Zajmujemy się montażem oraz serwisem instalacji gazowych LPG do samochodów osobowych od wielu lat. Nasza przygoda z LPG zaczęła się w roku 2000 dlatego posiadamy bogate doświadczenie w tej dziedzinie i wiedzę, którą wciąż poszerzamy. Zajmujemy się również serwisem klimatyzacji samochodowych.
Wykonujemy różne naprawy mechaniczne:
diagnostyka elektroniki
naprawy zawieszenia, wymiana układu wydechowego, naprawy układów klimatyzacji, wymiany olejów, naprawy układu hamulcowego, inne ...
Więcej
2023-07-21
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Nie polecam! W moim przypadku do prawidłowego działania LPG wystarczyła wymiana świec oraz cewki- a tutaj próbowano naciągnąć mnie na niepotrzebną wymianę sterownika+instalacji za 1700zł. Podsumowując moje doświadczenie z tym miejscem to droga, niewłaściwa diagnoza i całkowity brak przyznania się do tego/woli polubownego załatwienia sprawy.
2018-12-13
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Przyjechałem do tego warsztatu na wymianę filtrów oraz regulację gazu w silniku 1.8T ze względu na dużo pozytywnych opinii klientów, lecz niestety się zawiodłem, była to błędna decyzja.
Na początku filtry zostały wymienione, później regulacja.. na moje pytanie dlaczego nie ustawiamy tego na drodze Pan stwierdził, iż nie ma takiej potrzeby. W tym samochodzie jest sonda szerokopasmowa więc można samochód bez problemów wyregulować na podstawie korekt po obd2.
Po paru tygodniach samochód miał problemy z odpalaniem, mianowicie palił na 3 cylindry, potem dopiero na 4. Problem okazał się w świecach, świece padały od ubogiej mieszanki na gazie (biały nalot na świecach), i tak te świece były wymieniane średnio co 4 tygodnie...
Wykonałem logi pracy sondy lambda na pb i lpg i wyszło na to, że mieszanka na gazie jest uboga, co skutkowało przegrzaniem się turbiny (dziura w żeliwie oraz przebarwienia), na szczęście prawdopodobnie z silnikiem jest wszystko ok. Gdy pokazałem logi właścicielowi stwierdził, że on się na tym nie zna i nie wie o co chodzi, i ktoś taki montuje i reguluje gaz... ?
Instalacja została wyregulowana na drodze przez innego gazownika i problem z odpalaniem się rozwiązał, lecz ja mam do wymiany turbinę przez niewłaściwą regulację warsztatu na makuszyńskiego...
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Drogi panie, przyjechał pan w jak twierdził w kwietniu na wymianę filtrów i regulację. Zjawia się pan w grudniu po ponad pół roku , przejechawszy ok 6 tys kilometrów i z pretensjami że nasza regulacja uszkodziła panu turbinę !!!!!!!!! Chyba sobie pan żarty robi.!!!!!!!! Jeżeli coś jest nie tak to przyjeżdża się od razu (po 2,3 tyg jeżeli według pana źle było) a nie po 8 miesiącach !!!!!!!!!
--Po pierwsze widać brak wiedzy oraz że mechanik nakręcił pana, a pan szuka kozła ofiarnego z którego ściągnąć kasę za swoją głupotę . Z powodu ubogiej mieszanki może stopić się tłok, przegrzać głowica a nie pada turbina. Turbina pada z powodu dużego przebiegu i przegrzewa się z powodu braku wystudzenia po dynamicznej jeździe !!!. Jak "piłujesz" auto i od razu gasisz (np krótkie odcinki) auto nie wystudzając turbiny na wolnych obrotach to masz remont turbiny zagwarantowany .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--Po drugie nie montował pan u nas gazu lpg który już miał kilka lat i nie wiadomo w jakim stanie jest reduktor i wtryskiwacze, które równie dobrze mogły ulec uszkodzeniu w trakcie 8 miesięcy pracy i powodować zubażanie mieszanki. Jeżeli takie wystąpi to też kierowca jest informowany np błędem silnika check.
--Po trzecie mamy AFR, VAGa, oraz inne przyrządy które pozwalają zestroić auto w trakcie jazdy na obwodnicy. Gdyby pan wrócił rzekomo po paru tygodniach w kwietniu czy maju to jedziemy stroić auto.
--Po czwarte , Jeżeli auto pali na 3 cylindry - to chyba jest to od razu widoczne że jeszcze jakiś problem po stronie układu benzyny (np zapłonu, cewki itp). Auto odpala na starcie na benzynie więc to pokazuje problemy z benzyną!
1.8t BAM
2017-09-11
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Witam! po montażu instalacji lpg stag 4 eco w tym warsztacie auto jeździło idealnie ale niestety tylko przez tydzień. po próbach regulacji i zrzucaniu winy na przebieg auta i zużycie silnika (140tyś. km) okazało się, że przez źle wyregulowaną instalację gazową wypaliły się 4 z 16 zaworów oraz katalizator. Po remoncie głowicy i wymianie katalizatora (około 2000zł) auto trafiło do innego "gazownika" który znał się na rzeczy i od tego czasu auto jeździ bez zastrzeżeń. Nie polecam tego zakładu nikomu, bo jeżeli wedłóg nich silnik był w złym stanie to nie powinni się podejmować montażu. Jednak zakład We Wieliczce który remontował głowicę stwierdził jednoznacznie, że jest to wina zbyt ubogiej mieszanki lpg.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Drogi Heniu. Proszę nie pisać BZDUR !!! Nie jest możliwe aby auto tylko tydzień jeździło super a po tygodniu źle i próby regulacji nie przynoszą poprawy. Zawsze przed montażem robimy diagnostykę która jest w cenie instalacji (pomiar spalin, sprawdzenie układu zapłonowego itp). Jeżeli z silnikiem jest coś nie w porządku informujemy klienta i oferujemy naprawę lub klient ma naprawić we własnym zakresie. Często czasami klienci to olewają np regulacje luzów zaworowych lub wymianę świec ,cewek zapłonowych myśląc że chcemy naciągnąć klienta. Później są takie efekty za które może mieć pretensje do siebie.
Sterowniki eco nie montujemy już ponad 1,5 roku bo montujemy nowsze!!! Więc pewnie zrobił pan co najmniej kilkadziesiąt tysięcy kilometrów na gazie ! We wszystkich fordach trzeba kontrolować luzy zaworowe częściej niż na benzynie (na benzynie co ok 80-100tys km). Jaki pan miał stan licznika przy montażu gazu? Pewnie ponad sto tys km. Kiedy pan sprawdzał luzy zaworowe?. Zapewne nigdy!!!
Poza tym uboga mieszanka może spowodować uszkodzenie gniazd dopiero po przejechaniu co najmniej 20-30 tys km a nie po tygodniu ! Aby nie doszło do uszkodzenia głowicy trzeba przyjeżdżać na przeglądy okresowe gazu aby regulować mieszankę oraz kontrolować luzy zaworowe. Poza tym uboga mieszanka nie powoduje uszkodzenia katalizatora lecz bogata mieszanka lub naturalne zużycie z powodu dużego przebiegu kilometrów !
Pisze pan bzdury a zapewne w ogóle lub może raz był pan na przeglądzie okresowym gazu (bo szkoda kasy ) i w ogóle nie kontrolował luzów zaworowych jak większość użytkowników fordów. Remont głowicy to konsekwencja pana skąpstwa i niedbalstwa i proszę nie zrzucać winy na warsztat.!!!
Ford Fusion
2016-02-29
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
[wymoderowano]
Nastawienie na ilość nie na jakość zamiast indywidualnego podejścia do każdej instalacji/samochodu
Niedokładność, źle postawiona diagnoza (nie pierwszy raz)
[wymoderowano]
NIE POLECAM
P.S.
[wymoderowano]
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Podstawowa rzecz w Hondach - regulacja luzów zaworowych w silnikach z lpg (ryzyko uszkodzenia głowicy). Klient który zgłasza problem a nie pamięta kiedy były wymieniane świece i regulowane zawory ?!- od tych czynności każdy warsztat zaczyna aby wykluczyć problemy szarpania lub gaśnięcia które zaczyna się odczuwać na gazie a na benzynie jeszcze nie (wynika to z różnych warunków spalania paliw pb i lpg). Często BRAK znajomości tego tematu przez użytkownika auta !!! Rozpoczęcie diagnozy od podstawowych rzeczy wspomnianych powyżej to NIE jest nastawienie na ilość lecz właściwe podejście do tej marki.
Honda Accord
2014-10-15
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Witam serdecznie, Kupiliśmy Forda Explorer 4.0 v6 SOHC 2005r. Auto było w idealnym stanie wrecz salonowym , od nowości w rodzinie 116 km tyś przebiegu i org. lakier na wszystkich elementach. Postanowiliśmy po roku jazdy na benzynie założyć gaz. Po opiniach trafiliśmy do AutoCenter Gaz Pana Irka. auto oddaliśmy i gaz został założony. I sie zaczeło....
przynajmniej 2 razy w miesiącu wizyta w warsztacie. Standart regulacja/kalibracja jeżdżenie. i tak w kółko , auto nie jeździło , prychało gasło , nie miało mocy , przerywało. Pan Irek (właściciel) wymieńcie to , to ,to... i tak poszło. nowa cewka , czunik paliwa , świece wszystkie !!! , nowe sondy , i to żeby wszystko naraz wymienić w jednej paczce zamówić to nie... po kolei na raty. Koszty samych sond 800pln a gdzie reszta, auto dalej nie jeździ. Panu Irkowi skończyły się pomysły , dzwoniąc do niego dostawał cieżkiej sklerozy i nie mógł sobie o nas przypomnieć i wogóle nie ma pojęcia o tym żeby jakiolwiek Ford Explorer miał u niego zakładany gaz.... W momencie kiedy przyjeżdżaliśmy Pan Irek był bardzo zajęty , nawet sie z nami nie witał bo był tak zapracowany. Zajmowali sie nawszym Fordem pracownicy i stara śpiewka "tutaj jest problem w mechanice" "wymieńcie to... i tamto" Spoko no to zamawiam ! Tylko szkoda ,ze auto dalej nie jeździ albo pojeździ tydzień i stanie na środku skrzyzowania i zgaśnie ! Nawet mechanik dzownił osoboście do Pana Irka , ze istalacja została niepoprawnie zainstalowana. w przejsciu z gazu na benzyne auto gasło czy to było reczne czy automatyczne przejscie
Estetyka pod maską - tragedia kable luźno wiszą i jest ich pełno i nie wiadomo który do czego..
Istalacja zainstalowana jak do trabanta , na drobnych podzespołach bez pomysłu
wiedza podstawowa jak pojawia sie problem to już jest duży kłopot
instalacja kosztowala ponad 4 tyś
w końcu trafiliśmy do AutoGaz Grembałów ul.Geodetów. Tam auto zostało poprawione za cene 650pln i instalacja została kompletnie przerobiona , to jak auto teraz jeździ to jest cud mód i malina. Przyjemność z jazdy , przejscia z gazu na benzyne sa niezauważalne
nie to auto jestem mega zadowolony polecam wszystkim
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Niepoważny klient. Idealny wręcz salonowy stan 9 letniego auta? – a ząb czasu nie rusza Fordów ?
Półtora roku jeździ na gazie może cztery, pięć razy zjawił się w warsztacie. Faktycznie zgłaszany był problem, który został w końcu usunięty - naparawa centrali przez producenta . Kilka razy klient umówiony na wizytę w ogóle się nie zjawia, nawet nie dotrzymał warunków gwarancji nie zjawiając się na wymagane przeglądy w określonym terminie z wymianą filtrów przekraczając przebieg (wymagany w książce gwarancyjnej przez producenta). Jak się zjawia to na chwilę (nie zawsze umówiony) i wymaga aby go pamietać i tylko nim się zająć - jak bym musiał wszystkich klientów tylko ja jako właściciel obsługiwać , znać i pamiętać jakie samochody im zagazowaliśmy – to musiałbym się sklonować i mieć łeb jak globus – sory .
Były problemy z iskrą (wypadania zapłonów) po zalaniu płynem chłodzącym silnika (po usterce termostatu wg opowiadań klienta) stąd standarowo wymiana świec i cewek która przyniosła zdecydowaną poprawę – sam właściciel to potwierdzał. Sondy?, czujnik paliwa? – wymiany po samodiagnozie klienta lub jego mechanika ! Z elektryką chwilowy bałagan bo konieczna była wymiana elektroniki, później klient dostał wtryskiwacze inne na próbę według jego sugestii (ulegliśmy).
Podzepoły – Stag 300 Premium OBD, wtryski Hana 2000, reduktor Magic3 power (do350KM) – podzespoły jak do trabanta ??? - zapewne stwierdzenie z super serwisu który klient odwiedził – proszę zobaczyć sobie opinie, skądś się to bierze.
Uszkodzenia podzespołów czasami się zdarzają na co niestety jako warsztat nie mamy wpływu dlatego nie montujemy zestawów uniwersalnych sugerowanych przez handlowców lecz staramy się dobierać jak najlepsze i najmniej awaryjne urządzenia.
Wyrozumiałość ze strony klienta też czasami jest porządana jeśli sam zdaje sobie sprawę że nawet nowe auta z salonu mają usterki, tym bardziej jeśli sam nie dotrzymuje warunków gwarancji.
Ford Explorer
Dostępne terminy od ręki, zachęcamy do kontaktu telefonicznego! Zapraszamy na profesjonalne usługi mechaniki samochodowej w naszym warsztacie ! Specjalizujemy się w naprawach samochodów osobowych jak i...
Cartech serwis & performance- firma powstała z pasji do samochodów osobowych i zamiłowania do szeroko pojętego motorsportu. Przez wiele lat na rynku Polskim, oraz krajach europejskich zdobywaliśmy doświadczenie w branży motoryzacyjnej,...
Wymieniamy opony do rozmiaru 21" Oferujemy szeroku waharz usług: wymianę opon, serwis klimatyzacji oraz hamulców, przeglądy okresowe w tym wymiane oleju i filtrów, szczegółową diagnostykę komputerową. Zapewniamy profesjonalne usługi i pełne...
Dobry mechanik-serwis samochodowy
UL. ZBROJARZY 25, BOREK FAŁĘCKI, Kraków
Terminy aktualizowane automatycznie
DOBRY MECHANIK wykonuje naprawy samochodów osobowych i dostawczych (do 3.5 tony) na terenie Krakowa. Mamy wieloletnie doświadczenie w naprawie i usuwaniu różnych usterek, także tych nietypowych i trudnych do zdiagnozowania. Naszym atutem jest...
Zapraszamy do umawiania wizyt związanych z wymianą opon, serwisem klimatyzacji (stary i nowy czynnik!) oraz hamulców, przeglądami oraz diagnostyką. Każdy nasz klient może liczyć na fachową naprawę w rozsądnej cenie.
AUTO-SERWIS E&A - Twoje Centrum Motoryzacyjne w Zabierzowie - obrzeżu Krakowa Zlokalizowany przy ul. Śląska 228, nasz warsztat to miejsce, gdzie troszczymy się o sprawność i bezpieczeństwo Twojego pojazdu. Specjalizujemy się w...
Jesteśmy serwisem z wieloletnim doświadczeniem, nieustannie zdobywanym od 1990 r. Bosch Car Service RM FILIPOWICZ to nowoczesny warsztat samochodowy, oferujący kompleksowe usługi mechaniczne dla wszystkich marek...
Warsztat samochodowy Artek car
Józefa i Floriana Sawiczewskich 33, Swoszowice, Kraków
Terminy aktualizowane automatycznie
Warsztat Samochodowy Artek Car w Krakowie Serdecznie zapraszamy do Warsztatu Samochodowego Artek Car w Krakowie, gdzie dbamy o kondycję i sprawność Twojego pojazdu. Z naszym doświadczonym zespołem mechaników oraz nowoczesnym wyposażeniem...
Firma M&M Car-Trucks zajmuje się naprawami mechanicznymi aut wszystkich marek. Nasi mechanicy mają duże doświadczenie, a dzięki wsparciu w postaci urządzeń do diagnozowania i usuwania usterek elektroniki i elektryki każdą naprawę możemy...
BPU AUTO Elektryka Mechanika Samochodowa.
ul. Herbowa 15, Swoszowice, Kraków
Terminy aktualizowane automatycznie
Porozumiewamy się w językach: EN, UK, RU, BY. Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie naprawy samochodów oraz elektryki samochodowej. Nasz zespół składa się z doświadczonych i profesjonalnie przygotowanych pracowników, którzy stale podnoszą...
To Twój warsztat?
Przejmij nad nim kontrolę.
Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację
Liczba wyświetleń: 24060
Auto Center Gaz
Makuszyńskiego 13, Bieńczyce, 31-752, Kraków
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
Centralna 71 |
ul. Makuszyńskiego 19 |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług