AUDIO SYSTEM Centrum Nagłośnień

Prandoty 6, Olsza , 31-435 Kraków

****** 4.6 (13 opinii)

AUDIO SYSTEM Centrum Nagłośnień

O warsztacie

Prandoty 6, Olsza, 31-435, Kraków

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00
Sobota od 08:00 do 18:00

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Witamy wszystkich na naszym profilu

Jesteśmy firmą która zajmuje się profesjonalnie:

- montaz i sprzedaz systemów car - audio - radia, wzmacniacze, głośniki, procesory dzwięku, ramki radiowe, złącza, dystanse mdf oraz okablowania głośnikowe i wzmacniaczowe

- montaz i sprzedaz systemów audio - wizualnych - jednostki multimedialne 2 din, monitory podsufitowe i zaglowkowe, kamery cofania, rejestratory przebiegu trasy DVR itp.

- zajmujemy sie profesjonalnym CHIP TUNINGIEM samochodów CIĘZAROWYCH i OSOBOWYCH - oddajać nam samochód mają Państwo pewność, ze każdy program jest pisany od podstaw nie używamy tak zwanych gotowców, każdy samochód jest inny i program musi byc napisany od podstaw. Prowadzimy bazę kopi zapasowych oryginalnych wsadów.

- wykonujemy odlewy z zywic epoksydowych - pod głośniki wysokotonowe, skrzynie basowe oraz zegary doładowania turbo itp...

- usuwamy filtry cząstek stałych DPF - mechanicznie i programowo

- emulatory ADBlue Tir 

- serwis sprzętu elektronicznego - sprzet car audio, audio wizualny, laptopy 

- naprawiamy wszelkiego rodzaju sterowniki samochodowe - OSOBOWE / TIR

- w ofercie mamy flokowanie i hydrografikę

- zajmujemy się spawaniem plastików - naprawy zderzaków, owiewek motocyklowych itp...

- przerabiamy konsole środkowe ramki 2 din pod radia samochodowe

Zeby nie być gołosłownym zapraszamy do nas na FACEBOOK

 

 

Jakieś pytania proszę smiało dzwonić,postaramy się udzielić wyczerpujących odpowiedzi na Państwa pytania... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Więcej

Opinie (13)

Dodaj opinię
4.6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 13 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam tego zakładu!!!!! ponad tydzien przyjezdzalem na poprawki i nic z tego. Pierwszym razem po zamontowaniu stacji multimedialnej nie dzialal prawidlowo zestaw bluetooth, radio gubiło fale, nie dalo sie ustawic zadnej częstotliwosci, prawy glosnik w aucie nie dzialal, choc Pan R twierdzil ze glosnik w ogole nie dzialal, po włożeniu starego radia wszystko chodzi jak nalezy, głośność automapy pirackiej bo takie oferuje ten zaklad, nie dalo sie sciszyc z poziomu funkcji. Jakosc wykonania -10, wypadająca ramka od radia z podmuchem wiatru. Na koniec potrącił sobie 160 zł za to ze foli nie było na wyswietlaczu stacji mutimedialnej ktora odpadla przez uzywanie radia, oraz rzekomo porysowany pilot, ktorego nie widzialem. Reasumując, montuje gówno, po zamontowaniu gosc nie sprawdza czy wszystko chodzi, tak jak z niedzialającym głośnikiem przy ktorym sie upieral ze nie dzialal od początu. Kłamczuch kłamczuch i jeszcze raz kłamczuch. Omijac szerokim łukiem!!!! polecam zaklad montazu z jasnogórskiej, tam fachowcy wiedzą o co chodzi i kitu nie wciskają, jesli cos nie będzie dzialać to o tym mówią!!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Klient bardzo wulgarny grozi przez telefon, stara się zastraszać ... Szkoda komentować ale jak najbardziej skomentuje i sprowadzę Pana na ziemię, a na dodatek udowodnię, że to Pan jest Kłamczuchem przez duże K .

