Warsztat polecany przez innych kierowców.

Euro-Car-Service

Staszica 69, Tel 602-613-551 , 41-250 Czeladż

****** 5.4 (62 opinie)

O warsztacie

Staszica 69, Tel 602-613-551, 41-250, Czeladż

Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 17:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapraszamy do naszego warsztatu, w którym kompleksowo zajmiemy się Państwa samochodem. Świadczymy usługi w zakresie mechaniki i elektryki. Zajmujemy się również klimatyzacją oraz geometrią kół i diagnostyką.

 

Więcej

Opinie (62)

Dodaj opinię
5.4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 62 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    NIE POLECAM!!!
    Oddałem samochód z problemem grzejących się i zaciśniętych TYLNYCH HAMULCÓW. Pół godziny po odstawieniu samochodu zostałem poinformowany, że naprawa będzie kosztować 330 PLN i że będzie trzeba wymienić tłuczki. Zostałem też poinformowany, że jedyną firmą, której części są montowane w warsztacie to Bosch. OCZYWIŚCIE DLATEGO, ŻE WARSZTAT JEST SPRZEDAWCĄ TYLKO CZĘŚCI BOSCH I TRZEPIE NA TYM KASĘ. Po kilku godzinach dostałem telefon, że samochód jest już do odebrania, ale koszt naprawy wzrósł do 470 PLN, bo trzeba było wymienić jeszcze klocki na wiadomo jaką firmę.

    A teraz najciekawsze: po przyjechaniu po samochód dowiedziałem się, że wymieniono mi komplet tłoczki + klocki NA PRZEDNIEJ OSI A NIE NA TYLNEJ!!!!!!!

    Właściciel zakładu nie ukrywał swojego zdziwienia, gdy powiedziałem, że nie na taką usługę się umawialiśmy, a mechanik który naprawiał samochód twierdził, że przecież przednie były bardziej zaciśnięte niż tylne.

    Na koniec, po negocjacjach, skasowano mnie na 400 PLN. I CO Z TEGO, SKORO WYKONANO ZUPEŁNIE INNĄ USŁUGĘ NIŻ TA, NA KTÓRĄ SIĘ UMAWIAŁEM A TYLNE KLOCKI JAK BYŁY ZACIŚNIĘTE I SIĘ GRZAŁY TAK DALEJ ZOSTAŁY ZACIŚNIĘTY I SIĘ DALEJ GRZAŁY??!!

    Po przyjechaniu do Warszawy oddałem samochód do SWOJEGO mechanika, który tylny zacisk rozkręcił, przeczyścił i usunął przyczynę moich problemów za 40 PLN.

    JAK WIDAĆ, WŁAŚCICIEL WARSZTATU SPRZEDAJE NIEZAMAWIANE USŁUGI I SZUKA JELENI, KTÓRZY BĘDĄ ZA TO PŁACIĆ.

    NIE POLECAM!!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    PO DIAGNOZIE ZAWSZE DZWONIMY DO KLIENTA I USTALAMY ZAKRES I KOSZ CZYNNOSCI.
    NIGDY NIE ZACZYNAMY NAPRAWY SAMOCHODU DOPÓKI KLIENT NIE WYRAZI NA TO ZGODY.
    W odpowiedzi na pański komentarz chcieliśmy zauważyć, że auto zostało przyjęte na przegrzewające się hamulce. Po badaniu na rolka diagnostycznych okazało się, że opory toczenia są za duże na przedniej osi a nie na tylnej. W rozmowie telefoniczne klient został poinformowany o tym fakcie, lecz cóż jak nie słucha tego co się do niego mówi. Jak sam zauważył to mówiliśmy o TŁOCZKACH hamulcowych osi przedniej. Pan sam zdecydował się na BOSCHA choć mamy w ofercie różnych dostawców. Przy odbiorze auta pan stwierdził, że zlecił naprawę hamulcy tył co się nie zgadzało ze zleceniem lecz cóż daliśmy duży rabat i zaproponowaliśmy, że możemy tylne hamulce sprawdzić GRATIS, ale klient odmówił.

    Nissan Almera

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety, ale mechanik kupuje czesci do naprawy bez konsultacji z klientem.

    Poza tym jest bezczelny, kłótliwy, po zakwestionowaniu zakupu odmowil wydania auta, nawet nastepnego dnia po konsultacji z niedouczonym (moim zdaniem) prawnikiem (jak sam twierdzi) oraz po grozbie wezwania policji nie zmienil zdania.
    Wmawial tez, ze to ja bede musial dochodzic swoich praw w sadzie (co jest oczywista nieprawdą.

    "KC Art. 222. § 1. Właściciel może żądać od osoby, która włada faktycznie jego rzeczą, ażeby rzecz została mu wydana ..." nawet pomimo
    "KC Art. 461. § 1. Zobowiązany do wydania cudzej rzeczy może ją zatrzymać aż do chwili zaspokojenia lub zabezpieczenia przysługujących mu roszczeń o zwrot nakładów na rzecz ..."

    Wyrok Sądu Najwyższego - Izba Cywilna z dnia 23 listopada 1998 r.
    Wynagrodzenie za wykonanie dzieła nie jest nakładem na rzecz w rozumieniu art. 461 § 1 kc, zatem w sprawie o wydanie dzieła prawo zatrzymania wynikające z tego przepisu nie przysługuje.
    Przedmiotowe orzeczenie dotyczyło właśnie zatrzymania samochodu przez mechanika.

    to mechanika nie przekonywalo,
    nie polecam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Wyżej wymieniona opinia dotyczy wymiany chłodnicy wody w samochodzie marki Opel Vectra z 1995 roku. Klient zażyczył sobie najtańszej części, gdyż jak twierdził „ nie będzie dokładał do starego auta”. Chłodnica do auta kosztowała 202 zł plus usługa w wysokości 98 zł to jest w sumie 300 zł. Klientowi kwota ta wydała się zbyt duża i nie chciał jej uiścić. Oświadczył, że przyjedzie po samochód z policją. Niestety tak się nie stało. Przyjechał na drugi dzień z propozycją „dogadania się”.
    Co do artykułów kodeksu karnego na który powołuje się pan Andrzej szkoda, że nie przeczytał go do końca i ze zrozumieniem. Szanowny panie za zlecone usługi należy uiścić zapłatę a nie straszyć policją. Nie jesteśmy instytucją charytatywną.

    opel

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat