ŁG serwis Ładyga DPF, CHIPTUNING ,HAMOWNIA 4x4 Warsztat należy do programu Kierowcy Polecają.

Gromadzka 22E, Podgórze, 30-714 Kraków

****** 5.5 (228 opinii)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

Gromadzka 22E, Podgórze, 30-714, Kraków

Poniedziałek od 09:00 do 18:00
Wtorek od 09:00 do 18:00
Środa od 09:00 do 18:00
Czwartek od 09:00 do 18:00
Piątek od 09:00 do 18:00
Sobota od 12:00 do 14:00

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

ŁG autoserwis

specjalizacja :

 

  • Filtry cząstek stałych FAP / DPF , wymiana , regeneracja , rekonstrukcja , analiza oprogramowania zakładanie , usuwanie problemu
  • Zawory recyrkulacji spalin EGR
  • CHIP TUNING samochodów na gwarancji i pogwarancyjnych
  • Pomiary mocy pojazdów
  • Diagnostyka komputerowa

 

Usługi z zakresu elektroniki i mechaniki samochodowej m.in. :

  •        diagnostyka komputerowa 
  •        CHIPTUNINGhamownia  4x4 
  •        Klimatyzacja samochodowa serwis BEHR -poziom ASO VW/AUDI 

 

Do każdego zadania podchodzimy z należytym zaangażowaniem , a naszych mechaników cechuje pokora i miłe podejście do klienta.

Naprawy i części których używamy są ubezpieczone .

Pracujemy w głównej mierze na sprzęcie ASO i nieustannie powiększamy nasz park maszyn inwestując każdą zarobiona złotówkę w nowy sprzęt.

 

Więcej

Cennik

Diagnostyka komputerowa silnika

-
Inne (roboczogodzina)

-
Klimatyzacja - napełnianie

-
Klimatyzacja - odgrzybianie

-
Klimatyzacja - odgrzybianie ozonem

-
Lakierowanie błotnika

-
Lakierowanie drzwi

-
Lakierowanie klapy bagażnika

-
Lakierowanie maski

-
Prostowanie alufelgi

-
Przegląd samochodu przed zakupem

-
Regeneracja filtra cząstek stałych DPF FAP

-
Usunięcie filtra cząstek stałych DPF FAP

-
Wymiana amortyzatora

-
Wymiana bębnów hamulcowych

-
Wymiana filtra kabinowego

-
Wymiana filtra paliwa

-
Wymiana filtra powietrza

-
Wymiana klocków hamulcowych

-
Wymiana oleju skrzynia biegów automatyczna

-
Wymiana oleju skrzynia biegów manualna

-
Wymiana oleju w silniku

-
Wymiana opon - alufelgi

-
Wymiana opon - felgi stalowe

-
Wymiana przewodu hamulcowego

-
Wymiana rozrządu silnik benzynowy 16 zaworowy

-
Wymiana rozrządu silnik benzynowy 8 zaworowy

-
Wymiana rozrządu silnik diesel

-
Wymiana sprzęgła

-
Wymiana szczęk hamulcowych

-
Wymiana szyby bocznej

-
Wymiana szyby przedniej

-
Wymiana szyby tylnej

-
Wymiana tarcz hamulcowych

-
Wymiana tłumika

-
Wymiana tulei wahacza przód /tył

-
Wymiana uszczelki pod głowicą silnik benzynowy

-
Wymiana uszczelki pod głowicą silnik diesel

-

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (228)

Dodaj opinię
5.5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 228 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • o
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam i piętnuję za nastawienie do klienta, brak profesjonalizmu i typowy polski sposób myślenia - cwaniactwo. Serwis ŁG Ładyga został poproszony o zbadanie turbiny w moim samochodzie. Pojazd odstawiony dzień wcześniej. Dnia następnego informacja od pracownika: 'Przepraszamy ale doszło do wypadku...' - Na miejscu okazało się, że auto ma rozbity bok, zderzak, felgę, rysy na lakierze na pozostałych częściach. Niby zerwał się z hamowni... niby bo ubezpieczyciel warsztatu zakwestionował przebieg zdarzenia. Po paru miesiącach prób odzyskania pieniędzy za późniejszą naprawę, ponosząc dodatkowe koszty obsługi prawnika odzyskałem częściowy zwrot poniesionych kosztów.


    Volvo V60

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Odpaliłem grę "Car Mechanic simulator" i do dzieła:
    Ten warsztat jest bardzo grzeczny (prawie zawsze i na tym koniec). Warsztat potrafi robić to co mu się powie żeby zrobił (pod warunkiem, że znajdzie materiały i powie im się jak mają zrobić).
    Poziom doradzania oceniam na zerowy (poza radami trzeba kupić nową część za 4000 zł.
    Do regeneracji była turbina - za potwierdzenie moich słów na dzień dobry 200pln (które nadal jest wliczane po wykonaniu usługi).
    Zakład po wysłaniu turbiny do regeneracji i otrzymaniu prawdziwej diagnozy (nie tej za 200) nie przekazał mi jej i kazał mnie szukać turbiny bo oni tego nie będą robić.
    Po kilku godzinach okazało się, że wszystkie turbiny mają tą samą wadę (oprócz nowych). Po kolejnych kilku dowiedziałem się, że ta wada nie przeszkadza w ich regeneracji.
    Po 2 dniach udało mi się od ŁG uzyskać zdjęcie od zakładu w którym była turbina oraz numer do profesjonalisty który regenerację przeprowadzał.
    Po 5 minutowej rozmowie okazało się, że bez problemu ją zregeneruje i że wie, że innej opcji nie ma (z ŁG nikt mi tego nie powiedział, bo lepiej kazać kupić turbinę za 4000).
    Na tym nie koniec. Zestaw montażowy do turbiny musiałem sam znaleźć, bo oni w (uwaga) sześciu hurtowaniach sprawdzili. Znalezienie zestawu wraz z linkiem do sklepu zajęło mi 45min. Wysłałem SMSem do serwisu. W odpowiedzi otrzymałem telefon, że nie mogą się dodzwonić do sklepu i że takim internetowym nie ufają (a w biurze mają komputer w który allegro jest otwarte non stop). Ja dodzwoniłem się do sklepu od strzała. Zestaw montażowy (ku zdziwieniu serwisu dotarł na drugi dzień). Ale serwis nie wiedział czy uda im się zamontować bo muszą być pewni, że w aucie nie będzie przecieku no i nie wiedzieli czy jeszcze tego dnia zamontują.
    Po moim komentarzu że do tej pory poza wymontowaniem sprężarki wszytko ja zrobiłem, okazało się że już są mniej grzeczni, ale jeszcze tego samego dnia auto złożyli i nawet przewieźli się nim żeby zagrzać i sprawdzić czy nie ma wycieku - no brawo.
    Karteczki o typie wlanego oleju nie ma.
    Licznik przebiegu oleju nie skasowany.
    Zapytałem czy skorzystali z hamowni którą posiadają żeby sprawdzić czy auto trzyma moc - "a po co, przy tym się tego nie robi".
    Za to dostałem jednostronicowy opis jakie usterki są wyłączone z gwarancji.
    Katalizatora i tłumika nie sprawdzili i nie przeczyścili (choć po wycieku oleju ze sprężarki - jak się później dowiedziałem w innym zakładzie byli zobowiązani to zrobić przy takiej awarii) za to kazali mi go wymienić (gdyż w przeciwnym wypadku utracę gwarancję).
    Ceny poziomu ASO - nienegocjowalne.
    UNIKAĆ. Omijać. Nie polecać nikomu.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Stwierdzono pękniecie muszli po stronie gorącej.
    Zaproponowano wymianę turbiny na oryginalną , nową z uwagi fakt iż używane części są w podobnej kondycji jak ta , która została zdemontowana z pojazdu.
    Klient odrzucił tę ofertę z uwagi na zbyt wysoki koszt.
    Firmy regenerujące turbosprężarki nie dają gwarancji na naprawę z użyciem używanych części.

    zakres prac finalnie objął :

    diagnostykę turbosprężarki - diagnoza trafna , co potwierdziło badanie na stole .
    -demontaż turbosprężarki ,
    -czyszczenie układu dolotowego ,
    montaż turbosprężarki
    elementy montażowe - powierzone przez klienta ( nie korzystamy z zakupów materiałów u niesprawdzonych dostawców )
    filtr oleju ,
    filtr powietrza ,
    olej.

    Sugestia technika który pracował przy turbosprężarce : wymienić katalizator- to rozwiązanie jest najpewniejsze.

    Pomiar na hamowni jest opcją dodatkowo płatną - wykonywaną jedynie na zlecenie klienta. Nie było takiej decyzji ze strony zamawiającego.

    Opel INSIGNIA

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny - Komentarz unieważniony: 2015-09-18 16:40

    Witam. Niestety muszę wystawić negatywny komentarz. Do serwisu trafiłem po przestudiowaniu opinii na tej stronie. Termin zaklepałem sobie już miesiąc wczesniej . Potwierdziłem go 2 tygodnie przed przyjazdem. Sprawa dotyczyła mazdy 3 bk .Chodziło dokładnie o pozbyciu się drgań podczas hamowania i jazdy z większą prędkością , problem z nawiewami, czyszczenie przepustnicy (lepiący się pedał gazu , wymiany olejów filtrów (samochód pobiera olej) Po kontakcie z osobą odpowiedzialną za kontakt z klientem dowiedziałem się że pozostawiając samochód na tydzień oni mogą z nim ,, cuda zrobić”.Z racji tego że mieszakam za granicą poinformowałem serwis że wszystko musi zrobione bardzo dobrze –odp serwisu -,,będzie”. Po zostawieniu samochodu zostały zrobione następujące rzeczy –sprawdzenie kompresji , wymiana tarcz , klocków , olejów filtrów i wlanie jakiegoś cerami zera który ponoć pomaga na pobieranie oleju. Ze strony serwisu niebyło ani raz kontaktu sam dzwoniłem z 5 razy z pytaniem co i jak!!!!!!!!!!Za każdym razem pytałem się o przepustnice i słyszałem że jest przeczyszczona (nie była) i że wszystko jest ok ( nie jest) . To samo dotyczy nawiewów. W czasie powrotu 1000 kilometrów żona nienadążana z wycieraniem szyby przy maksymalnie włączonym nawiewie(czyżby filtr kabinowy niewymieniony??? A prosiłem żeby to sprawdzić –odp serwisu ,, wszystko jest w porządku ’’.Serwis poinformował mnie że wszystko co zleciłem zostało naprawione i usunięte [wymoderowano]. Kiedy się zorientowałem że cena którą zapłaciłem była tylko za niektóre rzeczy wyżej wymienione. Postanowiłem sam posprawdzać co panowie tak naprawdę zrobili. Acha nawet nie zostawili kartki z wymianą oleju. Po kontakcie z serwisem usłyszałem że nie jestem pierwszy który dzwoni z pretensjami ( BRAVO ZA SZCZEROŚĆ)
    Acha drgania na kierownicy nadal występuje (po przejechaniu 1000 kilometrów super uczucie)
    Odradzam ten serwis. Chyba najgorszy serwis z jakim się spotkałem .


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam,
    trafił Pan do nas w szczycie okresu urlopowego , co spowodowało błąd natury komunikacyjnej wewnątrz naszego serwisu. Menadźer odebrał Pańskie auto jako ostatnie przed swoim urlopem , mechanik odpowiedzialny był prosto po urlopie , podobnie jak i elektronik bogu ducha winny , który otrzymał jako pierwszy telefon z informacjami od pana też był pierwszy dzień po urlopie i sprawy nie znał.
    Konsekwencje wobec osoby , która dopuściła się tych zaniedbań zostały wyciągnięte.
    Podobnie jak i zostały wysnute wnioski na przyszłość aby do takich sytuacji nie dopuścić.
    Większość kwestii już omówiliśmy telefonicznie , więc jedynie za pośrednictwem tego portalu jeszcze raz przepraszam za poziom obsługi i zapraszam ponownie do nas na usuniecie usterek . Tym razem zajmiemy się Pańskim autem priorytetowo i w ramach zadość uczynienia zadbamy o jakiś fajny gratis.

    Z poważaniem
    ŁG autoserwis

    Mazda

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny - Komentarz unieważniony: 2014-04-29 19:38

    Skuszony ilością pozytywnych opinii przyjechałem do warsztatu z prostą sprawą -> Diagnostyka Komputerowa. Pierwszy kwiatek nie można płacić kartą (OK) . Mechanik rozpoczął diagnozę, która trwała +/- 20m, podczas której zadałem dwa pytania o eksploatację na pierwszą specjalista odesłał mnie do Internetu na drugie opowiadał bajki…
    Po 20 minutach Monter stwierdził uszkodzenie testera i zaczęła się zabawa z drugim. Na początku SZUKANIE (10m), Lądowanie (20m), update Software (30m), po czym zostałem poinformowany ze chyba NIC z TEGO NIE będzie. Na pytanie Panie WHY? Usłyszałem zdawkowe „TO NIE JEST NASZA WINA” pewnie jak zawsze winien jest Klient.
    Reasumując: Straciłem 90 min, Mechanicy zostawili otwartą kabinę (deskę rozdzielczą ) którą musiałem sam poskładać, kompetencję warsztatu pozostawiam bez komentarza, oczywiście o żadnym Przepraszam nie było mowy.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:


    PROBLEM ZOSTAŁ ROZWIĄZANY .

    PROSZĘ SPRAWDZIĆ TRZY KOMENTARZE W GÓRĘ


    Witam,
    istotnie mieliśmy dziś update oprogramowania , który wymusiła na nas HELLA GUTTMANN . Przedstawiciel Helli zapewniał nas,że to powinno potrwać ok 15 minut . Bardzo chcieliśmy Panu pomóc ,ale zdarzył nam się dziś gorszy dzień - nad czym ubolewamy .

    Jako ,ze dobre imię nie ma ceny to chcieliśmy w ramach przeprosin zaprosić Pana na BEZPŁATNĄ diagnostykę komputerową .

    Dodatkowo zwrócimy Panu koszty dojazdu do naszego warsztatu ( w obydwie strony ) .

    Na prawdę jest nam głupio że tak to wyszło i bardzo nam zależy na zatarciu złego wrażenia .

    Proszę się nie krępować i przyjechać do nas .
    W razie pytan jestem do dyspozycji
    Marcin Ładyga
    798 547 555

    Grande Punto

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny - Komentarz unieważniony: 2014-02-20 13:58

    przy usuwaniu dpf-a został uszkodzony czujnik temperatury spalin oraz elementy układu wydechowego przy turbo źle pospawane, przy czym powstała nieszczelność układu wydechowego,kiedy informowałem o tym przy okazji kolejnej wizyty ze zasysa gdzieś powietrze i może byc nieszczelność,stwierdzono ze to może być rolka od mikro pasków.Wszystko wyszło kiedy pojechałem już do innego mechanika przy okazji wymiany zaworu EGR,tak,że nie polecam tego zakładu ponieważ robią za dużo aut w pośpiechu a to sie przekłada niestety na jakości wykonanej naprawy


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam,
    samochód z uszkodzonym czujnikiem temperatury spalin spala więcej paliwa , kopci , ma zaniki mocy ,a silnik nie pracuje prawidłowo . Dodatkowo na desce rozdzielczej pali się kontrolka " check engine ". Dlatego po usunięciu DPF zawsze wykonujemy diagnostykę komputerową oraz odbywamy kilkukilometrową jazdę próbną i wydajemy samochód dopiero wtedy , kiedy mamy pewność , ze nie ma usterek zgłaszanych przez elektronikę wozu. To standardowa procedura i w Pańskim przypadku taki test również zrobiliśmy .
    W skrócie:NIE WYPUSZCZAMY Z WARSZTATU SAMOCHODU Z BŁĘDAMI W KOMPUTERZE .
    Co do nieszczelności , to w tej chwili trudno się ustosunkować , ponieważ sprawdzenie tego w tej chwili już jest niemożliwe .
    Jeśli to nasz błąd to przyjmujemy ten fakt z pokorą i poczuwamy się do zrekompensowania Panu/Pani poniesionych kosztów za naprawę układu wydechowego .
    W tym celu proszę o kontakt bezpośrednio ze mną - właścicielem ŁG auto serwis.
    Pozostaję do Pańskiej dyspozycji
    Marcin Ładyga
    798 547 555

    audi a4

Podobne warsztaty

  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    Auto Serwis Wywiał

    Warsztat Godny Zaufania

    Wielicka 44b,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.4  (30+ opinii)

    Nasz serwis od 1997 roku zajmuje się naprawą samochodów. Począwszy od typowej mechaniki samochodowej a skończywszy na naprawie elektroniki samochodowej. Od 2018 dwa nasze serwisy czyli zagazuj.pl (mechanika) i mse.pl (elektronika) zostają...

  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    M&M Car-Trucks

    Warsztat Godny Zaufania

    Centralna 71,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.7  (30+ opinii)

    English version below :) Kompleksowa naprawa samochodów osobowych: Posiadamy wieloletnie doświadczenie w naprawie samochodów osobowych. Posiadamy kilka stanowisk oraz wykwalifikowanych mechaników samochodowych Kompleksowa...

    Zarezerwuj wizytę
  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    DREAM CAR – Auto-Serwis, Myjnia, Wulkanizacja, Klimatyzacja

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Orawska 12a,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.2  (30+ opinii)

    Dream Car to Centrum Kompleksowej Obsługi Pojazdów znajdujące się w samym sercu Krakowa. Serwis dysponuje 10-cioma w pełni wyposażonymi stanowiskami do obsługi samochodów osobowych i dostawczych, gdzie wykonać można naprawy w zakresie mechaniki...

    Zarezerwuj wizytę
  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    TOP-AutoSerwis - Mechanika klimatyzacja geometria opony

    Przewóz 21/5,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.7  (30+ opinii)

    KLIMATYZACJA , PELNA MECHANIKA, GEOMETRIA  i WYMIANA OPON NAJTANIEJ W KRAKOWIE ! WYMIANA KOMPLETU 4 OPON 12"-17" TYLKO 29 zł !! KOMPLEKSOWE NAPRAWY MECHANICZNE, GEOMETRIA, WYMIANA OLEJU, KLOCKÓW, TARCZ, AMORTYZATÓRÓW, HAMULCE, ZAWIESZENIE,...

    Zarezerwuj wizytę
  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    Auto Serwis Wadowicka Sp. z o.o.

    ul. Wadowicka 8i,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.4  (30+ opinii)

    Przed naprawą Twój mechanik poda Ci jej koszt. Ustalona kwota nie ulegnie zmianie. Naprawa odbywa się w Twojej obecności. Zapraszamy od poniedziałku do piątku od 7:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 14:00

    Zarezerwuj wizytę
  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    AUTO SERWIS NOWAK- mechanika, regeneracja turbosprężarek

    Goździkowa 20,  Krakow,  Krakow

    ******   5.7  (30+ opinii)

    Nasza specjalizacja sa turbosprezarki-diagnostyka naprawa i usuwanie usterek zwiazanych z brakiem mocy w samochodzie. Jestesmy kompleksem dla samochodow z silnikiem DIESLA. Nie boimy sie wyzwan, podejmujemy sie kazdej zleconej...

    Zarezerwuj wizytę
  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    All Cars Service

    ul. Drewniana 8,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.5  (30+ opinii)

    Umów się na spotkanie już dziś przez formularz na stronie dobrymechanik.pl  ul. Drewniana 8, Kraków Czynne w godzinach  Poniedziałek - Piatek 8:00- 17:00   All Cars Service s.c.  przy ul. Drewnianej 8 w Krakowie...

    Zarezerwuj wizytę
  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    SPEED CAR WYMIANA OPON KLIMATYZACJA MECHANIKA KONSERWACJA

    UL. MOGILSKA 115,  Grzegórzki,  KRAKÓW

    ******   5.6  (30+ opinii)

    SPECJALIZUJEMY SIĘ W NAPRAWACH  BIEŻĄCYCH  Z ZAKRESU MECHANIKI SAMOCHODOWEJ ,PROWADZIMY KOMPLEKSOWY SERWIS KLIMATYZACJI   NAPRAWY I WYMIANY TŁUMNIKI UKŁADU WYDECHOWEGO , SPRZEDAŻ I WYMIANA OPON ,  JEDNYM SŁOWEM...

    Zarezerwuj wizytę
  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    M-TRAK Marcin Król - Mechanika, Konserwacja podwozi

    Na Załęczu 1 ,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.9  (20 opinii)

    Warsztat mechaniczny M-TRAK specjalizuje się w naprawach bieżących i remontach generalnych w zakresie mechaniki pojazdowej – samochody osobowe i dostawcze.  • Diagnostyka komputerowa • Przeglądy okresowe ( wymiana oleju,...

    Zarezerwuj wizytę
  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    Car Serwis Bartłomiej Szczerbak / Serwis DPF

    Legionow polskich 30,  Rudawa,  Kraków

    ******   5.9  (30+ opinii)

     

    Zarezerwuj wizytę