AUTO SERVICE Maciej Lewandowski

CHODKIEWICZA 60, Bielawy , 85-667 BYDGOSZCZ

****** 4.3 (62 opinie)

AUTO SERVICE Maciej Lewandowski

O warsztacie

CHODKIEWICZA 60, Bielawy, 85-667, BYDGOSZCZ

Poniedziałek od 08:00 do 17:30
Wtorek od 08:00 do 17:30
Środa od 08:00 do 17:30
Czwartek od 08:00 do 17:30
Piątek od 08:00 do 17:30
Sobota od 08:00 do 14:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

AUTO SERVICE MACIEJ LEWANDOWSKI

  • WARSZTAT SAMOCHODOWY W BYDGOSZCZY
  • KONSERWACJA PODWOZIA
  • NAPRAWY BLACHARSKO-LAKIERNICZE
  • NAPRAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I DOSTAWCZYCH  

Zapraszamy: poniedziałek- piątek: 8:00 - 17:30 sobota 8:00 - 14:00

Ul. Chodkiewicza 60, róg ulic Chodkiewicza i Emilii Plater

KONSERWACJA PODWOZIA

Jedyny autoryzowany przez producenta punkt konserwacji podwozia Firmy : BERNER i WURTH  

MECHANIKA POJAZDOWA BYDGOSZCZ

Każde auto raz na jakiś czas potrzebuje wymiany oleju silnikowego, filtra powietrza, klocków hamulcowych, czy tarcz hamulcowych. To normalne zabiegi, które nie mają nic wspólnego z awariami auta. Wymian tych dokonuje się najczęściej rutynowo, ze względu na bezpieczeństwo pojazdu i jego pasażerów. Nikomu nie trzeba przecież tłumaczyć, że auto MUSI mieć dobre klocki hamulcowe i NIE MOŻE jeździć na starym oleju. Naprawy te obejmują także diagnostykę i wymianę akumulatora. Jest to szczególnie ważne w okresie zimowym, kiedy wiele aut odmawia posłuszeństwa. Serwis klimatyzacji oraz wymiana chłodnicy klimatyzacji. To czynności, które dotyczą tylko aut posiadających klimatyzację. Żeby móc się nią cieszyć, należy ją uzupełniać. Ze względów zdrowotnych, warto też regularnie ją odgrzybiać.

PEŁNĄ OFERTĘ ZNAJDZIESZ:  mechanikbydgoszcz.eu

Sprzedaż części i akcesoriów w cenach hurtowni - BEZ DODATRKOWEJ MARŻY Sprawiedliwa cena za wysoką jakość i TO WSZYSTKO bez zbędnego oczekiwania :)

OFERUJEMY:

  • KONSERWACJA PODWOZIA
  • NAPRAWA SKRZYNI BIEGÓW
  • WYMIANA CHŁODNICY KLIMATYZACJI
  • WYMIANA CHŁODNICY SILNIKA
  • REGENERACJA POMP WSPOMAGANIA
  • NAPRAWA I REGULACJA PRACY SILNIKA
  • NAPRAWA I REGENERACJA UKŁADU KIEROWNICZEGO
  • NAPRAWA UKŁADU CHŁODZENIA W SAMOCHODZIE
  • WYMIANA ŻARÓWEK W SAMOCHODZIE
  • DIAGNOSTYKA I WYMIANA AKUMULATORA
  • POMOC DROGOWA
  • POLEROWANIE REFLEKTORÓW
  • NAPRAWY BLACHARSKO-LAKIERNICZE
  • NAPRAWA I WYMIANA ROZRUSZNIKÓW
  • WYMIANA OSŁON I PRZEGUBÓW PÓŁOSI
  • WYMIANA PŁYNU HAMULCOWEGO
  • WYMIANA SPRZĘGŁA
  • WYMIANA AMORTYZATORÓW
  • WYMIANA ROZRZĄDU
  • WYMIANA TARCZ HAMULCOWYCH
  • WYMIANA FILTRA POWIETRZA
  • NAPRAWA ZAWIESZENIA
  • WYMIANA USZCZELKI POD GŁOWICĄ
  • WYMIANA KLOCKÓW HAMULCOWYCH
  • NAPRAWA TŁUMIKÓW
  • SERWIS INSTALACJI GAZOWYCH LPG
  • SERWIS KLIMATYZACJI SAMOCHODOWEJ W BYDGOSZCZY
  • WYMIANA OLEJU SILNIKOWEGO

POLUB NASZ FANPAGE I BĄDŹ NA BIEŻACO

www.facebook.com/mechanikbydgoszczeu

 

Wszelkie szczegóły odnośnie naszego warstatu znajdziesz nas stronie:

mechanikbydgoszcz.eu

 

 

 

 

 

 

