Gerex

ul. Brzeska 55a, 32-700 Bochnia

****** 1.9 (7 opinii)

DODAJ OPINIĘ

Opinie (7)

Dodaj opinię
1.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 7 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Kupiłam w tym sklepie 2 opony firmy GOODYEAR. Jedna z nich dosłownie wybuchła po przejechaniu ok.80km. Stało się to samoczynnie i opona absolutnie nie najechała na żaden przedmiot. Mój tato, który jechał tym autem wylądował w rowie i się poturbował a auto się porysowało. Nie dojechał do pracy. Dobrze, że nie skończyło się tragicznie. Zgłosiliśmy reklamację, która nie została uznana. Wmawiają mi, że ojciec przebił oponę i na dowód wysyłają zdjęcie malutkiej dziurki na samym wierzchu bieżnika. Ciekawe jakim cudem taka mała dziurka spowodowała taką masakrę. Mój brat pracujący w firmie Bridgestone, który zajmuję się kontrolą opon powiedział, że opona była po prostu nie dogrzana. A tą dziurkę równie dobrze mogli zrobić sami, po tym jak oponę odesłaliśmy. Jeszcze mieli czelność w zamian zaproponować nam kupienie kolejnej opony i to jeszcze drożej. Wstydu nie mają!! Nie polecam nikomu, bo to banda złodziei i [wymoderowano] i zrobią wszystko, żeby nie oddać klientowi poniesionych strat.


    VW

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Mój komentarz dotyczy formy gereks w Bochni . Nie polecam korzystania z usług tej firmy ponieważ ta firma to totalna pomyłka ludzie pracujący tam nie wiedza podstawowych rzeczy w swojej firmie wiec nie rozumiem co oni tam robią . Zamówiłam felgi które miały być do 7 dni po czym nawet nie raczyli zadzwonić a zostawiłam zaliczkę oraz numer i mieli sie odezwać po czym nie otrzymałam telefonu od nich . Zadzwoniłam ponieważ już to długo trwało i okazało sie ze te felgi dopiero bedą produkowane za miesiąc a miały być do 7 dni . Nie rozumiem czemu osoba pracująca tam nie wiedziala o takich rzeczach i czemu nie poinformowała wcześnij mnie o tym zanim zamawiałam albo pózniej telefonicznie tylko straciłam mnóstwo czasu i nerwów .gdyby mnie poinformowali wcześniej to bym kupiła inne albo gdzieindziej te felgi i nie czekała aż tak długi czas . musiałam wiele razy jeździć tam do nich po czym okazało sie ze ich wg nie ma wiec nie wiem czemu zawracali mi głowę ze beda wzięli zaliczkę a ja miałam czekać na nie aż wyprodukują żałosne . Radzę sie zastanowić jeśli będziecie coś tam u nich załatwiać bo szczere mówiąc ta firma to pomyłka ! Nie polecam usług tej firmy !


  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Teraz to już nie wiem co zrobić,czekam w kolejce do zmiany opon i z nudów czytam te opinie...Ni i chyba odjade z kolejki bo po tym co czytam to trochę się obawiam...


    Merc Vito

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Moja opinia dotyczy firmy Gerex w krakowskiej siedzibie.
    Ta firma to totalna pomyłka. Przy reklamacji opon nie mieli zastępczych, kazali mi wracać na felgach! Nie polecam korzystania z usług tej firmy.


  • l
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety firma "Gerex" Bochnia ul. Brzeska 55a odwaliła fuszerkę przy zmianie ogumienia. Na początku maja, po długiej zimie zmieniałem opony na letnie. 2 dni temu wracając A4 do swojego miasta, koła się poluzowały- przy jednym kole zgubiłem 2 śruby. Całe szczęście że nie było to dużej prędkości. Dziwną mają politykę że w biurze pisze na kartce "po przejechaniu 50 km proszę dokręcić koła". To może porównać do usług lekarza..."Proszę sprawdzić czy po zaszyciu rany jest dobrze zaszyte". Albo mają słabe klucze pneumatyczne do kół, albo po prostu robią na ilość a nie na jakość i nie chce im się kół dokręcać .


    Opel

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dobrze że mieszkam w Bochni, bo z tego serwisu jestem zadowolony Miła obsługa, cena dobra za usługę a i zadziwił mnie sprzedawca który zaproponował odwiezienie do domu gdyż usługa naprawy miała potrwać 2 dni.


    Zalety:
    cena, miła obługa


    Peugeo 206

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Podkreślam iż moja opinia dotyczy sklepu i serwisu mieszczącego się w Krakowie na ul. Skośnej - nie korzystałem z usług w Bochni i proszę nie mylić krakowskiej filii z centralą w Bochni.
    Sklep i serwis opon nie przedstawia nic nadzwyczajnego, Panowie ze sklepu momentami zachowują się jakby klienci im przeszkadzali - nie mam zastrzeżeń do człowieka, który wymieniał mi opony.
    SERWIS SAMOCHODOWY to totalna POMYŁKA. Brak wiedzy na temat mechaniki samochodowej (może teoretyczna wiedza jakaś jest ale na pewno brak jakiejkolwiek praktyki) połączony z brakiem chęci do czegokolwiek oraz liczenie za każdą najdrobniejszą rzecz. 50 pln za diagnozę komputerową przed naprawą co w innych serwisach jest gratis jako podstawa rozpoczęcia jakiejkolwiek naprawy. Zrozumiałbym gdybym zażyczył sobie tylko diagnostykę i musiał za nią zapłacić.
    Po nieudanej naprawie polecono mi inny serwis, w którym to miano naprawić mi pompę wysokiego ciśnienia za kwotę ok. 1000 pln. Pan w serwisie pokazał mi czujnik położenia wału którego to nie wymienił bo mój okazał się podobno sprawny i za to mi nie doliczył.
    Na koniec zalecił mi przed każdym rozruchem silnika stukać młotkiem w pompę paliwową aby poprawnie zaskoczyła :).
    Serwis do którego później się udałem (inny aniżeli ten polecany) wymienił mi wyżej wymieniony czujnik położenia wału - samochodem przejechałem już 500 km i problem nie powrócił. Gdybym posłuchał Pana z tego serwisu wydałbym jeszcze 1000 złotych a samochód nadal byłby niesprawny.


    Wady:
    Brak wiedzy albo umiejętności serwisowych.
    Naliczanie opłat tam gdzie ich nie powinno być.
    Wprowadzanie klienta w błąd i odsyłanie go do "zaufanych" znajomych mechaników.
    Porady z użyciem młotka.


Podobne warsztaty