Czarny Dwór 12/3, Zaspa, 80-365, Gdańsk
Poniedziałek | od 08:00 do 17:00 |
Wtorek | od 08:00 do 17:00 |
Środa | od 08:00 do 17:00 |
Czwartek | od 08:00 do 17:00 |
Piątek | od 08:00 do 17:00 |
Sobota | od 09:00 do 14:00 |
Gotówka
Zapraszamy do kontaktu
od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00
w soboty od 9:00 do 14:00. (po wcześniejszym umówieniu).
POMOC DROGOWA 24h
Przygotowanie samochodów do SKP - Diagnostyka komputerowa - Naprawy silników.
Sprawdzenie pojazdu przed zakupem !
Zapraszamy
POMOC DROGOWA 24h.
Więcej
2023-02-18
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Szkoda gadać , auto stało 2 tyg prawie . Nie zrobili nic wymyślali kosztowne naprawy wtrysków, które były ok. Nie chcieli dać wydruku z komputera. Auto zostało od nich zabrane i naprawione gdzie indziej.
Problem był z ciśnieniem oleju spowodowanym przez Czujnik DPF. Oni chcieli wymieniać różne rzeczy metodą prób i błędów.
Za wymyślone wtryski chcieli mnie naciągnąć na 3/4 tysiące
Nie polecam ten puszysty mechanik i zarazem właściciel to [wymoderowano],który na niczym się nie zna. Jak mogą mieć w ofercie ,że specjalizują się w silnikach. Nonsens.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Nie rozumiem negatywnego komentarza i pretensji klienta. Pod tym adresem jest kilka warsztatów. Warsztat AUTO-MEKANIK nie naprawiał Audi a4 b8 w ostatnim czasie, nie ma puszystego mechanika i zarazem właściciela! Może pomylił Pan warsztat!!!
Audi a4 b8
2023-01-07
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Samochód oddany do naprawy tylnich hamulców bębnowych, po odebraniu samochodu zjeżdżając z góry pedał wpadł w podłogę i omal nie spowodowałem wypadku. Po ponownym oddaniu samochodu do warsztatu panowie nie chcieli powiedzieć co było przyczyną usterki (wymieniali się "numerami" bo to kolega robił"), w końcu po przyciśnięciu właściciela odpowiedział "no wie pan przewód hamulcowy był nie dokręcony ale jak coś to nie my" - poważny błąd w naprawie naraził mnie na utratę życia.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Szanowny Panie Kamilu. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuacje. Pracownik zajmujący się Pana autem w dniu ujawnienia tego zdarzenia został zwolniony. Osoba ta była zatrudniona na okres próbny i do feralnego dnia radziła sobie całkiem dobrze jako samodzielny mechanik który nie wymaga nadzoru. Może Pan nas odwiedzić i sprawdzić osobiście że już go w naszej ekipie nie ma, co nie zmienia faktu że jest nam niezmiernie przykro że takie zdarzenie z Pana autem miało u nas miejsce. Jeszcze raz najmocniej Pana przepraszamy.
Seat
2022-12-13
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Sama usługa wykonana dobrze, niestety nieuczciwy mechanik, dwa razy prosiłem żeby informował zanim zacznie cokolwiek robić bo powiedziałem, ze dowiozę części w cenie hurtowej a on zrobił bez pytania i wystawił rachunek za części po cenie detalicznej.
Volkswagen
2020-09-07
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Jest tam niby elektryk samochodowy pan artur czerwinski .Nie polecam .auto stało trzy dni.Pan elektryk powiedział mi ze diagnostyka mojej usterki będzie kosztowała 200 zł ..Czekam na telefon jaka diagnoza??? czekam,czekam,czekam.Na drugi dzień zadzwoniłem sam .Pan oświadczył mi że to jest gruba robota i będzie mnie to kosztowało 400 zł nie 200 zł.OK zgodziłem się .Na trzeci dzień dzwonię ,bo oczywiście nikt się do mnie nie odezwał,pytam się co z moim autem .Pan Artur powiedział mi że dzisiaj do niego zajrzy .Tak naprawdę to ściema .po trzech dniach zabrałem auto w takim stanie jak go zostawiłem.Kłamstwa kłamstwa ,brak szacunku dla klienta który przecież zostawia u nich kupę pieniędzy dzięki nam oni żyją .przykre!!!!!
