Auto-Danzet

ul. Polna 7, 83-031 Łęgowo

****** 4.4 (6 opinii)

Auto-Danzet

O warsztacie

ul. Polna 7, 83-031, Łęgowo

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

profesjonalana i pełna obsługa samochodów w zakresie mechaniki, elektryki, klimayzacji i innych.

Więcej

Opinie (6)

Dodaj opinię
4.4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 6 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Fuszerka i partactwo! Panowie w tym warsztacie zupełnie nie znają się na mechanice samochodowej - o wiele bardziej profesjonalni byliby w pracy w supermarkecie. Stwierdzili, że w moim aucie do wymiany jest cały alternator, za taką też wymianę zapłaciłem. Po niecałym miesiącu jazdy, samochód przestał działać. Przeholowałem do najbliższego warsztatu, a tam diagnoza - w alternatorze wymienione zostały jedynie dwie części, co więcej nie zostały dokręcone, w wyniku czego zmieniło cały alternator!!! Najlepsze jest to, że w Auto Danzet nie uznają swojej własnej gwarancji!!!!! To są po prostu żarty. Droga fuszerka! Na domiar wszystkiego ci "mechanicy" potrafią na oko ocenić, nawet nie zdejmując osłony, że rozrząd samochodu nadaje się do wymiany!! Panowie, czas chyba zmienić zawód, bo z takimi "umiejętnościami" to do cyrku! A warsztat nie szanuje swoich klientów, ani pracy jaką rzekomo ma wykonywać... Żenada!! Odradzam, każdemu bo mnie taki cyrk kosztował w błoto ponad 600!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Jeśli ktoś wystawia negatywa to powinien chociaż napisać jak naprawdę było.
    > naprawa alternatora opiewała na wymianę regulatora napięcia i mostka i te części zostały wymienione - nie wiem skąd pomysł, że sugerowaliśmy wymianę całego alternatora.
    > Nie możemy uznać reklamacji na podstawie tego, że klient przyszedł i mówi, że alternator się rozsypał i jest w naprawie u innego mechanika. Skąd możemy wiedzieć co się stało i się do tego odnieść skoro klient nie pofatygował się przedstawić problemu. To chyba oczywiste, że reklamację składa się przychodząc z uszkodzonym towarem, a nie opowieściami. Tak jest zarówno w warsztatach jak i w supermarketach!
    > nierówna praca silnika, z którą klient do nas przyjechał skierowała podejrzenie na rozrząd, po wymianie którego wg klienta zaczęły się problemy. Osłony częściowo zostały zdemontowane (co klient sam widział) oraz dolne koło pasowe, było zdjęte aby sprawdzić ustawienia, ale krytyczny stan mechanizmu napędowego (m.in. spawane koło pasowe) odwiodły nas od dalszego rozbierania. Tym bardziej, że klient za to nie płacił a tak zgnitego samochodu nie dało się podnieść. Zasugerowaliśmy zatem klientowi (żeby nie narażać go na dodatkowe koszty), aby wrócił do warsztatu gdzie zmieniano rozrząd aby to sprawdzili.
    > kwota usługi nie była kwotą jedynie za naprawę alternatora (za taką kwotę rzeczywiście wymienilibyśmy go na nowy) tylko za szereg napraw.
    Zapewne niezadowolony klient jest rozgoryczony gdyż porusza się cykającą bombą, która sprawia zagrożenie dla wszystkich użytkowników dróg. Samochodu nie ma jak podnieść zgnite progi, podłoga i elementy konstrukcyjne nadwozia, ale najgorsze to zgnite kielichy amortyzatorów z przodu zostały połatane włóknem szklanym i to wszystko za symboliczna dopłatą u Pana, który wymieniał rozrząd.
    Ciekaw jestem jaki diagnosta wziął na swoją odpowiedzialność i sumienie pieczątkę w dowodzie rej. tego pojazdu.

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat