EasyCarSerwis Bogdan Sieprawski

Mników 467, 32-084 Morawica

****** 5.1 (14 opinii)

O warsztacie

Mników 467, 32-084, Morawica

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Opinie (14)

Dodaj opinię
5.1 ******
Ocena wystawiona na podstawie 14 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Remont silnika Ford Transit 2.2 wykonany wzorowo i w terminie. Polecam warsztat.


    Ford Transit

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pan Bogdan to bardzo miły i grzeczny właściciel warsztatu Easy Car Serwis, kiedy klient siada w jego biurze. Niestety to co się dzieje później już nie pozostawia takiego wrażenia w przypadku który skrótowo opisuję. Dramat trwał kilka miesięcy, bo prace które zostały tam zrobione jak wynika z przebiegu zdarzeń przyczyniły się do dalszych uszkodzeń silnika i w całości musiały zostać ponownie wykonane w innym warsztacie. Auto z objawami uszkodzenia uszczelki pod głowicą Pan Bogdan zakwalifikował do takiej naprawy. Wymienił niezbędne części oraz dodatkowo rozrząd na łańcuchu. Kiedy zgłaszane dwukrotnie objawy przegrzewania się silnika mimo ponownej wymiany termostatu wróciły, stwierdzono bez diagnozowania w Easy Car Serwis, że to musi być pęknięty blok silnika. Postawiło to oczywiście los samochodu na skraju złomowania, bo koszt zakupu nowego silnika i jego wymiany zbliżał się do kosztu zakupu auta. Postanowiliśmy jednak za podpowiedzią zostawić pojazd do „naprawy gwarancyjnej”, bo skoro zostało zapłacone za naprawę objawów w postaci przegrzewania się, a one nie zostały zlikwidowane to logicznym jest oczekiwanie klienta wobec wykonawcy spełnienia umowy dotyczącej naprawy. Diagnostyka ujawniła w tym przypadku pęknięcie głowicy, a winą za to zdarzenie wspomniany wcześniej Pan Bogdan obciążył użytkownika pojazdu. Nie chcąc mieć już nic wspólnego z tym warsztatem samochód przewieziono na lawecie do innego warsztatu, gdzie po wymianie głowicy świetnie się sprawował przez kolejnych kilka tygodni do momentu kiedy rozrząd który wymieniono w Easy Car Serwis zaczął przeskakiwać i unieruchamiał samochód. Po kolejnej wymianie rozrządu oczywiście nie w Easy Car Serwis samochód sprawuje się doskonale i bez zarzutów, a właściciel serwisu w którym zapłacono za źle wykonaną pracę w całej swojej uprzejmości nie wykazał poczucia odpowiedzialności za krzywdę i koszty w jakie wpędził swojego klienta.
    Szczęście, że nic więcej nie zostało „naprawiane” w warsztacie Pana Bogdana, bo nie wiem jaki byłby los auta i jego użytkowników.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Ale Pan nakłamał w tej opinii . Auto zakwalifikowane przez nas do wymiany silnika (pęknięty blok) a Pan twierdził że to termostat, wymienił go nie u Nas i jeździł tak ponad rok. I po 1.5 roku negatyw. Znamy warsztat i właściciela w którym dokonał Pan wymiany silnika. Panie Marcinie czas chyba przeprosić i usunąć komentarz. Pozdrawiam.

    opel

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Półośka rozleciała mi się w sceniku ,zadzwoniłem do EasyCarSerwis i po raz pierwszy od wielu lat zostałem potraktowany w pełni profesjonalnie .Potrzebną lawetę pan Bogdan załatwił błyskawicznie,a naprawa została wykonana wcześniej niż wstępnie informował, koszt naprawy zaskoczył mnie pozytywnie, Nareszcie mam swojego profesjonalnego mechanika. POLECAM


    Renult scenic

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Panowie, naprawiali samochód z objawami braku ladowania. Zadzwonilem rano zaostawilem samochod i okolo godziny 16 byl juz gotowy. Bardzo sprawnie i szybko uporali sie ze szczotkami alternatora. Dodatkowo wymienili zapieczona swiece zarowa, ktorej nie podjeli sie w poprzednim warsztacie bez urywania jej. Jedyny maly minus to to ze nie wykasowano bledow po operacji, choc mysle ze te z czasem same znikaja po takiej naprawie.

    Ogolnie jestem bardzo zadowolony i polecam ten warsztat.


    Audi A6 C6 3.0 TDI

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Ze zbiornika wyrównawczego płynu wspomagania kipiał zapowietrzony płyn. Pojechałem z tym problemem do innego warsztatu, gdzie auto stało 3 dni żeby zdiagnozowali usterkę i miało stać kolejne 5 w kolejce do naprawy. Dowiedziałem się, że muszę zmienić pompę wspomagania, pompę wody, przewody, króćce itd... wycena zwaliła mnie z nóg- stanowiła 1/3 wartości auta.
    Zabrałem auto i pojechałem do EasyCarSerwis. Zostawiłem auto i już następnego dnia dostałem telefon, że trzeba tylko uszczelnić pompę (komplet uszczelek to koszt 80zl). Niedługo potem odebrałem sprawne auto.
    Polecam ten warsztat.Szybka, fachowa i przede wszystkim miła obsługa, celna diagnoza i fajna cena. Widać, że Panom zależy na zadowolonych stałych klientach a nie na zdzieraniu kasy. No i są bardzo cierpliwi, bo ja należę do tych upierdliwych klientów ;)
    Jeszcze raz polecam ten warsztat.


    Ford Mondeo MK3

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Jestem bardzo zadowolona z wizyty w tym warsztacie. Zepsuło mi się auto przed samymi świętami, znalezienie elektryka w takim czasie graniczyło z cudem. Szef EasyCarSerwis bez żadnego problemu przyjął mnie. Okazało się, ze to usterka lampy tylnej i należy ją wymienić. Nie dość, że w ekspresowym czasie została wymieniona (sprowadzona) lampa to jeszcze po przeglądnięciu sprawności auta został wymieniony akumulator (który też padł) po bardzo dobrej cenie. Jestem zauroczona warsztatem, sympatycznymi, młodymi fachowcami i pozytywnym zakończeniem mojej awarii.


    mazda 3, 2015 r.

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Trafiłem tam przypadkiem i już zostałem ujęty profesjonalizmem, szczerością, trafnością diagnoz i jakością usług.


  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dzień dobry. Miałam dziś ogromny problem z autem : lewarek zmiany biegów przestał współpracować ze skrzynią biegów. Dramat dla mnie, auto stoi niesprawne na środku drogi.............aż zadzwoniłam do Szefa warsztatu na Księcia Józefa 71, który powiedział tylko żebym dostarczyła Mu kluczyki a zajmą się wszystkim.................i faktycznie tak było. Za bardzo rozsądną kwotę moje auto w ciągu chyba dwóch lub trzech godzin zostało naprawione a jeszcze w ostatniej chwili przypomniałam sobie o niedziałającej lampie i też nie było problemu. Bardzo polecam tą firmę.


    Citroen Xsara

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    warsztat jest mały ale czysto i przyjemnie ( moje doświadczenia do tej pory z ,,mechanikami'' nie ma gdzie stanąć nogą)polecił mi go znajomy -niechętnie podeszłem- ale naprawdę nie żałuje ustekę wywnioskował z mojego opisu . Cena ? jakość nie ma ceny.


    BMW 5

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    mam 47 lat, nigdy nie ufałem żadnemu warsztatowi, tutaj po raz pierwszy od 3 lat naprawiam auta, mam 2 renault i sharana. Chłopak młody, ale konkret w naprawianiu a najbardziej spodobała mi się diagnostyka jednej usterki poważnej w sharanie. Nie opowiada pierdół i nie naciąga jak większość zakłądów. - bardzo jestem zadowolony z tego zakładu. ( nie jest to mój ani kolega ani rodzina itp. piszę jako zwykły klient z ulicy.


    renault espace i VW sharan

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Super serwis! Naprawił mi całego fiacika bez żadnych problemów! Szybko sprawnie i pewnie! Konkretnie i bez ściemy! Polecam każdemu!


    Seicento 900

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo dobry mechanik, analizujący usterkę-nie wymienia bezmyślnie części. Sporo klientów trzeba się umawiać ale warto.


    Zalety:
    Dobra jakość obsługi, szeroki zakres usług


    Wady:
    troszke na uboczu i daleko dla mnie ale warto


    Nissan

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Najlepszy mechanik w Krakowie. Bardzo miła obsługa. Błyskawiczna diagnoza. Polecam wszystkim, którzy szanują swój czas i pieniądze.


  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    dobry mechanik ,sprawna organizacja częsci,bez ściemy ,poprawna diagnoza ,sybka naprawa,trzeba rezerwować termin


Nasze porady (41)

Honda Accord Executive VIII 2.4l 2010
Witam, Mam taki problem z moją Honda Accord gen. VIII że po włączeniu silnika czasem zdarza się że przez kilkanaście sekund pedał hamulca jest twardy jak skała. Problem po minięciu tego czasu znika. Jest to problem nie za każdym razem a wybiórczo. Przy odpalaniu jest miękki bo mam automat więc muszę mieć wciśnięty a po ruszeniu i przy ponownej próbie zatrzymania staje się twardy i muszę chwilę poczekać do 10-15s aby znów miękko działał(zazwyczaj sytuacja na parkingu). Potem przy jeździe nie zauważyłem problemu.
suzuki swift 2011 ,-1,2
witam chce kupic suzuki swift 1,2-2011 kiedy chcialem zrobic jazde testową nie moglem ruszyc bo zablokowało tylne kolo hamulce bebnowe ,po cofnieciu do tyłu kolo sie odblokowalo i dalo sie jechac ,czy macie jakies opinie na temat tej sytuacji? pozdrawiam krzysztof
Audi a4 b6 1.9 TDI 130 km 2004 rok
Mam problem z termostatem, kupiony z numerem 044 121 113 nie pasuje, jest za duzy pytanie jaki kupic i gdzie? Dziekuje za odpowiedz.
Jaki płyn hamulcowy do Volkswagena Polo i w jakiej ilości?

Podobne warsztaty