Premio Auto Centrum Blask

ul.Bulwarowa 33a, Bieńczyce , 31-751 Kraków

****** 4.7 (27 opinii)

Premio Auto Centrum Blask

O warsztacie

ul.Bulwarowa 33a, Bieńczyce, 31-751, Kraków

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00
Sobota od 08:00 do 15:00

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Firma Auto Centrum Blask istnieje od 1988 roku. Oferujemy bogaty zakres usług obejmujący ( wymianę opon, prostowanie oraz regenerację felg, serwis klimatyzacji , pełną mechanika i diagnostykę samochodową) . Dzieki przynależności do miedzynarodowej sieci serwisów Premio Opony Autoserwis możemy zaofera jakość obsługi. 

Więcej

Opinie (27)

Dodaj opinię
4.7 ******
Ocena wystawiona na podstawie 27 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Tym Panom już podziękujemy.
    Niecałe dwa miesiące temu odwiedziłem warsztat „Premio Auto Centrum Blask” w celu sprawdzenia klimatyzacji. Dawno jej nie używałem, niezbyt ładnie z niej pachniało, a że szykowała się dłuższa trasa po autostradzie podczas upałów, to pomyślałem że fajnie byłoby móc się choć odrobinę schłodzić podczas jazdy.
    Panowie odgrzybili, uzupełnili czynnik chłodzący bardzo szybko i sprawnie. Odebrałem samochód, niestety bez sprawdzenia czy klimatyzacja działa. Wiem, głupi ja. Jednak nieustannie staram się wierzyć w ludzi. Odstawiłem auto na parking i po dwóch dniach ruszyłem w trasę. Łatwo się domyślić że klimatyzacja jednak nie zadziałała. Gdyby było inaczej nie powstałby tak obszerny wpis.
    Po tygodniu podróży wróciłem do warsztatu w celu sprawdzenia co się stało że nie zadziałało. Panowie sprawdzili ciśnienie czynnika chłodzącego i orzekli że jest takie samo jak tydzień temu i że pewnie coś z kompresorem musi być nie tak. Od razu pojawiła się myśl w mojej głowie, po co napełniać klimatyzację jeśli kompresor nie działał. Użyłem czasu przeszłego, bo wątpię że akurat po dwóch dniach na parkingu i około 3 godzinach trasy, kompresor postanowił wyzionąć ducha.
    Nie jestem człowiekiem konfliktowym, więc machnąłem przysłowiową ręką i odpuściłem. Wiem kolejny błąd.
    Kierowany myślą że z kompresorem jest coś nie tak, postanowiłem zgłębić temat i podjechać do innego warsztatu który byłby w stanie zająć się regeneracją kompresora. Podstawiłem samochód na diagnozę która wykazała że. Instalacja jest nieszczelna, dziura w chłodnicy, czynnika chłodzącego zostało około połowy, a cewka w kompresorze jest spalona. Dodatkowo łożysko do wymiany, ale to akurat nie ma znaczenia w tej sytuacji.
    Po otrzymaniu takich informacji postanowiłem udać się do warsztatu „Premio Auto Centrum Blask” w celu omówienia całej sytuacji. Nie ukrywam liczyłem chociaż na minimalną rekompensatę, niestety spotkałem się ze standardową postawą „zero dialogu”. Usłyszałem że na pewno po serwisie klimatyzacja była sprawdzona i że musiano się stać coś podczas trasy np. cytuję „jakiś kamień trafił w chłodnicę” i nic się nie da zrobić.
    I wszystko pięknie, przyjmijmy nawet że alternator padł podczas trasy. Tylko niech mi ktoś wytłumaczy, jeśli chłodnica rozszczelniła się podczas trasy i to na samym jej początku. To jakim cudem po tygodniu podczas sprawdzania ciśnienia, Panowie orzekli że jest takie samo jak tydzień wcześniej po wykonanym serwisie?
    Wiadomo można też przyjąć że nieszczelność pojawiła się pomiędzy wizytami w warsztatach. Ale przyznacie że coś za dużo tych zbiegów okoliczności.
    Reasumując, 400 PLN poszło w siną dal.
    Powtórzę to jeszcze raz Tym Panom już podziękujemy. Nigdy więcej.
    Pozdrawiam


    Kia Carens III

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    wypalone gniazda zaworów ,poprosiłem o wymianę pierścieni ,silnik był rozebrany ,panowie stwierdzili że się tego nie podejmą . A poza tym ich zdaniem pierścienie są ok , zalali naftą i jest dobrze .Silnik wytrzymał dwa tygodnie po naprawie i rozleciały się pierścienie ,byłem tam ostatni raz.


    skoda

  • n
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    byłem umówiony na konkretną godzinę, wymiana opon. Czas oczekiwania wraz z realizacją 2h 40min. Ok 2h 30min bo przyjechałem 10 min przed umówionym terminie żeby przypadkiem paną nie robić w sezonie przestojów. Gdybym nie był umówiony nie miał bym żadnych pretensji, ale żeby uniknąć takiej sytuacji umawiam się z ponad tygodniowym wyprzedzeniem, specjalnie rano żeby uniknąć ewentualnych sytuacji, że była jakaś obsówa, albo trafić na przerwę itp. Ale okazuje się że z rezerwacji wchodzą tylko klienci flotowi, tacy z zielonymi zleceniami a zwykły klient, mimo, że stały, może sobie czekać bez końca.
    Korzystąłem z usług od kilku lat, ale wracam do poprzedniego serwisu z którego korzystałem zanim się przeprowadziłem w te okolice.
    Pozdrawiam profesjonalistów.


  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W odpowiedzi na komentarz Państwa firmy (niestety się nie da w tym samym wątku), chciałbym poinformować, że cieszę się, że Państwo jako firma tak martwicie się o klientów, których wprowadzacie w błąd bo za nic nie musiałem płacić odzyskując opony z reklamacji. Napisałem osobiście do firmy Goodyear ponieważ rozmowa z Państwem to czyste nieporozumienie. Opony odesłano mi na 2 dzień po takiej prośbie i za nic nie zapłaciłem. I nie wiem jak Państwo jeździcie swoimi samochodami ale cudem byłoby wpadnięcie w dziurę 4 kołam na raz i poszczępienie wszystkich opon na całej powierzchni bieżnika w okół opony... Śmiech na sali. Fachowcy w czystej postaci ;)

    A, i tak, wystawiłem komentarze w wielu miejscach po to by ludzie uważali na to jak się ich traktuje, albo raczej jak się ich nie powinno traktować jako klientów. Rozgoryczeniem nie była nieuznana reklamacja tylko Państwa zachowanie i jak się okazuje chęć wyłudzenie pieniędzy.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Proszę reklamować dalej towar w firmie Goodyear , nie produkujemy opon , nie jesteśmy podmiotem odpowiedzialnym za reklamację towaru. Opony zostały wysłane do ekspertyzy. Odpowiedź uzyskał Pan na piśmie.

    Skoda Octavia II

  • Ł
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    standardowa przekładka kół + wyważanie.
    na pytanie o stan techniczny kół które mają być założone i czy nadają się do jazdy na sezon, czy też należy zainwestować w nowe, uzyskałem odpowiedź:
    "nie wiem, wróżką nie jestem"
    po przejechaniu 20 kilometrów na autostradzie tuż po wymianie okazało się że koła nie są dokręcone.
    gratuluję fachowości!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie proszę o wyjaśnienie sprawy z kierownikiem naszego serwisu. Jesteśmy profesjonalnym serwisem Premio z 20 letnim doświadczeniem w serwisie ogumienia . Wszystkie koła dokręcamy kluczem dynanometrycznym z odpowiednią siłą aby uniknąć takich sytuacji. Ze względów bezpieczeństwa zalecane jest sprawdzenie dokręcenia kół po przejechaniu 50km od wymiany. Informacja ta umieszczona jest na każdym stanowisko oraz na zleceniu naprawy.

    VW Golf V

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Po oddaniu opon na gwaracje w firmie Autoblask po około tygodniu dostałem telefon iz producent nie uznał gwarancji. Podczas rozmowy telefonicznej zostałem poinformowany iz opony muszę przesłać do SIEBIE NA SWÓJ KOSZT od producenta, co nie zostało mi w momencie oddawania opon powiedziane. Pani z którą rozmawiałem po pytaniu czy to jest żart, zasmiała się beszczelnie i ze śmiechem na ustach powiedziała że nie. Wybrałem się więc do firmy gdzie próbowano mi wmówić iż powiedziano mi o tym. Na protokole zwrotu opon (który miał być dostarczony droga elektroniczna) musiałem odebrać, a w nim nie było nic napisane o pokrywaniu kosztów z mojej strony. Od Pana (podobno kierownik) u którego byłem po rozmowie telefonicznej zostalem potraktowany nie jak klient który kupił opony tylko jak jego znajomy. Usłyszałem iz jestem beszczelny (podczas gdy PROSIŁEM GRZECZNIE o wytłumaczenie mi czemu mi nie powiedziano wcześniej o żadnych kosztach).

    Bardzo odradzam korzystania usług tej firmy. Myslalem, że klient jest najważniejszy dla wizerunku danej firmy aczkolwiek firmy Autoblask to nie dotyczy.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Widzę że wystawił Pan negatywny komentarz we wszystkich możliwych mediach.
    Mam nadzieje że nerwy powoli opadły i rozgoryczenie z nieuznanej reklamacji opon jest chociaż trochę mniejsze.
    Przejdźmy do konkretów .
    Szanowny Panie,
    Pana opinia jest totalnie niezrozumiała i bez sensu. Ale od początku.
    Zgłosił się Pan do nas z reklamacją opon Dębica Presto. Podczas spisywanie protokołu poinformowaliśmy Pana ,iż reklamacja na pewno nie zostanie uznana.
    W takim przypadku musi Pan zapłacić koszt logistyczny.
    Tak też się stało - producent firma Goodyear Dunlop Polska w oficjalnym piśmie stwierdza: " Uszkodzenie mechaniczne opony , reklamacja nie uznana.
    Prawdopodobnie wpadł Pan w dziurę i uszkodził oponę.

    Zrobił Pan wielką awanturę w naszej firmie ale nie podjął Pan decyzji co dalej z oponami? ( utylizacja czy zwrot)

    Mimo wszystko gratulujemy uporu w wystawianiu opinii.
    Życzymy szerokiej drogi z jak najmniejszą ilością dziur.

    Zespół Auto Centrum Blask

    .

    Skoda Octavia II

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Najgorszy warsztat w Krakowie!!! O mechanice nie maja pojęcia. Oddadzą ci niesprawny samochód i wciskają że tak ma być. Potem proponują powtórną naprawę za którą kolejny raz musisz zapłacić. Cena za usługę przed wymianą/naprawą dużo niższa niż po.
    Kiepska myjnia, a i serwis opon to żenada. Opony kierunkowe potrafią założyć na odwrót.
    Omijajcie z daleka!!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie, opinia jest fałszywa i nieprawdziwa . W jaki sposób udało się Panu w ciągu jednej wizyty skorzystać ze wszystkich usług firmy Blask? serwis opon ? mechanika pojazdowa? wymiana opon? myjnia samochodowa ? . Może jeszcze zjadł Pan obiad w naszym barze ? Wystawia Pan niesprawiedliwe opinie i wprowadza w błąd tysiące zadowolonych klientów....

    Renault

Podobne warsztaty

  • CARTECH SERWIS & PERFORMANCE

    Nazaretańska 71,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.5  (133 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Cartech serwis & performance- firma powstała z pasji do samochodów osobowych i zamiłowania do szeroko pojętego motorsportu. Przez wiele lat na rynku Polskim, oraz krajach europejskich zdobywaliśmy doświadczenie w branży motoryzacyjnej,...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 150 do 200 zł
    Diagnoza i wycena naprawy
    Zarezerwuj wizytę
  • CubeCar

    ul.Centralna 71,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.7  (214 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Dostępne terminy od ręki, zachęcamy do kontaktu telefonicznego! Zapraszamy na profesjonalne usługi  mechaniki samochodowej w naszym warsztacie ! Specjalizujemy się w naprawach samochodów osobowych jak i...

    Diagnoza i wycena naprawy
    od 80 zł
    Przegląd okresowy duży
    od 650 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 120 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Dobry mechanik-serwis samochodowy

    UL. ZBROJARZY 25,  BOREK FAŁĘCKI,  Kraków

    ******   5.4  (41 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    DOBRY MECHANIK wykonuje naprawy samochodów osobowych i dostawczych (do 3.5 tony) na terenie Krakowa. Mamy wieloletnie doświadczenie w naprawie i usuwaniu różnych usterek, także tych nietypowych i trudnych do zdiagnozowania. Naszym atutem jest...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 100 zł
    Diagnoza i wycena naprawy
    od 100 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 120 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • AUTO-SERWIS E&A

    Śląska 228,  Zabierzów,  Kraków

    ******   5.6  (4 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     AUTO-SERWIS E&A - Twoje Centrum Motoryzacyjne w Zabierzowie - obrzeżu Krakowa Zlokalizowany przy ul. Śląska 228, nasz warsztat to miejsce, gdzie troszczymy się o sprawność i bezpieczeństwo Twojego pojazdu. Specjalizujemy się w...

    Wymiana klocków hamulcowych
    od 100 zł
    Wymiana oleju silnikowego
    od 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Bosch Car Service RM FILIPOWICZ

    Dekerta 44,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.9  (17 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Jesteśmy serwisem z wieloletnim doświadczeniem, nieustannie zdobywanym od 1990 r.  Bosch Car Service RM FILIPOWICZ to nowoczesny warsztat samochodowy, oferujący kompleksowe usługi mechaniczne dla  wszystkich marek...

    Przegląd i obsługa okresowa
    Wymiana klocków hamulcowych
    Wymiana oleju silnikowego
    Zarezerwuj wizytę
  • MaxiSerwis

    Prądnicka 38,  Krowodrza,  Kraków

    ******   5.6  (40 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zapraszamy do umawiania wizyt związanych z wymianą opon, serwisem klimatyzacji (stary i nowy czynnik!) oraz hamulców, przeglądami oraz diagnostyką. Każdy nasz klient może liczyć na fachową naprawę w rozsądnej cenie. 

    Zarezerwuj wizytę
  • M&M Car-Trucks

    Centralna 71,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.6  (159 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Firma M&M Car-Trucks zajmuje się naprawami mechanicznymi aut wszystkich marek. Nasi mechanicy mają duże doświadczenie, a dzięki wsparciu w postaci urządzeń do diagnozowania i usuwania usterek elektroniki i elektryki każdą naprawę możemy...

    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat samochodowy Artek car

    Józefa i Floriana Sawiczewskich 33,  Swoszowice,  Kraków

    ******   6  (4 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Warsztat Samochodowy Artek Car w Krakowie Serdecznie zapraszamy do Warsztatu Samochodowego Artek Car w Krakowie, gdzie dbamy o kondycję i sprawność Twojego pojazdu. Z naszym doświadczonym zespołem mechaników oraz nowoczesnym wyposażeniem...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    Wymiana klocków hamulcowych
    Wymiana oleju silnikowego
    Zarezerwuj wizytę
  • BPU AUTO Elektryka Mechanika Samochodowa.

    ul. Herbowa 15,  Swoszowice,  Kraków

    ******   6  (1 opinia)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Porozumiewamy się w językach: EN, UK, RU, BY. Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie naprawy samochodów oraz elektryki samochodowej. Nasz zespół składa się z doświadczonych i profesjonalnie przygotowanych pracowników, którzy stale podnoszą...

    Zarezerwuj wizytę
  • Serwis samochodowy maXserwis TNH

    ul. Ujastek 11,  Wzgórza Krzesławickie,  Kraków

    ******   4.5  (5 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zapraszamy do naszego warsztatu na wymianę kół i opon, diagnostykę, obsługę okresową, geometrię, usługi związane z klimatyzacja i hamulcami

    Diagnostyka komputerowa
    od 170 zł
    Serwis klimatyzacji R134a (do 2017 roku)
    od 99 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę

To Twój warsztat?
Przejmij nad nim kontrolę.

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 8922

Usługi wykonywane przez warsztat