Warsztat polecany przez innych kierowców.

44tuning.pl Performance Center Opole

Opolska 30, Kępa, 46-022 Opole

****** 5.1 (58 opinii)

44tuning.pl Performance Center Opole

O warsztacie

Opolska 30, Kępa, 46-022, Opole

Poniedziałek od 09:00 do 18:00
Wtorek od 09:00 do 18:00
Środa od 09:00 do 18:00
Czwartek od 09:00 do 18:00
Piątek od 09:00 do 18:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Napędzana pasją, rodzinna firma stworzyła jedyny w Polsce - 44tuning Performance Center (Centrum Optymalizacji, Ekspertyz i Szkoleń Technicznych). Posiadamy wszystkie potrzebne, certyfikowane hamownie obciążeniowe, w których wykonujemy usługi w samochodach osobowych, dostawczych, cieżarowych oraz motocyklach. Dla maszyn rolniczych posiadamy pełen wóz techniczny wraz z hamownią WOM do wykonywania usług u klienta.

Ponadto oferujemy przełomową technologię pakietów, dodatków do oleju i paliwa (ponad 83 receptury różnego rodzaju dodatków) MyNano High Automotive Technology (m.in z udziałem Grafenu, technologia Polska) do silników, skrzyń biegów, układów napędowych, układów zasilania. 

Jako autorzy światowego odkrycia prawdy w zakresie zjawiska samozapłonów LSPi i SPI (samozapłonów w silnikach benzynowych), prawdy o LPG, nadmiernym tarciu w jednostkach napędowych oferujemy wysoce techniczny poziom usług z których potrafią korzystać nawet importerzy pojazdów, produktów dla Automotive.

Pełna pasja i autorskich, sprawdzonych rozwiązań, z któych korzystają użytkownicy z całej Polski, Europy jak i nawet już całego globu oferuje:

- precyzyjną weryfikację stanu i potrzeb przed tuningiem, wykrywanie usterek przez autorską diagnostykę obciążeniowa (Nie mylić w z komputerową czy powszechna warsztatową) silników i ich osprzętu z wykorzystaniem bardzo specjalistycznego sprzętu diagnostycznego, autorskiego procesu w tym z udziałem hamowni obciążeniowych

- pomiary obciążeniowe mocy i momentu obrotowego wraz z danymi pracy silników i ich osprzętów (są częścią autorskiej diagnostyki obciążeniowej, samych pomiarów Nie wykonujemy)

- etapy minimalizowania zjawiska samozapłonów LSPI i SPI, pakiety minimalizowania tych zjawisk, zarówno dla silników turbodoładowanych jak i wolnossących (warto zapoznać się z publikacjami na ten temat na naszej stronie - patrz dział rekomendacje)

- chip tuning zarówno programowy jak i przez najnowszej generacji sterowniki DPP Performance (również w samochodach nowych na gwarancji)

- tuning mechaniczny w silnikach wolnossących i doładowanych po zmiany pakietowe znacząco polepszające osiągi samochodów czy innych pojazdów

- dynamiczno-statyczną (efektywniejsza niż sama dynamiczna) wymianę olejów w skrzyniach biegów, w/g autorskiej metody z płukaniem metodą olej - olej i zastosowaniem nanotechnologii do układów napędowych

- diagnostyki samochodów przed i po zakupowe, opinie techniczne dla biegłych czy rzeczoznawców

- diagnostyki, opinie w celach pozyskania napraw gwarancyjnych

- testy nowych produktów, silników

- badania labolatoryjne olejów silnikowych, paliw wraz z protokołem w technologii MyNano (zakres bardzo szeroki, określający ciąg przyczynowo skutkowy, nie dostępny w innych firmach czy samych labolatoriach w Polsce i Europie) 

- zmiany - modernizacje i naprawy dotyczące układów hamulcowych seryjnych i sportowych, zawieszeń seryjnych i sportowych

- konstruowanie rozwiązań majacych na celu poprawę działania danego elementu czy systemu po usuwanie wad fabrycznych np: nadmiernej pulsacji w układach wtryskowych, fabrycznych regulacjach pracy silników

- sprzedaż/ wymiana środków smarnych marki Motul oraz pełnej gamy dodatków MyNano

Zrodzone z pasji, autorskie rozwiązania

 

Więcej

Opinie (58)

Dodaj opinię
5.1 ******
Ocena wystawiona na podstawie 58 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Całkowity przebieg mojej Toyoty Yaris Cross 1.5 Hybrid (AWD) zbliża się obecnie do 15 tys kilometrów, w tym około 5 tys. km po wykonaniu w niej indywidualnego pakietu Power Economy Hybrid AWD (silnik, skrzynia e-CVT i e-dyferencjał) w 44tuning Performance Center. Już przy pierwszej (po wykonaniu pakietu) jeździe poczułem jakbym jechał samochodem z innym silnikiem.

    Konkretnie, już podczas drogi powrotnej było dla mnie jasne, że silnik (już tak jak przedtem) nie wyje i ma wystarczający moment przy niższych obrotach. Po dokonanej w pakiecie drobnej korekcie układu dolotowego zmienił się również jego dźwięk. Stał się bardziej naturalny, a nie tak jak przedtem jakbym miał w środku silnik „ z odkurzacza”.

    Średnie zużycie paliwa w mieście wzrosło z 4-5-5,0 na 5,0-5,5, natomiast na drodze szybkiego ruchu zmalało z 6 na 5,5 a na autostradzie z 7 na 6 litrów. Średnio samochód spala mi 5,4 litra na 100 km, przy normalnej lecz bardziej niż poprzednio dynamicznej jeździe.

    Co ważne, nie rośnie mi już (tak jak to miało miejsce seryjnie) poziom oleju w skrzyni korbowej (silniku) co znaczy, że przedostawanie się do oleju niespalonego paliwa zostało ograniczone.

    Pragnę polecić innym użytkownikom hybryd marki Toyota indywidualne pakiety z 44tuning Performance Center, Pana Roberta Halickiego, który jest pasjonatem w tym co robi.


    Toyota Yaris Cross

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Z uwagi na fakt, iż od 7 miesięcy wystawiona przeze mnie opinia na Google nadal jest niewidoczna, mimo istnienia u mnie na koncie postanowiłam całą zamieścić tutaj. Oto ona:
    Jeżeli ktoś szuka uczciwego , znającego się na tym co robi fachowca - doktora od silników to nie mógł lepiej trafić! Pan Robert nie tylko jest najlepszym ekspertem od silników ale bardzo uczynnym , miłym człowiekiem , który dba o każdy samochód jakim swój. Ja trafiłam tam z polecenia , gdyż jestem bardzo wymagającą klientką i zawsze szukam uczciwych i znających się na rzeczy fachowców i dlatego z czystym sumieniem polecam oddać swoj samochód w ręce Pana Roberta. W moim Volvo V 40 była robiona kompletna diagnostyka wraz z rozpisanymi zaleceniami co do wymiany poszczególnych części , abym mogła zastosować nanotechnologię. Nie jest to tania zabawa , jednak warta każdej ceny, gdyż teraz mimo kilku swoich lat po zastosowaniu nanotechnologii , mój samochód nie dymi-wydech dużo czystszy i nie czuć zapachu spalin w garażu , równiutko pracuje i dużo ciszej a to jest diesel i co najważniejsze mniej pali , a we Wrocławiu korki praktycznie non stop. Od razu. widać, iż Pan Robert lubi to co robi , dodatkowo ma bardzo dużą wiedzę i nie opowiada bajek tylko rzeczowo , otwarcie, szczerze mówi o stanie silnika w samochodzie. Pragnę nadmienić, iż jestem kobietą , która zna się na samochodach i czynnym Kierowcą od ponad 27 lat.Ja nie spotkałam jeszcze tak uczciwego i rzetelnego eksperta od samochodów. Z czystym sumieniem gorąco polecam , oby więcej takich ludzi było.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękujemy za zaufanie, za otwartość na to, co poprawne i lepsze, za skorzystanie zarówno z autorskiego zakresu diagnostycznego jak i naszego autorskiego pakietu z nanotechnologią (do silnika i skrzyni biegów) Gratulacje również dla mechanika (Pana Darka z Wrocławia), który mając wytyczne naprawy (krok po kroku), konsultując działania na każdym etapie prac, skrupulatnie wykonał wszystkie zalecenia. To wspólny sukces. Jeszcze raz dziękujemy i życzymy dużo zdrówka oraz przyjemnych podróży.

    Volvo V40

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W tym warsztacie zaaplikowano w mojej Hondzie civic 9 1,8 benzyna Pakiet Specjalny Power Economy Performance,a więc dawka preparatu MyNano po uprzednim płukaniu silnika,wymianie oleju,który był specjalną kompozycją łączącą najlepsze parametry olej silnikowych Motul.Do skrzyni biegów wlano nowy olej z nano technologią.W układzie dolotowym pań Robert dokonał istotnych modyfikacji zmniejszających opory przepływu i chwytających zimne powietrze.Wymieniono także cewki zapłonowe na bardziej wydajne i zastosowano specjalne świece Bisk.
    Efekt tych modyfikacji jest zachwycający.Bardzo wzrosła dynamika silnika.przyrost mocy o kilkanaście koni nie odzwierciedla wyraźnie lepszych reakcji na pedał gazu a to za sprawą dużego przyrostu momentu obrotowego znaciskiem na niskie obroty.Silnik pracuje wyraźnie ciszej i mniej pali.
    Wielki szacun za kompetencje,zważywszy,że te parametry uzyskano beż cziptuningu.
    Muszę dodać,że w warsztacie panuje miła atmosfera.Chętnie bym tam wpadał na kawę i pogaduchy częściej niż to robię do tej pory,ale mieszkam w Gdańsku i to mnie boli.
    Polecam warsztat z pełnym przekonaniem.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękujemy za zaufanie, otwartość na to, co wielu nadaj wydaje się nie możliwe, nie osiągalne i skorzystanie z indywidulanego pakietu wg technologii MyNano, w samochodzie Honda Civic (z silnikiem wolnossącym 1.8)

    Zarazem dziękujemy za dużo informacji zwrotnych, fajny kontakt, partnerskie podejście oraz za niespodziewany, unikalny prezent, w postaci bardzo praktycznego stolika :-) Życzymy zdrówka oraz bezpiecznych i przyjemnych podróży :-)

    P.S wykonany zakres prac i opis historii prac na Hondą Pana Jerzego, filmy pokazujące efekty (elastyczność, dynamika po wykonaniu pakietów) można zobaczyć na naszej stronie 44tuning.pl w dziale osobowe artykuł o tytule:

    Czy jest możliwe efektywne zwiększenie mocy w silniku wolnossącym? Kiedyś nie było sensu a jak jest teraz? Co znaczącego zmieniła przełomowa technologia MyNano?

    Honda Civic 1,8 benzyna 9generacja

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Rzetelny i kompetentny warsztat. Zgłosiłam się do nich w celu zdiagnozowania auta po zapaleniu się kontrolki "check engine" i rosnącej temperaturze silnika. Wykonali kompleksowe sprawdzenie samochodu, łącznie z testami laboratoryjnymi stanu uleju w silniku i skrzyni biegów. Dzięki temu wykryto szereg usterek i nieprawidłowości w trakcie serwisowania w ASO Citroena. Przedstawiona ekspertyza pozwoliła na dochodzenie swoich praw u dealera Citroen (co prawda auto było już po okresie gwarancyjnym, jednakże nierzetelne serwisowanie przez ASO było argumentem do wysunięcia roszczeń usunięcia usterek lub odkupu samochodu przez dealera). Właściciel warsztatu, Pan Robert, bardzo pomógł mi w merytorycznym uargumentowaniu wszystkich kwestii. Dokładnie wytłumaczył i monitorował całą sprawę. Jego ogromna wiedza i zaangażowanie pozwoliło na polubowne załatwienie sprawy z dealerem. Finalnie sprawa nie trafiła do sądu, a dealer odkupił ode mnie auto. Gdyby nie wsparcie i doświadczenie Pana Roberta pewnie nie podjęłabym się "walki" z dealerem. Z pełnym przekonaniem polecam ich usługi!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękujemy za zaufanie, za skorzystanie z bardzo szerokiego zakresu wraz z ekspertyzą techniczną jak i przede wszystkim za wiarę, determinację w dochodzeniu swoich praw. Sytuacja Pani samochodu, sprawy pokazuje ile jest do zrobienia w tym temacie a zarazem powinna dawać motywację i wiarę tym, którzy borykają się z podobnymi tematami wobec dealerów, importerów czy producentów. Zarazem bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią opartą na faktach.

    Citroen Berlingo

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pragnę podzielić się swoimi doświdczeniami i opinią na temat współpracy z 44Tuning.

      Moja przygoda z 44Tuning zaczęła się w roku 2018, kiedy to oddałem swojego nowo zakupionego Dodge Journey 2.4 (2015r.) z przebiegiem ok. 55 tyś km w celu poprawienia kultury pracy silnika i jego osiągów. Zamontowana została również instalacja gazowa przy której Robert brał swój skromny udział w postaci zaprojektowania poprawnego montażu instalacji LPG, poprawy układu dolotowego powietrza + aplikacja Panther P52 oraz zastosowanie świec Brisk Evo. Rezultat tych prac był więcej niż bardzo zadowalający (wzrost mocy silnika z 173KM do 181KM, lepsze reagowanie na przyśpieszenie samochodu –auto zrywniejsze niż poprzednio, mniejsze zużycie paliwa o ok. 1-1,5 litra /100km). Samochodem zrobilem 100 tyś km bez jakichkolwiek problemów.
        Następnym pojazdem jaki oddałem w ręce Roberta był Chrysler Pacifica z 2018 roku do którego zastosowano pakiet Friction Solution z nanotechnologią Panther P52 i który jest nadal eksploatowany ( przejechane 55 tys km). Kultura pracy silnika, jego przyśpieszenie oraz zużycie paliwa (instalacja LPG) jest bez zarzutu, dlatego też postanowiłem oddać mu kolejnego pacjenta jakim jest Toyota Prius z 2007 roku o przebiegu 180 tyś. km, w której to został wymieniony olej w skrzyni biegów. Jakość zlanego oleju była więcej niż tragiczna (opiłki na korku oleju). Po zalaniu swieżego oleju do skrzyni i przejechaniu 30 km oraz jego ponownym spuszczeniu, olej nadal był w nieciekawym stanie, dlatego też został ponownie zalany swieżutki Motul. Olej silnikowy również wymieniony z zastosowaniem płukanki, co było w 100% uzasadnione, a następnie zalany Motul z dodatkiem nowego preparatu marki MyNano serii Basic oraz GearBox Automatic (skrzynia biegów). Obecnie Toyota po przejechaniu ponad 1700 kilometrów od wymiany olejów nabrała większego wigoru, jest znacznie zrywniejsza, cichsza, szybciej się rozpędza i sprawia mi wiele radości z jej użytkowania - taka mała „rajdóweczka” :)

        W mojej opinii Robert jest człowiekiem dla którego motoryzacja oraz sparwy związane z poprawą sprawności naszych jednostek napędowych to pasja i życie, którym poświęca mnóstwo czasu. Chce pomóc ulepszać to na czym się zna i cały czas uczy na wlasnych doświadczeniach oraz od nas samych i tym samym ciągle podnosi swoje kwalifikacje.
    Zawsze przed zajęciem się danym pojazdem dokładnie go diagnozuje i ocenia stan techniczny o czym na bieżąco informuje swojego klienta. Osobiście uważam takie podejście do swojej pracy za wzorowe.
      Wszystkich pozytywów nie będę opisywał ponieważ musiałbym powtórzyć to co już wcześniej napisali moi poprzdnicy wyrażający swoje opinie, a z którymi się w zupełności zgadzam.
    Oczywiście klienci niezadowoleni też się znajdą, bo dziwnym i nieprawdziwym co najmniej by było, gdyby usatysfakcjonowanych było 100%.
        Za wszelką pomoc przy wszystkich pracach nad powierzonymi Robertowi autami bardzo dziękuję i pozdrawiam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękujemy za korzystanie z naszych usług od kilku lat, za zaufanie i podzielnie się szeroko opisaną historią, opinią o swoich samochodach, wykonanych prac czy zakresem naszych działań.

    Niech wszystkie pojazdy służą jak najlepiej :-)

    Dodge Journey 2.4 Chrysler Pacifica 3.6 Toyota

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam.
    Sprawa dotyczy tym razem motoru Benelli TRK 502 . Po przejechaniu11 500 i podróżach z "plecaczkiem" po górach:) stwierdziłem że przydało by się troszkę więcej mocy. Rozważałem zakup mocniejszego sprzętu ale za bardzo podoba mi się obecny.....I wtedy przypomniałem sobie o starym znajomym....Po krótkiej rozmowie z p. Robertem decyzja stosujemy nanotechnologię a dokładnie pakiet SPI&Friction Solution Moto4T motosport 4.0 . Efekty były więcej niż dobre:) .Moc wzrosła o 5 km a moment obrotowy o 20 %!!!!! Dodatkowo na 5 i 6 biegu praktycznie nie występuje efekt hamowania silnikiem, a a biegi wchodzą bardzo " miękko ". Przy wyprzedzaniu z obciążeniem odpadła konieczność redukcji biegów...wystarczy odkręcić gaz i.....po problemie....A dopiero przejechałem około 600 km. Ciekam jestem co będzie dalej. Co do ceny to i owszem była dość wysoka ale....motorek zostanie jeszcze troszkę z mną. Dodatkowo p. Robert wyłapał i poprawił parę istotnych mankamentów które "przeoczył" serwis a był świeżo po przeglądzie. Reasumując: były to bardzo dobrze zainwestowane pieniądze....Szczerze polecam usługi TUNING 44 i p. Roberta:)


    Benelli TRK 502

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam.
    Samochód w jakim był robiony pakiet nano to Vectra C 1.8 90kw . Po płukaniu silnika , skrzyni biegów i dodaniu nano, silnik zaczął spokojniej pracować ,zmiana biegów zmieniła się diametralnie, a był z tym problem ,na zimnym ciężko wchodziły teraz nawet przy -15 przed odpaleniem silnika wszystkie biegi wchodzą bez problemu . Autem można ruszyć praktycznie bez gazu co wcześniej było niemożliwe , hamowanie silnikiem odczuwalnie spadło. Na 5 biegu można jechać z niższymi prędkościami niż przedtem .
    Obsługa i wyposażenie warsztatu na bardzo wysokim poziomie .
    Polecam


    Opel Vectra c

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Napisze krótko, zwięźle i na temat. Autem, którym pojawiłem się u chłopaków to nowy wolnossący Fiat Tipo, 1.4 95KM (ogólnie fabrycznie to porażka, do jazdy wokół komina). Na początek usłyszałem, że pierwsze co, musze przejechać ponad 3500 km, żeby silnik się ułożył, dopiero potem możemy działać. Już po tym doszedłem do wniosku, że to pełen profesjonalizm... a nie na zasadzie dawaj Pan, zrobi się. W moim Fiacie po kompleksowym doradztwie technicznym od "A" do "Z", żebym był pewny i świadomy, że właśnie tego potrzebuje mój samochód wykonano pakiet "Stage 1". I dalej napisze tak..... dobrze, że nadwozie zostało to samo bo auta bym nie poznał. Dynamiczny, zrywny, cichszy, 5 i 6 bieg zaczeły się przydawać... wcześniej biegi zbędne.... Wisienką na torcie okazał się przegląd techniczny, który wykonałem pare dni temu, rok po pakiecie Stage 1 gdzie po za klasycznym przeglądem dostałem w gratisie następną generacje nanotechnologii do silnika, która zrobiła z mojego Fiata poduszkowiec. Przy takim podejsciu i jakości wykonania serwis ASO to może chłopakom co najwyżej podłogi w warsztacie mopem jechać (wiem co mówie, to moje 5 auto z salonu). P.S. Jeszcze jedno.... do 44 tuning można zawsze zadzwonić z pytaniami po radę, wskazówki, pomoc. Kilka razy dzwoniłem i za każdym razem dostawałem wsparcie. Osobiście polecam na 5z+, klient z Wrocławia.


    Fiat Tipo 1.4 16V 95KM

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam wszystkich! Mam bardzo pozytywne doświadczenia po skorzystaniu z pakietu poprawy mojej Toyotki Yaris 1.0 benzyna w 44Tuning.Od kiedy ją kupiłam 7 lat temu, uwielbiam nią jeździć. Jednakże, niejednokrotnie przeszkadzało mi jej męczenie się podczas jazdy pod górkę, a mieszkałam w terenie górzystym. Jeździłam często w długie trasy na autostradzie,Niemcy-Polska,Polska-Niemcy, gdzie z górki wyprzedzałam niejednego, osiągając max.170km/h. Natomiast pod górkę nawet ciężarówki mnie wyprzedały:-( Niejednokrotnie usłyszałam klakson z tyłu i musiałam się usunąć z drogi. Nieprzyjemna sprawa, bardzo mnie to irytowało, ale czego oczekiwać po autku, które ma 68 koni.
    W kwietniu zeszłego roku zdecydowałam się na kurację polepszającą dla mojego, 16 letniego już autka. W tuning44 nie zaoferowali mi tuningu, bo to już nie ten wiek i przebieg:-(ale zaproponowali zestaw strzykawek do silnika i skrzyni z nanotechnologią, lepszy olej i lepsze świece.
    Ku mojemu zaskoczeniu efekt był niesamowity i polepszał się w trakcie dalszych kilometrów! Jakby moja Yariska porządnego kopa dostała! To ciekawe uczucie bo jakby "schudła", była lżejsza, tak sobie lekko zaczęła radzić. Zaczęłam wyprzedzać szybko i sprawnie, nawet pod górkę. Teraz już nikt na mnie nie trąbi. Na prostej wyciągnęła 180km/h rekord!
    Po przejechaniu 1500-2000 km mogłam no 44Tuning przyjechać na dodatkowe sprawdzenie. Tak zrobiłam. Okazało się, że moje autko ma nie 68 a 80 koni i już nie 90 a 104 niutonometry. Po 6 latach jazdy tym samochodem, ciężko było w to uwierzyć, a jednak! Ten zabieg dał mi wspaniałe uczucie zmiany na lepsze bez konieczności wymiany „na lepszy model”!
    Biegi wchodzą lżej, silnik chodzi ciszej, co dla mnie kobiety oznacza, że dostał "coś zdrowego". Jak raz wlałam mu kiepskie paliwo, to silnik chodził głośno jak traktor, więc od tej pory dobrze go odżywiam. Otrzymałam informacje, że zastosowany zabieg wydłuża żywotność silnika-co mnie bardzo cieszy bo mam zamiar zachować moją Toyotkę jak najdłużej.
    Co jeszcze muszę dodać to obserwację, że na trasie ok. 770km do Niemiec, którą jeździłam kilka razy w roku, tankując do pełna na ostatniej stacji przed granicą, wcześniej do celu dojeżdżałam na rezerwie lub musiałam jeszcze tankować po drodze.
    Po wykonaniu zabiegu-po osiągnięciu celu podróży na mierniku pozostają jeszcze 2 kreski. W drodze powrotnej, podobnie, musiałam tankować tuż przed granicą, a jak nie to jechałam na oparach do pierwszej polskiej stacji. To mnie zawsze stresowało:-( Teraz bez problemów mogę przejechać jeszcze wiele kilometrów dalej. Spokojnie:-) Spalanie spadło z 6,8 do 5,8 l/100 km. Dla mnie to duża oszczędność :-)

    Dziękuję za poradę i usługę, dla mnie to Bajka:) Jakby się tak dało ludzi leczyć to by było super. Jestem bardzo zadowolona z wizyt w 44Tuning,kuracji jaką wykonali chłopcy w mojej Toyotce-śmiało polecam dalej! Wkrótce znów ich odwiedzę bo szykuje się wymiana oleju i świec. Być może mają jakąś mocniejszą strzykawkę na dodatkowe wzmocnienie:-)


    TOYOTA YARIS

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pacjent to Honda Accord VII 2.0. Po zastosowaniu pakietu nanotechnologii tuż po aplikacji kolosalna różnica pracy silnika. Praktycznie na niskich obrotach niesłyszalny.
    O ile wcześniej powyżej 120 km/h już w kabinie ciężko się rozmawiało to teraz do 140 km/h jest komfortowo. A do 120 km/h to bardziej szum wiatru słychać niz silnik.
    Silnik pracuje bardziej "miękko" i jest efekt większej zrywności. A powyżej 4000 obrotów to zrobiła się jeszcze większa "wkrętarka". Kto zna ten silnik to wie co się wtedy dzieje a teraz efekt jest wzmocniony.
    I to wszystko w dodatku okraszone obniżonym spalaniem. Jakoś tego nie ogarniałem na początku ale skoro działa - to nie będę się głowił ;-)
    No i przy kolejnej zmianie oleju zasugerowanego przez 44 przyjemne zaskoczenie - bo nie widać zanieczyszczeń w starym - to kolejna korzyść z nanotechnologii.
    Fachowa obsługa w 44 i widoczna chęć chłopaków zrobienia dobrej roboty - następne moje auto też będzie miało dostawę nano z 44 :-)


    Honda Accord VII 2.0

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Po zastosowaniu nano technologi w dyferze w bmw e39 m54b30 temperatura oleju nie przekracza 90 stopni a prędkość maksymalna pojazdu znacząco wzrosła . Teraz samochód rozpedza się z większą łatwością. Do tego lepsze przyspieszenie


    Bmw e39 m54b30

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******



    Od 2004 roku jestem wiernym fanem Panther P52, stosuję regularnie we wszystkich swoich pojazdach. Już od pierwszego zastosowania efekty zawsze zadziwiały, ale najbardziej od ok. pięciu lat kiedy weszły te wersje z GRAFENEM. To jest ciężko opisać. Coś wspaniałego. Ale zmienił się dystrybutor i pojawiło się wiele nowych produktów. Postanowiłem się czegoś dowiedzieć więc zadzwoniłem do firmy 44tuning. Dowiedziałem się o wielu nowościach i przy okazji zostałem zaproszony na
    diagnostykę samochodu do firmy. I znów wielu ciekawych rzeczy się dowiedziałem, o płukaniu silnika, o najlepszym oleju MOTUL, ale również o konieczności wyczyszczenia DPFa i EGRa choć przebieg auta to zaledwie 53 tyś km.
    Pan Robert od razu zauważył też, że w tym samochodzie jest źle rozwiązany dolot powietrza. Ciągnoł ciepłe powietrze. Po zastosowaniu wszystkich zaleceń, wyczyszczeniu PDFa i EGRa, po płukaniu i zastosowaniu odpowiedniego MOTULA i zastosowaniu najnowszych preparatów Panther P52, oraz przebudowie dolotu
    powietrza przez p. Roberta, to jest już całkiem inne auto. Dawno takiego pozytywnego szoku nie doznałem. Dynamika, elastyczność, wzrost momentu obrotowego i mocy a przy okazji prawie półtora litra niższe spalanie ! ;)
    Teraz jazda to poezja, cichutko, dynamicznie, elastycznie i to przy zastosowaniu paru tak prostych czynności uzyskać taki efekt, to jest nieprawdopodobne !
    Polecam wszystkim firmę 44tuning, to przede wszystkim profesjonalizm i ogromna wiedza !
    Pozdrawiam Panów Roberta i Jacka.
    Piotr


    Fiat Scudo

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do 44 Tuning trafiłem przypadkiem gdyż po kupieniu nowego Fiata Tipo 1.4 95HP i dotarciu samochodu (chociaż sam Fiat Twierdził że nie ma takiej potrzeby w nowych samochodach, nawet nie trzeba wymieniać już oleju po pierwszych przejechanych 1500 km) postanowiłem sprawdzić samochód jadąc po autostradzie prędkościami autostradowymi dozwolonymi 140KM/H ku mojemu dużemu zaskoczeniu te auto nie jedzie a dusi się osiągnięcie 140 trwało wieki nie mówiąc juz o drobnych wzniesieniach redukcja do 5 biegu nadal marne efekty. Byłem bardzo rozczarowany wynikami mojego nowego samochodu cudów nie oczekiwałem ale te 95KM powinny sobie bez problemu poradzić tym bardziej że wcześniej jeździłem samochodem który miał tylko 75KM i również był bez Turbiny radził sobie znacznie lepiej z prędkościami autostradowymi. Pierwsza wizyta w warsztacie 44 Tuning pl była sporym zaskoczeniem gdyż po pierwsze Pan Robert znalazł dla mnie mnóstwo czasu i od razu wyjaśnił w czym jest problem. Pierwsze moje wrażenie ten gość chyba nie wie o czym mówi jakie wady konstrukcyjne itp przecież samochód projektują wysoko wyspecjalizowani inżynierowie koncernu. Nie mogłem uwierzyć w to co mówi Pan Robert. Jednak Pan Robert miał asa w rękawie gdyż posiada firmowe Tipo po Tuningu dokładnie takie jak ja mam i zaprosił mnie na jazdę próbną. Już po pierwszym uruchomieniu samochodu stwierdziłem że samochód jest cichszy skrzynia biegów pracuje precyzyjniej a wrażenia z jazdy........książkę mógłbym napisać......byłem mega pozytywnie zaskoczony gdyż właśnie takich efektów spodziewałem się w seryjnym samochodzie. Pan Robert otworzył mi oczy. Postanowiłem jednak sprawdzić oferty innych firm Tuningowych i ku mojemu zaskoczeniu wszyscy jednogłośnie odpisali nie pomogę, nie opłaca się nie da się......a jednak się da....... Ten fakt zaskoczył mnie jeszcze bardziej. Postanowiłem zaryzykować i zrobić takzwany nano Tuning. Obecnie w moim Tipo zaimplementowane jest 12ml Panther P52 Racing, olej motul oraz świece Brisk. Efekty są oszałamiające moje Tipo jest mocniejsze, cichsze i spala mniej beyny ok 0,5 l mniej a przy benzynie 98 oktan nawet litr mniej gdzie nawet przy droższej 98 oktan i tak płacę tyle samo co za 95 i mam jeszcze lepsze efekty(Tipo jest jeszcze mocniejsze) Test na niemieckiej autostradzie GPS 198 KM/H gdzie fabryka podaje 185 i z trudem można było uzyskać 175...... A to nie koniec ja mam dopiero pół Tuningu tego co posiada Tipo 44 Tuning pl. Nie jestem fachowcem ani mechanikiem więc nie poruszam ani nie kwestionuje rozwiązań technicznych ale skoro można obniżyć zużycie paliwa to dlaczego się tego nie robi seryjnie . W dzisiejszych czasach dużo mówi się o ekologi ale mało się robi, Jestem bardzo zadowolony gdyż mam lepsze Auto za nie duże pieniądze a koszty inwestycyjne i tak mi się za chwilę zwrócą gdyż płacę mniej za benzynę i mam samochód taki jaki oczekiwałem. Wielkie dzięki i do zobaczenia do następnej części Tuningu


    Fiat Tipo wolnossący

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Tak naprawdę odebrałem zupełnie nowy lepszy samochód , i to bez ingerencji mechanicznej !!! Silnik pracuje ciszej jest zdecydowanie mocniejszy i daje frajdę z jazdy. Polecam warsztat i produkt PANTHER , bo działa rewelacyjnie !!!!


    Skoda kodiaq 2,0 TDI 190KM 4x4

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Po bardzo obszernej poradzie kupiłem wysyłkowo zestaw do zabezpieczenia silnika. Dobrano mi olej Motul Specific, płyn do wypłukania silnika, preparaty grafenowe Panther, na e-mail dostałem bardzo obszerną instrukcję. Zaprzyjaźniony warsztat zrobił wszystko zgodnie z instrukcją. Zaraz po wyjeździe z warsztatu zauważyłem kolosalnie ciszej pracujący silnik. Po przejechaniu każdych stu kilometrów efekt robił się lepszy. Przejechałem ponad 1000 kilometrów i w moje ocenie samochód jest znacznie dynamiczniejszy, jak naciska na gaz reaguje szybko, odczuwalnie przyrosło mu mocy. Spalanie spadło z 7.6 na 6.5 litra na 100 kilometrów. Przy przymrozkach o poranku odpala dużo szybciej niż przed zastosowaniem. Dziękuję za polecenie mi takiego prostego i super działającego zestawu. Aha, dodatek do paliwa też działa, mniej śmierdzi z wydechu :-)


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za zaufanie i docenienie naszego wkładu w opracowanie i przetestowanie pakietów. Przyjemnego użytkowania :-)

    Skoda Superb 2.0 TDI

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Zleciłem 1-st stage tuning, warsztat w osobie pana Roberta, jego brata Jacka i pracowników oceniam, że wywiązał się na medal. Przekonałem się, że kupując nawet nowe auto, nie tylko może odbiegać od prawdy, deklarowane przez producenta, spalanie / 100 km, ale również moc silnika i moment obrotowy. Jeżeli kupujesz auto z silnikiem np V8 a nawet mniejszym to często wychodzi ono z fabryki w stanie tzw surowym, podstawowe płyny, oleje, filtry, świece etc. I albo coś z tym robisz albo nie. Poczytałem, że w niektórych samochodach dane dotyczące mocy i momentu mogą odbiegać od deklarowanych przez producenta. Wydawało mi się, że, mój SRT jeździ ok, tak jak samochód o mocy zbliżonej do 500 KM powinien jeździć, nie miałem zastrzeżeń ale i doświadczenia. Ale czytałem i czytałem różne dane i fora, wiedza rosła, oczekiwania i chęć sprawdzenia też. Nie zależało mi aż tak na podnoszeniu mocy silnika ale na upewnieniu się, że ma tyle tego wszystkiego ile piszą w instrukcji, również na polepszeniu kultury pracy jednostki napędowej - SRT to taki trochę dzikus. Skoro piszą, że można to czemu nie (szczególnie na początku przy ruszaniu, w sposób niezamierzony, waliłem głową w podgłówek co bywało odrobinę sterujące, a czasami cierpiała na tym moja szyja ). Nie będę się rozpisywał co to jest Tuning stage 1 ponieważ macie to na stronie. Zapewniam, że działa, chociaż na początku byłem trochę sceptyczny czy jako laik to odczuję, to po - naprawdę zaskoczony. Moc i moment zostały przywrócone do do tych, które obiecywał producent. Mój SRT, tak jak zresztą piszą magazyny motoryzacyjne, przed tunigiem to był taki trochę "brutal". Po Stage 1. Po tuningu, wstyd mi trochę użyć tego określenia ale jako pierwsze nasunęło mi się jak ruszyłem, że silnik zaczął pracować bardziej"aksamitnie", a kultura pracy podczas przyspieszenia stała się inna i o niebo lepsza, to samo dotyczyło pracy skrzyni biegów i elastyczności. Uwaga: żadnego czipowania, grzebania w elektronice objętej gwarancją, jedynie wymiana olejów gdzie się dało, umiejętny dodatek nanotechnologii, wymiana świec, dolotu powietrza (silnik w końcu zaczął oddychać świeżym powietrzem), etc i etc. - aż trudno uwierzyć, że dało tak odczuwalny efekt. Pomimo wzrostu mocy i momentu, mam wrażenie, że czucie i prowadzenie tego HEMI stało się lepsze i bezpieczniejsze. Przy okazji, przyspieszenie do 100 poprawiło się o ponad 0.5 sek. Tyle w temacie podstawowego tuningu i zmian jakie wniósł. Pozdrawiam panów Roberta, Jacka i pracowników firmy, pomimo ponad 400 km, które dzielą mnie od ich firmy, znajdę czas na serwisowanie u nich auta. Dzięki za profesjonalizm i świetny kontakt z klientem. Pozdrawiam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękujemy za skorzystanie z naszego autorskiego pakietu (3 etapów o szerokim zakresie specjalnie opracowanym dla silników 6.4 Hemi) minimalizowania zjawiska samozapłonów LSPI i SPI, nadmiernego tarcia, nieodpowiedniego spalania paliwa, co w swoim zakresie jeszcze nie jest tuningiem a dało już tak wspaniałe efekty w odzyskaniu osiągów, których w Pana nowym samochodzie brakowało przez szereg błędów konstrukcyjnych. Zarazem dziękujemy również za zaufanie jak i podzielenie się opinią, co jest dla nas dużą zapłatą. Niech SRT służy jak najlepiej i daje dużo przyjemności z jazdy :-)

    Jeep SRT 6.4 l HEMI

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    44tuning znalazłem w internecie bo chciałem nieznacznie podnieść moc w moim Tipo 1.4 T-Jet. Po wcześniejszej długiej i owocnej rozmowie ustaliliśmy termin i zakres pracy. Na miejscu dowiedziałem się dużo o swoim silniku, zmierzyliśmy jego fabryczną moc i zmieniliśmy fiatowskie oleje na coś lepszego :) Gdybym nie był przy wymianie oleju przekładniowego i silnikowego to chyba bym nie uwierzył jak szybko potrafi się on zamienić w czarną maź :) Bardzo polecam ceramikę i grafen - pozwala bardzo poprawić pracę silnika i zwiększyć jego moc nawet bez jakiejkolwiek ingerencji w elektronikę samochodu. Koniec końców Tipo nabyło 30 dodatkowych kucyków i ponad 40 niutków. co sprawia że nawet zwykła codzienna jazda sprawia niemałą frajdę! Niedługo jadę również na sprawdzenie punciaka w LPGie to też na pewno podzielę się wrażeniami. "Może nie jest najtaniej ale przynajmniej jakotako" :) Żartuję usługa i fachowość jest na najwyższym poziomie i trzeba pamiętać że chytry dwa razy traci a jeśli chce się zadbać porządnie o samochód to efekt jest wart każdej złotówki - żadnych ukrytych kosztów nie będzie :)


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za zaufanie i za podzielenie się opinią z innymi użytkownikami samochodów. Pozdrawiamy

    Fiat Tipo 1.4 T-Jet

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W sierpniu 2019 roku miałem przyjemność skorzystania z usług 44tuning Opole.
    Jestem z Poznania, ale po przeprowadzeniu bardzo dokładnego rozeznania w internecie oraz po odwiedzeniu wcześniej innych serwisów oferujących tuning zdecydowałem się przejechać paręset kilometrów właśnie do Opola. Co więcej, do wyboru 44tuning przekonała mnie również rozmowa telefoniczna, gdzie uzyskałem odpowiedzi na każde zadane przeze mnie pytanie w sposób rzetelny i fachowy.

    Zdecydowałem się na tuning szyty na miarę - chiptuning w celu poprawy osiągów samochodu oraz dodatkowo na płukanie silnika, wymianę oleju, filtra oleju oraz na zastosowanie autorskich pakietów mających na celu zminimalizowanie samozapłonów w silniku. Przede wszystkim zależało mi na bezpieczeństwie samochodu, jak i silnika i możecie mi uwierzyć albo nie, ale tylko 44tuning po rozmowie telefonicznej zdobył moje zaufanie. Do wybrania takiego tuningu przekonało mnie również indywidualne podejście serwisu do zmian w parametrach pod konkretnie moją jednostkę.

    Samochód byłem zmuszony zostawić na cały dzień i odebrać go dnia następnego, jednak już po wyjeździe z serwisu poczułem ogromną zmianę w dynamice jazdy. Samochód reagował znacznie szybciej na naciśnięcie pedału gazu, a przyspieszenie dosłownie wciskało w fotel. Spalanie mimo większej mocy nie wzrosło, a nawet spadło o jakieś 0,2-0,4 litra na 100km.
    Obecnie samochód jeździ bez zarzutu, a ja mam znacznie większą przyjemność z jazdy niż poprzednio. Piszę Wam o tym z pełnym przekonaniem i po przejechaniu ponad 7000 km po skorzystaniu z usług 44tuning. Jest jeszcze jedna sprawa - samochód jest cichszy niż poprzednio. Nie jest to ogromna zmiana, ponieważ jest to silnik benzynowy (podobno zmiany w kulturze pracy silnika są bardziej zauważalne w dieslach), ale warto wspomnieć. Według tego co mi przekazano jest to m.in. zasługa zastosowania nanotechnologii do silnika (pozwólcie, że posłużę się tutaj ściągą wykonanych w serwisie zmian) - Panther P52 Grafen oraz Racing.

    Reasumując, jestem absolutnie zadowolony z wyboru 44tuning i z przyjemnością w przyszłości odwiedzę ten serwis. Pracujący tam ludzie oraz profesjonalizm wykonanych usług utwierdził mnie w podjętej przeze mnie decyzji. Owszem, wykonywany przez nich chiptuning jest droższy niż w innych serwisach, ale w 100% wart swojej ceny i nie zamieniłbym ich na kogoś innego. Zdecydowanie polecam!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękujemy za tak pełną komplementów opinię :-) dobrze, że nie widać naszych twarzy bo pojawiło się u nas pełno rumieńców, taka opinia to dla nas wielka zapłata. Bardzo dziękujemy za zaufanie i niech energia włożona jako pomnożona do Pana powraca.

    Alfa Romeo Stelvio

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Była to już trzecia usługa zlecona przeze mnie firmie 44tuning. Ostatnia dotyczyła modyfikacji elektronicznej poprzez zastosowanie zewnętrznego sterownika w silniku benzynowym o pojemności 4,4 l V8. Zastosowany także został środek Panther P52 Racing plus wymiana oleju na Motul.Efektem w/w działań było znaczne zwiększenie mocy silnika -o ok. 15% oraz max momentu obrotowego o przeszło 20%. Silnik pracuje o wiele bardziej elastycznie , jednocześnie średnie spalanie pozostało bz. Zastosowanie nanotechnologii w postaci preparatu Panther zaskutkowało o wiele bardziej cichszą pracą silnika . Modyfikacja zajęła zespołowi 44tuning 2 dni robocze. Na uwagę zasługuje profesjonalizm jej wykonania , bardzo miłe podejście do klienta oraz bardzo obszerne zaznajomienie z pełny zakresem wykonanych modernizacji. Szczerze polecam ten warsztat.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękujemy za zaufanie, w szczególności ze skorzystania a naszego autorskiego pakietu minimalizowania zjawiska samozapłonów wraz z zastosowaniem nanotechnologii Panther P52 Grafen raz Racing

    BMW 750 Li

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Długo szukałem rzetelnego warsztatu do diagnostyki oraz podniesienia mocy silnika aż w końcu dotarłem do województwa opolskiego do tuning44 do Pana Roberta. Pierwszy raz skorzystałem z usług w tuning44 w 2012 roku. Była to cała diagnostyka i Tuning w Renault Scenic 2.0 dci 160 KM i po tuningu przejechałem mają Renią 260 tyś. km. Po sprawdzeniu u nich, odświeżeniu z czystym sumieniem ją sprzedałem. W międzyczasie wykonałem u Pana Roberta i jego ekipy kilka usług w kilku samochodach. Co dla mnie ważne to fakt że doradzą i nie wykonują tuningu na siłę. Tak się stało z moim Fiatem Scudo 2.0 diesel 163 KM. Po diagnostyce nie zalecali tuningu ale wyczyszczenie DPF-a, dodanie dodatków Panther Grafen i parę innych rzeczy, takie odświeżenie. Zrobiło to na mnie ogromne wrażenie jak wyżej pisałem że NIC NA SIŁĘ. Zrobili u siebie na warsztacie to co zalecili. Po tym moje Scudo pracuje dużo ciszej, kompletnie nie jak diesel, ma dużo lepsze osiągi i pali mniej o 1.5 ON litra na 100 kilometrów. Kolejny samochód to Renault Trafic 2.0 DCI do którego przy przebiegu 220 tyś. kilometrów trzeba było więcej zainwestować. Pojawiło się w nim nowe turbo, EGR, wyczyszczony DPF, dodatki Panther (skrzynia i silnik) i specjalny Tuning. Specjalny, bo chciałem mieć w nim ograniczenie prędkości (na ok. 140 km/h) aby moi współpracownicy nie szaleli po autostradach. Lecz tutaj szok, jestem wstanie moim Trafikiem uzyskać zużycie 6.5 litra ON na 100 kilometrów. Wcześniej nie było szans zejść poniżej 8.5 litra i to przy dużo wolniejszej jeździe !!! Trafic też jest znacznie cichszy, kto nim jeździ to trudno mu uwierzyć, że to diesel. Skorzystałem też z konsultacji przed zakupem, bo Pan Robert ma niesamowitą wiedzę praktyczną i do mojego codziennego użytku z diesla przesiadłem się na benzynę. Jeżdżę już nową Alfa Romeo z silnikiem 1.4 Turbo. Jak tylko kupiłem zmienili mi olej na Motul, zrobili mi dwa etapy usuwania samozapłonów. Po czasie, jak sobie trochę pojeździłem zdecydowałem się dodatkowo na Tuning. Tak jak kiedyś w mojej Reni to przez ich sterownik aby nie było problemu na gwarancji. Więc moja Giulietta ma już 200 koni (seryjnie 150), spalanie małe 5.6 do 7.5 jak mocno przycisnę pedał ale wtedy to powala z nóg że tak mały silniczek staje się drapieżnikiem. Silnik pracuje znacznie ciszej w odniesieniu do tego co było seryjnie i jest faktycznie czym przycisnąć. Ze swojej strony mogę polecić ekipę 44tuning, teraz mocno rodzinną bo fajnie było patrzeć jak dwóch braci Robert i Jacek, pełni pasji zajmują się moją Alfą. Zaskakują swoją wiedzą oraz uprzejmością i doradzają bo czasem są klienci którzy z przysłowiowego "złomu" chcą zrobić samochód wyścigowy !!! Jak się da to robią poprostu cuda że auto ma DUŻĄ MOC a niższe spalanie a jak to możliwe? To ich cudowna TAJEMNICA. Życzę powodzenia i dziękuje a kto raz im zaufa zleci jakieś zadanie ten powraca jak bumerang bo są NAJLEPSI !!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Po prostu życzymy wszystkim klientów z takim podejściem, zarazem bardzo dziękujemy wieloletnie za zaufanie

    Renault Scenik, Renault Trafic, Fiat Scudo oraz Al

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Firma profesjonalna i z dużym doświadczeniem. Zleciłem usługę poprawienia osiągów w moim samochodzie przy użyciu sterownika zewnętrznego, żeby nie tracić gwarancji w ASO. Pan Robert wraz z ekipą wywiązał się z zadania w 100%. Gorąco polecam!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za podzielenie się z innymi swoimi odczuciami, wrażeniami. To przyjemność tworzyć lepszą motoryzację dla klientów, którzy wiedzą czego chcą.

    Skoda Octavia 1.6 TDI

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jeden wierzy w Jahwe, drugi wierzy w Allaha, a ja wierze w p. Roberta z firmy Tuning44. W wakacje zeszłego roku zostawiłem u nich moją perełkę, Jeepa Grand Cherokee z 2002r. 4,7l V8 na usprawnienie działania całej instalacji LPG. Jak się okazało sprawa była naprawdę poważna, i gdyby nie polecenie mechaników z firmy Tuning 44 przez mojego ojca to silnika już mogłoby nie być. Instalacja gazowa założona została bez jakichkolwiek kompetencji czy instrukcji przez zakład montujący, a p Robert dokonał wszelkich usprawnień tegoż silniczka, dzięki temu na paliwie gazowym zyskał tylko kilka kuniów za to moment obrotowy podskoczył o hohoho, 100Nm. Modyfikacjom podległ również ukłąd dolotowy. Zastosowany również został środek Panther Grafen który znacznie poprawia pracę silnika i jego osiągi. Z usług firmy Tuning44 jestem jak najbardziej zadowolony i mogę polecić ich za pełną, z podkreśleniem na PEŁNĄ kompetencję w tym co robią. Widać, że znają się na rzeczy i wykonują to ze szczerej pasji!!!


    Jeep Grand Cherokee WJ 2002r. 4,7l V8

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam

    Generalnie z 44tuning przeprowadził u mnie prace i konsultacje w dwóch zakresach.

    Prace nad poprawą trakcji samochodu rajdowego - 44tuning dobrało w sumie od podstaw całą konfigurację zawieszenia a następnie ustawiło go w/g potrzeb. Dodatkowo dostałem instrukcje jak i co zmieniać w zależności od panujących warunków. Oczywiście jesteśmy pod tym kątem w stałym kontakcie, gdyż zawieszenie dostosowuje się do potrzeb na bieżąco, Już po pierwszej zmianie w zawieszenia odczucia zmieniły się diametralnie. Samochód zaczął skręcać tak jak powinien oraz stał się bardziej przewidywalny.

    Drugi zakres to silniki i skrzynie biegów. Został dobrany prawidłowy olej (oczywiście zgodnie z zaleceniami producenta) ale co ważne wybrane zostały dodatki do olejów mające pozytywny wpływ na kulturę pracy, wytrzymałość i oszczędność. Skrzynia i silnik ewidentnie "ucichły", co to trwałości to nie będę kłamał, nie wiem... Bo zakładam, że nowoczesne samochody powinny przejechać minimum ponad 200 000 km, a do tego progu mi dużo brakuje. Dlatego mogę potwierdzić dwie z trzech pozytywnych zmian.

    Po za tym warsztat wprowadził zmiany mechaniczne w obrębie skrzyni jak i silnika, które faktycznie poprawiły odczucia "eksploatacyjne", a także poprawiły wyniki w trakcie analizy spalin w czasie testów drogowych.

    Dla potwierdzenia tego co napisałem powyżej, zaplanowane są już kolejne prace rozwojowe.

    Osobiście polecam całą ekipę 44tuning!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za zaufanie, skorzystanie z naszych usług jak i podzielenie się swoją opinią.

    honda civic type r , renault clio sport

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Przyjechałem w zasadzie tylko na wymianę oleju i filtra, ale zaproponowano mi jeszcze dodatek w postaci Panther Grafen. Zanim się na niego zdecydowałem otrzymałem mnóstwo informacji o tym preparacie, sposobie działania i wpływie na cały silnik i układ smarowania. Trzeba przyznać, że ekipa 44tuning.pl Performance Center ma imponującą wiedzę, a wiedza ta poparta jest również ogromnym doświadczeniem (również w motorsporcie). Olej i filtr wymieniono od ręki, łącznie z przepłukaniem silnika. Zwrócono również uwagę na niektóre elementy wymagające drobnej korekty, co zrobiliśmy od razu na miejscu. Zaaplikowano też odpowiednią dawkę Panther Grafen i... nie spodziewałem się takiego efektu! Silnik wyraźnie ucichł, poprawiła się jego kultura pracy, reakcja na pedał gazu i zwiększyła elastyczność! Auto zaczęło lepiej i płynniej przyspieszać. I co jeszcze bardziej zaskakujące - na odcinku 200 kilometrów średnie spalanie spadło dokładnie o 0,6 litra / 100 km! Różnicę zauważyłem już przy odbiorze auta, ale test na trasie rozwiał moje wszystkie wątpliwości. Jeśli takie efekty Magicy z 44tuning.pl Performance Center uzyskują na etapie wymiany oleju i podania odpowiedniego dodatku, to strach pomyśleć ile z takiego diesla wyciągnęliby, gdybym oddał im auto na pełną diagnostykę, serwis i tuning :) Naprawdę warto! BARDZO polecam i dziękuję!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękujemy za zaufanie, bo tak naprawdę to ono pozwoliło aby Pan doświadczył efektów z zastosowania Nanotechnologii Panther P52 Grafen. Życzymy bezpiecznych podróży.

    Mondeo MK4 Kombi 2.0 TDCi

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo dziękuję za pomoc w mediacjach z dealerem, gwarantem oraz wstępną ekspertyzę pod kontem występowania zjawiska LSPI / SPI - samozapłonów w moim samochodzie - Silnik benzynowy VTI 1.6 115 KM - , a także stwierdzenia innych poważnych uchybień konstrukcyjnych. Dzięki waszym argumentom udało się przekonać dealera do odkupu mojego samochodu na preferencyjnych warunkach oraz zaproponowania innego wolnych od wad w równie dobrej cenie. Dzięki Panu Robertowi z 44tuning jestem od niedawna posiadaczem samochodu, które pali normalne ilości paliwa, przyspiesza dynamicznie, czego nie można było powiedzieć o poprzednim pojeździe. Ślicznie raz jeszcze dziękuję za wszystko i polecam 44Tuning wszystkim mającym problemy z samochodem i ASO.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo nam miło, że nasz zakres diagnostyczny, ekspertyzy przyczynił się do polubownego załatwienia sprawy. Oby nowy samochód był wolny od problemów. Pozdrawiamy

    Citroen C-Elysse

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam.
    Silniki TwinSpark słyną z awaryjności, to prawda, ale wgłębienie się w opinie ich użytkowników, dochodzi się do pewnych konkluzji jeżeli chodzi o mechanikę (zawieszenie wielowahaczowe to już inna bolączka ale też do wyleczenia) - padają wariatory w TS-ach 120 KM i zwyższ, więc lepiej unikać tych wersji, dlatego wybrałem 105 KM motor, bez wariatora, jednak wspólną cechą wszystkich TS-ów jest "branie oleju", najczęściej bez jakiegokolwiek dymienia z wydechu - powody tego zjawiska różnie podają, fakt jest jednak niezaprzeczalny - biorą olej, i tak też okazało się z naszym egzemplarzem o "oficjalnym" przebiegu 99,500 Km przy zakupie, w miarę dobrze udokumentowanym. Nawet w instrukcji obsługi producent podaje maksymalne zużycie oleju na 1000 Km na poziomie 400 g, czyli ok. 465 ml!
    Pierwsze co zrobiłem (szkoła Pana Roberta!) to wymiana świec na Brisk, wymiana wszystkich filtrów na filtry marki Mann oraz płukankę silnika preparatem MOTUL Engine Clean i wlanie do niego oleju MOTUL 8100 X-POWER 10W60 (specyfikacja producenta dla TS 105 KM do sportowej jazdy) jak i całe 400 ml Ceratec Liqui Moly (to już moja inicjatywa) razem aż po górną kreskę. Niestety mimo tych starań silnik brał dalej ponad 500 ml oleju na 1000 Km co zaczęło martwić i pachnieć koniecznością jego kosztownego remontu - nie zawsze pomaga lub na krótko jak podają internauci. Skontaktowałem się z właścicielem 44-tuning i podzieliłem się problemem na co pan Robert zaproponował kurację preparatami Pather Oil p52 Grafen i P 52 Classic. Zalecenie wykonałem - 50 ml P52 Grafen + 10 ml P52 Classic do oleju oraz 5 ml specyfiku z zestawu P52 Classic do pełnego baku paliwa (używam Shell V-Power Racing 100 oktanów w 95% tankowań) + 4 godziny pracy silnika na wolnych obrotach.
    Efekty po pierwszych 500 Km - oleju ubyło ok. 200 ml przy bardzo dynamicznej jeździe do 185 Km/h momentami trasą ok. 150 Km po autostradzie, co nie stanowi patologii według instrukcji obsługi AR 147 - dynamiczniejsza jazda = większe zużycie oleju, zdecydowanie cichszy silnik o te 4-5 dB jak na moje ucho, zdecydowanie większa elastyczność silnika i jego kultura pracy, generalnie duża poprawa. Na ostateczne efekty czekam do 1500-2000 Km gdy metalo-grafenowanie i ceramizacja elementów silnika zostaną w pełni zrealizowana, ale już widać że decyzja była słuszna i że Pan Robert ma jak zawsze idealne rozwiązania na tego typu bolączki dzięki swojemu ogromnemu doświadczeniu oraz wiedzy w tej materii za co bardzo dziękuję. Ważne - po 500 Km trzeba zrobić reset komputera - odłączyć akumulator na całą noc !!! Polecam P52!


    Alfa Romeo 147 1,6 TS Eco 105 KM

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pod Koniec lutego tego roku kupiłem używanego VW Tourana z 2016r 2.0 TDI 150KM, pomyślałem, ze warto go podkręcić. Firmę 44tuning.pl znalazłem w internecie już wcześniej a w konfiguratorze na stronie widać było ze możne być fajny efekt tuningu tego Tourana. Po umówieniu się na spotkanie i diagnostykę samochód zostawiłem w firmie. Tego samego dnia Pan Robert dzwoni i mówi, ze Touran miał coś grzebane bo był komputer odkręcany i się okazało po hamowni, ze VW był już gdzieś tuningowany i ma nie 150 a 170KM i za bogata mieszankę. Teraz po wymianie filtrów olejów,zastosowaniu grafenu i indywidualnych ustawieniach DPP Touran i ciszej chodzi i ma około 190KM , rwie jak szalony. Pozdrawiam Pana Roberta i całą firmę 44tuning.pl


    VW Touran

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do firmy 44tuning zgłosiłem się pierwszy raz 4 lata temu, po tym jak dość przypadkowo miałem okazję przejechać się samochodem identycznym jak mój, tyle że z parametrami poprawionymi przez firmę 44tuning. Dynamika, kultura pracy, osiągi, a o dziwo nawet znacząco niższe spalanie zrobiły na mnie duże wrażenie. Po zmianie samochodu w tym roku ponownie odwiedziłem warsztat Pana Roberta, również i tym razem indywidualnie dostrojony chip zrobił duże wrażenie, dodatkowo skorzystałem z oferowanych grafenowych środków smarnych, różnica w kulturze pracy silnika 2.2 turbodiesel jest kolosalna. Pan Robert wykazuje wysoki profesjonalizm - poza ogromną wiedzą i doświadczeniem cechuje go również wielka pasja do tego co robi, a takie połączenie jest dzisiaj niezwykłą rzadkością.


    Santa Fe

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam. Zadowolony Mariusz Pilch ze Śląska :-) Najpierw internetowo zorientowanie się w temacie i wybór warsztatu w odległości 140 km to nie przeszkoda. Widzę gości w rajdach i to szybkim włoskim samochodem, co utwierdziło mnie, że muszą mieć pojęcie. I po kilku rozmowach telefonicznych nie miałem wątpliwości , że moją Belle Giuliettę, 1.4 TB 120 KM oddam w ręce Pana Roberta i jego ekipy. Skorzystałem z kompleksowej usługi. Polegało to na wymianie oleju (silnik + skrzynia biegów) , świece , filtry. Zastosowano mi również Panther Grafen, który robi niesamowitą robotę. Auto jedzie ciszej , szybciej , dynamiczniej . Ich tuning, mam dodatkowy sterownik DPP dopełnił reszty. Mam teraz 150 KM i 260 Nm, co robi wielka różnicę. Okazało się , że fabryka dała mi bonusa bo było więcej niż piszą , ale w 44tuning poprawiono to znacznie. Może nie jest tanio , ale za jakość się płaci. Po tygodniu telefon z firmy , czy jestem zadowolony. Jestem! Trochę dojrzewałem do tej decyzji , ale patrząc na to dzisiaj, to zaraz po wyjeździe z salonu od razu uderzyłbym do nich. Osiem godzin profesjonalnego SPA i napęd mojego auta żyje na nowo. Polecam to fachowe, pełne pasji uzdrowisko :-)


    Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120 KM

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przyjechałem aby poddać tuningowi 1,9JTD biturbo. Po diagnostyce silnik /50 tys./ wg herr właściciela do wymiany, bo popsuty. Z mojej strony - „ jak popsuty to proszę naprawić”. Płukanie silnika, wymiana świeżo wymienionych płynów, oczywiście motul, bo dla herr właściciela Castrol nadaje się tylko dla wroga bo Castrol wg herr właściciela tylko dla wroga, grafeny srafeny, filtry.
    Rachunek na niemal 2 tys. o tuningu nie ma mowy bo silnik nadal popsuty (przez ASO)
    Jak rozmawiałem ze znajomym, który miał równiż wątpliwą przyjemność próby tuningu b.mocnego diesla - podobne odczucia wciskania na siłę usterek pominiętych przez ASO


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witamy, Nie uczciwego internautę. Z powodów dużej ilości zleceń dla ludzi którzy doceniają firmę pracującą z pasji, dopiero teraz zobaczyliśmy ten wpis. Otóż prowadzimy bardzo szczegółowy rejestr wykonanych zleceń i po umieszczonych szczegółach pojazdu, kwoty etc Nie wykonywał Pan usługi u nas. Treści jakie Pan umieścił, Nie są wyrażaniem opinii a w dużej mierze mają za zadanie szkalowanie naszego dobrego imienia. Co więcej, odczuwamy iż mają za zadanie zniesławianie nas i naszych kooperantów oraz ich produkty. Ponadto obrażanie właścicielki (właścicielem jest Joanna Halicka) nazywając ją Herr nosi znamiona dyskryminacji, co jest dalece nie stosowne. Jeżeli zazdrości Pan autorskim osiągnięciom Roberta Halickiego to zamiast poniżać się do poziomu takiego wpisu warto "zakasać rękawy" i poczynić co najmniej tyle samo dobrego co on poczynił. Cóż, nie polecamy oleju Castrol z prostych przyczyn. Zależy nam na bezpiecznej i odpowiedniej pracy silników, zarówno w naszych samochodach jak i naszych klientów. Oleje Castol tego Nie zapewniają. Natomiast ktokolwiek skorzystał z nanotechnologii Panther P52 Grafen wedle naszych dobranych i przetestowanych dawek, jest bardzo wdzięczny iż mógł skorzystać z produktu opartego na światowym odkryciu. Reasumując, to czy ktoś Panu zapłacił za szkalowanie nas czy zrobił Pan to dla własnej satysfakcji jest bez znaczenia, gdyż jest to Nie zgodne z prawem. Do tego Nie etyczne. Sprawa z pewnością nabierze dalszej części. Oczywiście prawo to jedno a egzekwowanie jego w Polsce to drugie. Lecz w życiu jest tak iż energia włożona jako pomnożona powraca i Nie czyń drugiemu co Tobie nie miłe. Zatem z pewnością, tym czym Pan nam zaszkodził bądź chciał zaszkodzić, samo życie Panu się odpłaci.

    Alfa

Pokaż więcej

Podobne warsztaty

  • ONE Group

    Torowa 4,  Opole

    ******   6  (6 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Nasza firma się zajmuje kompleksową obsługą samochodów osobowych. U nasz wszystko zrobisz w jednym miejscu: - mechanika samochodowa  - elektryka - blacharstwo - kosmetyka samochodowa,...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    Wymiana klocków hamulcowych
    Wymiana oleju silnikowego
    Zarezerwuj wizytę
  • SILESIA Sp. J. Wojciech Rurynkiewicz, Damian Borecki

    Oleska 133,  ZWM,  Opole

    ******   5.6  (51 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Firma istnieje na rynku 20 lat. Zatrudniamy 12 mechaników z wysokimi kwalifikacjami i dużym doświadczeniem. Mamy 11 stnowisk z podnośnikami. Oferujemy krótki czas oczekiwania i maksymalnie szybkie naprawy. 

    Geometria i zbieżność (ustawienie kół)
    od 120 zł
    Wymiana oleju silnikowego i filtra
    od 75 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • FIRST STOP Latex Serwis Opole

    Krapkowicka 18A,  Opole

    ******   5  (19 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Pierwszy serwis oponiarski pod marką LATEX powstał w 1958 roku w Opolu, jego założycielem był Maksymilian Groehl. W początkowym okresie działalności serwis specjalizował się w regeneracji i naprawie opon używanych. W 1976 roku prowadzenie firmy...

    Zarezerwuj wizytę
  • Serwis Samochodowy Piszczałka, Bosch Car Service

    Krapkowicka 15A,  Opole

    ******   5.5  (14 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Kompleksowo naprawiamy auta wszystkich marek, na gwarancji jak i po niej. Od 2018 roku należymy do sieci Bosch Car Service. Autoryzacja potwierdza, że świadczymy profesjonalne usługi i spełniamy standardy najwyższej jakości. Dokładamy...

    Diagnoza i wycena naprawy
    Wymiana oleju silnikowego i filtra
    Zarezerwuj wizytę
  • BestDrive STANGUM

    UL. WROCŁAWSKA 139,  ZAODRZE,  Opole

    ******   5.8  (5 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    STANGUM SERWIS znajduje się w Opolu przy ul. Wrocławskiej 139 na przeciwko Centrum Handlowego Karolinka. Jesteśmy serwisem samochodowym, który posiada 50-letnie doświadczanie w branży motoryzacyjnej. W firmie STANGUM od wielu lat pracuje...

    Zarezerwuj wizytę
  • R2 AUTO SERWIS - Artur Kurek

    Obrońców Stalingradu 26,  Opole

    Zajmujemy się obsługą i naprawą samochodów osobowych i małych dostawczych.  Wykonujemy usługi w zakresie - przeglądy okresowe, biężąca obsługa i naprawy układów hamulcowych, zawieszenia, kierowniczego - remonty główne silników - naprawy...

  • MOTOLIFE AUTO CENTRUM

    Wrocławska 64,  Opole

    Motoryzacja to nasza pasja, wszystko czego potrzebujesz Ty i Twój samochód znajdziesz w jednym miejscu.  Zajmujemy się kompleksową obsługą mechaniczną samochodów osobowych oraz busów (naprawy bieżące, wulkanizacja, serwis i naprawa...

  • TDI AUTOCZĘŚCI SERWIS Dandyk Hubert

    ul. Sławna 2d,  Sławice,  Opole

    Kompleksowe naprawy silników - remonty kapitalne, usuwanie stuków. Wykręcanie urwanych świec żarowych. Klimatyzacja - naprawa i serwis.                              ...

  • Serdecznie zapraszamy do skorzystania z usług naszego serwisu. Zajmujemy się instalacjami gazowymi oraz mechaniką pojazdową. Oferujemy auto zastępcze. Zapraszamy serdecznie!