TURBOLUX

AKACJOWA 33, 55-093 Borowa

****** 0 (0 opinii)

Bezpłatnie umów wizytę przez internet 24h/7

O warsztacie

AKACJOWA 33, 55-093, Borowa

Poniedziałek od 07:00 do 15:00
Wtorek od 07:00 do 15:00
Środa od 07:00 do 15:00
Czwartek od 07:00 do 15:00
Piątek od 07:00 do 15:00

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

WARUNKIEM SPRZEDAŻY JEST ZWROT USZKODZONEJ TURBINY. MASZ DO WYBORU 3 OPCJE: 1 (wymiana)-Kurier dowozi nową turbinę, zabiera uszkodzoną. Opcja najszybsza oraz bez kaucji. 2 (kaucja)- Nie oddajesz od razu uszkodzonej turbiny. Odsyłasz ją na nasz adres po zamontowaniu nowej. Do ceny wówczas doliczana jest kaucja zwrotna .Po otrzymaniu starej turbiny zwrócimy ci całą kwotę kaucji. 3 (naprawa)-Kurier odbiera zepsutą turbosprężarkę, naprawiamy turbinę w ciągu 24 godzin i odsyłamy pod twój adres.

Więcej

Opinie (0)

Dodaj opinię
0 ******
Ocena wystawiona na podstawie 0 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******

Ta firma nie ma jeszcze żadnej recenzji. Napisz pierwszą opinię.

 

PROBLEM Z ZAKUPIONYM TOWAREM

W przypadku, gdy zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne, lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Skontaktuj się z nami.

Prosimy o kontakt telefoniczny w celu zgłoszenia chęci złożenia reklamacji zakupionego przedmiotu.

2. Formularz reklamacyjny zakupionego produktu.

Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i odesłanie wraz ze zwracanym produktem.

Należy pamiętać o bezpiecznym zapakowaniu przesyłki!

3. Zwrot produktu

Zwrotu produktu można dokonać poprzez:

- osobiste dostarczenie do siedziby naszej firmy,

- odesłanie towaru we własnym zakresie,

- skorzystanie z usług naszego kuriera (opcja odpłatna).

4. Rozpatrzenie reklamacji.

W ciągu 24 godzin od momentu doręczenia przesyłki do naszej siedziby zostaną Państwo poinformowani o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Wynik pozytywny - 3 warianty do wyboru: - wymiana produktu na nowy,

- naprawa wadliwego produktu,

- zwrot pieniędzy na konto o ile wada jest istotna.

Wynik negatywny - 2 warianty do wyboru:

- odesłanie produktu do Państwa,

- jeżeli wyrażą Państwo zgodę; utylizacja z zachowaniem obowiązujących przepisów w zekresie ochrony środowiska.

Oczywiście, jeżeli wynik reklamcji będzie negatywny, przekażemy Państwu szczegółową argumentację (niekiedy popartą zdjęciami lub/i filmikami) podjętej decyzji.

Usługi wykonywane przez warsztat

ZNASZ JUŻ OPINIĘ O WARSZTACIE?