Pobierz darmową aplikację mobilną

POWRÓT

Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela SPECJALISTYCZNY SERWIS SAMOCHODOWY

BEZPŁATNIE UMÓW WIZYTĘ PRZEZ INTERNET

Wizytę zgłosisz w 2 minuty, otrzymasz potwierdzenie telefoniczne i SMS.

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

Wszystkie Pozytywne (28) Neutralne (0) Negatywne (9)

  • AUTOR: DATA: 2017-04-07 16:49
    0.00% (0/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Nie polecam tego warsztatu ponieważ dwa tygodnie wcześniej byłem umówiony na sobotę do montażu haka i instalacji w mercedesie.Po przyjeżdzie w piątek po południu oznajmiono mi że nie są wstanie zamontować tego haka w związku z czym zostałem dwa tygodnie do tyłu.Przez ten czas mogłem znależć inny warsztat.


    Marka/model samochodu:
    mercedes B180

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Z przykrością czytamy takie komentarze, ale niestety sytuacja taka miała miejsce. Przeprosiliśmy Klienta za taką sytuację niezależną od nas, ale i tak Klient postanowił pożalić się na stronie.
    Jeszcze raz bardzo przepraszamy.
    Dla pełnego obrazu informujemy, że powodem prośby o inny termin przyjazdu była absencja chorobowa dwóch pracowników, ale również we wcześniejszych ustaleniach prosiliśmy Klienta o jak najwcześniejsze oddanie samochodu w piątek, niestety tak się nie stało, godzina przyjazdu po godzinie 16. Liczyliśmy na zrozumienie jednak tak się nie stało, nad czym bardzo mocno ubolewamy.

  • AUTOR: DATA: 2016-09-12 21:56
    28.57% (2/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Witam Witam wszystkich na forum którzy szukają dobrych specjalistów miejsce Bytom niestety wyżej wymieniony senny serio nic do nich nie należy gdyż przy obsłudze klimatyzacji w aucie Gdzie został wymieniony w prawie wszystko i kanalizacja dalej nie chodzi wpuszczonych czynnika który został zapłacony wyssany został z powrotem I nie ma możliwości względem pracownika odzyskać swoich pieniędzy za to co zabrali i trzymają u siebie a ja za to zapłaciłem żargonie machanik rozgrzany dwóch mechaników mechanicy z prawdziwego zdarzenia tacy którzy gdy zostanę cokolwiek część do samochodu próbuję coś z nią zrobić by klient był zadowolony i wymieniaczy do których ten sen niestety się zależy zalicza więc usługa nie została wykonana prawidłowo nie polecam tego warsztatu szkoda czasu i pieniędzy klientów


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dokładnie tak jak klient napisał - kanalizacja dalej nie chodzi. Auto przyjechało z nieszczelną klimatyzacją, gdyż klient sam w garażu sobie wymieniał elementy klimatyzacji i nie pozakładał uszczelnień. Po uszczelnieniu układu okazało się że kompresor klimatyzacji jest niesprawny. Klient kupił na szrocie kompresor, który założyliśmy napełniliśmy układ, klimatyzacja ruszyła na chwile, ale doszło ciśnienie i rozszczelnił się przewód. Także klient znów kupił na szrocie przewód nie do tego auta i jeszcze nas instruował czy my wiemy, że przewód pasujący do tego auta kosztuje 1700zł, a na propozycję naprawy przewodu się nie zgodził. Przewody są profilowane i nie można ich wyginać i wkładać na siłę żeby tylko skręcić. Odnośnie czynnika, to prawdą jest że został wyciągnięty z układu klimatyzacji, z uwagi na obowiązujące przepisy i dla oszczędności klienta. Uzgodniliśmy że jeśli tylko dostarczy przewód lub sobie naprawi układ to układ zostanie napełniony ponownie gratis. Ciągle nie rozumiemy tej złośliwości Klienta.

  • AUTOR: DATA: 2016-07-12 05:05
    20.00% (1/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Szkoda, że za jakość usługi nie da się dać żadnej gwiazdki, bo na tę jedną nawet nie zasługują !!! Nie jestem typem człowieka, który czepia się byle czego i nie smaruje (wymoderowano) mechanikom na tego typu portalach ale miarka się przebrała po tym co zrobili Ci "spece". Nabili i odgrzybili mi klimatyzacje nie sprawdzając jej szczelności!! Skasowali mnie za usługę ok. 200 zł a po 2 miesiącach klima nie chłodziła, wszystko uciekło. Diagnoza w specjalistycznym serwisie klimy i chłodnic - nieszczelność chłodnicy i kompresora. Po cholere biorą się za coś o czym nie mają pojęcia ?! Kasa w błoto. Ponadto w drodze powrotnej z "warsztatu" do domu spadła mi osłona silnika i ciągła się po ziemi. Źle złapane śruby na kąt 90 stopni, niedokręcona dostatecznie mocno obudowa od filtra oleju, co spowodowało zabryzganie całego silnika, przez co miałem kłopot na przy przeglądzie!! Nie polecam. Takie coś nie powinno mieć miejsca


    Marka/model samochodu:
    Nie ma znaczenia

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witamy takie coś nie powinno mieć miejsca i nie miało . :/ Cała ta treść jest wyssana z palca, jest to typowy przykład hejterstwa. Taki czarny pijar na różne sposoby łącznie z powyższym tekstem i obraźliwymi (mającymi synonimy zemsty), pojawiły się od momentu skomentowania przez nas tekstu pana Marcina posiadacza amerykańskiego auta. Nie wykluczone, że znów to wywoła chęci odwetu, ale nie mogliśmy pozostawić tego komentarza bez odzewu.

  • AUTOR: DATA: 2016-06-12 22:35
    20.00% (1/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Serwis klimatyzacji zareklamowany "będzie Pan zadowolony" - koszt 426,02 zł. Na dzień dobry, mając dow. rej z numerem VIN zamówili niewłaściwy filtr kabinowy, co wydłużyło czas serwisu. Sprawdzenie szczelności w taki sposób, że po tygodniu czynnika chłodzącego już nie było. I tu odkrywam sedno "specjalistyczny serwis" i "każdą markę"'. Zaczęło się kręcenie nosem, bo to chrysler a mechanik nie przepada za amerykańcami. Nie wiedział, gdzie szukać nieszczelności, nawet nie wjechał autem na kanał, jak dziecko we mgle szukał nieszczelności i poddał się. Szef dyplomatycznie "zaprosił " mnie do biura obsługi, by nie rozmawiać z mechanikiem - czytaj by nie patrzeć mu na ręce.
    Konkurencja z problemem poradziła sobie rewelacyjnie - szybko zlokalizowano i usunięto nieszczelność, bo fachowiec wiedział gdzie szukać. Klima chłodzi aż miło. Koszt nieporównywalnie niski.


    Marka/model samochodu:
    Chrysler

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam forumowiczów . Dziękuję za pozytywne oceny i opinie zachęca to nas do lepszego działania . Niestety zdarzają się Klienci jak pan Marcin którzy z niewiadomych przyczyn starają się uprzykrzyć życie i z powodu swoich frustracji próbuj dokuczyć innym. zawarte w negatywnej opinii informacje są nieprawdziwe i wyssane z palca za wyjątkiem podanej ceny na którą się składają pozycje związane ze standardową obsługą klimatyzacji tzn zryczałtowana cena 100 zł /godzinna praca urządzenia które pobiera czynnik, waży , sprawdza podciśnieniowo szczelność układu i napełnia w odpowiedniej ilości czynnikiem, olejem i kontrastem UV. Następnie to kg czynnika R134a w kwocie 180zł (układ był pusty), następna część to preparat do odgrzybiania oraz specyficzny filtr przeciwpyłkowy (katalogi podawały całkiem inny model filtra w tym aucie). Z uwagi na tak duży ubytek umówiliśmy się z Klientem na kontrolę i stwierdzenie wycieku ( z uwagi na niedawny zakup tego samochodu, nie był w stanie udzielić nam informacji odnośnie historii auta). Zgodnie z naszą prośbą p. Marcin zjawił się niespodziewanie w momencie kiedy wszystkie stanowiska były zajęte i z powodu pośpiechu nie dał nam dostatecznej ilości czasu , aby odnaleźć ewentualną przyczynę. Obiecał, że przyjedzie jeszcze raz. Zamiast tego po dwóch miesiącach wystawił negatywny komentarz.. Powodem poproszenia o przejście do biura obsługi klienta nie było utajnienie czegokolwiek, lecz dbałość o zdrowie Klienta, gdyż o ile sobie przypominamy miał założoną szynę usztywniającą od uda po kostkę:). Nieustająco prosimy o rzetelne wystawianie komentarzy zgodne z prawdą. A propos amerykańskich samochodów, to 1/2 załogi takie posiada. Przypuszczamy, że informacje o szybkim zlikwidowaniu i niskich kosztach jest czystym seance-fiction.

  • AUTOR: DATA: 2014-12-11 14:19
    54.55% (6/11) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Nie dajcie się zwieść dobrymi komentarzami, ja niestety już tam nawet nie pojadę na wymianę oleju.
    W mojej maździe miałem problem z dziwnym sprężynowym dzwiękiem podczas kręcenia kierownicą. Pierwsza diagnoza - łożyska McPersona 630 zł, zleciłem naprawę.
    Odjeżdżam na drugi dzień spod warsztatu i oczywiście to samo. Przyszedł inny mechanik i stwierdził że to wina łączników stabilizatora. Koszt części z wymianą 100 zł. Oczywiście druga diagnoza okazała się trafna, ale 630 zł już nie oddali, bo stwierdzili "też były do wymiany". Powiedziałem, że przyjechałem po to aby zlikwidować ten dziwny dźwięk, ale niestety odprawili mnie z kwitkiem no i pustym portfelem.


    Marka/model samochodu:
    Mazda

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Przepraszamy użytkowników portalu Dobry Mechanik, że nie ustosunkowaliśmy się od razu ale wynikło to po rocznej analizie naszej działalności :). Wracając do meritum sprawy jak nie jeden czytający ten komentarz doszedł do wniosku, że nie da się zdiagnozować dokładnie usterki które nurtują Właściciela (okresowo) bez weryfikacji elementów zawieszenia, gdzie Klient oglądał osobiście przy podniesionym samochodzie w jakim stanie są górne mocowania Macphersona a raczej co z nich zostało. Po ich wymianie żadnego dźwięku "sprężynowego" jak i w trakcie jazdy próbnej, którą wykonujemy standardowo nie stwierdziliśmy. Wg informacji klienta w późniejszym okresie niepokojący go dźwięk powrócił. Przy dobrym stanie pozostałych elementów zawieszenia diagnostyka byłą bardzo prosta. Wg interpretacji klienta, że głównie o ten dźwięk mu chodziło - poprzednia naprawa była zbędna. Oczywiście rozumiemy jakąś logikę interpretacji zdarzeń ale nie uzasadnioną techniczne i sugerowanie że naprawa była formą naciągania jest nieuczciwa.

  • AUTOR: DATA: 2013-10-14 17:27
    57.14% (4/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    POSTANOWIŁEM WYWARZAĆ KOŁA ALE PO WIZYCIE W TST BYTOM JEST GORZEJ NIŻ BYŁO ! NIE POLECAM DO TEGO WSZYSTKIEGO CENY MAJA Z KOSMOSU !!!!


    Marka/model samochodu:
    OPEL

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    INFORMACJA DLA ZAINTERESOWANYCH : PAN KARGUL NAJWYRAŹNIEJ POMYLIŁ WARSZTAT. SPRAWDZILIŚMY NASZĄ DOKUMENTACJĘ ZLECEŃ. W OKRESIE WYSTAWIENIA KOMENTARZA NIE BYŁO ŻADNEGO OPLA NA WYWAŻENIE KÓŁ. WIĘC TĘ OPINIĘ NALEŻY TRAKTOWAĆ JAKO SĄSIEDZKĄ PRZYSŁUGĘ " ZZA PŁOTA"
    PS. NIECH "KARGUL " SKORZYSTA Z OPCJI SŁOWNICZKA ORTOGRAFICZNEGO W SWOIM KOMPUTERZE.

  • AUTOR: DATA: 2013-04-15 20:29
    60.00% (6/10) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Ostrzegam wszystkich przed tymi osusztami !!!,kupiłem w sklepie zestaw głośnomówiący Nokia ck 200 i z polecenia sklepu bo mają z serwisem podpisaną umowę o współprace ,umówiłem się na montaż ,zlecenie wykonali fatalnie to mało powiedziane !!!!, w złą stronę zamontowali mikrofon ,zle podłączyli zasilanie z kablami przez to nie włączał się zestaw przy odpaleniu zapłonu , trzeba było ręcznie właczyć monitor i ręcznie podłączyć zestaw z telefonem !!! po wyłączeniu zapłonu zestaw się nie wyłączał Na drugi dzień jak przyjechałem na reklamację Pan kierownik Zdzisław robił mi wykład ,że wszystko jest ok bo to jest Nokia i tak działa i trzeba się do tego przyzwyczaić ,dodam ,że mam zestaw w służbowym aucie i działa jak powinien , kierownik nie chciał mi uwzględnić rekalmacji ani oddać pieniędzy .powiedział że zestaw jest podłączony dobrze i nic więcej nie pomoże mi .Zadzwoniłem do sklepu co kupiłem zestaw i powiedziałem co się stało ,kazali mi jechać na inny serwis do katowic ,wróciłem właśnie po naprawie i zestaw był zle podłączony dodatkowo ułamali mi jeden zaczep w radiu , musiałem zapłacić dodatkowe koszta za poprawienie montażu !!! Sklep co polecał ich jako zaufany serwis już zerwał z nimi umowę , a ja mam wszelkie dokumenty co było zle podłączone i co poprawione i będę dochodził u rzecznika albo i dalej o zwrot pieniędzy .Dodam ,że jak właściciel sklepu dzwonił do kierownika ,to kierownik nie poczuwał się wcale do winny i wolał wybrać złą reputacje firmy ,zle negatywne komentarze niż załatwienie reklamacji w sposób właściwy Nie polecam ,jeśli ktoś żąda to wyślę na maila protokoły poprawy + dodatkowa faktura za drugi montaż


    Zalety:
    Do czasu odbioru samochodu wszystko ok .


    Wady:
    Nie miły kontakt przy zgłoszeniu reklamacji
    Mają klienta głęboko w ... i nie chcą przyznać się do błędu .
    Kierownik Zdzisław jest bardzo wygadany i starał się mnie przekonać ,że wszystko jest złe ,ale nie montaż


    Marka/model samochodu:
    Fiat Bravo II

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Chciało by się powiedzieć - ostrzegamy przed takim Klientem. Całe nieporozumienie wynikło z braku wiedzy Pana "Tomaso81" gdyż nie przeczytał instrukcji obsługi zestawu głośnomówiącego Nokii CK-200 jak również nie znał specyfiki samochodu swojej dziewczyny Fiata Bravo. Tego zestawu nie da się nieprawidłowo zamontować. Jest to konkretny zestaw z wiązką przygotowaną pod tzw. ISO "kostka w kostkę". Cała wiedza tego klienta i nieporozumienia opierały się na porównaniu do jego samochodu Ford Focus i zestawu głośnomówiącego firmy Parrot który posiada. Rzekoma naprawa przez inny warsztat polegała prawdopodobnie tylko na bezpośrednim podpięciu zasilania pod stacyjkę, aby pominąć systemy podtrzymania napięcia w radiu w tej marce- my z uwagi na warunki gwarancji nie mogliśmy dokonać.. W trakcie rozmowy z klientem oraz z obsługą sklepu nikt nie był w stanie nam dokładnie technicznie określić na czym polegał nasz "zły montaż" próby kontaktu z tym drugim warsztatem nie były możliwe - podane telefony - nieaktualne. O zerwaniu umowy pierwsze słyszymy. Konfrontacji z Rzecznikiem Praw Konsumenckich nie obawiamy się gdyż w naszym postępowaniu nie było nieprawidłowości. Prośba do klienta aby to nam wysłał tą dokumentację poprawy montażu i rzekomej winy - którą wszyscy mogą dostać tylko nie my... Jesteśmy ciekawi jak to ten inny warsztat rozwiązał problem istnienia fabrycznego przycisku włączenia i wyłączenia na ekranie wyświetlacza, którego sobie Pan nie życzył i innych "perełek", które wynikały z niewiedzy. Do wiadomości czytających - po dwóch godzinach logowania się do telefonu Klienta, tłumaczenia i objaśniania instrukcji której Pan nie czytał, straciliśmy cierpliwość. I za to możemy Klienta przeprosić.

  • AUTOR: DATA: 2013-03-19 17:18
    41.67% (5/12) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Najgorszy warsztat
    Oddałem auto mieli wykonać proste czunnosci oddali auto uszkodzone i nie przyznają sie do winy.
    Jesli sie nie umie naprawiac to sie nie podejmuje naprawy a koszty naprawy to kazdy umie generować.

    Klocki, olej i inne drobiazgi to każdy potrafi.
    Konkrety to nie ten warsztat szkoda gadać.
    Dno totalne.
    NIE POLECAM WARSZTATU DROGO I BRAK FACHOWCÓW SAMI PRAKTYKANCI


    Zalety:
    Brak zalet


    Wady:
    brak fachowćow


    Marka/model samochodu:
    VW

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Jak od nas oczekuje się rzetelności tak od my od swoich klientów również. Przypominamy Panu "Gerardowi" że ci "praktykanci" wymienili i uruchomili przywieziony przez Pana na tylnej kanapie złomowy silnik "kupiony za parę groszy" pomimo naszych zaleceń i ostrzeżeń, że osprzęt z Pańskiego poprzedniego silnika nadawał się do sprawdzenia i regeneracji - Pan stanowczo odmówił tych czynności - twierdząc że mamy tylko wymienić silnik i nic więcej nie robić , bo kto za to zapłaci cyt. "bo nie ja". Jedyną wadą którą stwierdziliśmy, była głośna praca wtryskiwaczy. Po wymianie samochód wyjechał o własnych siłach i w takim stanie jakim zażyczył sobie klient.

  • AUTOR: DATA: 2012-07-04 19:45
    20.00% (1/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Skorzystałem i więcej nie skorzystam .Zleciłem diagnostykę komputerową i zlikwidowanie błędów otrzymałem rachunek a błędy pozostały nikt nie szukał przyczyny "0"zainteresowania,nawet zegarek nie ustawili.Uszkodzona rzekomo instalacja okazała się spaloną żarówką postojową.Śmiechu warte.Odniosę się do pozytywnych komentarzy ,myślę że to twórczość własna, coś trzeba robić żeby robić.Sam warsztat nie istnieje tak długo więc na laury jeszcze musi poczekać.Panowie frontem do klienta a wiedza,umiejętności no i chęci będą pomocne.Nie mam zamiaru nikogo odstraszyć to tylko ku rozwadze.


    Zalety:
    Robią szybko tylko co ???


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Nigdy nie zrozumiemy osób szukających " zemsty" , jeszcze uzasadnione było by gdyby dla dobra Klintów obecnych i przyszłych informacja była by rzetelna , gdyż po to są tego rodzaju fora.bo dla nas informacje i opinie są bardzo ważne , dlatego że nikt nie jest ideałem.
    Niestety w tym przpadku było inaczej p. "gieno" zlecił kasowanie błędów po wymianie we własnym zakresie pasów bezpieczeństwa i sterowników na inne używane a nie diagnostykę. po wykonanej usłudze dostał wydruk z usterkami które nie da się wykasować a na diagnostykę / dodatkowo płatną/ instalacji nie zgodzł się . sprawa żarówki to czysta fikcja . ustawienie zegarka /bez komentarza / a rozwagę zalecam naszemu sympatycznemu Klientowi . ocenę pozostawiam czytającym.

DODAJ OPINIĘ

Godziny otwarcia:  
Poniedziałek od 08:00 do 17:00
Wtorek od 08:00 do 17:00
Środa od 08:00 do 17:00
Czwartek od 08:00 do 17:00
Piątek od 08:00 do 17:00
Sobota od 10:00 do 14:00
SPECJALISTYCZNY SERWIS SAMOCHODOWY

Oferujemy usługi z zakresu naprawy:

- układów hamulcowych z diagnostyką ABS, ESP, ASR

- geometrii i naprawy zawieszenia

- kompleksowej obsługi klimatyzacji

- mechaniki i elektroniki samochodowej

- diagnostyki komputerowej

Obsługujemy wszystkie samochody osobowe i dostawcze do 3,5t.

Serwis znajduje się na ul. Bernardyńskiej 1 w Bytomiu (nedaleko urzędu pracy)


WYZNACZ TRASĘ INNE WARSZTATY W OKOLICY


Kup opony zimowe


Podobne warsztaty

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. M-Auto

    Bytom   »   Strzelców Bytomskich 36

  • Warsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Mechanika i Elektromechanika Tadeusz Gorczyński

    Bytom   »   Wrocławska 26   »   Centrum

  • OPINIE: 21 ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela DAVANTI RADOSŁAW MAZUR

    BYTOM   »   GOMBROWICZA 95   »   STOLARZOWICE

  • Twój Serwis

    Bytom   »   Zabrzańska 100

    OPINIE: 16 ******

  • AUTO SERWIS VIPOL

    Bytom   »   Energetyki 20a   »   Miechowice

    OPINIE: 12 ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela Skodex Auto Export Import Cobala Serwis

    Bytom   »   Wiejska 33a   »   Sucha Góra

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Auto Serwis Elektro-mechanika

    Bytom   »   Kochanowskiego 25

    OPINIE: 30+ ******

  • AUTO SERWIS ORIWOL

    Bytom   »   Dywizji Kościuszkowskiej 3

    OPINIE: 10 ******


INFO

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 10375

WYKONYWANE USŁUGI
ZNASZ JUŻ OPINIĘ O WARSZTACIE?



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.

Pobierz