Multicar

ul. Wrocławska 37, 55-093 Kiełczów

****** 4.4 (9 opinii)

O warsztacie

ul. Wrocławska 37, 55-093, Kiełczów

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00
Sobota od 08:00 do 18:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

czynne od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9-18

Więcej

Opinie (9)

Dodaj opinię
4.4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 9 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Trochę jestem rozczarowany podejściem do klienta. Przekładałem opony z zimowych na nowe letnie. Poinformowałem serwis o rozmiarze kół i otrzymałem wycenę usługi na 120 zł. Przyprowadziłem auto na wymianę opon. Przy odbiorze okazało się, że rachunek wzrósł do 180 zł, bo ja mam felgi 18”, a telefonicznie podałem, że są 17”. Dodatkowo bez mojej zgody, co zaznaczyłem przy oddawaniu samochodu wymienili wentyle, które zakładałem zimą na nowe. Stwierdzili również, że jest konieczność prostowania jednej felg i dla tego mogą wystąpić bicia podczas jazdy.Pojechałem zatem do innego serwisu z którego korzystam do dziś i Pan wrzucił wszystkie koła i przeważył. Żadna felga nie była uszkodzona, lecz koła były źle wyważone. Dla porównania w innym serwisie za taką samą przekładkę opon płace rok w rok 100. zł. Zaczęło się pięknie, a skończyło niesmakiem. Odradzam.


    Mercedes

  • w
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Chcę jako właściciel Firmy przedstawić przebieg przeprowadzonej rozmowy telefonicznej pomiędzy klientem a naszym kierownikiem która miała miejsce 18.09.17 o godzinie 12.57

    Klient Właściciel Focusa.
    „dzień dobry J..A.., byłem u państwa w piątek sobotę z fokusem, zawieszenie super zrobione, natomiast po wizycie przestał działać klakson. Wtyczkę sprawdziłem, wtyczka jest na miejscu, no, natomiast klakson przestał działać

    Kierownik serwisu
    „Wie Pan co nie wiem co było robione bo mnie nie było”

    Klient:
    „Tam było sporo zawieszenia robione bo: amortyzatory, łożysko, tuleje, wahacze, końcówka drążka , no sporo rzeczy, natomiast w Polsce będę dopiero w piątek, sobota”

    Kierownik serwisu:
    „To co Pan wymienił, ma niewiele z działaniem klaksonu, przypuszczam, że to jest akurat zbieżność, aczkolwiek zapraszam”

    Klient:
    „wiązka przechodzi przy McPersonie akurat”

    Kierownik:
    „To zapraszam jak Pan już będzie we Wrocławiu”

    Klient:
    „Nie dobrze jeżeli tak Pan mówi to ja sobie znajdę inny warsztat”

    I tak to mniej więcej wyglądało. Sami oceńcie czy klient miał rację unosząc się honorem i czy taka reakcja była uprawomocniona.


    focus

Podobne warsztaty


To Twój warsztat?
Przejmij nad nim kontrolę.

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 4157

Usługi wykonywane przez warsztat