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Diagnozowanie usterek związanych z nadmiernym poborem prądu w spoczynku, to trudny i długotrwały proces, o czym klient został powiadomiony i na początku wydawało się że to zaakceptował. Nie mamy w firmie nibyelektryka jak Pan Michał napisał, natomiast współpracujemy z panem Arturem , elektronikiem z tytułem magistra który niejednokrotnie udowodnił że jest świetnym fachowcem. Niestety Pan Michał w bardzo nieprzyjemnych słowach usiłował wymóc przyspieszenie naprawy co nie jest możliwe przy tego typu usterkach w związku z tym auto zostało mu wydane bez pobrania jakichkolwiek kosztów, mimo że dużo diagnostyki zostało już wykonane.
audi
2020-04-03
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
- wymiana linki maski - bez zastrzeżeń, choć cena kosmiczna (250zł za wymianę linki!!, tłumaczona faktem iż trzeba było jechać, marudzić żeby dorobili, zdjąć nadkole żeby zamontować - argumenty śmieszne).
- brak diagnozy i naprawy zawieszenia argumentowany rewolucjami w warsztacie (jakieś niesubordynacje, jakieś zwolnienia pracowników - kolejne tłumaczenia, istny tasiemiec argentyński) - to nie moje sprawy, ale fakt, iż gdybym nie zadzwonił, to bym nawet nie usłyszał że 'no auto w sumie do odbioru bo zawieszenia nie będziemy ruszać' - pozostawia niesmak.
na koniec - umówiony mój przyjazd, szef obiecuje że pojedzie do domu bo gorąco musi się przebrać, że jak już będę to mam na niego poczekać, on wróci. oczywiście przyjeżdżam, a szefa nie ma, pracownik mówi że już dziś go nie będzie. przez telefon słyszę, że pracownik ma mi wydać kluczyk i wziąć pieniądze - także podejście do klienta wręcz lekceważące.
odradzam!
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Według klienta 250zł za wymianę linki maski to dużo? Starą linkę trzeba było zdemontować, podjechać do firmy specjalizującej się w regeneracjach linek , dojazd tez kosztuje czas i paliwo, dorobić ją na wymiar, za co też trzeba było zapłacić. (można było kupić nową, ale klient nie wyraził zgody) Montaż takiej linki to bardzo dużo pracy. Demontaż nadkola to najmniejszy problem, aby ją przeciągnąć z kabiny przez gródź aż do pasa przedniego wymaga demontażu wielu elementów auta. Nie wspomnę o konieczności awaryjnego otwarcia maski. Sami Państwo oceńcie czy taka negatywna ocena jest dla nas sprawiedliwa.
2019-01-16
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Zdecydowanie odradzam.
Zlecony remont góry silnika. Z pozytywów mogę napisać tylko tyle że samochód jeszcze nie zdechł (po 200 km).
Czas naprawy 8 tygodni, mimo obiecywanych 5 (co i tak jest długim czasem).
Samochód zastępczy tylko za dopłatą (wyższą niż najpopularniejsze wypożyczalnie w mieście!), mimo innej informacji na stronie.
Świece i cewka (1) wymienione mimo że mówiłem że robiłem to parę miesięcy wcześniej, czyli piękne naciąganie na dodatkowe koszty.
Cena bardzo niekonkurencyjna - ponad 4 tys. zł. Za opóźnienie zaproponowane niecałe 5% rabatu. Do tego brak wykazu użytych części, tylko spis czynności.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Bardzo nam przykro,że niezrozumiał pan tego co mówiliśmy do Pana.
W dniu , gdy przyprowadził Pan swój samochód do naprawy i wyjaśnił nam co siedzieje z silnikiem, my podjeliśmy się naprawy i potwierdziliśmy to o czym Pan mówił. Diagnoza była jasna! - W głowicy są wypalone gniazda zaworowe i musi ona być zdjęta oraz poddana procesowi regeneracji wraz z innymi elementami tejże głowicy.
Po naprawie i jeździe próbnej wezwaliśmy Pana na rozmowę o odbiór samochodu MAZDA6.
W trakcie rozmowy powiedzieliśmy Panu,że naszym zdaniem jest tu jeszcze jedna usterka w dolnej części silnika czyli w bloku. A także zapytaliśmy czy przypadkiem nie dolewa Pan często oleju do silnika, bo zauważyliśmu kopcenie z wydechu (suwy dym i charakerystyczny zapach palonego oleju).
Pan oczywiście potwierdził to,że dolewa często olej i tak zaczęliśmy dalszą rozmowę o Mazdzie oraz, że jazda tym autem na dłuższą metę nie ma szans,ponieważ może Pan nie zaregaować na czas i silnik pracujący bez odpowiedniej ilościoleju może ulec poważnej awarii. Pan stwierdził,żemusi i tak jechać więc zabrał Pan auto i odjechał.
Dokładnie opisaliśmy Panu całą sytuację krok po kroku co może się stać. Po kilku dniach przyjechał pan z pretensją ,że auto trzeba naprawić w ramach reklamacji, bo coś jest nie tak. Oczywiście jakkażdy klient ma Pan do tego prawo,a my odjęliśmy się tego zadania i udaliśmy się do Pana pod dom aby zabrać auto do warsztatu celem weryfikacji usterki. Jednakże już przy samochodzie stwierdziliśmy i nagraliśmy (video) co jest powodem tej sytuacji. Czyli,że usterka to nie głowica lecz dół silnika.
Najprawdopodobniej obrócona panewka wału korbowego.
Nie jest miło gdy tak traktuje się kogoś ,kto pracuje ciężko na swoją reputację,a ktoś taki jak Pan nierozumiejąc sedna sprawy sprawi, że ktoś inny może pomyśleć o nas jako o nierzetelnym serwisie.
Z naszej strony dokonaliśmy wszystkiego co było możliwe do zrobienia na dana chwilę.
Staraliśmy sie również o to aby móc zorganizować Panu auto zastępcze (odpłatnie, gdyz naze były zajęte) ,które to nie było naszą własnością , tylko wypożyczalni samochodów. Z naszej strony raz jeszcze podkreślę,że zrobiliśmy wszystko co można było aby sprawa była jasna dla Pana, ale Pan nie zrozumiał tego.
Termin naprawy jak Pan wskazał został wydłużony tylko dlatego,że mieliśmy wiele innych samochodów do naprawu, a w tym przypadku nie można było wstawić Pana samochodu do naprawy przed innymi naszymi klientami z uwag na to, zę pracujemy zgodnie z harmonogramem przyjęć czyli - KATRĄ PRAYJĘCIA SAMOCHODU DO NAPRAWY, i nieważne jest czy to będzie wymiana żarówki czy też wymiana silnika, każdy klient ma swoją kolejkę. Na domiar tego akurat w tym czasie mieliśmy klika samochodów na poważne naprawy silników i nie mogliśmy tegozrobić szybciej.
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zapraszamy na rozmowę lub inną usługę, która może w jakiś sposób zadowoli Pana .
Z wyrazami szacunku - Zespół Auto-Mekanik
Mazda 6 I gen
2017-09-09
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Po wszystkich pozytywnych komentarzach na tej stronie jestem niestety jestem niemile zaskoczony. Wymiana sworznia trwała 4 dni. Bardzo słaby kontakt, mechanik miał zadzwonić z wyceną przed rozpoczęciem naprawy. Kontakt zwrotny nastąpił dopiero po moim sms-ie 3 dzień po zaprowadzeniu auta do warsztatu, że już nie dadzą rady dziś tego zrobić. Początkowy koszt usługi jaki podał warsztat wynosił 50 - 60 zł, a skończyło się na 150 zł. Następnego dnia nastąpił kolejny kontakt, że przy wymianie sworznia została uszkodzona osłona przegubu i niestety koszt usługi wzrośnie. Następnego dnia, już podczas odbioru auta stwierdziłem, że przestał mi działać całkowicie nawiew. Wróciłem więc do warsztatu gdzie Panowie mechanicy stwierdzili, że nic przy nawiewie nie robili i nie nawet chcieli zajrzeć co się stało, jednocześnie obrzucając mnie wyzwiskami. Ostatecznie stwierdzili, że nawiew był uszkodzony wcześniej. Już nigdy nie skorzystam z usług tego warsztatu i nikomu nie polecam. Podczas naprawy zostały uszkodzone alufelgi (zdarta farba oraz dekielki od alufelg) spowodowane przez nieumiejętny ich demontaż. Stwierdziłem też nieprawidłowości w montażu osłon silnika.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Szanowny Panie.
Jest nam przykro, że niezadowoliliśmy Pana naszymi usługami.
Niemiej jednak wyjaśnijmy krok po kroku co nastąpiło…
Muszę przytoczyć jedną ważną rzecz o której Szanowny Pan nie wspomina.
A jest ona istotna w tej sprawie i WIDOCZNA NA GŁÓWNEJ ŚCIANIE NASZEGO BIURA.
… „Przyjęcie samochodu do warsztatu nie oznacza jego naprawy natychmiast, lecz jest on w dyspozycji warsztatu do czasu ukończenia jego naprawy” … taka informacja dotarła do pana na wstępie, gdyż każdy klient jest informowany o takich sprawach.
Pewnym jest to, że chcieliśmy pomóc Panu w sprawie z jaką zwrócił się Pan do nas.
Pozostawiając samochód nie wspominał Pan, że auto jest potrzebne już i zaraz wiec przyjęliśmy je do naprawy na normalnych zasadach.
Podczas informowania Pana o przesunięciu terminu (rozmowa telefoniczna) nic pan również nie wspominał, że jest Panu potrzebne auto. Gdyby Pan potrzebował auta tak mocno jak pan argumentuje swoje niezadowolenie z czasu realizacji naszej usługi, to oddali byśmy auto i sprawa byłaby zakończona, a Pan zleciłby to do innego warsztatu.
– Czyż nie?
Faktem jest i będzie ,że nie odczytuję i nie odpisuję na SMS-y – zwyczajnie nie mamy na to czasu, odbieranie kilkudziesięciu połączeń dziennie jest wystarczającą formą kontaktu.
Panowie mechanicy pracują na hali napraw, a Pan jedynie mógł dostać jakiekolwiek informacje od pracowników biura.
Przykro nam ,że twierdzi Pan że został obrzucony wyzwiskami !
Co nie jest prawdą drogi Panie!!!
Nie ładnie jest kłamać, a tak to Pan przedstawia ...Zapytałem jedynie Pana co ma wspólnego wymiana sworznia (patrz przednie koło samochodu) z wentylatorem kabiny( patrz wnętrze pojazdu???).
Pan obraził się na to pytanie z zaczął podniesionym głosem protestować na co zareagował jeden z pracowników biura i poszedł do Pana samochodu i klepiąc kokpit spowodował uruchomienie dmuchawy kabiny.
- Czy nie tak było ?!
Pana auto jest z 1998 roku!!! I nie wiadomo co jeszcze spotka Pana w tym aucie.(Życzymy oby jak najmniej).
Natomiast sprawa alufelg to już przesada!!! W Pana Renault Laguna I z 1998 roku nie były ściągane dwa koła lecz jedynie jedno, bo zlecił Pan wymianę jednego sworznia, który Pan sam nabył.
Nie wiem czym kieruje się Pan pisząc o uszkodzeniach kół z auta , które ma 19 lat i jest bardzo skorodowane od spodu i nie tylko.
Miał Pan w dziwny sposób zamontowaną osłonę silnika i mechanik po zakończeniu wymian spasował ją tak jak mógł najlepiej.
Prawdą jest, że musieliśmy poprosić pana o powiększoną kwotę za dokonanie jednej rzeczy więcej a mianowicie dolania oleju do skrzyni biegów.
Niestety w pana samochodzie nie było możliwe odkręcenie sworznia bez użycia siły.
Wyciągnięcie półosi nastąpiło ponieważ z osłony półosi ześlizgnęła się opaska i trzeba było wszystko wstawić na swoje miejsce... powtórzę raz jeszcze! Pana auto jest z 1998 roku i prawie wszystko było skorodowane – takie rzeczy zdarzają się i nie ma co się obrażać !
Osłona półosi nie była wymieniana jedynie opaska zaciskowa osłony.
Po wyjęciu półosi mechanik stwierdził, że w skrzyni może być mało oleju przekładniowego i uzupełniliśmy zarazem brakującą ilość oleju przekładniowego w skrzyni biegów.
Dodam ,że olej przekładniowy został zakupiony i musimy płacić za niego tak jak każdy klient.
Pozdrawiamy Pana serdecznie i życzymy spokoju ducha.
Zespół Auto-Mekanik
Renault Laguna I Lift
2016-07-23
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Serwis ... Pierwszy kontakt bardzo profesjonalny więc zapadła decyzja o tym, że powierzone zostanie temu warsztatowi auto. I była najgorsza decyzja jaką można było podjąć. Miał zostać zrobiony serwis olejowy wraz z filtrami oraz miała ostać wymieniona osłona zewnętrzna przegubu lewego. Niestety po 2h od pozostawienia auta został wykonany telefon do serwisu, gdzie poinformowano iż auto dopiero wjechało na warsztat. Po 2,5h wykonano telefon zwrotny iż nie uda się w jednym dniu wykonać całościowo usługi gdyż nie ma dostępnej osłony. Mimo wszystko zapadła decyzja że wymieniamy olej z filtrami. Po kolejnej godzinie dzwoni telefon z informacja iż filtry nie pasują i nie można zabrać auta gdyż olej został już spuszczony i trzeba pozostawić auto na weekend. Zakupiliśmy brakujące filtry w BMW i czym prędzej udaliśmy się do warsztatu. Na miejscu po wejściu na halę od razu zostało zauważone uszkodzenie na drzwiach kierowcy jakie powstało po powierzeniu auta warsztatowi. Warsztat całkowicie wyparł się odpowiedzialności. Sprawa została zgłoszona na policję gdyż auto dzień wcześniej przechodziło inspekcje do ubezpieczenia AC i nie nosiło żadnych uszkodzeń. Serdecznie nie polecam warsztatu napewno dla właścicieli nowych aut które nie noszą śladów użytkowania. Szkoda samochodu i nerwów. Dodatkowo usługa która została wykonana została wykonana źle, gdyż auto zostało zalane zbyt mała ilością oleju niezgodnie z wytycznymi producenta wg serwisu BMW BRAKUJE 1 litra oleju!!!!!
Mini Cooper S F56 z 2015, pierwsza rejestracja kra
Warsztat istnieje od 1987 roku. Przez ponad 30 lat zdobyliśmy doświadczenie, które pozwala nam szybko i fachowo naprawić każde auto, Prowadzimy Pełen zakres usług zwiazanych z mechaniką. Wulkanizacje, wymiane opon, serwis i naprawy i obsługa...
SB Automotive - Twój Profesjonalny Serwis Samochodowy w Gdańsku! W SB Automotive zapewniamy kompleksowe usługi naprawcze dla samochodów wszystkich marek. Nasz doświadczony zespół specjalistów oferuje naprawy mechaniczne, elektryczne oraz...
De Motors to profesjonalny serwis samochodowy, specjalizujący się w ogólnej mechanice pojazdowej, . Nasza wykwalifikowana kadra mechaników gwarantuje kompleksową obsługę napraw i konserwacji, dostarczając najwyższej jakości usług. Jesteśmy...
Warsztat Samochodowy Wulkanizacja Opon Gdańsk - Morena Świadczymy kompleksowe usługi mechaniki samochodowej oraz wulkanizacji opon dla samochodów osobowych i dostawczych. Jesteśmy zlokalizowani w samym sercu Gdańska, w dzielnicy...
Witamy serdecznie! Nasz warsztat samochodowy to miejsce, w którym doświadczenie spotyka się z pasją, a solidność idzie w parze z innowacją. Nasz zespół wykwalifikowanych mechaników pracuje z zaangażowaniem, dbając o każdy detal, aby Twój...
Warsztat samochodowy obsługujący samochody wszystkich marek. Specjalizujemy się w naprawach układu klimatyzacji czynnik R1234yf i R134a (sprawdzamy szczelność azotem i hydrogenem), konserwujemy i piaskujemy podwozia oraz wykonujemy pełny serwis...
Szanujemy czas naszych klientów. Większośc napraw wykonujemy tego samego dnia co przyjęcie auta, przy trudniejszych naprawach są to 24 godziny. Nie przetrzymujemy aut tygodniami. Zajmujemy się mechaniką samochodową ze szególnym uwzględnieniem...
Bóbr Auto Serwis - autonaprawa w Gdańsku, Sopocie, Gdyni
Aleja Niepodległości 642/644, Sopot, Przymorze, Gdańsk
Terminy aktualizowane automatycznie
Oferujemy szeroki zakres usług związanych z obsługą, naprawą i eksploatacją samochodów osobowych i dostawczych. Nasz warsztat naprawia pojazdy w pełnym zakresie potrzeb klienta, dysponując 3 stanowiskami, co zapewnia krótkie terminy. Wysoką...
Terminy rezerwowane przez dobrymechanik, a więc umówione internetowo w Zilo, wymagają potwierdzenia telefonicznego! W naszych serwisach podstawowym aspektem działalności jest długofalowa współpraca - nasi Klienci wiedzą, że mechanik...
Auto-R ZAWIESZENIA MECHANIKA ELEKTRYKA WSPOMAGANIA
Schuberta 84, Suchanino, Gdańsk
Terminy aktualizowane automatycznie
Jeśli szukasz warsztatu z wieloletnią tradycją i dużym doświadczeniem to dobrze trafiłeś. Auto-R świadczy profesjonalne usługi z zakresu mechaniki pojazdowej, elektryki, elektromechaniki, blacharstwa, lakiernictwa oraz klimatyzacji. Każdy...
Auto - Mekanik
Czarny Dwór 12/3, Zaspa, 80-365, Gdańsk
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
ul. Schuberta 2A |
Kartuska 259 |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług