Auto Center Gaz

Makuszyńskiego 13, Bieńczyce , 31-752 Kraków

****** 5.4 (53 opinie)

Auto Center Gaz

O warsztacie

Makuszyńskiego 13, Bieńczyce, 31-752, Kraków

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zajmujemy się montażem oraz serwisem instalacji gazowych LPG do samochodów osobowych od wielu lat. Nasza przygoda z LPG zaczęła się w roku  2000 dlatego posiadamy bogate doświadczenie w tej dziedzinie i wiedzę, którą wciąż poszerzamy. Zajmujemy się również serwisem klimatyzacji samochodowych.

Wykonujemy różne naprawy mechaniczne:

diagnostyka elektroniki

naprawy zawieszenia, wymiana układu wydechowego, naprawy układów klimatyzacji, wymiany olejów, naprawy układu hamulcowego, inne ...

 

Więcej

Opinie (53)

Dodaj opinię
5.4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 53 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam! W moim przypadku do prawidłowego działania LPG wystarczyła wymiana świec oraz cewki- a tutaj próbowano naciągnąć mnie na niepotrzebną wymianę sterownika+instalacji za 1700zł. Podsumowując moje doświadczenie z tym miejscem to droga, niewłaściwa diagnoza i całkowity brak przyznania się do tego/woli polubownego załatwienia sprawy.


  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przyjechałem do tego warsztatu na wymianę filtrów oraz regulację gazu w silniku 1.8T ze względu na dużo pozytywnych opinii klientów, lecz niestety się zawiodłem, była to błędna decyzja.
    Na początku filtry zostały wymienione, później regulacja.. na moje pytanie dlaczego nie ustawiamy tego na drodze Pan stwierdził, iż nie ma takiej potrzeby. W tym samochodzie jest sonda szerokopasmowa więc można samochód bez problemów wyregulować na podstawie korekt po obd2.
    Po paru tygodniach samochód miał problemy z odpalaniem, mianowicie palił na 3 cylindry, potem dopiero na 4. Problem okazał się w świecach, świece padały od ubogiej mieszanki na gazie (biały nalot na świecach), i tak te świece były wymieniane średnio co 4 tygodnie...
    Wykonałem logi pracy sondy lambda na pb i lpg i wyszło na to, że mieszanka na gazie jest uboga, co skutkowało przegrzaniem się turbiny (dziura w żeliwie oraz przebarwienia), na szczęście prawdopodobnie z silnikiem jest wszystko ok. Gdy pokazałem logi właścicielowi stwierdził, że on się na tym nie zna i nie wie o co chodzi, i ktoś taki montuje i reguluje gaz... ?
    Instalacja została wyregulowana na drodze przez innego gazownika i problem z odpalaniem się rozwiązał, lecz ja mam do wymiany turbinę przez niewłaściwą regulację warsztatu na makuszyńskiego...


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Drogi panie, przyjechał pan w jak twierdził w kwietniu na wymianę filtrów i regulację. Zjawia się pan w grudniu po ponad pół roku , przejechawszy ok 6 tys kilometrów i z pretensjami że nasza regulacja uszkodziła panu turbinę !!!!!!!!! Chyba sobie pan żarty robi.!!!!!!!! Jeżeli coś jest nie tak to przyjeżdża się od razu (po 2,3 tyg jeżeli według pana źle było) a nie po 8 miesiącach !!!!!!!!!
    --Po pierwsze widać brak wiedzy oraz że mechanik nakręcił pana, a pan szuka kozła ofiarnego z którego ściągnąć kasę za swoją głupotę . Z powodu ubogiej mieszanki może stopić się tłok, przegrzać głowica a nie pada turbina. Turbina pada z powodu dużego przebiegu i przegrzewa się z powodu braku wystudzenia po dynamicznej jeździe !!!. Jak "piłujesz" auto i od razu gasisz (np krótkie odcinki) auto nie wystudzając turbiny na wolnych obrotach to masz remont turbiny zagwarantowany .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    --Po drugie nie montował pan u nas gazu lpg który już miał kilka lat i nie wiadomo w jakim stanie jest reduktor i wtryskiwacze, które równie dobrze mogły ulec uszkodzeniu w trakcie 8 miesięcy pracy i powodować zubażanie mieszanki. Jeżeli takie wystąpi to też kierowca jest informowany np błędem silnika check.
    --Po trzecie mamy AFR, VAGa, oraz inne przyrządy które pozwalają zestroić auto w trakcie jazdy na obwodnicy. Gdyby pan wrócił rzekomo po paru tygodniach w kwietniu czy maju to jedziemy stroić auto.
    --Po czwarte , Jeżeli auto pali na 3 cylindry - to chyba jest to od razu widoczne że jeszcze jakiś problem po stronie układu benzyny (np zapłonu, cewki itp). Auto odpala na starcie na benzynie więc to pokazuje problemy z benzyną!

    1.8t BAM

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam! po montażu instalacji lpg stag 4 eco w tym warsztacie auto jeździło idealnie ale niestety tylko przez tydzień. po próbach regulacji i zrzucaniu winy na przebieg auta i zużycie silnika (140tyś. km) okazało się, że przez źle wyregulowaną instalację gazową wypaliły się 4 z 16 zaworów oraz katalizator. Po remoncie głowicy i wymianie katalizatora (około 2000zł) auto trafiło do innego "gazownika" który znał się na rzeczy i od tego czasu auto jeździ bez zastrzeżeń. Nie polecam tego zakładu nikomu, bo jeżeli wedłóg nich silnik był w złym stanie to nie powinni się podejmować montażu. Jednak zakład We Wieliczce który remontował głowicę stwierdził jednoznacznie, że jest to wina zbyt ubogiej mieszanki lpg.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Drogi Heniu. Proszę nie pisać BZDUR !!! Nie jest możliwe aby auto tylko tydzień jeździło super a po tygodniu źle i próby regulacji nie przynoszą poprawy. Zawsze przed montażem robimy diagnostykę która jest w cenie instalacji (pomiar spalin, sprawdzenie układu zapłonowego itp). Jeżeli z silnikiem jest coś nie w porządku informujemy klienta i oferujemy naprawę lub klient ma naprawić we własnym zakresie. Często czasami klienci to olewają np regulacje luzów zaworowych lub wymianę świec ,cewek zapłonowych myśląc że chcemy naciągnąć klienta. Później są takie efekty za które może mieć pretensje do siebie.
    Sterowniki eco nie montujemy już ponad 1,5 roku bo montujemy nowsze!!! Więc pewnie zrobił pan co najmniej kilkadziesiąt tysięcy kilometrów na gazie ! We wszystkich fordach trzeba kontrolować luzy zaworowe częściej niż na benzynie (na benzynie co ok 80-100tys km). Jaki pan miał stan licznika przy montażu gazu? Pewnie ponad sto tys km. Kiedy pan sprawdzał luzy zaworowe?. Zapewne nigdy!!!
    Poza tym uboga mieszanka może spowodować uszkodzenie gniazd dopiero po przejechaniu co najmniej 20-30 tys km a nie po tygodniu ! Aby nie doszło do uszkodzenia głowicy trzeba przyjeżdżać na przeglądy okresowe gazu aby regulować mieszankę oraz kontrolować luzy zaworowe. Poza tym uboga mieszanka nie powoduje uszkodzenia katalizatora lecz bogata mieszanka lub naturalne zużycie z powodu dużego przebiegu kilometrów !
    Pisze pan bzdury a zapewne w ogóle lub może raz był pan na przeglądzie okresowym gazu (bo szkoda kasy ) i w ogóle nie kontrolował luzów zaworowych jak większość użytkowników fordów. Remont głowicy to konsekwencja pana skąpstwa i niedbalstwa i proszę nie zrzucać winy na warsztat.!!!

    Ford Fusion

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    [wymoderowano]
    Nastawienie na ilość nie na jakość zamiast indywidualnego podejścia do każdej instalacji/samochodu
    Niedokładność, źle postawiona diagnoza (nie pierwszy raz)
    [wymoderowano]
    NIE POLECAM
    P.S.
    [wymoderowano]




    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Podstawowa rzecz w Hondach - regulacja luzów zaworowych w silnikach z lpg (ryzyko uszkodzenia głowicy). Klient który zgłasza problem a nie pamięta kiedy były wymieniane świece i regulowane zawory ?!- od tych czynności każdy warsztat zaczyna aby wykluczyć problemy szarpania lub gaśnięcia które zaczyna się odczuwać na gazie a na benzynie jeszcze nie (wynika to z różnych warunków spalania paliw pb i lpg). Często BRAK znajomości tego tematu przez użytkownika auta !!! Rozpoczęcie diagnozy od podstawowych rzeczy wspomnianych powyżej to NIE jest nastawienie na ilość lecz właściwe podejście do tej marki.

    Honda Accord

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam serdecznie, Kupiliśmy Forda Explorer 4.0 v6 SOHC 2005r. Auto było w idealnym stanie wrecz salonowym , od nowości w rodzinie 116 km tyś przebiegu i org. lakier na wszystkich elementach. Postanowiliśmy po roku jazdy na benzynie założyć gaz. Po opiniach trafiliśmy do AutoCenter Gaz Pana Irka. auto oddaliśmy i gaz został założony. I sie zaczeło....
    przynajmniej 2 razy w miesiącu wizyta w warsztacie. Standart regulacja/kalibracja jeżdżenie. i tak w kółko , auto nie jeździło , prychało gasło , nie miało mocy , przerywało. Pan Irek (właściciel) wymieńcie to , to ,to... i tak poszło. nowa cewka , czunik paliwa , świece wszystkie !!! , nowe sondy , i to żeby wszystko naraz wymienić w jednej paczce zamówić to nie... po kolei na raty. Koszty samych sond 800pln a gdzie reszta, auto dalej nie jeździ. Panu Irkowi skończyły się pomysły , dzwoniąc do niego dostawał cieżkiej sklerozy i nie mógł sobie o nas przypomnieć i wogóle nie ma pojęcia o tym żeby jakiolwiek Ford Explorer miał u niego zakładany gaz.... W momencie kiedy przyjeżdżaliśmy Pan Irek był bardzo zajęty , nawet sie z nami nie witał bo był tak zapracowany. Zajmowali sie nawszym Fordem pracownicy i stara śpiewka "tutaj jest problem w mechanice" "wymieńcie to... i tamto" Spoko no to zamawiam ! Tylko szkoda ,ze auto dalej nie jeździ albo pojeździ tydzień i stanie na środku skrzyzowania i zgaśnie ! Nawet mechanik dzownił osoboście do Pana Irka , ze istalacja została niepoprawnie zainstalowana. w przejsciu z gazu na benzyne auto gasło czy to było reczne czy automatyczne przejscie

    Estetyka pod maską - tragedia kable luźno wiszą i jest ich pełno i nie wiadomo który do czego..

    Istalacja zainstalowana jak do trabanta , na drobnych podzespołach bez pomysłu
    wiedza podstawowa jak pojawia sie problem to już jest duży kłopot

    instalacja kosztowala ponad 4 tyś

    w końcu trafiliśmy do AutoGaz Grembałów ul.Geodetów. Tam auto zostało poprawione za cene 650pln i instalacja została kompletnie przerobiona , to jak auto teraz jeździ to jest cud mód i malina. Przyjemność z jazdy , przejscia z gazu na benzyne sa niezauważalne
    nie to auto jestem mega zadowolony polecam wszystkim


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Niepoważny klient. Idealny wręcz salonowy stan 9 letniego auta? – a ząb czasu nie rusza Fordów ?
    Półtora roku jeździ na gazie może cztery, pięć razy zjawił się w warsztacie. Faktycznie zgłaszany był problem, który został w końcu usunięty - naparawa centrali przez producenta . Kilka razy klient umówiony na wizytę w ogóle się nie zjawia, nawet nie dotrzymał warunków gwarancji nie zjawiając się na wymagane przeglądy w określonym terminie z wymianą filtrów przekraczając przebieg (wymagany w książce gwarancyjnej przez producenta). Jak się zjawia to na chwilę (nie zawsze umówiony) i wymaga aby go pamietać i tylko nim się zająć - jak bym musiał wszystkich klientów tylko ja jako właściciel obsługiwać , znać i pamiętać jakie samochody im zagazowaliśmy – to musiałbym się sklonować i mieć łeb jak globus – sory .
    Były problemy z iskrą (wypadania zapłonów) po zalaniu płynem chłodzącym silnika (po usterce termostatu wg opowiadań klienta) stąd standarowo wymiana świec i cewek która przyniosła zdecydowaną poprawę – sam właściciel to potwierdzał. Sondy?, czujnik paliwa? – wymiany po samodiagnozie klienta lub jego mechanika ! Z elektryką chwilowy bałagan bo konieczna była wymiana elektroniki, później klient dostał wtryskiwacze inne na próbę według jego sugestii (ulegliśmy).
    Podzepoły – Stag 300 Premium OBD, wtryski Hana 2000, reduktor Magic3 power (do350KM) – podzespoły jak do trabanta ??? - zapewne stwierdzenie z super serwisu który klient odwiedził – proszę zobaczyć sobie opinie, skądś się to bierze.
    Uszkodzenia podzespołów czasami się zdarzają na co niestety jako warsztat nie mamy wpływu dlatego nie montujemy zestawów uniwersalnych sugerowanych przez handlowców lecz staramy się dobierać jak najlepsze i najmniej awaryjne urządzenia.
    Wyrozumiałość ze strony klienta też czasami jest porządana jeśli sam zdaje sobie sprawę że nawet nowe auta z salonu mają usterki, tym bardziej jeśli sam nie dotrzymuje warunków gwarancji.

    Ford Explorer

Nasze porady (1)

Fiat Bravo II 1.4 T-jet 120km 2007r
Witam, mam problem z Fiat Bravo II 1.4 T-jet 120km 2007r, przebieg 175 tys; auto ma założony gaz Stag. Do rzeczy - po odpaleniu auta na zimnym silniku na benzynie (zawsze odpalane na benzynie) czasem zdarza się ze obroty faluję ale powiedzmy jest to raz na kilka razy. Częściej jest tak że po wrzuceniu jedynki auto dławi się, szarpie i nagle dostaje kopa. Jakieś pomysły jak to rozwiązać? Pozdrawiam Adrian

Podobne warsztaty

  • CubeCar

    ul.Centralna 71,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.7  (213 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Dostępne terminy od ręki, zachęcamy do kontaktu telefonicznego! Zapraszamy na profesjonalne usługi  mechaniki samochodowej w naszym warsztacie ! Specjalizujemy się w naprawach samochodów osobowych jak i...

    Diagnoza i wycena naprawy
    od 80 zł
    Przegląd okresowy duży
    od 650 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 120 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • CARTECH SERWIS & PERFORMANCE

    Nazaretańska 71,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.5  (133 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Cartech serwis & performance- firma powstała z pasji do samochodów osobowych i zamiłowania do szeroko pojętego motorsportu. Przez wiele lat na rynku Polskim, oraz krajach europejskich zdobywaliśmy doświadczenie w branży motoryzacyjnej,...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 150 do 200 zł
    Diagnoza i wycena naprawy
    Zarezerwuj wizytę
  • AUTOBOOSTT AUTO SERWIS

    Ojcowska 178,  Bronowice,  Kraków

    ******   5.4  (29 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Wymieniamy opony do rozmiaru 21" Oferujemy szeroku waharz usług: wymianę opon, serwis klimatyzacji oraz hamulców, przeglądy okresowe w tym wymiane oleju i filtrów, szczegółową diagnostykę komputerową. Zapewniamy profesjonalne usługi i pełne...

    Serwis klimatyzacji R1234yf (od 2017 roku)
    Wymiana klocków hamulcowych tył
    Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód
    Zarezerwuj wizytę
  • Dobry mechanik-serwis samochodowy

    UL. ZBROJARZY 25,  BOREK FAŁĘCKI,  Kraków

    ******   5.5  (40 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    DOBRY MECHANIK wykonuje naprawy samochodów osobowych i dostawczych (do 3.5 tony) na terenie Krakowa. Mamy wieloletnie doświadczenie w naprawie i usuwaniu różnych usterek, także tych nietypowych i trudnych do zdiagnozowania. Naszym atutem jest...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 100 zł
    Diagnoza i wycena naprawy
    od 100 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 120 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • MaxiSerwis

    Prądnicka 38,  Krowodrza,  Kraków

    ******   5.6  (40 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zapraszamy do umawiania wizyt związanych z wymianą opon, serwisem klimatyzacji (stary i nowy czynnik!) oraz hamulców, przeglądami oraz diagnostyką. Każdy nasz klient może liczyć na fachową naprawę w rozsądnej cenie. 

    Zarezerwuj wizytę
  • AUTO-SERWIS E&A

    Śląska 228,  Zabierzów,  Kraków

    ******   5.6  (4 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     AUTO-SERWIS E&A - Twoje Centrum Motoryzacyjne w Zabierzowie - obrzeżu Krakowa Zlokalizowany przy ul. Śląska 228, nasz warsztat to miejsce, gdzie troszczymy się o sprawność i bezpieczeństwo Twojego pojazdu. Specjalizujemy się w...

    Wymiana klocków hamulcowych
    od 100 zł
    Wymiana oleju silnikowego
    od 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Bosch Car Service RM FILIPOWICZ

    Dekerta 44,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.9  (17 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Jesteśmy serwisem z wieloletnim doświadczeniem, nieustannie zdobywanym od 1990 r.  Bosch Car Service RM FILIPOWICZ to nowoczesny warsztat samochodowy, oferujący kompleksowe usługi mechaniczne dla  wszystkich marek...

    Przegląd i obsługa okresowa
    Wymiana klocków hamulcowych
    Wymiana oleju silnikowego
    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat samochodowy Artek car

    Józefa i Floriana Sawiczewskich 33,  Swoszowice,  Kraków

    ******   6  (4 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Warsztat Samochodowy Artek Car w Krakowie Serdecznie zapraszamy do Warsztatu Samochodowego Artek Car w Krakowie, gdzie dbamy o kondycję i sprawność Twojego pojazdu. Z naszym doświadczonym zespołem mechaników oraz nowoczesnym wyposażeniem...

    Zarezerwuj wizytę
  • M&M Car-Trucks

    Centralna 71,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.6  (159 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Firma M&M Car-Trucks zajmuje się naprawami mechanicznymi aut wszystkich marek. Nasi mechanicy mają duże doświadczenie, a dzięki wsparciu w postaci urządzeń do diagnozowania i usuwania usterek elektroniki i elektryki każdą naprawę możemy...

    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • BPU AUTO Elektryka Mechanika Samochodowa.

    ul. Herbowa 15,  Swoszowice,  Kraków

    ******   0  (0 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Porozumiewamy się w językach: EN, UK, RU, BY. Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie naprawy samochodów oraz elektryki samochodowej. Nasz zespół składa się z doświadczonych i profesjonalnie przygotowanych pracowników, którzy stale podnoszą...

    Zarezerwuj wizytę

To Twój warsztat?
Przejmij nad nim kontrolę.

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 24060