Warsztat polecany przez innych kierowców.

BOSCH Car Service

Piłsudskiego 153, 86-300 Grudziądz

****** 4.9 (37 opinii)

O warsztacie

Piłsudskiego 153, 86-300, Grudziądz

Poniedziałek od 08:00 do 16:00
Wtorek od 08:00 do 16:00
Środa od 08:00 do 16:00
Czwartek od 08:00 do 16:00
Piątek od 08:00 do 16:00
Sobota od 08:00 do 13:00

Gotówka, Karta płatnicza

Serdecznie zapraszamy do naszego serwisu samochodowego. Zgodnie z filozofią firmy Bosch świadczymy usługi o najwyższej jakości przy użyciu nowoczesnego sprzętu diagnostycznego i części zamiennych.

 

Więcej

Opinie (37)

Dodaj opinię
4.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 37 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Auto stało w serwisie półtora miesiąca dodatkowo jak już niby było ,,naprawione" to się okazało że jeszcze nie działa hamulec ręczny który naprawili i po 2 tygodniach się zepsuł znowu, serdecznie odradzam serwis właściciel jest jak najbardziej w porządku ale mechanicy pracujący tam powinni iść do szkoły i się douczyć jeszcze, pozdrawiam i serdecznie odradzam ten serwis.


  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Fatalna naprawa klimatyzacji zakończona totalną klapą. Brak profesjonalnej oceny co jest zepsute i jak należy tą usterkę naprawić. Dwa podejścia do naprawy oba bez zakładanego rezultatu. Koszmarne ceny usługi niedokończonej. Totalne nabijanie w butelkę klienta. Naprawa na tzw czuja a nóż samo się naprawi. Według właściciela interesu pretensje nieuzasadnione bo coś udało się naprawić. Ciekawe ile jeszcze bym zapłacił żeby uzyskać efekt w postaci sprawnej klimatyzacji. Dwie wpłaty na ok. 2 tysiące i klima nie działa. Uwaga odradzam wizyty w tej placówce.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Drogi Panie nawet MacGyver nie uruchomi spinaczem klimatyzacji jeśli układ jest pusty i nieszczelny. Dlaczego Pan manipuluje faktami. Jest Pan skrupulatny i obliczony więc otrzymał Pan zużyte i wadliwe części łącznie z wydrukami do wglądu. Istotnie był Pan dwa razy lecz drugi raz dotyczył hałasu co wiązał Pan zaraz z reklamacją systemu klimatyzacji. Wymieniliśmy Panu dodatkowo napinacz paska PK który przestał funkcjonować po czasie oraz zregenerowaliśmy łożyska w alternatorze które po dłuższym czasie odmówiłyby posłuszeństwa. Otrzymał Pan film z wadliwym działaniem napinacza który posiadamy do dzisiaj. Nie ja ustalam ceny części zamiennych oraz ceny czynnika do klimatyzacji. Po ostatniej rozmowie telefonicznej zgłaszał Pan problem w moim odczuciu nie z tym co naprawialiśmy lecz z wentylatorem. Pierwsze pytanie jakie Pan zadał czy to będzie zrobione w ramach gwarancji. Proszę przeczytać w encyklopedii co znaczy słowo reklamacja bo interpretuje je Pan niewłaściwie. Nasza firma naturalnie bierze pełną odpowiedzialność za usługę która jest wykonywana w naszym serwisie z całą tego odpowiedzialnością. Niech Pan zrozumie, że te układy są bardzo rozbudowane, a usterki czasami powiązane są z innymi podzespołami. Klimatyzacja w momencie odbioru działała bez zarzutu co sprawdził Pan osobiście. Jeśli układ nie działa poprawnie dłuższy czas nikt nie przewidzi co może ulec zepsuciu dodatkowo i nikt tego nie przewidzi. Jeśli sprawia Panu przyjemność pisanie bzdur oraz rozładowywanie frustracji w ten sposób ma Pan do tego absolutne prawo. Cenię sobie jednak portal Dobry Mechanik za rzetelność oraz możliwość obrony przed takimi klientami jak Pan. Proszę reklamować tą usługę którą wykonaliśmy jeśli jest ona źle wykonana. Niestety za każde dodatkowe usterki lub części trzeba zapłacić. Mimo to życzę miłego dnia.

    VW Touran

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Mały przeciek płynu chłodniczego o którym informowałem. Żądanie zapłaty za diagnostykę (?!) i płyn chłodniczy (!!!!) który wyciekł w warsztacie (mimo informacji o przecieku),wstępna wycena na poziomie 300 % tego, co zapłaciłem za znacznie rozszerzony zakres. Zapłaciłem 100 zł za nic (podobno za diagnostykę ) i odjechałem . Nie polecam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam serdecznie. Przykro nam bardzo, że nas Pan oczernia na forum i nie dociera do Pana żaden logiczny argument. Wytłumaczę Panu jeszcze raz za co Pan zapłacił brutto 100. Przyjechał Pan do nas praktycznie bez płynu chłodniczego. Niestety nie jestem jasnowidzem i żeby zlokalizować wyciek musieliśmy dolać płyn chłodzący. Tłumaczyłem Panu, że pompa wodna jest smarowana glikolem który znajduje się właśnie w płynie chłodzącym. Nie można wlewać wody ponieważ grozi to zatarciem pompy. Silnik w Pana samochodzie wymaga dużo większych napraw o czym został Pan poinformowany dobitnie. Nie zaakceptował Pan zakresu prac nad samochodem więc otrzymał go Pan w takim stanie jaki jest. Dziwię się bardzo, że ten samochód z taką ilością wycieków oleju i płynu przechodzi badania techniczne. Zapłacił Pan za płyn chłodzący co stanowi połowę tej kwoty oraz za poświęcony czas. Proponuje inną formę rozładowywania własnych frustracji niż wypisywanie bzdur.
    Mimo wszystko pozdrawiam

    Renault Megane

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    To chyba jeden z najgorszych warsztatow pojechalam autem na wymiane rozrzadu i oleju plus naprawe hamulca recznego ktory wogole nie trzymal.Po odbiorze auta hanulec dzialal gorzej niz przed a koła byly tak dokrecone ze śruby odkrecila corka ktora ma 8 lat kompletny brak profesjonalizmu i zero odpowiedzialności.Koszty naprawy o ile mozna nazwac to naprawa nie adekwatne do jakości usługi.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Drogi Panie Adrianie gratuluje Panu sprytnej i silnej córki, która w tak młodym wieku odkręca Panu koła.Teraz trochę faktów. Koła dokręcamy kluczem dynamometryczny firmy Wurth z siłą zalecaną przez producenta, a nie jak to w tirach czy ciągnikach przez 4m rurę, żeby w chwili awarii można je było odkręcić bez problemu. Posiadamy bazę danych prawie 1000 osobową w naszej niedługiej 3 letniej Boschowskiej karierze i w żadnym nie odpadło koło, więc proszę spać spokojnie. Przyjechał Pan na wymianę rozrządu i przegląd auta ku przypomnieniu. Wymieniliśmy rozrząd, komplet filtrów wraz z olejem, płyn chłodzący, zregenerowaliśmy Panu rozrusznik oraz wymieniliśmy cały układ hamulcowy. Skoro żona nie przekazała Panu wszystkich informacji wytłumaczę je Panu teraz. Na hamowni siła hamowania przodu L i P strona przekraczała 25 %, a tarcza była zjechana do min (ograniczniki na tarczy) co wskazywało na wymianę. Płyn hamulcowy po zmierzeniu manometrem pokazał powyżej 2% gęstości co wskazuje na kompletne zużycie (wymieniony). Jeśli chodzi o tył to kompletnie nie hamował co ma Pan na wydrukach więc proszę czytać ze zrozumieniem, co w tym przypadku podważa Pana opis . Jest to system bębnowy i mało efektywny. Po wymianie na nowe trzeba je dotrzeć co przekazałem Pana żonie. Nie naciąga się starych linek na maxa bo pękają. Osobiście nie znam warsztatu który wyreguluje nowe bębny bez dotarcia na jednym spotkaniu. Nie ja dyktuje cenę części na rynku. Jeśli wyrazi Pan zgodę mogę zamieścić fakturę do wglądu czytelnikom. Z mojej strony nie mamy nic do ukrycia. Dostał Pan rabat na części, a usługa to normalne ceny rynkowe. Jeśli pisze Pan cokolwiek to proszę podawać wszystkie fakty.

    Pozdrawiam Team Bosch

    Opel

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    [wymoderowano]. Miał wyczyścić chemicznie filtr cząstek stałych w moim aucie. Pytałem wcześniej o cenę usługi. Umówiliśmy się na 350 zł. Przy odbiorze auta Pan zażyczył sobie dodatkowe 100 zł za diagnostykę komputerową. Oczywiście mu nie zapłaciłem, ewidentnie chciał naciągnąć na kasę. Rzekomo wyczyścił chemicznie filtr i na chwilę pomogło. Po 6 tygodniach użytkowania problem z filtrem wrócił. Zdecydowałem się usunąć DPF w profesjonalnym warsztacie w Toruniu i okazało się, że ten cały filtr w ogóle nie był ruszany! Mechanik z Boscha tylko komputerowo zrobił procedurę wypalania DPF i za to chciał 450 zł! A w Toruniu 750 zł zapłaciłem za całkowite usunięcie filtra i przeprogramowanie całego auta. Ludzie, nie dajcie się naciągnąć.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    WAŻNE dla wszystkich osób które mają problemy z filtrem cząstek stałych proszę o przeczytanie tego opisu do samego końca.Jest to klasyczny przypadek klienta który nie ma bladego pojęcia o czym pisze i mówi. Drogi Kliencie informuje Pana, iż nie jest Pan anonimowy ponieważ posiadamy obszerną bazę naszych klientów wraz z historią napraw. Nazwał Pan nas oszustami. Jest to bardzo krzywdzące z Pańskiej strony, że nie pisze Pan wszystkiego. W rozmowie telefoniczne opisał nam Pan swój problem i otrzymał Pan trzy warianty rozwiązania tego problemu, a mianowicie

    1. Czyszczenie filtra chemiczne i komputerowe wypalanie, które wykonaliśmy

    2. Wycięcie filtra którego nie polecamy i dostał Pan namiary na inny warsztat w Grudziądzu

    3. Wymiana na nowy lub używany

    Teraz wytłumaczę Panu za co Pan zapłacił. Czyszczenie chemiczne oraz wypalanie komputerowe kosztuje brutto 350 PLN. Wykasowaliśmy Panu dodatkowo szereg błędów nie związanych z Pana filtrem. Diagnostyka komputerowa kosztuje brutto 100 PLN. Mój pracownik powinien uzgodnić z Panem rozszerzenie prac nad Pana samochodem. Powiedział Pan, że pracuje na budowie i jeśli uzgadnia Pan kwotę jest ona stała. Ja będąc honorowy odstąpiłem od dodatkowej opłaty za dodatkową usługę ponieważ nie została ona zaakceptowana z Pana strony.

    Teraz sprawa techniczna najważniejsza. Problemy z filtrem biorą się z kilku rzeczy

    1. Stan techniczny filtra, błędy związane z jego funkcjonowaniem, przebieg oraz kondycja silnika

    2. Dynamika jazdy. Z moich obserwacji wynika, iż raczej posiada Pan z racji wieku ułańską fantazję więc możemy to wykluczyć

    3. Jakość Paliwa

    4.Krótkie trasy co jest w Pana przypadku bardzo istotne ponieważ jeździ Pan na krótkich odcinkach

    Jeśli chodzi o usunięcie usterki. Jesteśmy przeciwni wycinaniu filtra. Jest to najtańsza opcja, lecz problemy mogą się dopiero zacząć. Jeśli wejdą przepisy dotyczące analizy spalin na badaniu technicznym, lub trafi Pan na skrupulatnego Policjanta Pana problemy dopiero się zaczną. Czy profesjonalny warsztat poinformował Pana, że po wycięciu filtra samochód dymi. Widać to gołym okiem także dla Policji. W tym momencie mógłbym podać Pana dane dla Policji i z pewnością zabiorą Panu dowód rejestracyjny, lecz niech się Pan nie martwi powierzone dane oraz auta są dla nas najważniejsze. Otrzymał Pan wydruki ze stopnia zanieczyszczenia filtra przed usługą jak i po usłudze. Nie wiem na jakiej podstawie profesjonalny warsztat stwierdził, iż nie czyściliśmy go chemicznie. Domniemam, że chodzi Panu o demontaż filtra. Niestety drogi Panie nie wszystko naprawia się młotkiem i przecinakiem. Jeśli posiada Pan odpowiednie narzędzia oraz specjalne preparaty reagujące z sadzą i innymi nieczystościami można wykonać tą usługę poprzez czujnik ciśnienia spalin. Jeśli uważa Pan, że jest to niemożliwa zapraszam do naszego warsztatu, a udowodnię Panu, że jest w dużym błędzie. Stopień zanieczyszczenia w Pana samochodzie wykluczał samo wypalanie komputerowe. Niestety płyny te nie naprawiają filtra!!!!!! W 90 % usługa ta wystarcza. Informowaliśmy Pana, iż istnieje taka ewentualność, że usługa ta nie zlikwiduje Pana problemu. Osobiście zasugerowałem pierwszy krok czyszczenie. To jak z zębem najpierw leczymy. Nie znam firmy która dałaby 100 % gwarancji na sukces. Jeśli system kanalików jest uszkodzony czyszczenie nie pomaga na dłuższą metę. Wycinając filtr ingeruje Pan w mapę sterowania co jest bardzo niebezpieczne również dla kieszeni. Bardzo cenię ten portal DOBRY MECHANIK ponieważ jest źródłem informacji dla osób z różnymi problemami. Opinie znajdujące się poniżej potwierdzają nasz profesjonalizm. Z Pana strony domagam się publicznego przeproszenia za pomówienie i porównanie mnie do oszusta. Jeśli nie zrobi Pan tego podejmę kroki prawne. Na temat profesjonalizmu i kowalstwa nie będę dyskutował. Żaden klient mojego serwisu nie został oszukany, a Pana komentarz świadczy tylko o braku wiedzy technicznej braku chęci dyskusji oraz kulturalnego dialogu. Zalecam wszystkim osobom kalkulację zalet oraz wad wycięcia filtra.

    Pozdrawiam Team Bosch Car Service Grudziądz.

    BMW

Nasze porady (1)

Witam posiadam chevrolet captiva 2.0 vcdi 150km mam wyciety dpf fizycznie oraz elektronicznie moj problem polega na kopceniu nawet przy powolnym ruszeniu na jedynce potrafi puscic dymek nie jest to sciana ze nic nie widac ale jasno ciemny bąk .....oleju nie bierze moc ma wyciekow tez nie ma na postoju na luzie przy gazowaniu tak samo przy gwaltownym wcisnieciu pedalu pusci bąka ... nie zauwazylem zadnej dziury w dolocie ... pytanje czy to moze byc turbo ? Mysle ze gdyby turbo puszczalby jasno niebieski dymek i olej by schodzil .... na dzien dzisiejszy obstawiam wtryski auto odpala od kopa przy odpaleniu czasami pusci baka jasno ciemnego

Podobne warsztaty

  • CRIS Car O.K. Serwis

    ul. Kalinkowa 10a (na przeciw Bierdronka),  Grudziądz

    ******   4.8  (29 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Nasz warsztat oferują kompleksowe naprawy samochodów wszystkich marek z użyciem sprawdzonych części i materiałów eksploatacyjnych. W warsztatach O.K. Serwis wykonujemy: bieżące przeglądy naprawy mechaniczne naprawy elektryki i...

  • O.K. Serwis TOSPOL

    Karabinierów 10,  Grudziądz

    ******   6  (3 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     O.K. Serwis TOSPOL to profesjonalny warsztat samochodowy. Grudziądz i okolice to obszar działania warsztatu. Realizujemy kompleksowe naprawy, takie jak: wulkanizacja, wymiana rozrządu, serwis olejowy, wymiana filtrów, naprawa silnika,...

  • Auto Serwis

    Ignacego Paderewskiego 202A,  Grudziądz

    ******   6  (3 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Auto serwis to warsztat specjalizujący się w kompleksowej mechanice i elektryce samochodowej. W Auto Serwis gwarantujemy nie tylko wysoką jakość wykonywanych usług, ale także sprawną realizację zleceń oraz atrakcyjne ceny. Zachęcamy do...

  • Point S UNIGUM

    Chełmińska 206,  Grudziądz

    ******   6  (1 opinia)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     UNIGUM to rodzinna firma, której pierwszą i największą pasją są opony. Szukasz serwisu wymiany opon w Grudziądzu, które charakteryzuje się profesjonalizmem i serdecznym podejściem do klienta? Koniecznie umów się na montaż opon w UNIGUM, a...

  • Serdecznie zapraszamy do skorzystania z usług naszego serwisu. Nasza wykwalifikowana kadra pracowników wykonuje naprawy wszystkich marek samochodów, zarówno osobowych jak i dostawczych.  Zajmujemy się szeroko pojętą mechaniką pojazdową,...

  •  WARSZTAT CZYNNY OD 9:00 DO 17:00

  • Avamoto

    Biały Bór 65,  Biały Bór,  Grudziądz

    Zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Oprócz specjalizacji FORD MAZDA PSA zajmujemy się również wszystkimi innymi markami pojazdów wyprodukowanych po 2000 r. Oferujemy profesjonalną naprawę w umówionym czasie, odbiór i dowóz pojazdu pod...

  •  Zapraszamy wszystkich właścicieli samochodów marki FORD/ Volvo/Mazda. Specjalizujemy się w naprawach wyłącznie tej marki. Pełen serwis klimatyzacji, sprawdzanie szczelności, ozonowanie oraz wulkanizacja - dotyczy wszystkich marek pojazdów....

  • MARIO-CAR

    Rzemieślnicza 3,  Grudziadz

            WARSZTAT CZYNNY W GODZ 8-16 sobota 9-14 NAPRAWA WSZYSTKICH MAREK SAMOCHODOW KONSERWACJA PODWOZIA   ZAPRASZAMY      


Usługi wykonywane przez warsztat