    Montaż stacji multimedialnej miał miejsce w samochodzie Mazda 6 z 2011r z systemem Bose.
    Na początku montażu dobraliśmy z Klientem stacje multimedialna 2 din GMS 6808 według jego potrzeb. Klient był poinformowany o tym , że są to nowe stacje jeszcze przez nas nigdzie nie zamontowane, zapowiedzi są dobre ale to różnie jest z nowym sprzętem, którego nie znamy. Oczywiście zgodził się na montaż bo takowy miał miejsce. Nadmieniam, że niestety w tym modelu i roczniku Mazdy nie mieliśmy przyjemności montować stacji multimedialnej i był to nasz debiut. Mazda jest ciężkim samochodem do montażu gdyż często system cały jest mocno zintegrowany i po odłączeniu czegoś coś innego przestaje nam działać. Zamówiliśmy akcesoria potrzebne do zamontowania stacji multimedialnej. Ramka moduł uruchamiający system Bose i sterowanie z kierownicy. Podczas montażu okazało się, że moduł zamówiony, który miał kosztować 450zł nie będzie nam potrzebny bo sterowanie z kierownicy jest rezydencyjne jak w każdej Mazdzie, a na dodatek system Bose będziemy w stanie uruchomić bez drogiego modułu. Zrobiliśmy to by zaoszczędzić Klientowi 450zł ( tego Pan już nie napisał prawda? ). Akcesoria takie jak ramki montażowe niestety za to nie możemy odpowiadać tak jak już pisałem był to pierwszy montaż i nie można przewidzieć, że ramka za 200zł będzie słabo wykonana oczywiście nie chodzi o jakość plastiku ale o ramkę ozdobną, która jest wykończeniowa, słabo siedziało to na miejscu swoim :( . Na życzenie klientów przerabiamy ramki i dopasowujemy idealnie do samochodu co może potwierdzić bardzo duże grono zadowolonych klientów. Klient był u nas na jednej poprawce , a nie jak twierdzi, że przez cały tydzień przyjeżdżał na poprawki :). Problemy wynikające z BT już niestety nie pamiętam z jakiego powodu były. Gdy umówiliśmy Klienta na poprawkę wynikającą z BT i źle odbierającej anteny, który wynikł z tego, że chcieliśmy zaoszczędzić Klientowi 450zł na module, który miał uruchomić nam oprócz sterowania z kierownicy i systemu Bose (system ten został uruchomiony bez drogiego modułu ) również fabryczny wzmacniacz antenowy. Testy w lokalu anteny był poprawny łapało stacje. Na dowód tego wklejamy film ( czy tak działa nieprawidłowo działające radio gdzie łapie stacje jedna po drugiej? Film poniżej). Klient oczywiście nie napisał, że problemy z anteną były jak wyjechał za Kraków ( ciężko coś takiego przetestować nawet jeżdżąc po samym Krakowie ) Nie jeździmy samochodami klientów, by uniknąć niepotrzebnych zdarzeń losowych.
    Głośnik nie działał przy nowym systemie i przy starym również.
    Pirackie mapy dobre, może Pan jeszcze napisze jakieś inne brednie?. Problem z głośnością jak najbardziej miały miejsce ale wynikający z winy klienta, który myśli , że wie wszystko najlepiej. Jak wyjeżdżał Pan od nas z warsztatu głos był w nawigacji, jak Pan wrócił na umówioną poprawkę nie. Dziwne sam z siebie się stracił. Poprzestawiał Pan wszystko co było możliwe i dlatego nie było głosu.
    ZAPOMNIAŁ Pan napisać, że USB w radiu się wiesza. Już wyjaśniam o co chodzi. Po usunięciu usterek i odebraniu samochodu przez Klienta na następny dzień zadzwoniliśmy i zapytaliśmy czy wszystko działa poprawnie. Dostaliśmy potwierdzenie, że tak. Po jednym dniu użytkowania sprzętu zadzwonił Klient i powiedział ze wiesza się USB. Oczywiście zapytaliśmy z czego słucha muzyki albo ogląda filmy. Okazało się, że używa Pan dysku twardego talerzowego w samochodzie, który leży w plastikowym schowku nie jest zabezpieczony, nie jest przykręcony i cały czas podskakuje i się obija, gdzie powinien w samochodach być używane dyski fleszowe lub talerzowy ale zamontowany tak, by miały amortyzacje, bo wiadomo jak wyglądają polskie drogi :). Oczywiście klientowi nie dało się tego przetłumaczyć. Szkoda słów. Po tym incydencie doszliśmy do wniosku, że demontujemy sprzęt i oddajemy klientowi pieniądze i że nie ma sensu walczyć więcej z tym samochodem i Klientem, bo cobyśmy nie zrobili i ile razy byśmy się nie widzieli, Klient będzie wymyślał cały czas coś nowego. MOŻE TO DZIAŁANIA KONKURENCJI ? Robimy bardzo dużo fajnych projektów i widocznie komuś to bardzo przeszkadza.
    Jak najbardziej zostały potrącone Panu pieniądze. Wynika to z tego, że był Pan wulgarny i oddał Pan niepełnowartościowy sprzęt z brakiem foli na wyświetlaczu ( trzeba się naprawdę dobrze postarać, żeby ją zerwać i sama nie odpada ) oraz za wyciągnięcie pilota, który jest w zestawie oryginalnie zapakowany, a na dodatek pilot był porysowany ( po co używać pilota z zestawu jak mamy uruchomione sterowanie z kierownicy, które dobrze działa ? ). Klient tydzień miał zestaw. Był Pan informowany o tym, żeby zestaw nie był zniszczony i folia na wyświetlaczu pozostawiona.

    Tak wygląda przebieg całego zdarzenia z w/w Klientem i samochodem.
    Sami Państwo wyciągną wnioski i zadecydują czy chcą u nas robić montaże.

    Film z testów w samochodzie klienta z nowym systemem. Jak Państwo zauważą radio dobrze odbiera, funkcje sterowania z kierownicy również oraz funkcje climatronika i kto tu kłamie, że nie testujemy sprzętu?

    https://youtu.be/5zluSUo5u7M

    Podsumowując ocenę nasza przez Klienta, z która się oczywiście nie zgadzamy:

    OGÓLNE - chcemy zaoszczędzić pieniądze Klienta bo wiemy jak ciężko na nie trzeba pracować, w tym przypadku 450zł, zawsze staramy się dobrać odpowiednio sprzęt, udzielać wsparcia technicznego i montażowego w miarę naszych możliwości. Cały czas się uczymy i rozwijamy więc popełniamy błędy, samochód samochodowi nie równy. Wydaje mi się, że ważne jest to, że trzeba umieć się do nich przyznać. Jesteśmy tylko ludźmi, a nie maszynami, które i tak się psują.
    CZAS NAPRAWY - Klient nie był zbywany od razu umówiliśmy się z nim na poprawki i za to ocena zero i oczernianie naszego wizerunku?
    CENA USŁUG - zawsze przygotowujemy wyceny, więc Klient zawsze jest przygotowany na koszty, w tym przypadku chcieliśmy zaoszczędzić 450zł bo wyeliminowaliśmy moduł, który nie był nam potrzebny, przez co narobiliśmy sobie więcej pracy, której klient nie umiał docenić. Przykre to jest :(
    JAKOŚĆ USŁUG - co tu dużo pisać muszą Państwo sami się przekonać i nam zaufać zapraszamy na naszego FACEBOOKa tam najlepiej wszystko widać na jakim poziomie świadczymy usługi, jak idziemy na jakość, a nie na ilość jak większość warsztatów. Żyjemy z tego więc musimy pobierać za to opłaty i chcemy być najlepsi. Specjalizujemy się w różnego rodzaju przeróbkach. Nie są to standardowe montaże jak w przypadku plug & play gdzie i tak nie zawsze wszystko pasuje i trzeba się doktoryzować na temat danego samochodu, sprzętu i instalacji. Jak Państwo zawitają do nas prosimy o wyrozumiałość, bo nie zawsze wszystko musi działać od razu. Jeżeli dana marka samochodu była robiona na pewno poinformujemy o plusach i minusach jakie wynikają z zamontowanego sprzętu. Jeżeli jest to samochód, którego nie robiliśmy niestety nie jesteśmy w stanie przewidzieć różnych rzeczy.
    Na pewno nie jesteśmy firmą, która nie szanuje Klienta, odpuszcza trudne montaże i nie podejmuje wyzwań. Miło słyszeć od Klientów widzieliśmy wasze prace albo jesteśmy z polecenia od kolegi.

    Proszę pamiętać jedno, u nas niemożliwe staje się możliwe udowodniliśmy to wiele razy :) Pozdrawiamy i zapraszamy.

    mazda 6gh

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Warsztat bardzo nierzetelny.Właściciel bardzo nieterminowy. Zleciłem montaż nowych głośników,wzmacniacza oraz nowej stacji multimedialnej. Po ok. 1 miesiącu od wykonanej usługi nie działają: nawigacja, nowe głośniki ( wybuchy w głośnikach zamontowanych w bagażniku),nie działa w ogóle radio cyfrowe, radia analogowego praktycznie nie da się słuchać ( szumy, zakłócenia, piski, zgrzyty) . Najgorsze jest to, iż od tygodnia właściciel nie odbiera żadnych telefonów, zatem będę musiał wystąpić na drogę sądową w celu zrealizowania reklamacji.Wyrzuciłem dosłownie do kosza prawie 14.000 zł.
    Andrzej


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam Panie Andrzeju chciałbym sprostować kilka Pana wypowiedz bo z tego co mi się wydaje to nie są aktualne.

    Jak najbardziej Pan Andrzej wrócił do nas z problemem niedziałających głośników, trzaski itp. Po rozebraniu miejsca gdzie zamontowaliśmy wzmacniacz czyli prawy boczek w bagazniku i podmienieniu na taki sam wszystko zaczęł nam działać. Został wymieniony wzmacniacz od razu na nowy w ramach gwarancji bo zawsze wymieniamy taki sprzet na nowy, by klient nie czekał i nie jezdził z niedziałającym systemem. Wzmacniacz uszkodzony został odesłany na serwis Focala. Po kilku dniach dostaliśmy odpowiedz od serwisu, że wzmacniacza nie naprawią i gwarancja nie obejmuje zalania wzmacniacza ( nadmieniam, że wzmacniacz był zamontowany bardzo wysoko w prawym boczku w miejscu gdzie jest oryginalny wzmacniacz ). Niestety na tym podejściu do klienta i wymianie sprzętu natychmiast na nowy, a nie odsyłaniu i czekania na reklamacje straciliśmy 1000zł, bo we zmacniaczu jest cała skorodowana płyta. Klient nie został policzony chociaż nie powinniśmy uwzględnić takiej reklamacji.

    Nierzetelny warsztat? Nierzetelni to są dystrybutorzy marki Alpine z Warszawy bo o to cała afera, czekaliśmy 1,5 miesiąca na akcesoria do stacji multimedialnej za 6tyś zł do Pana samochodu bo dystrybutor nie miał ramki do samochodu klienta i przez tak długi okres nie był w stanie sprowadzić. Niestety nie mamy wpływu na takie rzeczy.
    Model Alpine X800 został zamontowany na Pana życzenie. Klient miał problem z radiem, już tłumacze dlaczego. Dostaliśmy dedykowane akcesoria plug & play do Alpine (szkoda, że Klient nie napisał, że gdy czekaliśmy na akcesoria do Alpiny jeździł z zamontowanym przez nas radiem Pionieer F960dab na naszych akcesoriach polecanch przez nas module i wszystko działało poprawie nie było problemów z nawigacja, z radiem dab i radiem analogowym ) więc zdemontowaliśmy nasz moduł i Pionieera, podmieniliśmy na akcesoria dedykowane i niestety za jakiś czas klient znowu wrócił na poprawkę, że nie działa radio analogowe i nawigacja traci sygnał. Po zdemontowaniu radia okazało się, że dedykowany moduł od Alpine nie miał w odpowiednim miejscu wyprowadzonego przewodu rem, który ma nam wzbudzić fabryczny wzmacniacz antenowy. Antena GPS, którą zamontowaliśmy wewnątrz samochodu miała tak słaby sygnał, że była konieczność wyprowadzenia jej na zewnątrz pojazdu.. Nie było tego problemu w przypadku radia Pionieer, które wcześniej było zamontowane i klient jeździł z nim przez ponad miesiąc.
    Telefon jak najbardziej nie był odbierany byliśmy na wyjeździe. Informacja, że firma jest nieczynna była umieszczona na drzwiach lokalu i warsztacie obok. Po powrocie oddzwoniliśmy do Klienta i rozwiązaliśmy wszystkie problemy i do tej pory wszystko działa, nie ma żadnych zgłoszeń od klienta.

    W celu zapoznania się z montażem w w/w samochodzie zapraszamy na naszego FACEBOOK

    https://www.facebook.com/pg/Audio-System-Centrum-Nag%C5%82o%C5%9Bnie%C5%84-218002704986770/photos/?tab=album&album_id=862112633909104

    Oczywiście nie zgadzamy się z ocenami wystawionymi przez klienta.

    OGOLNE - zawsze miło podchodzimy do klienta, staramy się wszystko wytłumaczyć oraz profesjonalnie doradzić
    CZAS NAPRAWY - wzmacniacz został wymieniony natychmiast i to jeszcze na nasz koszt
    CENY USŁUG - zawsze Klient dostaje wycenę , nigdy nie patrzymy klientowi na buty zawsze się pytamy jaki mamy budżet do wykorzystania, wiemy jak ciężko trzeba pracować na pieniądze i liczymy się z tym.Nieraz przy przeróbkach różnego rodzaju nie da się wszystkiego przewidzieć, a jak Państwo zauważą bardzo dużo tego robimy bo nie jesteśmy standardowym warsztatem, który montuje tylko sparzę plug & play. Cały czas się uczymy i proszę pamiętać samochód samochodowi nie równy.
    JAKOŚĆ USŁUG - wszystkie usługi staramy się wykonywać na najwyższym poziomie i jak najlepiej umiemy idziemy na jakość nie na ilość zawsze to powtarzamy Klientom. Pełną odpowiedzialność bierzemy za instalacje ( zapraszamy na FACEBOOK w celu zapoznania się z jakością naszych usług ), niestety za sprzęt nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Zawsze staramy się doradzać przetestowany sprzęt, który już montowaliśmy albo bazujemy na opiniach innych firm albo klientów, wiadomu klient klientowi nie równy i jednemu bdzie pasować dany sprzęt a innemu niestety nie. Jeśli są jakieś nowości informujemy o tym Klienta, że sprzęt ma fajne zapowiedzi ale niestety nie jest przetestowany i musimy go przetestować. W przypadku gdy klient nie jest zadowolony ze sprzętu wymieniamy go na inny.

    porsche cayenne

Nasze porady (1)

Ford c-max 1,8 tdci 2007
Witam. Chciałbym wygłuszyć kabinę samochodu. Słyszałem o kilku producentach mat wygłuszających. Dokładniej to VMAX firmy cascade, Second skin oraz Dynamat. Czy ktoś z branży mógłby się wypowiedzieć? Pozdrawiam serdecznie

Podobne warsztaty

  • CubeCar

    ul.Centralna 71,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.7  (213 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Dostępne terminy od ręki, zachęcamy do kontaktu telefonicznego! Zapraszamy na profesjonalne usługi  mechaniki samochodowej w naszym warsztacie ! Specjalizujemy się w naprawach samochodów osobowych jak i...

    Diagnoza i wycena naprawy
    od 80 zł
    Przegląd okresowy duży
    od 650 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 120 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • CARTECH SERWIS & PERFORMANCE

    Nazaretańska 71,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.5  (132 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Cartech serwis & performance- firma powstała z pasji do samochodów osobowych i zamiłowania do szeroko pojętego motorsportu. Przez wiele lat na rynku Polskim, oraz krajach europejskich zdobywaliśmy doświadczenie w branży motoryzacyjnej,...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 150 do 200 zł
    Diagnoza i wycena naprawy
    Zarezerwuj wizytę
  • AUTOBOOSTT AUTO SERWIS

    Ojcowska 178,  Bronowice,  Kraków

    ******   5.4  (29 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Wymieniamy opony do rozmiaru 21" Oferujemy szeroku waharz usług: wymianę opon, serwis klimatyzacji oraz hamulców, przeglądy okresowe w tym wymiane oleju i filtrów, szczegółową diagnostykę komputerową. Zapewniamy profesjonalne usługi i pełne...

    Serwis klimatyzacji R1234yf (od 2017 roku)
    Wymiana klocków hamulcowych tył
    Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód
    Zarezerwuj wizytę
  • MaxiSerwis

    Prądnicka 38,  Krowodrza,  Kraków

    ******   5.6  (40 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zapraszamy do umawiania wizyt związanych z wymianą opon, serwisem klimatyzacji (stary i nowy czynnik!) oraz hamulców, przeglądami oraz diagnostyką. Każdy nasz klient może liczyć na fachową naprawę w rozsądnej cenie. 

    Zarezerwuj wizytę
  • Dobry mechanik-serwis samochodowy

    UL. ZBROJARZY 25,  BOREK FAŁĘCKI,  Kraków

    ******   5.5  (40 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    DOBRY MECHANIK wykonuje naprawy samochodów osobowych i dostawczych (do 3.5 tony) na terenie Krakowa. Mamy wieloletnie doświadczenie w naprawie i usuwaniu różnych usterek, także tych nietypowych i trudnych do zdiagnozowania. Naszym atutem jest...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 100 zł
    Diagnoza i wycena naprawy
    od 100 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 120 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • AUTO-SERWIS E&A

    Śląska 228,  Zabierzów,  Kraków

    ******   5.4  (3 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     AUTO-SERWIS E&A - Twoje Centrum Motoryzacyjne w Zabierzowie - obrzeżu Krakowa Zlokalizowany przy ul. Śląska 228, nasz warsztat to miejsce, gdzie troszczymy się o sprawność i bezpieczeństwo Twojego pojazdu. Specjalizujemy się w...

    Wymiana klocków hamulcowych
    od 100 zł
    Wymiana oleju silnikowego
    od 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat samochodowy Artek car

    Józefa i Floriana Sawiczewskich 33,  Swoszowice,  Kraków

    ******   6  (4 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Warsztat Samochodowy Artek Car w Krakowie Serdecznie zapraszamy do Warsztatu Samochodowego Artek Car w Krakowie, gdzie dbamy o kondycję i sprawność Twojego pojazdu. Z naszym doświadczonym zespołem mechaników oraz nowoczesnym wyposażeniem...

    Zarezerwuj wizytę
  • M&M Car-Trucks

    Centralna 71,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.6  (159 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Firma M&M Car-Trucks zajmuje się naprawami mechanicznymi aut wszystkich marek. Nasi mechanicy mają duże doświadczenie, a dzięki wsparciu w postaci urządzeń do diagnozowania i usuwania usterek elektroniki i elektryki każdą naprawę możemy...

    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • BPU AUTO Elektryka Mechanika Samochodowa.

    ul. Herbowa 15,  Swoszowice,  Kraków

    ******   0  (0 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Porozumiewamy się w językach: EN, UK, RU, BY. Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie naprawy samochodów oraz elektryki samochodowej. Nasz zespół składa się z doświadczonych i profesjonalnie przygotowanych pracowników, którzy stale podnoszą...

    Zarezerwuj wizytę
  • Nowakowski Szymański Sp. z o.o. Bonarka

    Kamieńskiego 11,  Podgórze Duchackie,  Kraków

    ******   5.4  (14 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Jedyny w Krakowie serwis oponiarsko-mechaniczny, zlokalizowany na terenie centrum handlowego. Lokalizacja daje możliwość pozostawienia samochodu pod opieką doświadczonych mechaników i zrobienia w tym samym czasie udanych zakupów, obejrzenia...

    Zarezerwuj wizytę