Diag-Auto Elektronika Samochodowa

Piękna 3, 82-500 Kwidzyn

****** 3.8 (10 opinii)

Opinie (10)

Dodaj opinię
3.8 ******
Ocena wystawiona na podstawie 10 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Po tygodniu odebrałem syna auto razem z nim .Szkoda że go wziełem zostaliśmy obaj obrażeni jeśli poprosiłem o fakturę obrażano nas kto przyszedł to wyzywał a faktury ani potwierdzenia nie wydają bo podobno bym musiał dopłacić23 % do kwoty a kwota łał 100 zł część a 560 rachunek a tak jeszcze w czwartek jak oddałem raniutko to po południu dzwonili że już z robią w piątek podjechałem bez powiadomienia i co autko stało na Wybickiego tak jak zostawiłem poprzedniego dnia .Młody został wyzwany ze nic nie umie na pewno będę zakład omijał z daleka razem z synem. Zniknął z auta zawór który najpierw wymyśliłem a po godz zadzwonili ze to znaleźli.


    Suzuki

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Oddałam do warsztatu auto z błędami wyświetlanymi na ekranie typu:
    Bark połączenia płynu spryskiwaczy,
    brak połączenia wycieraczki tylniej.
    Zasilanie się wyłączało na kilka sekund i pojawiało się ponownie.
    Pan stwierdził, że to zepsuty moduł który zamówił na allegro. Wymiana modułu wraz z podpięciem komputera to koszt 940 zł. Gdzie koszt modułu to 200 zł.
    Zabierając auto po 300 metrach błędy pojawiły się ponownie.
    Wstawiłam auto w najbliższy poniedziałek auto było sprawdzone pod względem kabli u innego mechanika i nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości. Ten stwierdził, że trzyletnie auto miało pognite kable z tyłu oraz rozpięte kable z przodu.
    Auto miało być sprawdzane przez kolejny tydzień.
    W Aucie został rozłączony system start-stop.
    Następnie zostałam oskarżona o kradzież modułu za który zapłaciłam.
    Łączny czas pobytu auta na warsztacie to trzy tygodnie.

    Nie wydaje faktur bo jak twierdzi znacznie wrosną koszty za usługę. Nie wydaje zaświadczenia ani innej informacji pisemnej co zostało naprawione.

    Pan jest arogancki i niestety koszty za usługę są naprawdę koszmarnie wysokie.




    Volkswagen/Polo

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Samochód zostawiony na działające z przerwami przyciski w kierownicy (radio, tempomat). 30% narzutu na częściach. 30% narzutu na robociźnie. Jak się nie decydujesz na kompletną naprawę u nich, to nie licz numer części do wymiany. Oczywiście za diagnozę płacisz w tym przypadku jak za zboże. Konkrety: taśma/zwijak w Internecie 160pln u nich 250pln - cały czas mówimy o zamienniku. Wymiana taśmy w ASO 100-150pln, a ja za samą diagnozę bez jakiejkolwiek wymiany i podania numeru części do wymiany zapłaciłem 150pln. Czas jaki został poświęcony na robociznę to max 2godziny. Tyle upłynęło od momentu odstawienia auta do telefonu z diagnozą. Na terenie firmy ledwo można się przecisnąć jako pieszy, że o manewrach samochodem nie wspomnę. Moje auto wróciło z eleganckim wgnieceniem i szeroką rysą w drzwiach. Nagrania nie mam i za rękę nie złapałem - tylko dlatego nie zgłosiłem szkody. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
    Do tego aspekt poboczny, ale niemniej ważny. Zero elastyczności i podejścia pro-klienckiego. Biznes plan oparty o zasadę: „skroić raz a dobrze, bo i tak mamy klientów na 2 tygodnie do przodu...”


    Hyundai Santa Fe

Podobne warsztaty