterek w silniku i immobiliserze.
    W kwestii wycieraczek – było to rozszerzenie usługi (otwarto kolejne zlecenie), gdyż na pierwszym zleceniu z podpisem Klienta nie było wzmianki o wycieraczkach. Usługa trwała 50 minut gdyż dodatkowo wymienione zostały przepalone żarówki.
    Podsumowując, stwierdzamy, że opinia Użytkownika w/w pojazdu jest mocno krzywdząca i przedstawiająca serwis w złym świetle. Kładziemy duży nacisk na jakość i terminowość napraw. Dodatkowo działamy zgodnie z procedurami Flotowymi, co ze względy na czas potrzebny do akceptacji poszczególnych zleceń wydłuża końcowy czas naprawy. Zgadzamy się, że nie jest to komfortowe dla użytkownika końcowego, jednak jest uzasadnione ekonomicznie dla właściciela pojazdu. W opisywanym przypadku staraliśmy się skrócić do minimum czas oczekiwania i np. wymianę żarówek dokonaliśmy bez akceptacji właściciela pojazdu, co mogło być związane z ryzykiem niezapłacenia z tą usługę.
    Pozostajemy z wyrazami szacunku
    Zespół ACS

  • AUTOR: DATA: 2016-04-25 19:03

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Absolutnie nie polecam.
    Auto zostawione tylko na diagnostykę spędziło w serwisie 8 (!) dni. Nie wyobrażam sobie ile w takim razie może trwać tam naprawa czegokolwiek.
    Niekompetencja pracowników i brak szacunku do klienta (trzeba wydzwaniać i dopytywać co się dzieje z autem + obietnice, że następnego dnia auto na pewno będzie do odbioru)
    Cena usługi (bardzo wysoka) zupełnie nieadekwatna do tego co otrzymałam w zamian.


    Marka/model samochodu:
    Nissan Micra

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowni Państwo,
    Bardzo dziękujemy za opinię o naszym serwisie, jest nam ona bardzo potrzebna do ciągłej pracy nad poprawą jakości usług serwisowych. Po szczegółowym przeanalizowaniu Państwa zlecenia wnioskujemy, że głównym czynnikiem przesunięcia czasowego była niedostępność części u producenta pojazdów. Niestety uszczelka nie występowała w zamiennikach. Odnosząc się do cen to: 100 zł netto za diagnostykę komputerową oraz 100 zł netto za montaż/demontaż uszczelki zaworowej są cenami bardzo konkurencyjnymi. W razie pytań prosimy o bezpośredni kontakt z Szefem Serwisu Panem Przemysławem Kubczykiem: 723 732 219.
    Z wyrazami szacunku
    Zespół ACS Premium

  • AUTOR: DATA: 2015-10-10 12:25

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Witam,
    Chciałbym wszystkich ostrzec przed tym ‘serwisem samochodowym’. Byłem ich klientem 3 razy i za każdym razem naprawa dotyczyła tych samych objawów – spadające obroty. Po mimo trzech wizyt i wydanych prawie 1000 PLN oraz zapewnień serwisu że już wszystko jest naprawione – objawy po jakimś czasie powracały. Wymiany i naprawy podzespołów wskazanych przez ACS były zbędne i niepotrzebne. Już nigdy więcej nie oddam auta temu warsztatowi. Czas ‘pseudo napraw’ również jest denerwujący bo po odbiór czekałem od 3 do 6 dni roboczych.


    Marka/model samochodu:
    Fiat

DODAJ OPINIĘ

- możliwość płatności kartą

Godziny otwarcia:  
Poniedziałek od 07:00 do 22:00
Wtorek od 07:00 do 22:00
Środa od 07:00 do 22:00
Czwartek od 07:00 do 22:00
Piątek od 07:00 do 22:00
Sobota od 07:00 do 14:00

W ACS Premium oferujmy Państwu szeroki zakres usług serwisowych. Składają się na nie m.in.: naprawa samochodów, okresowe badania techniczne, lakiernictwo, blacharstwo i wulkanizacja. Specjalizujemy się w laserowej geometrii kół, diagnostyce komputerowej samochodu oraz wymianie szyb. Wykonujemy również skomplikowane naprawy elektroniki samochodowej oraz generalne remonty silników klasy Premium (Porsche, BMW, Mercedes). Większość naszych pracowników posiada wieloletni staż pracy w Autoryzowanych Stacjach Obsługi. Naszą największą zaletą jest 14 stanowisk, długie godziny pracy od 7.00-22.00 oraz 10 nowych samochodów zastępczych. Zapraszamy


WYZNACZ TRASĘ

Na świadczone usługi serwisowe udzielamy 12 miesięcznej gwaracji.

WYKONYWANE USŁUGI
ZNASZ JUŻ OPINIĘ O WARSZTACIE?



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.