Norauto Białystok

ul. Produkcyjna 84A, Dziesięciny I , 15-680 Białystok

****** 1.9 (26 opinii)

WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Norauto Białystok

Opinie (26)

1.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 26 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nabicie klimatyzacji, szok ponoć sprawdzona została szczelność itp nawet zaworek został wymieniony tylko chyba na uzywany bo wygląda tak samo jak stary, po nabiciu klimatyzacja pracowała 30 min , po ponownym przyjeździe stwierdzono chłodnice do wymiany , omijajcie ich dużym łukiem !!!!!


    Mercedes

  • 2
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Klimatyzacja z wcześniejszym sprawdzenie szczelności zapłacone ponad 250zl niby wszystko ok oczywiście nie działa mąż zajechal by ktoś poczuł się do wyjaśnienia sytuacji sprawdzenia co się stało oczywiście pieniądze wyrzucone w błoto okazało się że po wpuszczeniu czynnika chłodnica do wymiany czynnik wyparowal pieniędzy nie ma i oczywiście niczyja wina radzę udać się do odpowiedzialnego salonu który wykonując swoje czynności zna się na tym a nie naraża ludzi na takie koszta klimy nie ma pieniądze wydane i żeby teraz znów mieć znowu plac za nabicie i,, sprawdzenie szczelnosci"


    Opel astra

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Tragedia. Załoga powinna przeszkolić się jeśli chodzi o kontakt z klientem. Umówiony byłem na wizytę w sprawie wymiany opon. Wydawałoby się że prosta sprawa jednakże po dwóch godzinach stwierdzono że zbieżność w moim samochodzie jest nieprawidłowa na pytanie dlaczego wymiana opon trwa dwie godziny kierownik o imieniu Przemek powiedział że może być zapieczona jakaś śruba.Zapytałem czy tak było w tym przypadku ponieważ w dwa miesiące wcześniej wymieniałem opony i wszystkie śruby odkręcały się dobrze. Na to kierownik odpowiedział że faktycznie śruby od kręciły się dobrze ale czas zająło zdjęcie dekielka w samochodzie Audi A3.to już jest prawdziwe kuriozum ponieważ zdjęcie dekielka zajmuje około sekundy. Obsługa od początku zachowuje się w sposób przemądrzały, nie informuje o dodatkowych kosztach. Zapytano mnie co zrobić ze zużytymi oponami czy chce zostawić czy zabieram ze sobą. Nikt nie poinformował mnie że za utylizację opon Norauto pobiera 48 zł. Napisałem opinie o usłudze w miejscu do tego przeznaczonym i usłyszałem kpiący komentarz od kierownika Przemka że raz na miesiąc czytają sobie list od klientów wraz z dyrektorem. Mając wykupioną kartę stałego klienta w Norauto zapytałem o rabat i równie kąpiącą odpowiedź usłyszałem od pracownika że rabat to stolica Maroko ( -taki madry!). Przypomniała mi się obsługa jaka była w warsztatach samochodowych za komuny. Dziwne tylko że młodzi pracownicy wzięli skądś wzorce tak nieprofesjonalnego zachowania mimo tego że nie mogę tego pamiętać z komuny. Usłyszałem też że mają prawo tak się zachować bo mają najtańsze opony w Polsce.


    Audi A3

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wymiana opon na zimowe zakończyła się drogo, ponieważ mechanik złamał 2 szpilki w jednym kole. Dalej udowadniano mi, że nie mam sprawnych hamulców (pomimo miesiąc wcześniej podbitego przeglądu technicznego w renomowanej stacji). Nie chciano oddać mi samochodu, ostatecznie zadecydowałam o wymianie szpilek w 2 kołach co trwało 4 godziny i kosztowało tyle co 2 nowe opony. W trakcie czekania brak kontaktu z klientem, po nawiązaniu kontaktu z mojej strony nikt nie potrafił powiedzieć ile to jeszcze potrwa. Wmawiano mi, że do wymiany mam szpilki we wszystkich kołach, hamulce tylnie i najlepiej opony. To była moja ostatnia wizyta w tym miejscu.

    Dodam jeszcze, że z tego serwisu korzystałam od 2 lat tylko żeby zmienić opony. Za każdym razem wciskano mi szereg dodatkowych i niepotrzebnych rzeczy do zrobienia. Koła były pompowane mocniej niż wynika z zaleceń producenta samochodu.


    Toyota

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pojechałem na wymianę oleju , filtra kabinowego i ustawienie świateł . Olej chyba wymieniony poprawnie . Na drugi dzień okazało się , że przepaliła mi się żarówka reflektora. Przy wymianie okazało się , że poprzednia była żle włozona i dlatego zleciłem ustawienie świateł . Więc doregulowali mi lampę do żle wstawionej żarówki . Okazało się , że przy skręcie w prawo lub lewo coś trze w przednich kołach . Na domiar tego przy wymianie filtra kabinowego pod podszybiem nie założona osłona i na dodatek nie ma żadnego istniejącego kołka do mocowania. Zapewne zostały u zapominalskiego mechanika w kieszeni lub na stoliku . Zajechałem po dwóch dwóch dniach /czwartek/ do reklamacji i inteligętny pan mi mówi proszę zostawić lub przyjechać w sobotę . Powiedziałem mu , że mam do domu 50 km ale ewidentnie miał to głęboko w d.... . Jak czekałem na auto w trakcie wymiany oleju powiedziałem jednemu z kierowników , że mają strasznie młodych mechaników . Odpowiedział , że młodzi ale wbrew pozorom bardzo dobrze się znają . Po wizycie u innego mechanika stwierdzino , że osłona silnika dolna została żle założona i brakuję kołków montażowych . Stąd ocieranie przy skręcie. Osłona filtra w miejscu dziur na kołki porwana wię zapewne mechanik stwierdził , że po co kołki , a sam to porwał . To gdzie Ci mechanicy co się znają . Trzy rzeczy proste do naprawy i trzy zepsute . Manager lub szef warsztatu za takie podejście do klienta z reklamacją powinien ponieść konsekwencje . Takie reklamacje powinny być załatwiane na bieżąco . Nie polecam takiego warsztatu .


    citroen

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przyjechałem na wymianę oleju (z działającą regulacją fotela kierowcy) po odebraniu auta fotel był odsunięty na maxa do tyłu i nie dało się już go regulować...

    Bardzo uprzejmy Pan z obsługi twierdzi, że to przypadek (mechanik był wysoki i musiał odsunąć fotel) szkoda, że już go po sobie nie zasunął, ponieważ ja zostałem z fotelem kierowcy, którego nie mogę już regulować (przód - tył)...

    Proszę o dodanie na stronie WWW opcji zaznaczenie wzrostu kierowcy (najlepiej w cm) aby było można dobrać mechanika, który nie będzie musiał odsuwać fotelów.

    No i pamiętajcie jeżeli macie auto starsze niż dwa lata i auto może mieć usterki eksploatacyjne to te usterki wyjdą u nich...

    Bardzo dziwny zbieg okoliczności...


    VW/Passat

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam, nie polecam tego zakładu nie dość że to [wymoderowano] to prawdziwi lenie!!! Wymieniałem u nich przewody hamulcowe w BMW. Przy odbiorze samochodu okazało się że były trudności i trzeba było zdejmować zbiornik z paliwem przy wymianie przewodów i przez to cena była wyższa. Po obejrzeniu ich pracy okazało się że przewody są puszczone obok zbiornika i wiszą nad kołem. Za cało prace ( jeżeli można na zwać praco) wymiana przewodu 4 metry i przewodu elastycznego który nie było potrzeby wymieniać i za czas pracy zgarnęli 530 zł. obsługa bardzo nie miła pracują chyba tam za kare najgorszy warsztat w jakim byłem . OMIJAJCIE TEN WARSZTAT SZEROKIM ŁUKIEM !


    bmw

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Czytalem tutaj ze nie oddzwaniaja i nie dzwonia po skonczonej naprawie. Ja dodam jeszcze ze nie odpisuja na e-maile jak sie prosi o informacje o uslugach (skoro nie mozna sie dodzwonic to sie pisze). Czekam juz trzy dni, a w tych czasach pewien standard to maksymalnie 24 godziny, przynajmniej tak jest w mojej firmie. Przepraszam czytelnikow za brak polskich znakow.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Rafale,
    Przepraszamy za brak odpowiedzi. Jest to gorący okres, mamy bardzo dużo klientów stacjonarnie i stąd brak odpowiedzi na e mail. Oczywiście nie tłumaczy nas to w żaden sposób - przyznajemy się do błędu i przepraszamy.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Golf

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie odkryję ameryki, bo raczej powtórzę to co już pisali moi poprzednicy. Opiszę kilka sytuacji z Norauto w Białymstoku.

    Najświeższa sprawa z sierpnia 2017 r. Umówiłem się na godzinę 12. Środek tygodnia. Pojechałem na umówioną godzinę, serwis miał trwać do dwóch godzin. Oddając kluczyk do auta powiedziałem, że w takim razie nie będę siedział na miejscu tylko pójdę na zakupy do będącego obok centrum handlowego. Tak też zrobiłem: pochodziłem po sklepach, zjadłem w jednym z barów. Wracam do Norauto po dwóch godzinach a moje auto nawet nie zostało jeszcze wprowadzone do warsztatu. Dwie godziny i nic. Nie wiem co robili w tym czasie pewnie inne auto, może segregują klientów na lepszych i gorszych, lepsi są poza kolejnością. Nie jestem pieniaczem więc usiadłem sobie spokojnie i czekałem już w poczekalni. Żaden z pracowników nie wyjaśnił mi co się dzieje i dlaczego nie rozpoczęto jeszcze naprawy. Ostatecznie Norauto opuściłem o godzinie 16.20 (!!!). Cztery godziny wyjęte z życiorysu. Wyjaśnieniem tego na pewno nie jest sezon urlopowy bo dwa dni wcześniej umówiono mnie na 12:00 a nie 14:20. Godzina 12:00 była wolna w grafiku i według tego grafika ktoś był w tym czasie wolny.

    Wcześniejsza sytuacja. Pobyt związany z wymianą sondy lambda. Części zamawiał mi serwis. Powiedziano mi że sonda jaką wybrałem będzie kosztowała XXX zł a wymiana YYY zł. Gdy została wymieniona i przyszło do zapłaty, okazało się, że jest o ok. 50 zł drożej, sonda nie kosztowała XXX tylko XXX+50 ale nikt mi nie wyjaśnił dlaczego. Nie wierzę, że nagle po złożeniu zamówienia część podrożała. Kilka razy miałem tak samo, jak serwis mi coś zamawiał i informował jaka jest cena części, to i tak było drożej na częściach. Podobnie miałem z paskiem do alternatora przy innej naprawie. Zadzwonili, że przydałoby się wymienić, podali koszt, ale przy płaceniu okazało się że jest o ok. 10 zł więcej. Może podawiali mi cenę netto - tylko że to nie był mój pierwszy kontat z nimi i wiedzieli, że nie prowadzę firmy a więc interesuje mnie cena brutto.


    Potwierdzam też, że nie dzwonią do klienta po wykonaniu naprawy. Sam dzwoniłem kilka razy, bo miało być na konkretną godzinę i ktoś miał zadzwonić, ale nie było żadnego kontaktu więc to ja dzwonię. No i najśmieszniejsze jest to, że jak już się dodzwonię, to okazuje się, że samochód można już odebrać. Ciekawe ile bym czekał ma kontakt gdybym sam nie zadzwonił.



    Do profesjonalizmu dużo brakuje. Nieterminowe naprawianie, dziwne ceny, brak kontaktu z klientem. A niby ogólnopolska sieć, co w domyśle skłaniałoby do twierdzenia, że mają jakieś standardy…. Przestałem już korzystać z ich usług.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie,
    Ciężko nam się ustosunkować do sytuacji z przed pół roku, ale spróbujemy.
    Niestety w branży motoryzacyjnej opóźnienie się zdarzają ze względu na brak możliwości przewidywania sytuacji awaryjnych. To nie jest tak, że dzielimy klientów na lepszych czy gorszych, po prostu jeżeli naprawiamy samochód i wyniknie z nim jakiś problem, dodatkowa usterka, to oczywiście naprawiamy go do końca. Stąd też mogą pojawiać się opóźnienia dla klientów, którzy byli umówieni na konkretną godzinę.
    Tworząc kosztorys nasi doradcy dobierają części zgodnie z dostępnymi katalogami, ale tam też czasami zdarzają się błędy, ponieważ pisali je zwykli ludzie. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi. W takich sytuacjach konsultanci zamawiają drugą część, tą pasującą i prawdopodobnie tak było w Pana/Pani przypadku. Stąd różnica w cenie. Powinniśmy poinformować o tej zmianie i tu jest rzeczywiście nasz błąd - przepraszamy.
    Dziękujemy za zwrócenie uwagi, że nie oddzwaniamy do klientów po skończonej naprawie - zwrócimy szczególną uwagę naszym pracownikom na to zjawisko, aby podobne sytuacje nie miały miejsca.
    Dziękujemy za przesłanie tej opinii - jest ona dla nas cenna, na pewno wyciągniemy stosowne wnioski.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Skoda

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    To co szwankuje to komunikacja z klientami. Zostawiam auto, idę na zakupy albo wracam do domu, ale nikt nie dzwoni, że już jest zrobione i można odebrać. Jeśli sam nie zadzwonię to nie ma co oczekiwać, że będzie kontrakt ze strony serwisu. Na litość boską, zapłacę wam złotówkę drożej, aby pokryć koszt rozmowy, tylko do mnie zadzwońcie. Czas to pieniądz, samochód jest od jeżdżenia a nie od stania w serwisie, to już nie luksus ale podstawowe narzędzie pracy. Samemu dodzwonić się nie można. Odbierany jest co któryś telefon (z resztą czekając na miejscu na odbiór auta widziałem ile razy dzwoni telefon ale nie ma go kto odebrać). Trochę kiepsko jak na dużą konkurencję na rynku. Co do jakości napraw nie wypowiadam się, nie zlecałem dużych rzeczy, raczej proste – wymiana amortyzatorów, serwis olejowy.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny kliencie,
    Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nie napisał Pan w jakim okresie odwiedził Pan nasz serwis, natomiast rzeczywiście w ostatnim czasie mamy braki kadrowe. Nie jest to oczywiście żadnym wytłumaczeniem i pokornie przyznajemy się do błędu. Żeby poprawić jakość obsługi przeprowadzimy rozmowy z naszymi pracownikami, aby podobna sytuacja nie miała miejsca.
    Dziękujemy za tą opinię - wyciągniemy z niej wnioski.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Citroen

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Miałem to nieszczęście być klientem tego, pożal się Boże serwisu. Wymiana płynu hamulcowego skończyła się awarią hamulców, po prostu na drugi dzień ich nie było, a gdyby tak w trasie !!!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny kliencie,
    prosimy o podanie numeru rejestracyjnego samochodu oraz daty wykonania usługi, ponieważ po marce samochodu nie jesteśmy w stanie się ustosunkować do zaistniałej sytuacji.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Seat Altea

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    miałem to nieszczęście być klientem w/w warsztatu..naprawa wahacza-2 godz , w tym czasie mechanik robi dwa samochody stojące na zewnątrz-poza zasięgiem kamer.Wahacz po drugiej stronie robiłem w innej sieci -40 minut.Nigdy więcej.


    vw

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pan . Którego poprosiłem dzisiaj o pomoc w wyborze wycieraczki do samochodu poprostu tragedia. Niewiem jak tacy "uprzejmi " sprzedawcy mają zatrudnienie w tak poważnych firmach.


  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zgadzam sie z innymi opiniami. Umawiasz sie na konkretna godzine mowia ze zajmie do godziny wracasz po ponad godzinie a samochod nawet do warsztatu nie wjechal i pracownik oburzony mówi że nie będzie kazdemu klientowi jak mantre powtarzal ze liczy sie czas od wjazdu na warsztat a ten nie wiadomo nigdy kiedy nastąpi. .. Zabralem auto i nigdy wiecej


    Skoda

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety nie polecam brak profesjonalizmu i ludzkiego podejścia do klienta i ze zrozumieniem kasa wzięta i to nawet sporo jak za taką usługę a co do poprawki i reklamacji sorry ale gwarancji nie ma teraz jeszcze raz muszę zapłacić a serwisu ogólnie po całości nie polecam bo liczą na kasę a klient dopiero na końcu i to niezadowolony.Nie piszę szczegółów bo chodzi o sam fakt.


  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zdecydowanie negatywna. Wczoraj (wtorek 12.10.2015) ok. godz. 9,00 zadzwoniłem na stacjonarny z prośba o termin wymiany opon na zimowe. Po podaniu marki i nr rejestracyjnego pracownik znalał moje dane (przedtem byłem już klientem) i powiedział, zebym przyjechał w środe o godz. 13,00. Przyjeżdżam do stacji, pracownik przy kompie prosi o moje dane imie nazwisko itd. podałem, on, ze nie ma mnie w ich bazie i prosi o dow. rej., daje mu on że na 13,00 to inne już auta i wpisuje w komp. moje dane z dow. rej., ja że przecież wczoraj jeszcze były i pytam ile będe czekał, on że 1 lub 2 godziny a tak wlasciwie to róznie może być, ja mu żeby precyzyjnie powiedział bo skoro nie jestem w kolejce pomimo że wczoraj zabukowałem to muszę wiedzieć ile czasu to by potrwało bo zapewne mój zrobią po innych, czy mam isc do sklepu na godzinę, czy jechać do pracy, on że nie wie precyzyjnie. Czasami korzystam z róznych stacji ale pierwszy raz spotkałem się z takim podejściem do klienta. To był mój ostatni raz w tej stacji i jej nie polecam moim znajomym.


    Ford Focus

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Warsztat koszmarny .kupiłem akumulator w nor auto -akumulator ten spalił mi alternator to po 1.po drugie nie mogłem odzyskać oddanego im akumulatora mercedesa koszt takiego to 1000 zł .a potem i tak musiałem kupić znowu nowy akumulator .wniosek alternator+akumulator 1500 złotych w plecy ekstra warsztat .a mechanicy podchmieleni .


    mercedes

Nasze porady (3)

Po deszczu gdy otwieram bagaznik, woda zbiera mi się w zagłębieniu gdzie jest zamek bagażnika. Czy to normalne? Gdzie może przeciekać ta woda? Jak to uszczelnić? Pomocy
toyota corolla 2005r. kombi diesiel
przy skręcaniu kierownicą w lewo na postoju z włączonym silnikiem słychać z prawej strony jakby zgrzytanie, przeskakiwanie (trzaskanie)
Nissan Almera rocznik 2000
Witam , aktualnie mam awarie samochodu Nissan Almera 1,5 benzyna rocznik 2000 . Skrzynia biegów jest z symbolem 4M506 i niestety jest trudno dostępna. Czy jest możliwość aby do tego samochodu pasowała by skrzynia o innym symbolu ? Pozdrawiam Kasia

Podobne warsztaty

  • Mad Max Kamil Szoka

    Zachodnia 9/1 (przy bloku 10 wjazd od ul Pułaskiego),  Nowe Miasto,  Białystok

    ******   5.7  (54 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Nasza oferta obejmuje szeroki zakres usług motoryzacyjnych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, ofertujemy rozwiązania sprawnie, szybko i precyzyjnie. Specjalizujemy się w przyciemnianiu szyb, autotuningu, autoalarmach, diagnostyce samochodowej,...

    Przełożenie kół
    od 60 do 100 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat Weronu

    Zabłudowska 69,  Białystok

    ******   6  (3 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Warsztat Weronu to:   ✅ Profesjonalne naprawy ✅ Szybka i sprawna wymiana opon, olejów i płynów technicznych, wtryskiwacze, rozrządów ✅ Detailing wnętrza samochodu , polerowanie lakieru   Zapraszamy Serdecznie !  

    regeneracja przekładni kierowniczej
    od 450 do 2000 zł
    Wymiana amortyzatora przód
    od 150 do 250 zł
    Wymiana amortyzatora tył
    od 100 do 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • JW13 GTS AUTO Autoserwis

    Nowowarszawska 1,  Skorupy,  Białystok

    ******   5  (22 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    JW13 GTS Auto Serwis  Oferujemy kompleksowy wachlarz usług – od pomocy w kupnie auta, przez usługi detailingowe związane z pielęgnacją Twojego auta, aż po niezbędne badania techniczne oraz naprawę mechaniczną i...

    Diagnostyka niedziałającej klimatyzacji
    od 200 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • EuropeGAS Serwis Q-Service

    ul. Hurtowa 13,  Nowe Miasto,  Białystok

    ******   5.3  (82 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Q-Service EuropeGAS Auto Serwis Białystok to serwis samochodowy z wieloletnia tradycją. Wykwalifikowana kadra z dbałością i wiedzą zadba o Twój samochód. Wykonujemy wszystkie naprawy mechaniczne w samochodach osobowych i dostawczych. Przeglądy...

    Wymiana klocków hamulcowych przód
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • PREMIO JW13 Auto Serwis KOPERNIKA 99

    ul. Mikołaja Kopernika 99,  Bema,  Białystok

    ******   5.4  (98 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Jesteśmy profesjonalnym serwisem, który zajmuje się kompleksową obsługą i naprawą samochodów wszystkich marek osobowych oraz dostawczych. Mieścimy się w trzech dogodnych lokalizacjach miasta Białystok. W sumie dysponujemy 10 stanowiskami oraz...

    Diagnostyka niedziałającej klimatyzacji
    od 200 zł
    Diagnoza i wycena naprawy
    od 200 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • PREMIO JW13 42 Pułku Piechoty 28

    42 pułku piechoty 28,  Wygoda,  Białystok

    ******   5.7  (62 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Jesteśmy profesjonalnym serwisem, który zajmuje się kompleksową obsługą i naprawą samochodów wszystkich marek osobowych oraz dostawczych. Mieścimy się w trzech dogodnych lokalizacjach miasta Białystok. W sumie dysponujemy 10 stanowiskami...

    Zarezerwuj wizytę
  • AUTO SERWIS - BIA DETAILING

    Bacieczki 39,  Białystok

    ******   6  (5 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Premium naprawa samochodów, Okleinie folie ochronna PPF Naprawa lakieru Polerowanie Pranie Wszystko w jednym miejscu Zapraszamy

    Zarezerwuj wizytę
  • AUTOSERWIS 123

    Ul. Hetmańska 76,  Starosielce,  Białystok

    ******   4.9  (382 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Klientom naszego serwisu zapewniamy wysoką jakość, kompleksową naprawę oraz komfort usług w zakresie mechaniki pojazdowej, elektroniki samochodowej, napraw podzespołów, sprzedaży części zamiennych i akcesoriów. Naprawiamy modele wszystkich...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 100 zł
    Konserwacja podwozia
    od 570 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • UNIMOT 1 s.j.

    ul. Handlowa 7,  Bażantarnia,  Białystok

    ******   5.3  (80 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Zakres działalności : Handel i usługi motoryzacyjne Aktualnie prowadzona działalność to: sprzedaż akumulatorów we własnych pomieszczeniach przy ul. Handlowej 7 sprzedaż i montaż opon do sam. osobowych i dostawczych sprzedaż...

  • AUTO-SERVIS - Robert Jan Zubrzycki

    Wierzbowa 8 lok. 9,  Antoniuk,  Białystok

    ******   5.1  (21 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Serdecznie zapraszamy do skorzystania z usług naszego serwisu. Zajmujemy się mechaniką pojazdową, elektromechaniką. Dodatkowo świadczymy usługi z zakresu serwisu klimatyzacji samochodowej oraz wulkanizacji. Zapraszamy serdecznie!

    Zarezerwuj wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat