Autotarget Sklep i Warsztat Motoryzacyjny

ul. Wojska Poskiego 2, 43-603 Jaworzno

****** 5.4 (18 opinii)

Mapa

Wyznacz trasę

Autotarget Sklep i Warsztat Motoryzacyjny

O warsztacie

ul. Wojska Poskiego 2, 43-603, Jaworzno

Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 17:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00
Sobota od 09:00 do 13:00

Gotówka

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Autotarget to już drugi na śląsku sklep motoryzacyjny połączony z warsztatem samochodowym. Pierwszy znajdą Państwo w Libiążu pod nazwą Mototarget. Firma zajmuje się serwisem samochodów osobowych prawie wszystkich marek. Prowadzimy sklep z częściami i akcesoriami do samochodów. W sprzedaży posiadamy części oryginalne oraz zamienne renomowanych firm. Dysponujemy silnie rozwiniętym zapleczem technicznym. Pracuje tu zespół młodych, ambitnych ludzi z bogatym doświadczeniem, którzy dbają o jakość usług oferowanych naszym Klientom. Dbają o sprawność i niezawodność sklepu i serwisu. Chcemy być najlepszym sklepem i serwisem motoryzacyjnym, zaspokajającym potrzeby osób zainteresowanych naszymi usługami. Naszym celem jest również systematyczny rozwój i poszerzanie zakresu oferowanych usług. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Więcej

Opinie (18)

Dodaj opinię
5.4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 18 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Brak profesjonalizmu, zakupiony produkt nie spełnia wymagań producenta ale niby szef uznał że cześć założona nie wymienia się, porażka, nie polecam!!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam.
    Zawsze przyjmujemy zwroty na towary, które zostały zakupione przez klienta w ramach dobrej woli sprzedawcy pod warunkiem, że nie zostały wcześniej zamontowane. Dbamy o naszych klientów i nie możemy sobie pozwolić na to, aby przyjąć z powrotem zamontowany, a więc już używany produkt i ponownie go sprzedać jako nowy- my tak nie działamy i sprzedajemy tylko nowe i nieużywane towary.

    Sprawa, którą opisuje Pan Matimat, jeżeli dobrze się domyślamy, dotyczyła sytuacji, w której w/w Pan chciał u nas zakupić akumulator do swojego samochodu. Akumulator został dobrany prawidłowo według katalogu i nawet miał te same parametry jak ten stary w jego samochodzie. Klient nawet porównał sobie sam swój stary akumulator z tym zaproponowanym przez nas oraz jeszcze innym, większym z półki, który już nie powinien być montowany w jego samochodzie ponieważ był za duży pod względem wymiarów i pojemności, następnie sam wskazał ten, który chce i który również wychodził według katalogu. Przyjechał na drugi dzień z zamontowanym już tym nowym akumulatorem i stwierdził, że już go nie chce (chociaż sam go wybrał), a woli jednak ten większy- przypomnę, ten który byłby za duży i wymiarami i pojemnością oraz według katalogu nie przeznaczony do jego samochodu. I tutaj już nawet na prawdę ciężko zrozumieć roszczenia klienta, który porównuje, wybiera i kupuje produkt przeznaczony do jego samochodu, montuje go, używa go, a potem chce oddać i zamienić na taki, który nie jest przeznaczony do jego samochodu. Na prawdę nie sprawiedliwa jest ta ocena ponieważ klient został bardzo rzetelnie obsłużony i potraktowany, a słowa pisane o braku profesjonalizmu są dla nas krzywdzące, na które nie zasłużyliśmy.

    Ford