  • ------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • WORKSHOP at the intersection Chodkiewicza / EMILII Plater .
  • ALL MECHANICAL 
  • POSSIBILITY OF PAYMENT CARD .
  • REPLACEMENT OR REPAIR silencers AND EXHAUST SYSTEMS
  • ONLY AUTHORIZED BY THE MANUFACTURER ITEM MAINTENANCE CHASSIS .
  • Company : BERNER AND WURTH
  • OFFER GEOMETRY , CLEARING THE BASIC ERRORS,
  • Panel beating and painting - FAST FORWARD REPAIR EVEN SMALL PARTS .
  • SERVICE AIR - SEALING , ozone fumigation FILLING
  • SHORT PERIODS COMBINED PRICE Fair .
  • FLEXIBILITY OF ACTION .
  • SALES PARTS AND ACCESSORIES WHOLESALE PRICES In - WITHOUT MARGIN
  • MANUFACTURER'S REPRESENTATIVE retreaded tires .
  • ACCESS TO NEW TYRES 
  • USED ​​TIRES . RIMS STEEL AND ALUMINIUM - new 
  • Fair PRICE FOR HIGH QUALITY AND ALL WITHOUT unnecessary waiting .
  • WELCOME MON-FRI 8,00-17,30 : SOB 8,00-14,00
  • -------------------------------------------------------------------------------------------------
  • WORKSHOP an der Kreuzung Chodkiewicza / Emilii Plater .
  • Alle mechanischen SERVICES .
  • WINTERREIFEN ZU VERKAUFEN CASH -und Großhandel.
  • Möglichkeit der Zahlung CARD .
  • AUSTAUSCH ODER DIE REPARATUR Schalldämpfer und Abgasleitungen
  • Nur durch den Hersteller ITEM MAINTENANCE CHASSIS ZUGELASSEN SIND.
  • Firma: Berner und WURTH
  • ANGEBOT GEOMETRIE LÖSCHEN die grundlegenden Fehler ,
  • Ausbeulen und Lackieren -FAST FORWARD reparieren, auch Kleinteile.
  • AIR SERVICE - DICHT -, Ozon- Begasung FÜLLUNG
  • Kurzaufenthalte Kombipreis Fair.
  • Handlungsflexibilität .
  • SALES TEILE UND ZUBEHÖR GROSSHANDELSPREISE In - ohne Rand
  • Vertreter des Herstellers runderneuerten Reifen.
  • Zugang zu neuen REIFEN 
  • Gebrauchte Reifen . RIMS STAHL UND ALUMINIUM - neue 
  • Fairer Preis für hohe Qualität und das alles ohne unnötige Wartezeiten .
  • WILLKOMMEN MO-FR 8,00-17,30 : SOB 8,00-14,00
  • ---------------------------------------------------------------------------------------------
  • СЕМИНАР на пересечении Chodkiewicza / Emilii Plater .
  • Все механические УСЛУГИ .
  • ЗИМНИЕ ШИНЫ ДЛЯ ПРОДАЖИ ДЕНЕЖНЫХ и оптовая торговля .
  • ВОЗМОЖНОСТЬ платежной карты .
  • Замены или ремонта глушителей и выхлопных СИСТЕМЫ
  • Только авторизованные производителем деталей принтера шасси.
  • Компания : БЕРНЕР И WURTH
  • ПРЕДЛОЖЕНИЕ ГЕОМЕТРИЯ , очищая основные ошибки ,
  • Кузовные и малярные работы - FAST FORWARD РЕМОНТ даже небольшие части.
  • СЕРВИС AIR -SEALING , обработки озоном ЗАПОЛНЕНИЕ
  • Короткие периоды Общая Цена ярмарка.
  • ГИБКОСТЬ ДЕЙСТВИЙ .
  • ПРОДАЖИ ЧАСТИ И КОМПЛЕКТУЮЩИЕ Оптовые цены в - БЕЗ ОКРАИНЫ
  • Представителя завода-изготовителя шин с восстановленным протектором .
  • Доступ к новым ШИН 
  • Изношенных шин . Диски сталелитейной и алюминиевой - новые 
  • Справедливая цена за высокое качество и все это без ненужного ожидания .
  • ДОБРО ПОЖАЛОВАТЬ ПН-ПТ 8,00-17,30 : сукин сын 8,00-14,00

 

Więcej

Opinie (62)

Dodaj opinię
4.3 ******
Ocena wystawiona na podstawie 62 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Oddałem samochód do konserwacji podwozia z myślą ze usługa zostanie wykonana rzetelnie i tu się mocno rozczarowałem. To co oni zrobili z samochodem i przeprowadzoną konserwacją przechodzi ludzkie pojęcie, nie dość że narazili mnie na dodatkowe koszta to konserwacja został złe wykonana ponieważ podwozie nie zostało odpowiednio przygotowane (środek konserwujący został nałożony bezpośrednio na nieoczyszczoną powierzchnie czyli ściągniecie osłon i elementów ochronnych, nałożenie konserwacji i przykręcenie osłon z powrotem).
    Co po 8 miesiącach od tej rzekomo wykonanej konserwacji musiałem oddać samochód do ponownej wykonania tej samej usługi ale tym razem tak jak to powinno być przeprowadzone w innym już warsztacie, ponieważ kiedy zobaczyłem jak ci pracownicy tego rzekomo warsztatu, bo nie nazwie ich mechanikami stwierdziłem ze nie oddam już tam samochodu jak i też nie będę polecał tego pseudo warsztatu innym osobą.

    PS. Opisał bym dokładnie całą moją historie jaką doświadczyłem z tym pseudo warsztatem ale nie starczyło by miejsca bo tyle tego jest.

    Dziękuje i pozdrawiam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Przykro mi to pisać ale to już kolejny komentarz, pod którym podpisuje się portal, pokazuje że dobry mechanik że schodzi/obniża loty. Próba zredukowania dysonansu pomiędzy poziomem komentarza a odpowiedzią będzie bardzo trudna a wręcz niemożliwa. Bardzo trudno odnosić się komentarza na poziomie gimnazjalisty ,jak się gimnazjum nie kończyło. Nie po to człowiek doświadcza co dzień ćwiczeń ze wstrzemięźliwości ,żeby teraz wylewać szambo na rzekomego, pseudo klienta. Za radą jednego z moich ,,prawdziwych klientów" ,który po przeczytani komentarza stwierdził- zacytuję ,,kłótnia z niektórymi może być jak walka ze świnią w błocie, ale dopiero pewnym czasie orientujesz się ,że świni się to podoba"
    I to by było na tyle

    Audi a4

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Korzystałem z usług parę lat temu. Pacjent: Renault Thalia. Z powodu ukręcenia świec przez mechaników tego warsztatu (no cóż, mógł zawinić poprzedni mechanik) i innych powikłań musiałem dać głowicę do planowania. Pan Maciej poinformował mnie o dodatkowych kosztach. Przy odbieraniu głowicy od podwykonawcy zadzwonił, poinformował mnie jaki wyszedł ostateczny dodatkowy koszt. Wielkim zdziwieniem było usłyszeć przy odbiorze cenę tego zabiegu o paręset złotych wyższą. Dodatkowo "komputer jest zalany jakimś kwasem więc trzeba go wymienić, bo przestał działać"- sam się zalał w warsztacie Pana Macieja, koszt dla mnie. To nie było najgorsze. Samochód po odebraniu i dojechaniu do Torunia umarł. Pan Maciej telefonicznie powiedział, że to nie jego sprawa. Samochód odholowałem na własny koszt. Pan Maciej przyznał, iż faktycznie "nie dokręciliśmy jakiejś śrubki". Na zwykłym przepraszam zakończył. Na następny dzień po kolejnej naprawie żona w drodze do Torunia miała niemiłą niespodziankę. Samochód zaczął sam nabierać prędkości bez udziału pedału gazu. Co się okazało? Obudowa filtra powietrza, która stabilizuje przepustnicę nie była dokręcona na ani jedną śrubę. Na szczęście dzięki opanowaniu mojej żony nie doszło do tragedii z winy [wymoderowano]. Co się okazało na końcu, gdyż samochód nie działał ani trochę lepiej? Pan Maciej fachowiec od gazu nie wpadł na to, iż membrana w reduktorze jest dziurawa i wystarczyło ją wymienić zamiast niszczyć mój samochód i wymieniać co popadnie. Sam wymieniłem cały reduktor na używany, zapłaciłem ok 50zl z przesyłką. Niestety ok. 3500zl, które zapłaciłem [wymoderowano]z Chodkiewicza przepadły. UNIKAJCIE JAK OGNIA, GORSZEGO MECHANIKA W BYDGOSZCZY (raczej) NIE ZNAJDZIECIE.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    1.Klient przyjechał z nierówną pracą silnika bo brakowało gwintu na świecy-ale to ukręciliśmy.
    2,,poinformował o dodatkowych kosztach,,,,,z wielkim zdziwieniem"...no to poinformował czy nie?
    3,,komputer zalany kwasem"......nie poniżam się do zalewania kwasem komputerów.
    4....fachowiec od gazu...?od co najmniej pięciu lat nie naprawiamy instalacji z braku homologacji urządzeń kontrolnych i nie śmiałbym kupić coś na allegro za 50zł i udzielić na to gwarancji......we własnym zakresie......proszę bardzo
    Nie wpisuję się w wojnę toruńsko- bydgoską, a określenie wpisu ,,za siedmioma górami....za siedmioma lasami......"mieści sie w kategoriach bajek

    Renault Thalia

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie będę pisać, że coś nie zostało naprawione, bo bym skłamała. Moje opinia jest negatywna z tego względu, że w warsztacie zostało zarysowane mi nadkole. Mało tego, żeby nie rzuciło mi się to w oczy zostało posypane piachem...niestety zobaczyłam to dopiero po dojeździe do domu,bo odbierajac auto nie obeszłam go dookoła. Co prawda nie jest to jakieś duże no ale jednak widoczne. Przykre, że oddajesz samochód a tu takie rzeczy i brak przyznania się do winy. Wystarczylo powiedzieć o zaistnialej sytuacji i się dogadać. No ale tak bo po co...i tak po wyjeździe z warsztatu nie udowodni się winy. Wartszat stratny nie będzie...Nie polecam choćby z powodu zatajenia faktu, brak uczciwości jak widać.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    To raczej jakiś żart?nikt nic nie zgłaszał!!!!ma za to pretensje!!!!!może tak więcej odwagi cywilnej ,wrócić i pokazać zarysowanie????przypomnę tylko ,że w warsztacie czuwa 8 kamer mając pod ochroną wszystko i wszystkich!!!!?Jest polisa OC!!!Więc???Idąc tym samym tokiem rozumowania....można mieć nieodparte wrażenie ,że ocenia nas Pani własną miarą i do tego brak odwagi cywilnej.Na plac przed warsztatem wjeżdżają także inni klienci i nawet jak coś ,,wywiną" na placu to widać na kamerach.......ale trzeba oderwać się od klawiatury i przyjechać a nie ciskać oskarżenia
    2020/11/02 od zdarzenia minął ponad rok odwagi zabrakło więc można uznać to to zwykłe naciągactwo ,próbę wyłudzenia

    opel

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Ten warsztat to omijać szerokim łukiem tu klient jest na wstępie oszukany nikt nie sprawdza auta usługa wykonywana jest według procedur szefa warsztatu a nie procedur jakie obowiązują mechaników . Zgłosiłem się do wymiany rozrządu w fokusie 1.8 TDCI gdzie jest do wymiany kaseta a nie sam pasek i napinacz ale ten /mechanik pseudo/ nawet nie wymienił pompy wody. To skandal!!!! koszt wymiany zgodnie z cennikiem i umową ustną był ustalony na 280 zł a Pan policzył sobie 410 zł to jest [wymoderowano],a dalej ten Pan używa auta klientów do prywatnej jazdy i je uszkadza tak było z moim fokusem jak przyjechała Policja to powiedział że jest ubezpieczony i dał numer polisy , a jak przyszło co do czego to ubezpieczycielowi wyparł się wszystkiego. Bydgoszczanie omijajcie tego mechanika tu nic dobrego was nie spotka a tylko same kłopoty.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Uczciwy przyjdzie zapyta,wyjaśnimy sobie , a ten uczciwy inaczej OMIJA SZEROKIM ŁUKIEM"Po co przyjechał do warsztatu jak sam wszystko wie lepiej? .Taka wizyta to jak spektakl z zaproszonymi gośćmi.Nie udaje ci się wcisnąć kitu mechanikowi.....dzwonisz po policję.Nie udaje się .policja nie potwierdza rewelacji, no to może zarysowanie samochodu.....cholera,zrobił rysę na oczach Policjanta mechanika ,znowu porażka to chociaż oskarżmy go jeździł naszym samochodem bez zgody.......co za oszust z tego mechanika pojechał na dupy i zrobił 30km.(pojechał po części prywatnym samochodem, który się popsuł i zwiozła go laweta z tego samego PZU.I Na monitoringu nie ma jazdy próbnej ,i co teraz ?Ta cena nie jest taka jak w internecie-mechanik coś bełkotał o dopisku do cennika ,, Prezentowana oferta cenowa ma charakter informacyjny, cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego."ale to trzeba by przeczytać zrozumieć ......i to na raz w wieżo zakupionym focusie?Biorąc pod uwagę ton rozmowy,postawę roszczeniową , próbującą oraz udowodnienie iż w każdym względzie argumenty klienta są bezpodstawne ..........liczyliśmy na słowo PRZEPRASZAM.....ale jak widać ktoś nie skorzystał z możliwości korzystania ze źródeł mądrości i kultury OCZYWIŚCIE ZAINTERESOWANYM KOLEGOM PROWADZĄCYM WARSZTATY UDOSTĘPNIĘ DANE kszysztofa-adres,nr tel. nr samochodu,gdzie pracuje.......żeby ostrzec kolegów przed uczciwym inaczej kszysiu

    Ford Focus

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    peugeot 407 wymiana sprzęgła,nie działa prawidłowo,opinia rzeczoznawcy .Nie zrozumiałe jest natomiast i nie wybaczalne ze samochod odebralem z warsztatu z rozkręconym zawiaszeniem,nie dokręcone sworznie wachaczy ,brak 2 śrób w skrzyni biegów,wąż od chłodnicy bez opaski,łącznie 8 śrób mechanik wykręcił z auta i zapomniał oddac, udokumentowałem błedy mechanika,zdjęcia,opinie rzeczoznawcy,ubezpieczenie warsztatu mam nadzieje pokryje koszty naprawy mojego auta, nie pozdrawiam pana MECHANIKA,i ostrzegam wszystkich aby omijali ten "WARSZTAT" szerokim łukiem,


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Klient jakby przypadkiem pominął fakt bezpłatnego samochodu zastępczego na czas naprawy, a swoje roszczenia oparł o opinię zaprzyjaźnionego warsztatu.Wyznaczył nawet termin sprawdzenia od ręki wszystkich zastrzeżeń ......ale nie przyjechał.Pozostaje zacytować opinię likwidatora/rzeczoznawcy PZU do którego się zwrócił o odszkodowanie
    ,,...........chcemy także wskazać, że do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy od Pana informacji, kiedy, jakie i przez kogo były wykonywane naprawy pojazdu .....".Tak więc nie pozostaje nic innego jak przychylić się do prośby Pana Sebastiana i wszystkich ludzi jego pokroju prosimy o ,,omijanie szerokim łukiem naszego warsztatu"

    PEUGEOT 407

  • F
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W styczniu br. odstawiłem do warsztatu p. Lewandowskiego Focusa celem regeneracji turbosprężarki oraz wymiany klocków i tarcz hamulcowych. Hamulce zrobione ok natomiast montaż zregenerowanej turbosprężarki pod wszelką krytyką - dzień po odebraniu samochodu trzeba było wrócić do warsztatu bo panowie mechanicy nie dokręcili dobrze kolektora wydechowego (zespolony z turbosprężarką), oprócz tego panowie nie raczyli dobrze złożyć zdemontowanych elementów - przewód łączący turbo z zaworem EGR był niedokręcony, panowie nie raczyli wymienić uszczelki kosztującej dokładnie 6zł przez co w kabinie regularnie czuć było spaliny - chciałem się umówić na poprawkę ale panowie nie byli w stanie się umówić na konkretny termin ani powiedzieć w czym może być problem. Po podjechaniu do innego warsztatu mechanik po opisaniu objawów powiedział po kilku sekundach dwa słowa - "przewód EGR" . Oprócz tego panowie zapomnieli o zamontowaniu osłony pod silnikiem przez co musiałem wracać do warsztatu kolejny raz (mieli problem ze znalezieniem osłony w swoim bałaganie). Mechanicy pracują bardzo niestarannie, prawdopodobnie mają za dużo klientów i się nie wyrabiają, robią byle było a szkoda bo kiedyś był to całkiem dobry warsztat, teraz - nie polecam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Kolejny wpis Pana Walewskiego.........przykro mi ,że nie odpowiemy , ale Panu już dziękujemy.Nasza opinie w tym względzie nie jest odosobniona.

    Ford Focus

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Samochód przyjechał z podejrzeniem uszkodzonych panewek, winny okazał się rozciągnięty łańcuch rozrządu, samochód stał w warsztacie dokładnie miesiąc z wyjętym i rozebranym silnikiem (brak możliwości zabrania samochodu - silnik rozłożony na części pierwsze) przy którym mechanicy nie robili nic przez co najmniej 3 tygodnie, właściciel warsztatu wymyślał co chwila inne wymówki. Po skonsultowaniu sprawy z radcą prawnym i poinformowaniu o tym właściciela warsztatu udało się mechanikom złożyć silnik w 1 dzień i zamontować w aucie - szkoda tylko że silnik od tego momentu pracuje nierówno na zimnym, warsztat nie potrafił zdiagnozować problemu i naprawić auta prawidłowo. Kiedyś był to dobry warsztat natomiast w tym roku - totalna porażka.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie W !!! Są pewne rozbieżności w opisie!samochód doczołgał się nieumówiony z gotową diagnozą od Mikołajczaka-wymienić panewki.Zaznaczyliśmy ,że będzie czekał 1,5 tygodnia w kolejce na co nie było sprzeciwu.PO rozebraniu wskazanych elementów ich stan techniczny wskazywał na błędną diagnozę.Szukanie przyczyny!zamówienie części to kolejne dni oczekiwania okraszone świętami,długimi weckendami i wszelkimi wymówkami administacyjnymi zakazami pracy.Straszenie prawnikiem nie przyspieszyło prac a polisa ubezpieczeniowa , którą warsztat posiada skutecznie chroni pańskie interesy o czym informowaliśmy.o nie równo pracującym silniku dowiadujemy się dopiero z komentarza ale jest to zapewne spowodowane niezrozumieniem z naszej strony , gdyż panowie właściciele nie pozwalali sobie wzajemnie dojść do głosu a co dopiero udzielić głosu mechanikowi,żeby mógł się coś dopytać.parafrazując oponentów mogę również stwierdzić ,że kiedyś byli dobrymi ,posiadającymi widzę i kulturę klientami, z którymi można było rzeczowo i konstruktywnie wymienić poglądy.........teraz to totalna porażka


    Opel Astra

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Łącznik wału założony na 5 zamiast 6 śrubach... i kolejne koszty, naprawy... szkoda gadać. Tak się nie traktuje stałych klientów.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    W jednym tygodniu kontrola z wodociągów, śruby we wjeździe do warsztatu i wizyta Straży Miejskiej.Dziękujemy naszym ,sąsiadom za zainteresowanie warsztatem i jednocześnie informujemy ,że ,,samochód z wałem "były u nas ponad dwa lata temu!reszta ma przedni napęd i nie ma wału................sory! hejt mało błyskotliwy!

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Oddałam samochód na wymianę szczęk w tylnych kołach, jestem kobietą więc muszę bezgranicznie zdać się na uczciwość i wiedzę mechaników.Warsztat poleciła mi zadowolona z usług koleżanka. Wszystko było ok,nawet zadzwoniono z warsztatu, że jeszcze z przodu też odkręcili koła i jest co nie co do zrobienia, jednak się "nie pali" można jeździć -usłyszałam. Ze względów finansowych podziękowałam na razie. Dramat jak odebrałam samochód, było już późno ,zamykali, wyjechałam z warsztatu,dojechałam z Chodkiewicza na Wyszyńskiego i coś,jak ja to nazwałam tłucze mi w przednim kole.Zawróciłam.Jeszcze zdążyłam szefa zatrzymać bo już wyjeżdżał, mówię co się dzieje ,a szef (z uśmiechem na ustach co ta baba gada)że jeśli będzie jutro jeszcze waliło to proszę podjechać-są wymienione szczęki a coś tam nie(już nie wiem jak to tam się nazywa)i musi się dotrzeć. Na drugi dzień nawinął mi się mój brat i poprosiłam żeby przejechał się autem bo przecież nie będę chłopakom przysłowiowo zawracać gitary jak musi się dotrzeć.A tu niespodzianka, przednie koło w ogóle nie przykręcone ani na jedną śróbkę.No i oczywiście zadzwoniłam do szefa.Przeprosił,powiedział że wyciągnie konsekwencje i ....co mi z tego dobrze że mi to koło nie odpadło bo osierociłabym dwójkę dzieci. Co do samej usługi i zastosowanych część nie mogę nic na razie powiedzieć bo jeszcze nie byłam w innym warsztacie zrobić resztę co mi pan szef zalecał. Na pewno w tym warsztacie nawet nie dam wymienić wycieraczki bo może mi odpaść w czasie ulewy. Jak można pozwolić babie wyjechać z warsztatu z luźnym kołem?
    P/S
    to warsztat na rogu Chokiewicza a E. Plater nie w podwórku kawałek dalej.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    ,,Pani IDEAŁ" ma wyraźny problem z płcią.Jest wyraźnie przewrażliwiona na tym punkcie obrażając wiele swoich koleżanek-u nas w warsztacie pracuje kobieta.Pani ma pretensje o to ,że szef czekał na nią po zamknięciu zakładu na odbiór samochodu mimo iż warsztat czynny jest do 18,00.Pani ma pretensje iż po 11 godzinach pracy szef nadal się uśmiecha i jest miły, zapraszając od razu następnego dnia na kontrolę.Pani ma pretensje ,że tylko ją przeproszono a nie ukrzyżowano mechanika- zwolnienie jednego z ,,kolegów" i nagana dla drugiego jej nie wystarcza.Pani ma słuszne pretensje o ,,kosztowny błąd" warsztatu , zapominając jednocześnie iż sama jeździła z dziećmi samochodem bez hamulców.To jej nie przeszkadzało?My jednak nie jesteśmy od oceny klientów pod względem płci, narodowości , wyznania czy marki posiadanego samochodu.Nadal będziemy się uśmiechać używać
    zwrotów grzecznościowych i nie klnąć (przynajmniej przy gościach)oraz eliminować błędy nasze .A ,,IDEALNYM BABOM"(te które same się tak traktują, są nieomylne i bezkrytyczne) mówimy stanowcze NIE -nawet wycieraczek nie wymienimy.Pozostałe Panie zapraszamy do końca roku-WYMIANA WYCIERACZEK GRATIS-nawet po godzinach pracy!!!!!

    BMW

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    tak jak i tu wszyscy piszą że tan warsztat to najgorszy i mają rację bo ja tez dałem autko i było do wymiany łożysko w przednim kole to panowie zamiast ściągacza to młotkiem walili w układ kierowniczy by ściągnąć końcówkę kierowniczą młotkiem to oni powinni się walnąć ale w głowę bo na praktykach tego nie uczą bo są przyrządy a wahacz zamiast odczepić z dołu to odkręcili końcówkę sworznia i cała geometria poszła i teraz tak montowanie łożyska zrobili ale w tym kole jest wibracja i słychać jak wyje jak się rozpadnie to zobaczymy co powiedzą te niby fachowcy i tak faktem że geometria na nowo musiała być robiona a ten pan niby właściciel powiedział że to nic wspólnego niema z geometrią proszę pana jeszcze raz do szkoły i uczyć się za mechanika bo każdy warsztat jak się pytałem to tak samo powiedział jak diagnosta jak to się ruszy to koło się ściera ja nikomu nie polecam może taczkę dać im do pracy morze tego nie rozwalą albo zrobią tak że taczka sama będzie jeździć pozdrawiam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Jeszcze się taki nie urodził , który wszystkim dogodził.Jajo mądrzejsze od kury.Całe życie się człowiek uczy a i tak głupi umiera.Pretensje do garbatego ,że ma proste dzieci.Nie wiem czy Pan wie ale przysłowia są mądrością narodów.Stek bzdur , do których ,,niby właściciel "ze względów kulturowych nie będzie się ustosunkowywał.Skierowani ponownie do szkoły ,,niby fachowcy"sugerują jedynie powrót klientowi do stosowania starej szkoły interpunkcji i w szczególności ortografii.Przyjmujemy z godnością sugestię serwisowania taczek , tak żeby im się po naprawie ,,koła nie ścierały".Z pewnością nie kupimy do nich , jak Pan to zrobił , Chińskich łożysk.Pozostałych z taczkami i bez ...zapraszamy!

    Audi A4

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Najgorszy warsztat w Bydgoszczy nie polecam !!!
    Tak jak w komentarzach poniżej oddajesz samochód w stanie jeżdżącym z drobną usterką a tu się okazuje że coś nie działa po ich majstrowaniu i oddajesz do poprawki a oni cie kasują potem cie ponownie z jakąś kolejną usterką. Raz na zawsze mam nauczkę nigdy nie korzystać z przydrożnych mechaników w podwórku pozdrawiam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Obawiam ,że to kolejny komentarz z cyklu pomyłek.Nasz warsztat znajduje się u zbiegu ulicy E.Plater i Chodkiewicza.Dokładnie to numer 60.Kilkaset metrów dalej znajduje się naprawdę niewielki warsztat w podwórku. Biorąc pod uwagę naszych klientów wszystkie ,,wątpliwości" wyjaśniamy na miejscu .Do sprawy należałoby wrócić i wyjaśnić lub uznać to za wpis pomyłkowy,czy wręcz hejterski

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jakiś czas temu oddałem w tym warsztacie samochód na zwykły serwis (wymiana oleju, filtrów, świec, itp). Ze wszystkich potrzebnych rzeczy miałem swój olej, który chciałem wlać bo specjalnie kupiłem "taki lepszy". O reszte rzeczy miał zatroszczyć sie warsztat. Uzgodniłem, że chcę tez mieć droższe, lepsze świece firmy NGK. Tak się stało, że samochód uległ potem awarii (nie związanej akurat z tym serwisem) w znacznej odległości od Bydgoszczy i musiałem samochód oddać w ręce innego mechanika. Okazało się przy okazji, że świece, które mam zainstalowane to tańsze świece bosha, chociaż skazowany zostałem za NGK. Podejrzewam, że jeśli tak zrobili ze świecami to ten mój "lepszy" olej też pewnie trafił gdzie indziej, a wlany mam jakiś tani syf. Człowiek chce dbać o samochód ale się nie da nawet, bo nie można ufać mechanikom. Od teraz jeśli dam komuś wymienić te podstawowe rzeczy w samochodzie to będę mu patrzył na ręce, a jeśli się nie zgodzi, to poświęcę sie i sam to zrobię.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Irytujące są komentarze ludzi , którzy swoja miarą mierzą innych.Więc po kolei.Samochód uległ awarii nie za Bydgoszczą a na Fordońskiej ,gdzie wezwani nasi mechanicy nie zastali klienta.Ustalono z klientem najtańsze markowe części.Nie zamontowano boscha tylko DENSO-równie renomowane .Klient nie zapłacił za NGK a dostał co innegoo czym wiedział.Różnica w cenie pomiędzy nimi to 60groszy.Podejrzenia klienta wobec oleju są bezpodstawne bo my lejemy castrola a jak jest to dla niego syf to jego sprawa.Sam przywiózł bardzo mniej markowy olej więc podmiana mijałaby się z celem.Co do zaufania to bezgraniczne zaufanie do innego serwisu jest co najmniej dziwne, a klienci sporadycznie stoją u nas przy samochodzie i nikomu to nie przeszkadza bo nam ufają.My im też ufamy a jak widać pole do oszustwa jest duże Wszystko to jest bardzo dziwne , bo samochód bezawaryjnie chodził przez tyle lat u poprzedniego właściciela , któremu serwisowaliśmy auto a gość się znał bo był reprezentantem firmy olejowej .Komuś tu należą się wyjaśnienia i przeprosiny za pomówienia , ciekawe czy tak łatwo przyjdą jak oczernianie!!!!!

    honda accord

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zleciłem usługę naprawy hamulca ręcznego i zacisków w tylnych kołach. Po odebraniu auta nie zdążyłem dojechać do domu (10 km) i zapaliła się czerwona kontrolka informująca o niesprawności układu hamulcowego. Wyciekł płyn. Powróciłem z reklamacją mając nadzieję, że będzie dobrze po odebraniu auta. Niestety jeszcze dwa razy musiałem wracać do do poprawki. Niedawno zauważyłem, że grzeje się prawe tylne koło (tarcza). Postanowiłem zajrzeć i sprawdzić, bo czuć było swąd palonych klocków. Okazało się, że pseudomajstrowie zapomnieli założyć uszczelki gumowe na zaciski, które chronią tłoczek przed brudem. Na drugim zacisku też nie było tych uszczelek. Do kompletu jeszcze brakowało w obu zaciskach gumek zabezpieczających przed brudem śruby odpowietrzające.

    Podsumowując:
    Warsztat druciarski, brak nadzoru nad pracownikami, zdecydowanie niepolecany warsztat.
    Oddanie auta kończy się pogorszeniem jego stanu w stosunku do tego co było przed oddaniem do naprawy.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Warsztat jak twierdzi klient jest bez nadzoru wypełniony pseudomechanikami.Na szczęście nasi prawdziwi i lojalni klienci mają odmienne zdanie.Szanujemy klientów bo dzięki nim mamy pracę.Owszem nie wszystkich ale i mechanicy trafiają się nieuczciwi.Pomimo jak anonimowy klient twierdzi brak jest nadzoru, wszystkie operacje i teren jest monitorowany.Łatwo sprawdzić ,kto i kiedy czym przyjechał i co naprawiał a co za tym idzie z kim się rozliczał.Bo są niestety klienci , którzy w ramach oszczędności rozliczają się z pracownikiem!Po odtworzeniu monitoringu i pokazaniu pracownikowi ,,jego zasług" umowa w trybie natychmiastowym została rozwiązana.Argumentów przeciw nie było.Pseudomajstrowie i druciarstwo obraża pozostałych uczciwych i solidnych pracowników a wystawia jedynie świadectwo klientowi-pseudomechanikowi.

  • Ł
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam tego warsztatu - omijajcie szerokim łukiem !!!

    Dałem do wymienienia łozyska w kołach. Załoga wymieniła ale przy tym przy całej akcji rozwaliła abs. Szefo móił ze naprawią zaprowadziłem wkrecił ze jakas instalacja sie rozwaliła - dziwny zbieg okolicznosci. Jak stawiałem na warsztat wszystko było w 100% sparwne ażtu nagle instalacja popsuta.Niby naprawili skasowali 50 zł odjechałem kawałek i znowu. Poprostu przy wymianie łożysk rozwalili czujnik i teraz sie przyznac nie chca - strata kasy i pieniedzy.

    Po drugie strzeżcie sie - jeśli zamawiasz u nich część zdazyc sie może że cześć trafia do ciebie ze złolmu a nie ze sklepu. Zamówiłem wysprzęglik. Zapłaciłem za nowy - założony ze szrotu. Głupi nie jestem widac kiedy część nowa jest kiedy ze szrotu. Nie ma gwarancji, żadnej faktury ani paragonu. Szkoda tam czasu


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Jestem spokojnym człowiekiem , ale nie mogę spokojnie przejść koło bzdur i oszczerstw które ktoś wypisuje na temat mój i całej załogi.Mógłbym polemizować i udowodnić kłamstwa ale co by to dało.Nie uległem szantażowi finansowemu więc klient puścił wodzę fantazji.Każdy kto tu był wie jak jest naprawdę.Używając słownictwa klienta zalecam także niech się strzeże i omija szeroki łukiem nasz warsztat bo szkoda naszego czasu.
    P.S.Info dla kolegów z branży...chętnie podam numer klienta,który cię naciągnie i będzie próbował szantażować.Na pocztek...czerwony Ford focus CBR.......

    Ford Focus

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Właściel tego warsztatu- byłby *** treść usunięta przez moderatora ***.Pokazuje świadectwa szkoleń i itp. Opisuje jak będzie przebiegać dana usługa-bardzo płynnie i dużym zasobem wiedzy(to fakt i duży plus/pozytyw). Więc decyduję się na skorzystanie z usługi. Odbieram samochód- i ciśnienie w moim organizmie skacze na wysoki pułap.
    Zlecona usługa - Knserwacja podwozia - sam już niewiem czy została wykonana w 100 % tak jak właściciel mówił?! Okaże się, przyszłość pokaże- bo podczas odbioru auta - stwierdziłem że zostało wykonane 50% słów - właściciela. Odpuściłem sobie użeranie się z właścicielem,
    jestem stratny finansowo i czasowo, ale z dużym doświadczeniem.
    Konserwacja - więc zdejmujemy wszelakie osłon plastikowe podwozia - a wszelkie plastikowe spinki jak pękną(a mają prawo) to w to miejsce dajemy nowe- przecież ten zakład ma doświadczenie, ale to dopiero po mojej interwencji, zostało wykonane- stracony czas
    Estetyka pracy - Alufelgi - odkręcane chyba młotkiem lub za dużym kluczem- bo otwory porysowane-od klucza(Pytanie czy dokręcili kluczem dynamometrycznym?),samochód ubrudzony wszędzie tłuste plamy, karoseria, felgi, tapicerka - to nie jest traktor! Zwracam uwagę - to pracownicy czyszczą, ale tapicerkę to chcą czyśćić szmatą - brudną, całą w smarach.
    W którymś z komentrzy właściciela - jest napisane że pracownicy się zmieniają - ale krótkie szkolenie z zasad jak postępować z autami klientów warto przeprowadzić i od czasu do czasu zwrócić uwagę pracownikom.
    Przykro mi, ale ja już z tego warsztatu nieskorzystam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    POZOSTAJE MI BIĆ SIĘ W PIERSI.SZKODA,ŻE KLIENT NIE BYŁ NA TYLE ODWAŻNY ,ŻEBY SIĘ POPISAĆ.JEGO UWAGI SĄ SŁUSZNE I KONSEKWENCJE PERSONALNE I FINANSOWE ZOSTAŁY WYCIĄGNIĘTE WOBEC OSOBY WYKONUJĄCEJ I ODPOWIEDZIALNEJ ZA TEN SAMOCHÓD JESZCZE PRZED PUBLIKACJĄ.NO I DROBNE NIEDOMÓWIENIE O CZYM W KOMENTARZU NIE WSPOMNIANO TO FAKT IŻ ZGŁOSZONE UWAGI USUNIĘTO OD RAZU ŁĄCZNIE Z 15% RABATEM , KTÓREGO UDZIELONO PRZY ROZLICZENIU.NIESTETY JAKO WŁAŚCICIEL NIE MOGĘ BYĆ WSZĘDZIE I MUSZĘ CZASAMI ZAUFAĆ LUDZIOM ...CO TAK SIĘ CZASAMI KOŃCZY.ALE Z TYM RZECZNIKIEM.....TO BYŁO OBRAŹLIWE

  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam warsztatu oddają samochody zepsute, zniszczone i do tego brudne w środku. Zostawiając tam samochód nie dość że pozbyłem się sporo kasy to dostałem auto z wyciętym katalizatorem i rozregulowanym rozrządem.
    *** treść usunięta przez moderatora ***
    Odradzam i omijać szerokim łukiem.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    W samochodzie przeprowadzono szereg czynności , które nie dawały powodu ,żeby powiedzieć ,że samochód został naprawiony za co od klientów nie pobiera się kasy.Wydanie samochodu bez usunięcia usterki i nie pobranie kasy nie jest ujmą dla każdego i w mojej opinii nazwanie go zniszczonym jest nadużyciem.Nie ma wśród nas Alfy i Omegi.Rozrządu niestety nikt nie dotykał a o wycięciu katalizatora klient został poinformowany.Leży jeszcze na półce gdyż klient wyraził chęć jego ponownego montażu o czym ,,przypadkiem" zapomniał w komentarzu .Sugestia jakoby nasza firma wycinała katalizatory jest zgoła nie miejscu.W kwestii długopisów?.......przemyślimy!!A opinia jeżeli jest konstruktywna to wyciąga się z niej wnioski.

    opel vectra

Nasze porady (8)

Fiat Grande Punto 1.4 (2008)
WItam, mam problem z Grande Punto 1.4 Najpierw zaobserwowałem "wycie" spod maski po uruchomieniu silnika. Po chwili wycie znikało. Problem pojawiał się od czasu do czasu - głównie po opadach deszczu. Wczoraj z rano auto zaczęło znów wyć po starcie, następnie przestało, a po paru minutach jazdy pojawiła się kontrolka akumulatora. Następnie zgasła. Przy powrocie z pracy, kontrolka znów się pojawiła, a pod koniec jazdy padło wspomaganie - po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu, wspomaganie wróciło, ale samochód odpalił dopiero za drugim razem. Czy to kwestia alternatora lub aku?
Honda Jazz 2005 r.
Witam, zgodnie z zaleceniem po przeglądzie - wczoraj odstawiłam samochód do mechanika celem przeprowadzenia konserwacji podwozia. Przy okazji mechanik znalazł problem z prawym hamulcem (nie "odskoczył" - trzymał). Zalecił też wymianę oleju i filtrów.Kiedy odebrałam samochód okazało się, że kierownica ciężko pracuje, po skręcie w prawo nie wraca do poprzedniego położenia. Mechanik twierdzi, że było tak w dniu przyjęcia samochodu do warsztatu. To nie jest prawda, bo na pewno nie jeździłabym samochodem z problemem! Mało tego wczoraj - kiedy odstawiałam auto do warsztatu pan mechanik zaproponował mi podwiezienie do domu (spora odległość i problem z komunikacją publiczną). Jechaliśmy moim samochodem, ja byłam pasażerem, a fachowiec NIC NIE MÓWIŁ! Proszę o informację co się mogło stać z moim autem i jak mam przekonać pana fachowca, żeby mnie potraktował poważnie? Z góry bardzo dziękuję
Honda Jazz 2005 r.
Witam, zgodnie z zaleceniem po przeglądzie - wczoraj odstawiłam samochód do mechanika celem przeprowadzenia konserwacji podwozia. Przy okazji mechanik znalazł problem z prawym hamulcem (nie "odskoczył" - trzymał). Zalecił też wymianę oleju i filtrów.Kiedy odebrałam samochód okazało się, że kierownica ciężko pracuje, po skręcie w prawo nie wraca do poprzedniego położenia. Mechanik twierdzi, że było tak w dniu przyjęcia samochodu do warsztatu. To nie jest prawda, bo na pewno nie jeździłabym samochodem z problemem! Mało tego wczoraj - kiedy odstawiałam auto do warsztatu pan mechanik zaproponował mi podwiezienie do domu (spora odległość i problem z komunikacją publiczną). Jechaliśmy moim samochodem, ja byłam pasażerem, a fachowiec NIC NIE MÓWIŁ! Proszę o informację co się mogło stać z moim autem i jak mam przekonać pana fachowca, żeby mnie potraktował poważnie? Z góry bardzo dziękuję
Citroen c4 1.6 hdi 90 koni 2005
Witam serdecznie, climatronik dwustrefowy, od strony kierowcy leci zimne powietrze przy ustawieniu na zimne, od strony pasażera gorące na ustawieniu na zimne, co jest za problem? Proszę o odpowiedź

Podobne warsztaty

  • Auto-Market Andrzej Jocz

    Inowrocławska 1 / Bielicka 76D,  Górzyskowo - Szwederowo,  Bydgoszcz

    ******   5.6  (144 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

      Zapraszamy do korzystania  z naszego serwisu, zapraszamy z wszystkimi  markami  samochodów osobowych, szczególnie zapraszamy użytkowników marek:  Ford/Mazda/Volvo Wjazd do "Auto-Market"- A.Jocz  od...

    Diagnostyka komputerowa oryginalnym licencjonowanym testerem Bosch-KTS 560
    od 150 zł
    Diagnostyka niedziałającej klimatyzacji
    od 250 zł
    Przegląd okresowy mały
    od 300 zł
    Zarezerwuj wizytę
  •  Zapraszamy na sezonową wymianę opon! Profesjonalne usługi, konkurencyjne ceny! Zapraszamy!

  • TRANSTECH

    Skośna 13,  Osowa Góra,  Bydgoszcz

    ******   5.6  (62 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Warsztat istnieje od ponad 20 lat. Wcześniej działaliśmy na ulicy Grunwaldzkiej, poszerzając swoją ofertę usługową przenieśliśmy się na Skośną 13 - Osowa Góra. Posiadamy 6 stanowisk naprawczych, co pozwola nam zapewnić krótkie terminy...

    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 95 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Centrum Wulkanizacji

    Szczecińska 16, Lisi Ogon,  Bydgoszcz

    ******   5.7  (28 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Od września 2023 Centrum Wulkanizacji w Lisim Ogonie k. Bydgoszczy rozszerzyło zekres usług o serwis klimatyzacji. Posiadamy stacje klimatyzacji z nowym czynnkiem R1234 yf oraz ze starszym czynnkiem R134. W cenie klimatyzacji oferujemy darmowe...

    Zarezerwuj wizytę
  • Autodave - Mechanik samochodowy i Wulkanizacja

    ul. Nad Torem 16,  Czyżkówko,  Bydgoszcz

    ******   5.1  (72 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Warsztat Autodave specjalizuje się w regeneracji przekładni kierowniczych. Naprawiamy wszelkie usterki mechaniczne oraz rozwiązujemy problemy z układami elektrycznymi w autach. Dysponujemy także urządzeniami do wykonywania usług...

    Zarezerwuj wizytę
  • Auto Mechanik Koziorzemski

    Leśna 43, Pawłówek,  Bydgoszcz

    ******   5.9  (163 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Auto Mechanik Koziorzemski zajął pierwsze miejsce w plebiscycie na Mechanika Roku 2020 organizowanym przez Gazetę Pomorską.  Zajmujemy się mechaniką pojazdową aut wszystkich marek.  Każdego klienta i każde zlecenie traktujemy...

    Serwis klimatyzacji R1234yf (od 2017 roku)
    od 150 zł
    Serwis klimatyzacji R134a (do 2017 roku)
    od 100 zł
    Serwis olejowy
    od 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Krakowski - Serwis

    ul. Fordońska 76,  Bartodzieje,  Bydgoszcz

    ******   5.3  (72 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Jesteśmy firmą nowoczesną i przyjazną każdemu klientowi z szeroką ofertą proponowanych usług. Mamy ugruntowaną pozycję na lokalnym rynku, gdzie zaufała nam liczna grupa właścicieli samochodów. Powierzone zadania wykonujemy sprawnie i solidnie....

    Diagnoza i wycena naprawy
    Wymiana oleju silnikowego i filtra
    od 200 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Auto klimatyzacja . Naprawa napełnianie serwis

    Kościuszki 36,  centrum,  Bydgoszcz

    ******   5.6  (12 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Auto klimatyzacja naprawa i serwis klimatyzacji samochodowej, wymiana skraplaczy, parowników i sprężarek klimatyzacji, sprawdzanie szczelności klimatyzacji hydrogenem odgrzybianie klimatyzacji ozonem lub chemicznie ...

    Serwis klimatyzacji R1234yf (auta od 2017 roku)
    od 150 zł
    Serwis klimatyzacji R134a (auta do 2017 roku)
    od 100 zł
    Sprawdzenie szczelności klimatyzacji
    od 50 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Auto Fordon

    Gen. Kleeberga 2,  Fordon,  Bydgoszcz

    ******   5.4  (6 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zajmujemy się kompleksowymi naprawami samochodów wszystkich marek. Nasi mechanicy mają duże doświadczenie i wysokie kwalifikacje. W warsztacie są nowoczesne stanowiska i profesjonalne narzędzia. To wszystko pozwala nam szybko diagnozować...

  • AutoPunkt 24 serwis samochodowy w centrum Bydgoszczy. 18 lat doświadczenia w naprawach samochodów. Obsługa, przeglądy samochodów, naprawy układu hamulcowego oraz zawieszenia. Serwis klimatyzacji samochodowej (czynnik R-1234yf oraz R-134a)....


Usługi wykonywane przez warsztat