Warsztat polecany przez innych kierowców.

CAR-MAN S.C. - Gawron Marcin, Frontczak Marcin

Tałdykina 3, Fordon , 85-791 Bydgoszcz

****** 4.9 (50 opinii)

O warsztacie

Tałdykina 3, Fordon, 85-791, Bydgoszcz

Poniedziałek od 08:00 do 18:45
Wtorek od 08:00 do 18:45
Środa od 08:00 do 18:45
Czwartek od 08:00 do 18:45
Piątek od 08:00 do 18:45
Sobota od 08:00 do 14:45

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Warsztat Car-Man posiada dostęp do najlepszych części do każdego modelu samochodów osobowych. Jesteśmy serwisem specjalizującym się w ustawianiu geometrii zawieszenia w technologii 3D. Zajmujemy się również diagnostyką usterek silnika oraz wykonywaniem napraw mechanicznych. Możesz u nas przeprowadzić pełne badanie komputerowe stanu tecznicznego auta, a nasi wykwalifikowani fachowcy usuną wszelkie usterki. Dysponujemy urządzeniami do serwisowania klimatyzacji.

Cenimy czas naszych klientów, dlatego każdą usługę wykonujemy możliwie szybko. Możemy sobie na to pozwolić dzięki dużym kwalifikacjom oraz doświadczeniu naszych pracowników. W naszym warsztacie dla klientów przygotowaliśmy poczekalnię z dostępem do sieci wi-fi, ekspresem do kawy oraz toaletą. Oferujemy także możliwosć wypożyczenia auta zastępczego.

Więcej

Opinie (50)

Dodaj opinię
4.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 50 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jeden z najgorszych warsztatów. Przez takich, inne serwisy mają opinie [wymoderowano]. Wymiana paska alternatora zakończyła się wymianą napinacza i rolki prowadzącej (zużytych rolek już nie mieli - na ich wymianę można by się jeszcze zgodzić). Następnie zaczęli wciskać - dolne koło pasowe wału korbowego - że niby zużyte!! i od razu rozrząd za jednym zamachem żeby zrobić!! Z ceny za pasek - detal ContiTech (najdroższy na rynku OE Renault 86 zł) - 75zł, miało się zrobić 2000 lub więcej!!!!!! Roboczogodzina wymiany paska alternatora z wymianą napinacza i rolki prowadzącej to maksymalnie 1.5 godziny wg. danych serwisowych. Cena za usługę u nich - wymiana napinacza, wymiana alternatora, wymiana rolki prowadzącej to koszt 360 zł. Dla laików - wszystkie prace prowadzone w obrębie tego samego obszaru działań. Zatem cena roboczogodziny w tym "warsztacie" to 240 zł!!!!!!!!!!! Poza ww., panowie policzyli sobie 4 x brake cleaner za 68 zł i mycie 50 zł. Ocenę wystawiłem jak najbardziej negatywną, a czytającym radzę pomyśleć raz jeszcze, zanim zdecydujecie się na ten "warsztat".


    Renault Espace

  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    [wymoderowano] Porażka, pojechałam na wymianę oleju i wymianę filtrów, samochód stał u nich cały dzień. Po powrocie do domu okazało się, ze nic nie zrobili, a pieniądze skasowali, mój ojciec wcześniej oznaczył filtry (powietrza, oleju, od gazu), żeby wiedzieć czy faktycznie wymienili. Wróciłam do nich z powrotem, powiedzieli ze maja dużo pracy i mogli przeoczyć!! Jakim cudem wiec wystawili mi paragon!! Oleju prawdopodobnie tez nie wymienili. :(, ale tego już nie sprawdzę.


    Wolksvagen polo

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety ale to była moja ostatnia wizyta w tym "warsztacie". Zaprowadziłem auto, ponieważ niepokoiło mnie parę rzeczy.
    1. Nagłe falowanie obrotów
    2. Wycie/buczenie pod maską przy 1,500obr./min

    Panowie zdiagnozowali, za moją zgodą dokonali naprawy. Wymieniona została rolka alternatora oraz pasek wielorowkowy. Po czym poinformowali mnie, że ów dolegliwość (pkt. 2) nie została wyeliminowana. Mało tego wpadli na wspaniały pomysł, że to rozrząd "hałasuje" i co robimy dalej. Typowi wymieniacze części, metody prób i błędów. Trafią na jelenia co przymknie ok to super.

    W dodatku tekst, że jak będę miał swoje części to za robociznę policzą więcej pozostawię bez komentarza.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Karolu !

    Zgodzimy się co do usterek jakie nam Pan zgłosił podczas zostawiania samochodu w warsztacie. Owszem za Pańską zgodą – bo bez zgody Klienta nic nie robimy – wymieniliśmy rolkę napinacza osprzętu oraz pasek wielorowkowy gdyż te elementy wykazywały cechy znacznego zużycia. Po ich wymianie okazało się że jeszcze hałas dochodzi z okolic rozrządu ale na jego demontaż i weryfikację nie otrzymaliśmy Pańskiej zgody. Jeden hałas,ten mocniejszy od osprzętu maskował hałas mniejszy – ten od rozrządu. Niestety na jego usunięcie się Pan nie zgadza ale obarcza nas odpowiedzialnością za jego istnienie. Przykre że najbardziej podnosił Pan argument ceny za wykonaną usługę (na którą Pan się zgodził) a nie zwracał uwagi na pozostałe usterki w samochodzie choćby układu hamulcowego czy luzy w zawieszeniu.

    Skoda Fabia

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wstawiłem samochód na naprawę świec źarowych , naprawa przewodu metalowego układu chłodzenia termostatu oraz świateł Led i światła stopu na szybie tylnej. Trwało to tydzień ponieważ nie wiedzieli co zamówić tłumacząc się tym że czekają na maila i nie mogą zamówić. Zamiast wyciągnąć cześć i jechać zamówić. Od poniedziałku do piątku nic nie było zrobione ani zamówione po wymianie zdań musiałem sam jechać i zamówić część trwało to 1 godz. Nie mając części. Mieli naprawić światło stopu na tylnej szybie to naprawili świata stopu które były dobre. Masakra z tom firmom. Podsumowanie nieumiejom zamówić części trzeba samemu zamawiać bo inaczej samochodu do gwiazdki bym niemial,naprawiają to co jest dobre. Wymiana świec źarowych i naprawa rury układu chłodzącego trwała tydzień gdzie normalny mechanik wymienił by to góra w dwa dni. Kwota usługi 645zł . Na tą usługę i jakość to trochę przesada. A zalali układ chłodzenia do pełna w zbiorniku wyrównawczym gdzie kaska max jest dużo niżej prawie w połowie zbiornika wyrównawczego . Jak coś się stanie jestem ciekaw czy naprawiom w ramach reklamacji. NIE POLECAM TEJ FIRMY.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam

    Z przykrością przeczytaliśmy opinię na temat zlecenia naprawy Hyundaia H-200.
    Ponieważ klient mija się w wielu kwestiach z prawdą pozwolę sobie na kilka słów wyjaśnień

    1. Samochód został nam podstawiony w godzinach popołudniowych mocno spóźniony w dniu 22 listopada 2016 r na usługę diagnozy wycieku płynu chłodniczego oraz trudności z uruchamianiem silnika – taki opis podpisał klient w zleceniu .
    Samochód o przebiegu ponad 325 tyś km dostarczono nam z brakiem sporej ilości płynu chłodniczego , z dużym wyciekiem oleju w miejscu na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem .
    Po uzupełnieniu płynu chłodzącego ( ponad 2 litry ) przystąpiliśmy do diagnozy , na podstawie której stwierdziliśmy
    - wyciek płynu chłodniczego z przewodu metalowego układu chłodzenia ( przewód schowany pod turbosprężarką dostępny w bardzo trudnym miejscu )
    - niesprawność termostatu
    - niesprawność 3 świec żarowych
    - niesprawność rozdziału powietrza w kabinie kierowcy
    2 W dniu 23 listopada klient osobiście otrzymał od nas informację nt diagnozy , wyraził zgodę na wymianę wspomnianego przewodu , termostatu oraz świec żarowych – na taki zakres prac otrzymaliśmy zgodę .
    Udało nam się szybko zamówić świece żarowe , natomiast o przewód oraz termostat zwróciliśmy się z zapytaniem do ASO Hyundai w Bydgoszczy .
    3 W dniu 24 listopada otrzymaliśmy informację z ASO Hyundai o braku dostępności oryginalnego termostatu oraz przewodu układu chłodzenia –o wszystkim informowaliśmy klienta .
    Pracownik ASO podał nam jedynie nr zamiennika termostatu , z dostępnością 24 h w jednej z hurtowni motoryzacyjnej .
    4 . W dniu 25 listopada dotarł od nas termostat , niestety niewłaściwy . Klient poinformowany o problemach z dostępnością zdenerwował się i oświadczył że sam załatwi w 1 godzinę części .
    Poinformował nas ,że w ASO Hyundai na następny dzień sprowadzą mu termostat oraz świece żarowe ( które my mieliśmy ) , co do przewodu zgodził się na naszą wcześniejszą propozycję naprawy w firmie zewnętrznej ( firma ta zajmuje się naprawą , odtwarzaniem wszelkiego typu przewodów metalowych , czy gumowych )
    Po uzyskaniu zgody natychmiast przewód został oddany do naprawy .
    5. W dniu 26 listopada odebraliśmy przewód z naprawy , zamontowaliśmy go do samochodu , wymieniliśmy świece żarowe i niestety nie doczekaliśmy się obiecanego termostatu przez klienta – nie powiadomił nas nawet ,że nie przyjedzie , co niestety trochę zdezorganizowało pracę warsztatu .
    6. Dzień 28 listopada 2016 r – około godz 16 tej klient dostarczył nam termostat – niestety nie pasujący , wręcz taki sam jaki my otrzymaliśmy z hurtowni 25 listopada . Nadmienię jeszcze fakt ,że próbowaliśmy jeszcze zdobyć termostaty od bliźniaczych modeli np .KIa K2700 czy K2500 , niestety bez skutku . Klient poirytowany całą sytuacją odebrał samochód , obwiniając nas za wszystko .
    Jeżeli chodzi o elektrykę , to trudno nam było dokończyć zadanie , kiedy klient nie dał nam na to już czasu , wcześniej trudno było “ grzebać w elektryce “ przy tak rozebranych elementach silnika , układu świec żarowych . O tym ,że sprawa elektryczna będzie wykonana po usprawnieniu spraw okołosilnikowych klient wiedział .
    Naprawdę nie wiem czym sobie zasłużyliśmy na taką opinię

    Z poważaniem

    Właściciele


    Hyundai

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    1. Wymiana świec zapłonowych - wymieniono mi w samochodzie świecie zapłonowe, zamiast irydowych zamontowano zwykłe. Samochód jeździł i chodził jak traktor. Wymiana na irydowe załatwiła sprawę.
    2. Niezrażony porażką ze świecami zgłosiłem się z wyciem wydobywającym się z komory silnika. Zdiagnozowano to jako awarię pompy wody. Była to błędna diagnoza bo po jej wymianie problem nie ustał.
    Następną diagnozą (również błędną) była awaria pompy wspomagania.
    Pompa okazała się niemożliwa do kupienia przez warsztat więc kupiłem taką sam na portalu aukcyjnym. Car-Man podjął próbę jej montażu, wymontował starą i okazało się, że ta którą dostarczyłem jest niezgodna z modelem mojego samochodu. Był to mój błąd więc zareklamowałem ją u Sprzedawcy a Car-Manowi zapłaciłem za demontaż i ponowny montaż starej pompy. Jednak kolejny mechanik do którego zgłosiłem się z problemem wycia zdziwił się, że osoba wykonująca naprawę nie stwierdziła od razu bez wyjmowania starej pompy, że ta dostarczona przeze mnie nie będzie pasowała bo w moim modelu samochodu jest ona świetnie widoczna po podniesieniu maski.
    Ostatecznie okazało się, że wycie wydobywające się z komory silnika nie było spowodowane przez pompę wspomagania a przez rozrząd.

    Podsumowując. Trzy błędne diagnozy w ciągu trzech moich wizyt w warsztacie w ciągu jednego roku. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Chciałbym jako właściciel odnieść się do zarzutów jakie przedstawił Pan wobec mojego warsztatu. Co prawda ostatnia Pańska wizyta u nas miała miejsce 8 miesięcy temu lecz są zlecenia naprawy i na ich podstawie będę argumentować swoje wypowiedzi:

    1. Wymiana świec zapłonowych - wymieniono mi w samochodzie świecie zapłonowe, zamiast irydowych zamontowano zwykłe. Samochód jeździł i chodził jak traktor. Wymiana na irydowe załatwiła sprawę.

    Od tego zlecenia minął ponad rok - nie pamiętam sytuacji. W zleceniu jest adnotacja o nierównej pracy silnika , braku mocy . Wymieniliśmy wtedy świece tzw “zwykłe” jak je Pan określa. Mają one miedziany rdzeń i są przewidziane do Pańskiego samochodu jako typ podstawowy, świece zapłonowe irydowe cechuje wydłużony przebieg między wymianami i tylko to je różni. Tak więc dobór świec nie był błędny a opierał się na katalogach producentów.

    2. Niezrażony porażką ze świecami zgłosiłem się z wyciem wydobywającym się z komory silnika. Zdiagnozowano to jako awarię pompy wody. Była to błędna diagnoza bo po jej wymianie problem nie ustał.

    Tzw “wycie” było dosyć ciche i pojawiało się przy około 2000 obr/min. Objaw ustąpił po zdjęciu paska wieloklinowego którym napędzana jest pompa wody (razem z pompą wspomagania). Zresztą czynnie uczestniczył Pan w tych diagnozach osobiście identyfikując odgłosy z pod maski gdyż hałas był tak specyficzny że był mocno maskowany odgłosami pracy silnika i dlatego prosiliśmy Pana jako właściciela samochodu o poprawną identyfikację odgłosów. Bez paska napędu pompy wody i pompy wspomagania hałasów nie stwierdzono wiec według nas pompa wody kwalifikowała się do wymiany. W tym miejscu pojawia się adnotacja w zleceniu o wyciekach płynu hydraulicznego z pompy wspomagania.


    Następną diagnozą (również błędną) była awaria pompy wspomagania.

    Ponieważ pompa wspomagania była nieszczelna zaleciliśmy jej wymianę,


    Pompa okazała się niemożliwa do kupienia przez warsztat więc kupiłem taką sam na portalu aukcyjnym. Car-Man podjął próbę jej montażu, wymontował starą i okazało się, że ta którą dostarczyłem jest niezgodna z modelem mojego samochodu. Był to mój błąd więc zareklamowałem ją u Sprzedawcy a Car-Manowi zapłaciłem za demontaż i ponowny montaż starej pompy. Jednak kolejny mechanik do którego zgłosiłem się z problemem wycia zdziwił się, że osoba wykonująca naprawę nie stwierdziła od razu bez wyjmowania starej pompy, że ta dostarczona przeze mnie nie będzie pasowała bo w moim modelu samochodu jest ona świetnie widoczna po podniesieniu maski.
    Ostatecznie okazało się, że wycie wydobywające się z komory silnika nie było spowodowane przez pompę wspomagania a przez rozrząd.

    Pompa którą Pan przywiózł nie pasowała gdyż nie zgadzał się rozstaw śrub mocujących o około 4-5 mm co okazało się dopiero po wymontowaniu starej pompy z samochodu. Zewnętrznie pompy wyglądały identycznie. Życzył sobie Pan abyśmy mimo to próbowali zamontować dostarczoną pompę ale odmówiliśmy gdyż mechanicznie uszkodzona pompa niweczy gwarancję na produkt. Z naszej strony gratuluję sokolego wzroku mechanikowi który po otwarciu maski i pobieżnym obejrzeniu silnika jest w stanie wypowiedzieć się o rozstawie śrub z taką dokładnością.

    Co do hałasu z układu rozrządu, nie było go podczas diagnostyki pompy wody w sierpniu 2015r , od tego czasu mija 9 miesięcy i trudno zagwarantować że inny podzespół nie ulegnie awarii w tym czasie. My jako warsztat nie uchylamy się od odpowiedzialności za wykonane przez nas prace , udzielamy gwarancji na nasze usługi . W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zawsze pozostajemy do Pana dyspozycji .











    z poważaniem

    Marcin Gawron
    Marcin Frontczak

    Mazda 323F

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Byłem stałym klientem tego warsztatu, ale już nie jestem. Przez zwykłą nieuwagę potrafią narobić szkód w samochodzie,


    Zalety:
    Ot, w miarę porządny serwis.


    Wady:
    Czasami zdarzają się niedoróbki, np. mało staranny montaż tłumików, które później obijają się o tunel w podwoziu, czy zjechany gwint śruby koła, lub pojawiająca się w tajemniczych dla mnie okolicznościach dziura w oponie (w tym ostatnim przypadku niestety nie mam dowodów).


Nasze porady (1)

Laguna 2,1.9 dCi 2001 kombi
Reno laguna dCi 1.9 zapala się kątrolka świec i podgrzewanie świec lecz nie za każdym razem po zapłonie się zapali i w czasie jazdy lub po ponownym zapłonie gaśnie i tak na zmianę.Dodam że nic z silnikiem się nie dzieje wszystko działa jak przed pozdrawiam i proszę o radę.Wojtek

Podobne warsztaty

  • Auto-Market Andrzej Jocz

    Inowrocławska 1 / Bielicka 76D,  Górzyskowo - Szwederowo,  Bydgoszcz

    ******   5.6  (143 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

      Zapraszamy do korzystania  z naszego serwisu, zapraszamy z wszystkimi  markami  samochodów osobowych, szczególnie zapraszamy użytkowników marek:  Ford/Mazda/Volvo Wjazd do "Auto-Market"- A.Jocz  od...

    Diagnostyka komputerowa oryginalnym licencjonowanym testerem Bosch-KTS 560
    od 150 zł
    Diagnostyka niedziałającej klimatyzacji
    od 250 zł
    Przegląd okresowy mały
    od 300 zł
    Zarezerwuj wizytę
  •  Zapraszamy na sezonową wymianę opon! Profesjonalne usługi, konkurencyjne ceny! Zapraszamy!

  • Centrum Wulkanizacji

    Szczecińska 16, Lisi Ogon,  Bydgoszcz

    ******   5.7  (28 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Od września 2023 Centrum Wulkanizacji w Lisim Ogonie k. Bydgoszczy rozszerzyło zekres usług o serwis klimatyzacji. Posiadamy stacje klimatyzacji z nowym czynnkiem R1234 yf oraz ze starszym czynnkiem R134. W cenie klimatyzacji oferujemy darmowe...

    Zarezerwuj wizytę
  • Autodave - Mechanik samochodowy i Wulkanizacja

    ul. Nad Torem 16,  Czyżkówko,  Bydgoszcz

    ******   5.1  (72 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Warsztat Autodave specjalizuje się w regeneracji przekładni kierowniczych. Naprawiamy wszelkie usterki mechaniczne oraz rozwiązujemy problemy z układami elektrycznymi w autach. Dysponujemy także urządzeniami do wykonywania usług...

    Zarezerwuj wizytę
  • TRANSTECH

    Skośna 13,  Osowa Góra,  Bydgoszcz

    ******   5.6  (60 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Warsztat istnieje od ponad 20 lat. Wcześniej działaliśmy na ulicy Grunwaldzkiej, poszerzając swoją ofertę usługową przenieśliśmy się na Skośną 13 - Osowa Góra. Posiadamy 6 stanowisk naprawczych, co pozwola nam zapewnić krótkie terminy...

    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 95 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Auto Mechanik Koziorzemski

    Leśna 43, Pawłówek,  Bydgoszcz

    ******   5.9  (162 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Auto Mechanik Koziorzemski zajął pierwsze miejsce w plebiscycie na Mechanika Roku 2020 organizowanym przez Gazetę Pomorską.  Zajmujemy się mechaniką pojazdową aut wszystkich marek.  Każdego klienta i każde zlecenie traktujemy...

    Serwis klimatyzacji R1234yf (od 2017 roku)
    od 150 zł
    Serwis klimatyzacji R134a (do 2017 roku)
    od 100 zł
    Serwis olejowy
    od 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Krakowski - Serwis

    ul. Fordońska 76,  Bartodzieje,  Bydgoszcz

    ******   5.3  (71 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Jesteśmy firmą nowoczesną i przyjazną każdemu klientowi z szeroką ofertą proponowanych usług. Mamy ugruntowaną pozycję na lokalnym rynku, gdzie zaufała nam liczna grupa właścicieli samochodów. Powierzone zadania wykonujemy sprawnie i solidnie....

    Diagnoza i wycena naprawy
    Wymiana oleju silnikowego i filtra
    od 200 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Auto klimatyzacja . Naprawa napełnianie serwis

    Kościuszki 36,  centrum,  Bydgoszcz

    ******   5.6  (12 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Auto klimatyzacja naprawa i serwis klimatyzacji samochodowej, wymiana skraplaczy, parowników i sprężarek klimatyzacji, sprawdzanie szczelności klimatyzacji hydrogenem odgrzybianie klimatyzacji ozonem lub chemicznie ...

    Serwis klimatyzacji R1234yf (auta od 2017 roku)
    od 150 zł
    Serwis klimatyzacji R134a (auta do 2017 roku)
    od 100 zł
    Sprawdzenie szczelności klimatyzacji
    od 50 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Auto Fordon

    Gen. Kleeberga 2,  Fordon,  Bydgoszcz

    ******   5.4  (6 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zajmujemy się kompleksowymi naprawami samochodów wszystkich marek. Nasi mechanicy mają duże doświadczenie i wysokie kwalifikacje. W warsztacie są nowoczesne stanowiska i profesjonalne narzędzia. To wszystko pozwala nam szybko diagnozować...

  • AutoPunkt 24 serwis samochodowy w centrum Bydgoszczy. 18 lat doświadczenia w naprawach samochodów. Obsługa, przeglądy samochodów, naprawy układu hamulcowego oraz zawieszenia. Serwis klimatyzacji samochodowej (czynnik R-1234yf oraz R-134a)....


Usługi wykonywane przez warsztat