Warsztat polecany przez innych kierowców.

DarGUM Dariusz Cichocki

Stęszewska, 1, 64-020 Czempiń

****** 5.9 (33 opinie)

DarGUM Dariusz Cichocki

O warsztacie

Stęszewska, 1, 64-020, Czempiń

Poniedziałek od 08:00 do 16:30
Wtorek od 08:00 do 16:30
Środa od 08:00 do 16:30
Czwartek od 08:00 do 16:30
Piątek od 08:00 do 16:30
Sobota od 08:00 do 14:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Sprzedaż nowych opon osobowych , dostawczych , SUV, 4x4 , rolniczych

Sprzedaż dętek w tym rolniczych

Naprawa opon i dętek w tym rolniczych i ciężarowych METODAMI NA CIEPŁO I NA ZIMNO

Wymiana opon, Wyważanie kół + OPTYMALIZACJA,  Prostowanie felg, Polerowanie lamp,  Przechowalnia opon i kół, Pompowanie kół azotem,  Nacinanie opon ciężarowych,

Jesteśmy autoryzowanym serwisem opon marki GTRadial. Opony tej firmy zakupione w naszym serwisie są objęte półtora rocznym ubezpieczeniem. W razie przecięcia opony na boku otrzymacie Państwo nową oponę.

Dla osób posiadających opony letnie lub zimowe na osobnych felgach aluminiowych lub stalowych oferujemy usługę OPTYMALIZACJI KÓŁ. Zalecamy wykonać już przed sezonem wymian.

Co to OPTYMALIZACJA KÓŁ ? Jest to dodatkowa czynność przed wykonaniem wyważenia koła. Za pomocą naszej nowej maszyny do wyważania określa się odstępstwa koła od ideału, a potem przesuwa oponę względem felgi tak, by niedoskonałości tych dwóch elementów występowały po przeciwnych stronach i wzajemnie się niwelowały.

Co to daje nam optymalizacja ? Dzięki temu udaje się zredukować liczbę ciężarków potrzebnych przy wyważaniu do minimum , a czasami nawet zupełnie wykluczyć konieczność ich użycia. W efekcie podczas jazdy z wyższymi prędkościami nie odczuwa się wibracji, a co za tym idzie zwiększa się komfort jazdy.

No ale przecież podczas standardowej wymiany opon wyważacie koła ,więc po co to komu?

Tak , wyważamy koła podczas wymian opon jednak przy standardowej wymianie opona zakładana jest na felgę "losowo". Koło zostaje co prawda wyważone do zera ,ale może to nie wystarczyć i mogą występować drgania wynikające z ułożenia opony względem felgi (defekt opony , felgi). Aby to zniwelować niezbędne jest wykonanie optymalizacji.

Jeśli masz problem z biciem kół , jeździsz od warsztatu do warsztatu i ciągle nic ? Przyjedz do naszego zakładu ... na pewno będziesz zadowolony z efektów. Podczas tej usługi jeśli klient zechce możemy też ukryć ciężarki za ramionami felg.

 WYWAŻANIE KÓŁ PROSZKIEM

Zastosowanie : - wyważanie kół samochodów ciężarowych, - wyważanie kół samochodów dostawczych, - wyważanie kół samochodów terenowych, - wyważanie kół pojazdów budowlanych

Zalety: - szybsze i łatwiejsze wyważanie - możliwość wyważenia całego koła wraz z układem hamulcowym i piastą - możliwość redukcji drgań pochodzących od luzów w zawieszeniu i układzie kierowniczym - możliwość redukcji niewyważenia pochodzącego od błota i śniegu , osadzającego się na obręczach - równomierne zużycie opon, dzięki czemu wydłużony jest czas życia opony - Redukuje zużycie innych elementów: kół, zawieszenia oraz łożysk.

W NASZYM SERWISIE SEZONOWA WYMIANA OPON ODBYWA SIĘ PO UPRZEDNIM ZAPISANIU SIĘ NA DANY TERMIN.  

 

Więcej

Opinie (33)

Dodaj opinię
5.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 33 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******

Ta firma nie ma jeszcze żadnej recenzji. Napisz pierwszą opinię.

Nasze porady (1)

Hyundai i30 1.6 CRDI 2007
Dzień dobry, Jadąc nie ważne przy jakiej prędkości samochód czasami dostaje dziwnych wibracji. Po jakimś czasie przestaje by znowu zacząć wibrować. Myślałem że to problem z hamulcami na tylnym kole i ręcznego ale po naprawie w warsztacie problem nie ustał. Wyważenie koła tudzież uszkodzone opony bym wykluczył gdyż problem występował i na zimówkach i po zmianie na letnie z wyważeniem. Poza tym jak pisałem wcześniej problem występuje nieregularnie. Łożysko także bym wykluczył, gdyż wiem jak słychać uszkodzone łożysko gdyż problem taki już miałem w innym aucie (Seicento). Mam wrażenie jednak, że problem dochodzi z tylnego koła. Ale może się mylę. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną? Najdziwniejsza jest ta nieregularność występowania wibracji, a więc i trudność w diagnozie przyczyny. Może ktoś z Was spotkał się już z takim problemem?

Podobne warsztaty