Reiski Auto

Fordońska 353, Fordon , 85-766 Bydgoszcz

****** 4.4 (72 opinie)

Reiski Auto

O warsztacie

Fordońska 353, Fordon, 85-766, Bydgoszcz

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Oferujemy Państwu usługi najwyższej jakości w zakresie mechanik tj. przeglądy, naprawy, serwis opon, wymiana opon oraz elektromechanika tj. diagnostyka komputerowa i zawieszenia, analiza płynów, badanie układu jezdnego, serwis klimatyzacji, ozonowanie, linia diagnostyczna. Stosowanie najwyższych standardów obsługi Klienta gwarantuje Państwu przyjęcie, wykonanie naprawy i wydanie pojazdu zgodnie z Państwa oczekiwaniami. A stosowane narzędzia kontroli tych procesów jak i zbieranie informacji zwrotnych o poziomie zadowolenia z wykonanej usługi istotnie wpływa na poprawę jakości obsługi Klienta Serwisu.

Pomiar i ustawianie Geometrii kół w naszym serwisie odbywa się za pomocą najnowocześniejszego urządzenia na rynku umożliwia wykonanie usługi na najwyższym poziomie w czasie dotąd nieosiągalnym. Naprawisz w naszym serwisie samochody osobowe i ciężarowe z DMC do 7,5T takich marek jak Alfa Romeo, Citroen, Daewoo, Fiat, Ford, Isuzu, Lancia, Mitsubishi, Opel, Seat, Skoda, Subaru, Volkswagen. Profesjonalna przechowalnia opon, w naszym serwisie ogumienia w Bydgoszczy, gwarantuje ich leżakowanie w odpowiednich warunkach oraz nadzór na ich stanem technicznym.

Nasz warsztat Blacharsko - Lakerniczy to; - 8 letnie doświadczenie w naprawach powypadkowych Blacharskich i Lakierniczych - doświadczona i wyszkolona kadra specjalistów i mistrzów blacharskich i lakierniczych - szybka i kompetentna obsługa Klienta przez doświadczonych Likwidatorów szkód komunikacyjnych - najnowocześniejszy sprzęt blacharski: 2 ramy naprawcze w tym najnowocześniejsza firmy Spanesi z elektonicznym systemem pomiarowym - najnowszy sprzęt lakierniczy: Kabina lakiernicza Usi Italia Chronotec i 4 stanowiskowa strefa przygotowawcza - technologie napraw powypadkowych w najwyższych standardach tj. szybkie naprawy blacharskie, certyfikaty zgodności pomiaru podwozia i nadwozia, szybkie naprawy lakiernicze typu Smart, lakierowanie technologią StandoBlue. - 2 letnia Gwarancja Jakości napraw blacharsko - lakierniczych - duża flota samochodów zastępczych Zapraszamy również do naszej Stacji Kontroli Pojazdów.

Więcej

Opinie (72)

Dodaj opinię
4.4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 72 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Kupiłem w tym miejscu nową Alfę Romeo Giulia w limitowanej edycji z perłowym lakierem - półtora roku później przy okazji wizyty w innym serwisie i likwidacji drobnej szkody komunikacyjnej dowiedziałem się, że auto miało lakierowany cały dach. Nikt w Reiski nie poinformował mnie o fakcie, że kupuję nowy samochód z „historią” - dla mnie to zwykli oszuści. Odradzam jakikolwiek kontakt.


    Alfa Romeo Giulia 6C Villa d'Este

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Najgorszy serwis jaki spotkałem w swoim życiu pojechałem umówiony na wizytę i tylko byłem zmuszony przez całą 1 godz. tłumaczyć i się stresować ,bo firma zażądała usługę diagnostyki samochodu płatną samochód - samochód nie został naprawiony- na gwarancji 5 lat lub 150 tys. przebiegu
    przebieg samochodu 1500 km to są kpiny w dzisiejszych czasach przestrzegam innych właścicieli nowych pojazdów. Oczywiście nie zaproponowano mi usługi wykonania naprawy w/w usterki tylko cały czas mówiono o zapłaceniu wykonaniu prac to był normalnie koszmar przebiegu danej sytuacji jaką musiałem przejść i nawet nie przeproszono mnie . Ostrzegam wszystkich.
    pozdrawiam


    Seat leon

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Tragedia!!! Nie polecam!!! Nikomu...
    Pojechałem do serwisu na przegląd po 105 tys kilometrów w umówionym terminie,. wykonano tylko częściowy przegląd, bo nie było paska rozrządu (przypominam- termin był umówiony!)
    i wyznaczono mi drugą wiytę Dokonano wymiany paska rozrządu. Pytałem, czy nie należy wymienić pompy wody. Specjaliści pracujący w serwisie odpowiedzieli, że nie.
    Pojechałem więc zadowolony i co się okazało? Mój sprawny samochód wydaje dziwne dźwięki. Wróciłem do serwisu i okazało się, że konieczna jest 3-cia wizyta (!!!) na ….wymianę pompy!
    W umówionym terminie, znowu oddałem samochód do serwisu, wymieniono pompę, zapłaciłem, pojechałem i samochód nadal pracuje jak przed wymianą pompy- słychać te dźwięki przy rozgrzanym silniku i obrotach 1100-1400.
    Przed opisanym wyżej przeglądem auto pracowało dobrze, po wizytach w serwisie i wydaniu 4400 zł nie pracuje jak powinno.


    Subaru Legacy

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Tragedia!!! Nie polecam!!! Nikomu...
    Naprawa mojego samochodu trwała 7 tygodni..
    Samochód wyjeżdżał z serwisu średnio co 5 dni i wracał po 1 godzinie z tą samą usterką!
    Dyrektor serwisu i wc dyrektor całego salonu cały czas wystawiali faktury na swoje naprawy twierdząc, że to nie ich wina.. tylko, że nast część się zepsuła!!..
    Finalnie samochód nie został naprawiony i zawieziony został do innego warsztatu!!!
    zapłaciłem za usługi i samochód jest niesprawny.. Jak to nazwać inaczej niż naciąganie?
    skandal i oddaje do sądu


  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przez 5 lat lali tam po 4.2 l oleju gdzie minimalna ilość w asx jest od 5.3 dodatkowo ustawiane skanerem mut 3 na 12 tys km po to tylko żeby po wymianie jechać do nich na podłączenie pod skaner za 150 zł i ustawienie następnego limitu km lub jego usunięcie nie polecam stanowczo mechanicy od Japończyków w Reiskim są niestety specemi od koreanczykow


    Mitsubishi asx

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jestem bardzo rozczarowany jakością usług świadczonych przez lakiernie. Samochód trafił na wycenę na początku listopada a naprawa została wykonana dopiero na koniec stycznia!
    Pracownicy serwisu bezczelnie okłamują klienta mówiąc ,że nie można zdobyć części.
    Po tygodniu od wstawienia auta do warsztatu zadzwoniłem zapytać się o przebieg naprawy ,pracownik poinformował mnie ,że auto jest w trakcie nakładania podkładu. W ten sam dzień udałem się na miejsce i zobaczyłem samochód stojący na zewnątrz i nic nie było ruszone!
    Drzwi kierowcy "NIBY" zostały wymienione na nowe i tutaj mechanicy dali popis umiejętności:
    -Źle podpięte przewody od centralnego zamka
    - Porysowana tapicerka
    - źle dobrany kolor
    Po krótkim czasie od naprawy już widać rdzawe plamy na dole drzwi!
    To jest kpina i szczerze mówiąc wiele mniejszych firm zajmujących się blacharstwem i lakiernictwem zrobiło by to o wiele lepiej
    Myślałem ,że oddając mój samochód do ASO otrzymam w zamian najwyższą jakość świadczonych usług.


    Seat Ibiza

  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Kupiłem samochód Seat Leon 2 w tym salonie - używane. po 10 dniach od zakupu zepsuł się zamek tylnej klapy bagażnika. Pierwszy telefon i odsyłanie od doradcy w serwisie do sprzedawcy poprzez magazyn. W końcu jak ustalono, że auto ma trafić na serwis. Podjechałem do serwisu tylko po to aby dowiedzieć się że moja diagnoza o popsutym zamku jest prawidłowa (oczywiście po przyjeździe zanim ktoś się mną zajął minęło 45 min.). Później odesłali mnie do magazynu aby zamówić część (przecież to wszystko można było zrobić przez telefon - ale nie bo oni chcą zobaczyć samochód dodam jeszcze, że samochód był serwisowany w tym salonie przez poprzedniego właściciela więc wszystko powinni mieć w dokumentacji). Oczywiście powiedzieli, że część będzie za 2 tygodnie alem mogę spróbować po tygodniu zadzwonić (tu akurat mały plus bo po 7 dniach część była już na miejscu do odbioru, minus bo przez internet można zamówić łącznie z dostarczeniem w ciągu 2 dni). Po przyjeździe do magazynu znów czekanie 35 min zanim ktoś się zainteresuje klientem.
    Moje odczucie jest takie:
    -Salon robi dobre wrażenie ale tylko na pierwszy rzut. Jad zapłacisz to później mają cię głęboko gdzieś.
    - Klientem nikt się nie interesuje (chodzi o serwis i magazyn czas oczekiwania to przeszło 35min minimalnie)
    -cena za części przekracza 20% ceny rynkowej danej części
    I na koniec - myślałem, że jak kupie autko z salonu a pierwszy właściciel serwisował je w tym serwisie to będę kontynuował tę tradycję (w końcu to ASO). Ale z tego co zobaczyłem stwierdziłem, że zamek wymienię sobie we własnym zakresie a autko będę serwisował tam gdzie nie będą mnie zlewać.
    P.S. ceny naprawy nie znam z tego powodu, iż postanowiłem to zrobić we własnym zakresie.


    Seat Leon II

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Kupiłem samochód w salonie Reiski i tylko dlatego zdarzyło mi się niestety korzystać kilkukrotnie z usług serwisu Reiski Auto. Miałem 2 naprawy blacharskie po niefortunnych zdarzeniach drogowych na szczęście byłem ubezpieczony i za każdym razem oddawałem auto do ww. serwisu do naprawy. Długość naprawy za każdym razem była niewyobrażalnie długa (za drugim razem czekałem miesiąc - najpierw twierdzili, że ubezpieczyciel jeszcze nie zaakceptował kosztorysu a po moim telefonie do ubezpieczyciela z pretensjami za opieszałość Ci stwierdzili, że kosztorys sto lat temu zaakceptowany. Potem kierujący sprawą w serwisie ciągle "już sprowadzał części które już jutro miał przywieźć kurier" czyli ogólnie granie na zwlokę i robienie w balona, a auto zastępcze z ubezpieczania przysługiwało mi tylko na 7dni, a po moich interwencjach w sprawie długości naprawy zaproponowali mi auto zastępcze ODPŁATNIE - tak dba o klientów REISKI). W dodatku po ich naprawach dopatrzyłem się niedoróbek - w mało widocznych miejscach zamiast lakierowania elementu pojawiły się zaprawki ( np. rant drzwi od strony zawiasów, oraz rant maski domyślam się, że powstały w czasie naprawy po zdemontowaniu tych elementów bo nawet ciężko w takich miejscach jakoś uszkodzić lakier). Niestety takich drobnych rzeczy moje oko nie zauważyło przy odbiorze, wiec zostałem z chałupniczo pomalowanym samochodem. Koszt naprawy nie specjalnie mnie obchodził bo płacił ubezpieczyciel, ale po fakturze stwierdzam, że kwota była astronomiczna i wyssana z palca, opiewała na 3/4 wartości samochodu. Generalnie nie polecam usług serwisu Reiski Auto - ja już do nich nie wrócę już wole serwisować samochód w Toruniu tam też jest ASO Mitsubishi.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie,
    1. po pierwsze trudno uwierzyć, że przyczyną pana zdarzeń drogowych jest fakt zakupu pojazdu w firmie Reiski Auto, co sugeruje Pan w pierwszym zdaniu.
    2. Po drugie po przeanalizowaniu historii napraw pojazdów Mitsubishi Lancer w naszej firmie w ostatnim 1/2 roku nie odnotowaliśmy naprawy powypadkowej opiewającej na kwotę 3/4 wartości pojazdu.
    3. Po trzecie umowy zawarte przez naszą firmę z TU gwarantują nam szybką weryfikację kosztorysu naprawy, która w ekstremalnych przypadkach może wynieść 7 dni.
    4. Po czwarte z racji Autoryzacji MMC Car Poland wszystkie części Mitsubishi zamawiane dla naszych Klientów dostarczane są przez Centralę MMC bezpośrednio do nas, zatem informacja o kurierze nie ma zastosowania.
    5. Po piąte firma REISKI Auto nie posiada odpłatnej oferty pojazdów zastępczych dla Klientów, pozostawiających pojazdy w naprawach blacharsko-lakierniczych. Stąd taka oferta nie mogła paść. Dodatkowo posiadamy flotę 35 nowych aut zastępczych w celu zapewnienia mobilności naszym Klientom.
    6. Po szóste w temacie "chałupniczo pomalowane auto" to chciałbym poinformować, że firma REISKI Auto posiada wysoce wykwalifikowany personel blacharsko-lakierniczy, w szczególności z uwagi na 6 autoryzacji różnych producentów samochodów, w tym Mistrza i vice-mistrza Polski w lakierowaniu pojazdów. Dodatkowo chciałbym wskazać, że od kilku lat nie odnotowaliśmy uzasadnionej reklamacji lakierniczej. Wręcz przeciwnie, z wyników badań wykonywanych przez niezależne podmioty, 99% Klientów wyraża swoje całkowite zadowolenie z naprawy powypadkowych. Stąd powyższe zarzuty wydają się wysoce mało prawdopodobne.
    7. Po siódme w kwestii "wyssane z palca" informuję, że wszelkie naprawy wykonywane przez firmę Reiski Auto wykonywane są w technologii producentów, na podstawie zatwierdzonych kosztorysów przez TU w zakresie technologii i kosztów naprawy, które wykonywane są w specjalistycznych oprogramowaniach rangi ogólnoświatowej typu Audanet czy Eurotax.
    Dodatkowo informuję, że w przypadku naprawy w kwocie 3/4 wartości pojazdu przy szkodzie z AC (co wynika z powyższego opisu) naprawa kwalifikowała by do naprawy całkowitej, w konsekwencji nie doszło by do naprawy pojazdu.

    Podsumowując, powyższy wpis budzi, jak widać wiele wątpliwości, co do jego prawdziwości. Natomiast, jeżeli powyższa szkoda miała miejsce, to zapraszam serdecznie właściciela Pojazdu do mojego biura na ul. Fordońskiej 353 w Bydgoszczy w celu wyjaśnienia sprawy.

    Rafał Pustelnik - Kierownik działu Blacharsko-Lakierniczego

    Mitsubishi Lancer

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Reklamują swoje usługi za pomocą grouponu, a po wykupieniu każą dopłacić 80 zł za odkręcenie 2 śrub, bo niby zapieczone. Każdy serwis musi się z tym liczyć że bywają trudności w odkręcaniu długo nie ruszanej śruby, ale żeby ekstra za to kasować. Są środki i sposoby i nie wymaga to przecież niewiadomego zachodu....Nie polecam, ewidentnie kroją Klienta


    Skoda Fabia

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Po kolizji oddałam samochód do serwisu. Wymiana dwóch par drzwi po stronie kierowcy trwała dwa tygodnie. W dzień odbioru zadzwoniłam do biura aby upewnić się, że auto jest gotowe.Nie było.Odbiór przesunięto na poniedziałek.Na te dwa tygodnie dostałam auto zastępcze, które tuż po ich kontroli nie miało kropli płynu w spryskiwaczu a po okresie postoju w garażu nie ruszyło nawet z miejsca, bo zapiekły mu się hamulce. Serwis zasugerował skorzystanie z ubezpieczenia. Niestety polisa była nieaktualna.
    Mój samochód po odbiorze ma słabo domykające się drzwi, w spryskiwaczu jakąś mieszankę płynu niebieskiego z czymś/ chyba glikol/ co maże szyby i jest nie do usunięcia.
    I co najbardziej niepokojące - nie palą się aż trzy z tylnych świateł. Amatorszczyzna.Nie zostawię tak tej sprawy.Naprawa bezgotowkowa, trudno mi ocenić koszty naprawy.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    W związku z bezskutecznymi próbami kontaktu z Panią Magdą pozwolę sobie na odpowiedz na forum, skrót z przebiegu naprawy powypadkowej;
    Zlecenie naprawy 18.01.2016r
    Planowany termin wydania 29.01.2016
    Kontakt w celu zmiany terminu wydania 27.01.2016 i 29.01.2016
    Wydanie po naprawie 02.02.2016r

    Samochód Zastępczy;
    Z rozmowy z Klientem wynika, że auto stało 15 dni bez ruchu na hamulcu ręcznym. Z opisu Klienta wynika, że doszło do zespolenia się szczęk z bębnami hamulcowymi. Niestety w takich sytuacjach czasami dochodzi do zablokowania się kół. Producent zaleca używanie hamulca ręcznego jako awaryjnego. Zatem wynikły problem został spowodowany sposobem użytkowania a nie niesprawnym pojazdem.

    Nieaktualna polisa;
    Auto posiadało aktualne Ubezpieczenie. Jednak w związku z kończącym się jednym i rozpoczynającym się drugim okresem ubezpieczeniowym w dokumentach znajdowały się dwa potwierdzenia zawarcia ubezpieczenia. Nasz pracownik w imieniu Klienta podając właściwy nr polisy bezproblemowo wezwał Assistance, Klient odmówił przyjęcia z tej pomocy.

    Słabo domykające się drzwi .. nie palą się aż trzy z tylnych świateł;
    Każdy samochód po naprawie przechodzi przez Kontrolę Jakości wykonywaną przez Mistrza Serwisu - w tym przypadku przeszedł przez kontrolę bez uwag.
    A podczas wydania auta Klient wraz z Doradcą obchodzą samochód dookoła, ponadto Przepalone Żarówki czy błędy elektryczne były widoczne w postaci kontrolek na tablicy rozdzielczej. Klient odebrał auto bez uwag.
    Zatem auto zostało wydane sprawne.
    Jeżeli pojawiły się uwagi po odbiorze to należało zgłosić u nas reklamację - do dziś żadnej reklamacji nie odnotowaliśmy.

    w spryskiwaczu .. /chyba glikol/
    W opisu wynika, że do układu spryskiwaczy dostał się płyn chłodzący. W naszej firmie do tego płynu nie ma dostępu żaden pracownik bez zlecenia. W tym przypadku nie było takiego zlecenia, nie było nawet uzasadnienia do życia tego płynu ze względu na zakres naprawy. Ponadto jeżeli Doradca chciałby uzupełnić Klientowi płyn do spryskiwaczy, to nie mógł by pomylić go żadnym innym, gdyż w naszej firmie dostępny jest tylko płyn do spryskiwaczy z logo Mutli-Salon.
    Zatem opisywana sytuacja nie ma nic wspólnego z naszą firmą.

    Chciałbym zaznaczyć, że nasza firma nie mogła by sobie pozwolić na wyżej opisane błędy, wręcz przeciwnie wiele firm CFM ze względu na jakość świadczonych przez nas usług blacharsko-lakierniczych zabiega o współpracę z nami.

    Pani Magdo jeżeli uważa Pani, że wykonaliśmy naprawę niezgodnie ze sztuką - to zapraszam do naszego biura.

    Kierownik Serwisu Blacharsko - Lakierniczego

    Fiat sedici

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jestem zdumiony ilości pozytywnych opinii. Może miałem pecha ale:
    Oceny dotyczącej technicznej stony usługi nie wystawiam bo samochód jeszcze nie odebrany. Natomiast obsługa klienta poniżej wszelkich standardów:

    - Samochód był umówiony początkowo na godzinę 10 rano z odbiorem o 14:00.
    - Krótko po 14 zadzwoniłem, czym wywołałem konsternację. W tle słyszałem rozmowy z których wynikało, że nikt nic nie wie. Po dłuższym czasie pani telefonistka poinformowała, że "doradca klienta" jest zajęty i oddzwoni w ciągu kilkunastu minut.
    Nie odzwonił przez 2 godziny. Po przeszło 2 godzinach, zadzwoniłem znowu i po kolejnej wymianie zdań w tle, zostałem poinformowany, że mogę odebrać samochód o 18:00.
    Będąc już w taksówce, otrzymałem kolejny telefon, że samochod nie będzie gotowy na czas. Żeby było śmieszniej, historia dotyczy trywialnego serwisu: wymiany oleju i klocków hamulcowych.
    Ze względu na to, że usługa nie jest opłacana przeze mnie, nie mogę wystawić opinii o wysokości ceny.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie Janie zlecił Pan naszemu warsztatowi:
    Słyszalny pisk podczas hamowania
    Zapaliła się kontrolka CODE 16
    Uzupełnienie oświetlenia
    W wyniku Kontroli zgłoszonych usterek Wykonano Wymianę Klocków i Tarcz oraz oświetlenia. Nie zlecano wymiany oleju żadnego typu.
    W kwestii opóźnień to wynikają one wyłącznie z konieczności uzyskania Zgód na każdym etapie ze strony Płatnika tj. Firmy kategorii CFM.
    W zakresie niekompetencji Doradcy, to nie możemy potwierdzić przebiegu zdarzenia, jednak możemy zapewnić, że jeżeli podobna sytuacja miała miejsce, to się nie powtórzy w przyszłości. Doradcy obsługującemu przedmiotowe zlecenie został rozwiązany stosunek pracy. A systemy kontroli i nadzoru obecnie gwarantują prawidłowy przebieg naprawy.
    Jeżeli jednak jest Pan zainteresowany dalszym wyjaśnianiem sprawy zachęcam do zgłoszenia Reklamacji w CFM - temat zostanie wyjaśniony na drodze formalnej.

    Kierownik Serwisu

    Opel Astra

  • c
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Kiedyś dobry serwis teraz już nie .Pomimo zgłoszenia wymiany paska osprzętu silnika pominięto wymianę .Sprawdzenie problemu z kontrolkami licznika który czasem wariował skończyło się tym ,że teraz wcale nie działa.Za to dołożyli jakiś płyn do spryskiwacza o który nie prosiłem bo było wystarczająco,plus dolewka płynu chłodzącego ponad stan ,a był dobry poziom, tylko po co? A i jeszcze wspomnieć trzeba o zagubionych emblematach na karoserii....wszystko trwało 5 godzin .Pozostawiam to bez komentarza ...


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Zapraszamy Pana na ponowną wizytę w celu wyjaśnienia nieporozumienia. Kierownik działu Serwisu.

    Seat Altea XL Stylance 1.8TSI

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zakupiłem na gruponie ustawienie zbieżności oraz kompleksowe sprawdzenie auta. Jak się okazało nie ustawią mi zbieżności ponieważ niby jest coś uszkodzone w wahaczach. Jak się potem okazało po wizycie w innym serwisie wszystko było ok i bez problemu ustawiono zbieżność zarówno przód i tył. Dodatkowo moje auto nie było sprawdzone z oferty kompleksowe sprawdzenie auta. Cała zabawa trwała zaledwie 15 minut w których mechanik poruszał się w 3 samochodach. Na poczekalni siedziałem ponad godzinę i widziałem co się dzieje na kamerach razem z innymi oczekującymi którzy chcieli sprawdzić auto przed zakupem. Moim zdanie to tylko wyłudzenie pieniędzy poprzez grupon. Nie polecam!! Ostrzegam przed komentarzem zwrotnym winny zawsze ma coś na swoje wytłumaczenie. .


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie jest nam niezmiernie przykro, że musiał Pan doświadczyć długiego okresu oczekiwania w Recepcji Serwisu - pracujemy nad tym, aby wyeliminować tego typu zjawiska w przyszłości. Nawiązując do samej usługi to muszę Pana poinformować, że w zakresie Badania Geometrii kół świadczymy usługi najwyższej jakości w okolicach Bydgoszczy, zarówno z powodu najwyższej jakości Sprzętu, jak i wyszkolonej kadry pracowniczej, czego dowodem są cykliczne zlecenia od innych Serwisów autoryzowanych w regionie - celem weryfikacji ich pomiarów. Jeżeli jednak uważa Pan, że nie mieliśmy racji w tym przypadku, to zapraszam do naszego Kierownika Serwisu, a w przypadku potwierdzenia Pana wersji zwrócimy Panu niesłusznie poniesione koszty. Z poważaniem Dział Serwisu Reiski Auto Sp. Z o.o.

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jakiś czas temu skusiłem się na przegląd klimatyzacji, kupując usługę na Grouponie i to bym mój błąd. Pojechałem ze sprawną klimatyzacją a po dwóch tygodniach od jej przeglądu klimatyzacja przestała działać, zapaliła się kontrolka od układu klimy. O złożeniu reklamacji nie było mowy. Panowie stwierdzili, że jest wyciek czynnika chłodzącego i należy wymienić chłodnice klimatyzacji (parownik). Wycieku i miejsca nie wskazano. Na naprawę się nie zgodziłem. Pojechałem do innego warsztatu na wymianę chłodnicy klimatyzacji. Ku mojemu zdziwieniu i mechanika okazało się, że wycieku nie ma a czynnika jest w układzie za dużo a powodem nie działania klimy jest uszkodzenie układu sterujacego. Jak widać diagnoza Reiskiego nie trafiona. Już nigdy więcej nie skorzystam z tego warsztatu. Poza tym na pierwszej wizycie pomimo ustalonej godziny bardzo długi czas oczekiwania na moje przyjęcie. Ok, poczekalnia i kawa są na plus Ale co z tego kiedy narażono mnie na dodatkowe koszty.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Wszystkie zlecone pozycje zostały przez nasz Warsztat wykonane i poświadczone bez uwag podpisem przy odbiorze. Wykonaliśmy m.in. zlecone serwis klimatyzacji (nie przegląd układu klimatyzacji - to są różne usługi) automatem do obsługi klimatyzacji. Pojemność układu klimatyzacji Astry została ustalona na podstawie aktualnego katalogu Autodata. Z dokumentacji zlecenia wynika, że doładowane zostało zgodnie z odczytem urządzenia 80gr czynnika. Zatem nie zgadzamy się z aluzją byśmy przeładowali układ klimatyzacji - to jest nie możliwe przy technologi i stosowanych w naszej firmie urządzeniach. Ponadto na każde usługi udzielamy gwarancji na zasadach ogólnych. W tej sprawie nie odnotowaliśmy żadnej reklamacji, zgłoszenia reklamacyjnego czy zlecenia na diagnostykę układu klimatyzacji. Stąd nie możemy podzielić poglądu o rzekomej nieprawidłowej diagnozie. Przy takiej usterce stosujemy AZOT, który uniemożliwia w praktyce błędną diagnozę wycieku. Wątpliwość budzi również fakt, iż usterka pojawiła się 2 tygodnie po odbiorze auta z serwisu. W kwestii oczekiwania to zdarzają się opóźnienia głównie związane z przedłużającymi się naprawami lub nieterminowym przybyciem innych Klientów. Za ewentualne przesunięcia czasowe przepraszamy i pracujemy nad systemem zmierzającym do ich wyeliminowania.

    W przypadku wątpliwości nasz Kierownik Serwisu jest do dyspozycji.

    Opel Astra II

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    od razu widac ze połowe pozytywów sami sobie tu wystawli. nie polecam.
    Na regulacji LPG Tartarini w Punto byłem 2 razy, 3 raz w nieautoryzowanym dopiero ustawili O.K. Za podłączenie wtyczki wiatraka (ktory sami montowali w ramach gwarancji), która odlączyła się podczas jazdy wystawili mi fakturę wg ich stawki rbh, co sam sobie ją odłączyłem ?! Skandal. *** treść usunięta przez moderatora ***, dbaja o tych którzy zostawiaja u nich gruba kase maja po kilka aut albo flote. a szarego ludka ktory kupił u nich Fiata za ciezko zaoszczedzona kase maja po prostu w *** treść usunięta przez moderatora ***. Moje i mechanicy nie są źli ale atmosfera i obsluga dretwa


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Historia Klienta:
    12.01.2011 montaż instalacji gazowej
    08.03.2011 przegląd instalacji gazowej po 1500 km na koszt gwaranta
    05.09.2011 zgłoszenie gaśnięcia na zimnym silniku - wykonano regulację gazu na koszt dealera
    27.12.2012 zgłoszenie pisków wentylatora nawiewu na 1 biegu - zdiagnozowano koniczność wymiany silniczka wentylatora - koszt dealera
    21.01.2013 wymiana silniczka wentylatora nagrzewnicy na koszt gwaranta
    08.11.2013 zgłoszone nie działanie dmuchawy nawiewu - diagnostyka nadmuchu wentylatora, diagnoza wypięta wtyczka wiązki dmuchawy - obciążenie Klienta ze względu na działanie czynników zewnętrznych.

    Jak pokazuje historia Klienta była 1 regulacja instalacji gazowej w naszej firmie. Ponadto łatwo zauważyć, że Klient nie stosował się do zaleceń Producenta samochodu i nie wykonywał Przeglądów Gwarancyjnych zgodnie z wymogami. Mimo tego dzięki interwencji naszego Serwisu u Fiat Auto Poland została przyznana naprawa wentylatora na koszt gwaranta. A "wtyczka wiatraka" sama się nie odłączyła. Klient zlecił zdiagnozowanie awarii i naprawę, a w związku z tym, że usługa nie podlegała gwarancji rachunek wyniósł "aż" 40zł. Które z wielkimi "bólami" i awanturze Klient z łaski swojej uiścił. Szanujemy każdego Klienta i pomagamy w każdej sytuacji, tym "szarym ludkom bez grubej kasy" również, jak widać nawet tak nieuprzejmym. Co w tym przypadku nie spotkało się ze zrozumieniem i odwzajemnieniem.
    Jeżeli ktoś jeszcze myśli, że w ASO musi być drogo to zapraszam na http://reiski.pl/serwis/serwis-przegladowo-naprawczy/item/26-tani-przeglad-olejowy-fiat

    PS: Czy uczciwym byłoby wykonywanie bezpłatnych usług Klientowi, który tylko z takich chce korzystać, mimo że nie ma do takich prawa?

    punto

  • x
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Może miałem pecha ale po wymianie łożyska docisku sprzęgła byłem na różnych poprawkach 5 razy...Przy kolejnej okazji samochód stał na placu przez miesiąc czekając na wymianę dwóch felg i opon. Sam bym temat ogarnął w kilka dni. Oczywiście wymiana olejów i filtrów bez zarzutu ale to każdy potrafi zrobić za połowę ceny ASO.


    Zalety:
    Obsługa klienta na poziomie chwilami nawet sympatycznie.


    Wady:
    Niestety mechanicy od Subaru dopiero się uczą...koszty robocizny bardzo wysokie, jakość taka sobie.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Historia Klienta - Serwis:
    18.08.2009 - wymiana łożyska oporowego - płatne przez Klienta
    25.11.2009 - sprawdzenie sprzęgła
    30.08.2010 - piszczenie w okolicach sprzęgła - sprawdzenie i przesmarowanie
    28.02.2011 - zestaw naprawczy siłownika sprzęgła - płatne przez Klienta
    22.08.2011 - wymiana łożyska oporowego sprzęgła - płatne przez Gwaranta
    Z powyższego wynika, że problematyka dotyczyła 2 obszarów. Nie było poprawek, jedynie sprawdzenia, naprawy, wymiany, próby naprawy niskokosztowej w trosce o portfel Klienta.

    "Inna okazja" to temat związany z kolizją drogową;
    Przyjęcie pojazdu 25.06.2012r.
    Monit do TU o oględziny 28.06.2012r.
    Oględziny przez TU 29.06.2012r.
    Wysłanie Kosztorysu do TU z prośbą o akceptację 29.06.2012r.
    Monit do TU o akceptację Kosztorysu 3.07.2012, 4.07.2012
    Akceptacja Kosztorysu 4.07.2012r.
    Zamówienie części 4.07.2012r.
    Dostawa opon 11.07.2012r. (zamówienie pilne)
    Dostawa felg z Subaru 19.07.2012r. (zamówienie specjalne do fabryki -opóźnienie związane z wycofaniem wzoru felg z oferty Subaru )
    Naprawa i wydanie pojazdu 20.07.2012r.
    Z powyższego wynika brak zaniedbań ze strony Serwisu. Opóźnienia związane wyłącznie ze zwłoką TU i dostawą części.

    PS: Odnośnie cen - ceny przeglądów, ceny części i stawki pracy są ustalane przez importera Subaru w Polsce. Ceny dostępne na www.subaru.pl.

    Subaru Legacy

  • g
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    zamierzałem kupić Subaru Legacy od osoby mieskającej w Bydgoszczy, więc oczywistą koleją rzeczy było to, że tam pojechałem. Na jeździe próbnej słyszałem jakieś stuki i lekkie popiskiwanie.

    No i panowie tam pracujący stwierdzili, że:

    1. stukanie to kwestia wymiany amortyzatorów - oczywiście okazało się po kupnie i przyjeździe do Gdańska, że to były gumy stabilizatora i stukająca przekłądnia

    2. piszczenie to paski wielorowkowe - bzdura, to było kończące się koło dwumasowe.



    Ja teraz, mimo, że nie jestem mechanikiem, rozpoznałbym bez problemu te objawy, a panowie sobie z tym nie poradzili. Gdybym wiedział, że to kwestia tego typu usterek bym pewnie mógł bardziej ponegocjować cenę albo samochodu nie kupić.

    Jeszcze w dwu miejscach słyszałem słabe opinie o tym serwisie i niestety ją potwierdzam. W razie czego lepiej pojechać do np Gdańska, ale mamy większą pewność trafnej diagnozy.

    Mam wrażenie że panowie nie znają się na Subaru albo ja miałem pecha.


    Zalety:
    brak


    Wady:
    słaba znajomość mechaniki Subaru


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Diagnoza o stukaniu to oczywiście były amortyzatory, co wynikało z wybitej tulei amortyzatora. Zlokalizowanie tego miejsca występowania stuków nie wyklucza kolejnych. W takim celu konieczna była by dalsza weryfikacja, na to Klient nie miał czasu.
    Diagnoza o piszczeniu - Koła dwumasowe nie piszczą - tyle komentarza.

    Subaru Legacy 2.0 2006

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Cordoba rocznik 2007 z salonu Reiski. Problem świecącej kontrolki poduszki. Za pierwszym razem nie potrafili wykryć przyczyny. Wyznaczyli kolejną wizytę. Diagnoza - sterownik poduszki do wymiany. Za diagnozę skasowali 200 zł , sterownik w "extra cenie" byłby za 1300 zł - czyli razem 1500 zł. Pojechałem do prywaciarza. Za 150 zł wykrył i usunął przyczynę - brak masy na sterowniku. Ale jak miał to wykryć "fachowiec" z ASO, jeśli nie dotknął sterownika - była plomba na śrubkach. Napisałem do nich oficjalne pismo - nie raczyli odpowiedzieć. Chwalą się certyfikatem ISO 9001:2000. Sprawdziłem podaną przez nich niemiecką jednostkę certyfikującą "TUV Management Service GmbH". Zajmuje się przemysłem spożywczym, Reiski nie występuje - czyli ściema marketingowa. Komentarz zbyteczny !


    Zalety:
    Brak


    Wady:
    J/w


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Klient został poinformowany, że nie naprawiamy sterowników poduszek bezpieczeństwa, ze względu, iż nie jest do dozwolone przez Producenta.
    Naprawa nie daje pewności. Istnieje możliwość nie odpalenia poduszki - w efekcie nie uratuje komuś życia. Serwis nie może działać wbrew Procedurom i wbrew zasadom bezpieczeństwa. Zalecamy wymianę sterownika.

    PS: Zapewniam, że firma TUV istnieje i ma się dobrze. Zajmuje się kontrolą w różnych dziedzinach przemysłu również spożywką (ale w tej dziedzinie rzeczywiście nikt nas nie znajdzie). TUV Management to jedna z firm należących do TUV SUD, zajmującą się również przemysłem motoryzacyjnym. Jest to najbardziej znana i uznana jednostka Certyfikująca na świecie. W celu weryfikacji zapraszam wszystkich Klientów do naszego Biura Serwisu, gdzie można obejrzeć dokładnie Certyfikat opatrzony Hologramami. Wisi na ścianie.

    Seat Cordoba

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pojechałem z problemem przedniego zawieszenia we Fiacie. Diagnoza, wymiana czegoś tam stabilizatora, robocizna. Po wyjeździe, po 3 km problem powrócił. Nigdy więcej.


    Zalety:
    ASO w nazwie ...i tylko


    Wady:
    Koszmarne ceny, kompletny brak wiedzy.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Komentarz z opisem "czegoś tam" mało precyzyjny.
    Jednak każdy Klient otrzymuje 2 letnią europejską gwarancję przy naprawie na częściach oryginalnych. Jeżeli problem były rzeczywiście Klient by wrócił na naprawę reklamacyjną. Takiego klienta nie odnotowano.

    ASO - nie tylko w nazwie lecz potwierdzone dokumentacją :)

    Ceny bardzo konkurencyjne np.:
    Wymiana oleju z olejem i filtrem - od 99 zł brutto
    Serwis i dezynfekcja Klimatyzacji - 99 zł brutto
    Ustawianie Geometrii kół - 99 zł brutto

    Wiedza potwierdzona Certyfikatami szkoleniowymi oraz wskaźnik poziomu zadowolenia Klienta (wszystkich naszych Klientów) wynoszący 95-98%.

Podobne warsztaty

  • Auto-Market Andrzej Jocz

    Inowrocławska 1 / Bielicka 76D,  Górzyskowo - Szwederowo,  Bydgoszcz

    ******   5.6  (143 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

      Zapraszamy do korzystania  z naszego serwisu, zapraszamy z wszystkimi  markami  samochodów osobowych, szczególnie zapraszamy użytkowników marek:  Ford/Mazda/Volvo Wjazd do "Auto-Market"- A.Jocz  od...

    Diagnostyka komputerowa oryginalnym licencjonowanym testerem Bosch-KTS 560
    od 150 zł
    Diagnostyka niedziałającej klimatyzacji
    od 250 zł
    Przegląd okresowy mały
    od 300 zł
    Zarezerwuj wizytę
  •  Zapraszamy na sezonową wymianę opon! Profesjonalne usługi, konkurencyjne ceny! Zapraszamy!

  • TRANSTECH

    Skośna 13,  Osowa Góra,  Bydgoszcz

    ******   5.6  (61 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Warsztat istnieje od ponad 20 lat. Wcześniej działaliśmy na ulicy Grunwaldzkiej, poszerzając swoją ofertę usługową przenieśliśmy się na Skośną 13 - Osowa Góra. Posiadamy 6 stanowisk naprawczych, co pozwola nam zapewnić krótkie terminy...

    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 95 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Centrum Wulkanizacji

    Szczecińska 16, Lisi Ogon,  Bydgoszcz

    ******   5.7  (28 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Od września 2023 Centrum Wulkanizacji w Lisim Ogonie k. Bydgoszczy rozszerzyło zekres usług o serwis klimatyzacji. Posiadamy stacje klimatyzacji z nowym czynnkiem R1234 yf oraz ze starszym czynnkiem R134. W cenie klimatyzacji oferujemy darmowe...

    Zarezerwuj wizytę
  • Autodave - Mechanik samochodowy i Wulkanizacja

    ul. Nad Torem 16,  Czyżkówko,  Bydgoszcz

    ******   5.1  (72 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Warsztat Autodave specjalizuje się w regeneracji przekładni kierowniczych. Naprawiamy wszelkie usterki mechaniczne oraz rozwiązujemy problemy z układami elektrycznymi w autach. Dysponujemy także urządzeniami do wykonywania usług...

    Zarezerwuj wizytę
  • Auto Mechanik Koziorzemski

    Leśna 43, Pawłówek,  Bydgoszcz

    ******   5.9  (163 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Auto Mechanik Koziorzemski zajął pierwsze miejsce w plebiscycie na Mechanika Roku 2020 organizowanym przez Gazetę Pomorską.  Zajmujemy się mechaniką pojazdową aut wszystkich marek.  Każdego klienta i każde zlecenie traktujemy...

    Serwis klimatyzacji R1234yf (od 2017 roku)
    od 150 zł
    Serwis klimatyzacji R134a (do 2017 roku)
    od 100 zł
    Serwis olejowy
    od 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Krakowski - Serwis

    ul. Fordońska 76,  Bartodzieje,  Bydgoszcz

    ******   5.3  (72 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Jesteśmy firmą nowoczesną i przyjazną każdemu klientowi z szeroką ofertą proponowanych usług. Mamy ugruntowaną pozycję na lokalnym rynku, gdzie zaufała nam liczna grupa właścicieli samochodów. Powierzone zadania wykonujemy sprawnie i solidnie....

    Diagnoza i wycena naprawy
    Wymiana oleju silnikowego i filtra
    od 200 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Auto klimatyzacja . Naprawa napełnianie serwis

    Kościuszki 36,  centrum,  Bydgoszcz

    ******   5.6  (12 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Auto klimatyzacja naprawa i serwis klimatyzacji samochodowej, wymiana skraplaczy, parowników i sprężarek klimatyzacji, sprawdzanie szczelności klimatyzacji hydrogenem odgrzybianie klimatyzacji ozonem lub chemicznie ...

    Serwis klimatyzacji R1234yf (auta od 2017 roku)
    od 150 zł
    Serwis klimatyzacji R134a (auta do 2017 roku)
    od 100 zł
    Sprawdzenie szczelności klimatyzacji
    od 50 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Auto Fordon

    Gen. Kleeberga 2,  Fordon,  Bydgoszcz

    ******   5.4  (6 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zajmujemy się kompleksowymi naprawami samochodów wszystkich marek. Nasi mechanicy mają duże doświadczenie i wysokie kwalifikacje. W warsztacie są nowoczesne stanowiska i profesjonalne narzędzia. To wszystko pozwala nam szybko diagnozować...

  • AutoPunkt 24 serwis samochodowy w centrum Bydgoszczy. 18 lat doświadczenia w naprawach samochodów. Obsługa, przeglądy samochodów, naprawy układu hamulcowego oraz zawieszenia. Serwis klimatyzacji samochodowej (czynnik R-1234yf oraz R-134a)....


Marki samochodów naprawiane przez warsztat