RAD-CAR Radosław Wojtkowiak mechanika pojazdowa

Marii Dąbrowskiej 2 , 63-322 GOŁUCHÓW

****** 6 (2 opinie)

RAD-CAR Radosław Wojtkowiak mechanika pojazdowa

O warsztacie

Marii Dąbrowskiej 2 , 63-322, GOŁUCHÓW

Poniedziałek od 08:00 do 17:00
Wtorek od 08:00 do 17:00
Środa od 08:00 do 17:00
Czwartek od 08:00 do 17:00
Piątek od 08:00 do 17:00
Sobota od 08:00 do 14:00

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Opinie (2)

Dodaj opinię
6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 2 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pan fachowo określił przyczynę "stukania" w zawieszeniu i szybko to naprawił za rozsądne pieniądze. A inni mechanicy mówili że to normalne i tak ma być.


    LAGUNA

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Goraco polecam. Naprawa wydechu zrobiona w dzien wolny od pracy, zrobiona "od reki", za dobre pieniadze i w sympatycznej atmosferze.


    Nissan Primera

Nasze porady (30)

Renault megane ii 1.6 16v, kombi, 2005r
Dzień dobry. Mam problem z uszczelką na podszybiu. Od strony komory silnika na podszybie powinna być uszczelką, lecz jest ona zakładana na specjalnie wyprofilowane wygłuszenie komory silnika zrobione z jakiegoś rodzaju grubego filcu. Materiał ten wchodzi głęboko za silnik, a potem pod podłogę. Problem w tym że jest nasiąknięty wodą od dawna i sfilcowany, odkształcony tak, że uszczelką nie ma szans być na swoim miejscu. Choć robiłem przy autach niejedno, to przyznam, że ten problem, choć wydaje się blachy to jest trudny do rozwiązania. Jestem zwolennikiem utrzymywania auta w stanie fabrycznym jak najdłużej i raczej drutologii nie uważam za poważne podejście. Przyklejanie uszczelki i tkaniny raczej nie wchodzi w grę bo podszybie musi być rozbieralne do czyszczenia i udrażniania kanałów odpływowych. Sądzę że brak takiej obsługi był przyczyną uszkodzenia.
renault scenic 1,6 2004
renault scenic 1.6 2004 żle pali na zimnym silniku. Jak sie nagrzeje wszystko w porządku tylko słaba moc. Czujnik wałka wymieniony, cały czas świeci sie serwis, rozrząd wymieniony, dobrze jest ustawiony. Na komputerze wyszło że czujnik wałka.
Witam falują obroty podczas postoju na luzie oraz w trakcie jazdy ze stałą prędkością przy ok 1500 obr/min. Niezależnie od tego czy silnik jest zimny czy rozgrzany. Mocy nie brakuje. Gdzie szukać usterki?
Witam, podczas średniego i mocnego przyspieszania co jakis czas puszczam chmurę dymu. Szczególnie jest to widoczne podczas jazdy w nocy, gdy na tyłku siada mi inny samochód i chcę przyspieszyć, aby zmienić pas na autostradzie. W lusterku bocznym widzę, że puszczam na samochód za mną chmurę dymu i wyrywam do przodu. Jako, że jest to w nocy i oślepiającym świetle samochodu za mną, to nie jestem w stanie stwierdzić jakiego koloru jest to dym. Wiem, że płynu chłodzącego nie ubywa bo go kontroluję. Pytanie, czy diesel podczas średniego i mocnego obciążenia może/powinien tak zakopcić? Jak np. zakopcę na 3 biegu, to po wrzuceniu 4 biegu, w trakcie dalszego przyspieszenia znowu puszczę dym. Głównie chyba zdarza się to przy nagłym przyspieszaniu z obrotów troszkę poniżej 2000. Czy np. mogą to być lejące wtryski? Albo kończący się FAP?

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat