Warsztat polecany przez innych kierowców.

Gołembiewscy Autoryzowany Salon i Serwis, Mazda

Gen. Maczka 136, Bacieczki , 15-691 Białystok

****** 4.8 (32 opinie)

Gołembiewscy Autoryzowany Salon i Serwis, Mazda

O warsztacie

Gen. Maczka 136, Bacieczki, 15-691, Białystok

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Firma Gołembiewscy (wcześniej Auto Księżyno) powstała w 1977 roku. Specjalizujemy się w branży motoryzacyjnej, corocznie poszerzając paletę usług oraz ich jakość. Szczególnie polecamy niemal wszystkie usługi dotyczące rewelacyjnej japońskej marki Mazda. Oferujemy profesjonalną usługę wysokiej jakości dzięki wykwalifikowanym specjalistom oraz nowoczesnym urządzeniom. Całości dopełnia miła i kulturalna obsługa.

SALON MAZDA tel. (85) 74 74 371 [email protected] pn-pt: 8:00-19:00, sob: 9:00-16:00

SERWIS, CZĘŚCI, AKCESORIA MAZDA PRZEDŁUŻONE GWARANCJE  tel. (85) 74 74 372 [email protected] pn-pt: 8:00-19:00, sob: 9:00-16:00

NAPRAWY BLACHARSKO LAKIERNICZE MAZDA tel. 509 114 461

UBEZPIECZENIA PAKIETOWE MAZDA tel. kom. 501 38 55 53 [email protected]  

 

Więcej

Opinie (32)

Dodaj opinię
4.8 ******
Ocena wystawiona na podstawie 32 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety, z całą stanowczością odradzam korzystanie z serwisu ASO Gołembiewscy. Pod koniec 2019 roku na mojej masce pojawił się purchel. Sytuacja jasno wskazywała na korozję pod powłoką lakierniczą. Serwis jednak nie chciał naprawić tej wady w ramach 12-letniej gwarancji na perforację, jednak zaproponował współudział w kosztach lakierowania maski - ja zapłaciłem 800zł, pozostały koszt wziął na siebie serwis. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że dwa lata i miesiąc po ponownym lakierowaniu maski, w tym samym miejscu pojawił się taki sam purchel. Zwróciłem się z tym problemem do serwisu lakierniczego ASO Gołembiewscy, ale usłyszałem, że gwarancja na ich usługi lakiernicze to jedynie 24 miesiące i nie usuną tej wady. Ergo, pozostałem z korozją podpowierzchniową, z purchlem na masce, i portfelem biedniejszym o 800zł. Niestety, jakoś mć pracy tego serwisu lakierniczego wskazuje na to, że nie warto tam usuwać tego typu wad. Nie polecam.


    Mazda CX-5

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Trudno to nazwac naprawą, z serwisem miałem do czynienia w ramach przeglądów, usuwania wad wieku dziecięcego mojego samochodu. Od razu zaznaczam, że na opinie o samym ASO mogą wpływać procedury MMPOL, ale jako klient mam prawo oceniać całość doświadczenia.
    Zalety ASO: najbliżej mojego miejsca zamieszkania (i tu zalety się kończą, a raczej przeistaczają w pasmo porażek rzeczonego ASO).
    Wady:
    1) Kompetencje pracowników tego ASO oceniam na skali szkolnej na ocenę mierną - wpływ na taką notę ma niska wiarygodność, niedotrzymywanie słowa, słaby kontakt. Pracownicy warsztatu odpowiedzialni za kontakt z klientem nie odpowiadają na telefony, nie potrafią korzystać z poczy głosowej (zostawienie wiadomości sprawia problem).

    2) Procedura: każda naprawa składa się z kilku wizyt rozproszonych w czasie, zamawianie podzespołów, testy, wymiana, poprawki (mowa o wymianie modułu BT, uszczelek, ich poprawy, itp).

    3) Jakość napraw/wymian: bardzo niska.

    ASO uszkodziło mi powłokę lakierniczą poprzez nieumiejętne mycie samochodu po wykonanym przeglądzie kontrolnym. Zgłoszoną usterkę potraktowano jak fanaberię. Pan serwisant w lutym o godzinie 17:00 stwierdził podczas oględzin "na oko" przy świetle dziennym (a raczej po zachodzie słońca biorąc pod uwagę porę), że nie widzi zarysowań i zalecił przyjazd w słoneczny dzień. Pytam zatem czy to stacja meteo czy profesjonalny warsztat? Czy nie dysponują lampą aby stwierdzić zasadność zgłoszenia. Po interwencji w MMPOL rzeczone ASO stwierdziło, że nie mogło porysowac powłoki i tu uwaga: ponieważ gąbka używana do mycia samochodu jest płukana(!?!?). Co więcej podczas zgłoszenia usterki nie został sporządzony żaden raport i gdyby nie moje pismo do MMPOL i warsztatu na CC, żaden ślad by nie pozostał.

    Po następnych zgłoszeniach, MMPOL w ramach gestu handlowego zgodziło się na naprawę tj. spolerowanie lakieru oraz nałożenie warstwy ochronnej (ceramika). Pomijam już trudności komunikacyjne (wymienione powyzej nieumiejetne korzystanie z poczty głosowej). Usługa miała potrwać 3 dni. Okazało się jednak, że w jej trakcie doszło do jeszcze większego uszkodzenia powłoki lakierniczej i pokrywa bagażnika wymaga malowania (?!?!). Z prostej czynności wyszło malowanie, które obniża w naturalny sposób wartość samochodu w sytuacji odsprzedazy. Ja już nie mam sił się tym denerwować, ale innych przestrzegam. Samochodu jeszcze nie odebrałem a już rozpoczyna się 3 tydzień.
    Po tygodniu unieruchomienia mojego samochodu poprosiłem o auto zastępcze (tu akurat duży plus bo od razu po dodatkowym uszkodzeniu zostało zaproponowane), ale umowa jaką dostałem do podpisu przekraczała ludzkie pojęcie. Auto zastępcze było obwarowane udziałem własnym w szkodach, po mojej interwencji zostały one zniesione. Auto niższej klasy w wersji podstawowej w zamian za moje unieruchomione.
    Co najgorsze nikt w ASO nie był w stanie powiedzieć ile czasu jeszcze potrzeba na naprawę.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    W odpowiedzi na uwagi Klienta przedstawiamy nasze stanowisko:

    Zgłoszenie gwarancyjne zostało przyjęte i dalej opracowywane z przyjętą przez importera procedurą. Z uwagi na brak możliwości (w niektórych przypadkach) uzyskania odpowiedzi i decyzji gwaranta od razu, konieczne jest pojawienie się klienta w serwisie raz podczas zgłoszenia i drugi raz na usunięcie usterki, a czasami na dodatkowe testy mające pomóc w zdiagnozowaniu źródła problemu.

    Zgłoszenie klienta dotyczyło minimalnych rysek eksploatacyjnych, spowodowanych naturalnym zużyciem lakieru, widocznymi na każdym aucie dwuletnim, niezależnie od marki auta. Takie zużycie wynika z ekspozycji auta na czynniki atmosferyczne – słońce, promienie UV, deszcze, śnieg, sól sypana zimą, ptasie odchody itp. Stosowane na myjni procedury wykluczają możliwość porysowania całego auta. Używamy w pełni bezdotykowego systemu Karcher.

    Podczas wykonywania naprawy gwarancyjnej i polerowania pokrywy tylnej na krawędzi, próbując zniwelować głęboką rysę spowodowaną mechanicznie bardzo nieznacznie naruszyliśmy lakier. Za ten błąd przepraszamy. Natychmiast zaproponowaliśmy wszystkie rozwiązania mające zakończyć sprawę z pełnym zadowoleniem Klienta. Od razu zaoferowaliśmy nieodpłatnie auto zastępcze, by nie było kłopotu z mobilnością. Akurat jedynym dostępnym autem była najnowsza Mazda 3.

    Odpowiadając na uwagę dotyczącą utrudnionego kontaktu z serwisem, trudno o dobry kontakt, gdy osoba, do której się dzwoni nie odbiera telefonu oraz nie oddzwania na nieodebrane połączenia. W ciągu tygodnia, od poniedziałku do piątku pracujemy minimum dziesięć godzin każdego dnia, więc z pewnością każdy znajdzie dogodną porę na kontakt.

    Reasumując, jesteśmy bardzo zawiedzeni, że pomimo naszego wysiłku i zaangażowania włożonego w pozytywne załatwienie sprawy pierwotnego zgłoszenia dotyczącego rys eksploatacyjnych, nawet wobec dyskusyjnej zasadności zgłoszenia – a starając się zadowolić Klienta, ostatecznie nie spotkaliśmy się z jego zadowoleniem. Mimo to nie zmienimy podejścia i dalej będziemy się angażować w pomoc naszym Klientom.

    PG

    Mazda 6 GJ

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    - uczciwy serwis
    - profesjonalnie wykonana naprawa (blacharka + lakierowanko)
    - kompetentna ekipa
    - ceny przystępne
    P O L E C A M


  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Co mi się u nich podoba i za co ten warsztat cenię to:
    - wysokiej jakości usługi blacharskie i lakiernicze
    - konkurencyjne ceny
    - TERMINOWE wykonywanie zleconych napraw.
    Warto.


    Mazda 6

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Obsługą i wykonaniem naprawy jestem w pełni usatysfakcjonowany. Muszę przyznać, że naprawa wozu trochę kosztowała, ale widząc efekt końcowy jestem w pełni zadowolony. Lewy bok był rozwalony, a teraz nie ma znaku po szkodzie. Lakier dobrany i położony bez zarzutu.


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa wykonana sprawnie, fachowo i w niezłej cenie. Do tego sympatyczna obsluga. Jak bbędzie trzeba to na pewno tam wrócę. Gorąco polecam tych ludzi!


    Suzuki Grand Vitara

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Panowie zrobili kawał dobrej roboty przy moim Nissanie, który wymagał sporo pracy blacharskiej po stłuczce. Mimo wielu rzeczy do naprawy ekipa uporała się ze wszystkim szybko, do tego pomogli z formalnościami. Naprawdę rzetelna firma!


    Nissan

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo pozytywnie oceniam tę firmę. Pierwszy raz oddałem do nich Mazdę do naprawy, bo blacharz, do którego z reguły jeździłem, zwinął interes. Myślę, że jak będzie potrzeba, to będę wiedział gdzie teraz jechać...


    Mazda 6 II

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa wykonana w terminie, dobranie koloru lakieru idealne, kultura i pełen profesjonalizm obsługi. Zaoszczędziłem sporo nerwów i czasu, bo przy rozliczeniu bezgotówkowym naprawy nie interesowało mnie nic co miało związek z ubezpieczycielem. Wszystko załatwiali wykwalifikowani pracownicy serwisu. Ja tylko podpisałem upoważnienie. Samochód zastępczy otrzymałem od ręki. Wszystkie elementy spasowane idealnie, nie ma różnicy pomiędzy tym co było po wyjeździe z fabryki a stanem obecnym, dodatkowo zachowałem prawa gwarancyjne, w prawdzie końcówka gwarancji, ale zawsze. Podsumowując, jeżeli już miałeś pecha i uczestniczyłeś w kolizji, to ta firma zminimalizuje dyskomfort temu towarzyszący. Ja w każdym razie w kolejnej takiej sytuacji ”kryzysowej” mam jeden problem mniej - nie będę zastanawiał się gdzie ”zaprowadzić” auto, aby naprawa była fachowa i dobrze wykonana .


    Mazda6

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Serwisuję u nich moją Mazdę regularnie od kilku lat i jak dotąd chwalę sobie. Fajne podejście do klienta, nie naciągają i nie ładują w koszty. Co ważne, oprócz wymieniania potrafią też naprawiać, a to w dzisiejszych czasach rzadkość.... Niestety. Tak więc polecam jak najbardziej.


    Mazda6

  • i
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Mam już kolejny w swoim życiu samochód i wciąż jest to Mazda. Ja się do marek przywiązuję, tak samo jak i do dobrych serwisów samochodowych. Niestety tych wciąż w Polsce mało, szczególnie takich, które należycie umiałyby podchodzić do auta luksusowego. Są oczywiście wyjątki jak firma Gołembiewscy, gdzie jest i super obsługa i fachowi pracownicy znający się na swoim fachu. Dziękuję za lata udanej współpracy i okazaną pomoc.


    Mazda6

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Byłem już nie raz u nich, na przeglądach, akcjach serwisowych, drobnych naprawach itp. Za każdym razem obsługa na poziomie, podejście do klieta profesjonalne, inne firmy powinny się uczyć jak dbać o klienta.


    mazdunia

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jak mazdy, to tylko tam., Bez kitu. Umieją diagnozować takie usterki, że inni wymiękają na dzień dobry. Polecam gości, są spoko. Ceny też ok.


    mazda

  • u
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    przemiła obsługa i fachowość, czego chcieć więcej? Polecam!


    mazda

  • e
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    100% polecam, fachowcy przez duze F! Udalo im sie zdiagnozowac i naprawic problem, jaki dla innego warsztatu byl niemozliwy do naprawienia.


    mazda

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam. Podjechałem do warsztatu aby usunąć szkodę wycenioną przez PZU na kwotę 3 000 PLN. Najpierw musiałem czekać prawie godzinę na Pana Pawła który sobie gdzieś wyskoczył. Szkoda wstępnie wyceniona przez Pana Pawła na ok. 3 500 PLN, brakującą nadwyżkę miało pokryć PZU, przesłałem wymagane dokumenty po czym po 2 tygodniach dostaje informację że wycena naprawy to nie ok. 3 500 tylko 6 000 PLN i PZU nie pokryje tej kwoty z ubezpieczenia ponieważ mój wariant ubezpieczenia AC tego nie obejmuje. Starta czasu i zawracanie głowy. Oddałem auto do innego warsztatu gdzie szkoda została naprawiona za 1 900 PLN.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Niemal wszystko się zgadza. Klient musiał czekać na mnie, ponieważ przyjechał nie umówiony na żadną konkretną godzinę i nie uprzedził wizyty telefonicznie. Niefortunnie tego dnia musiałem załatwić sprawy szkód w firmie ubezpieczeniowej Allianz i podjechać tam osobiście. Druga osoba z działu likwidacji szkód była w tym tygodniu na urlopie (sierpień, okres urlopowy). Wstępna wycena szkody na ok. 3500zł jak wyraźnie zaznaczyłem była wstępną wyceną, a dokładną mieliśmy przekazać po uwzględnieniu oryginalnych cen części zamiennych. Taka wycena obejmująca ceny oryginalnych części zamiennych wyniosła ok. 6000zł, z uwagi na wysoką cenę części oryginalnych marki Peugeot. Ubezpieczenie Klienta po analizie polisy AC, którą dopiero później przywiózł, obejmowało możliwość użycia tylko i wyłącznie części nieoryginalnych tzw. zamienników. Klient czekał na tą wycenę tydzień, o czym został uprzedzony, że tyle to zajmie, ze względu na okres urlopowy i nagromadzenie spraw. Klient nie zdecydował się na naprawę, gdyż nie chciał dopłacać do części oryginalnych. My nie zdecydowaliśmy się na naprawę z użyciem części nieoryginalnych tzw. zamienników, gdyż są słabej jakości, nie pasują do auta, a musielibyśmy dać gwarancję na taką naprawę. Jeżeli mimo takiego rozwoju spraw, w dużej mierze niezależnego od nas, Klient czuje się urażony, przepraszam, pozdrawiam Paweł Gołembiewski

    Peugeot 407

  • Y
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Czasem warto zapłacić więcej i mieć pewność, że wszystko zostało wykonane jak należy


    Mazda 6

  • g
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam. Na początku współpracy ceny wysokie, ale po pewnym czasie rabaty dla stałego klienta na dość wysokim poziomie. Prze oba serwisy (mechaniczny i lakierniczy) "przepuściłem" kilka Mazd (począwszy od 323F a kończąc na nowej "szóstce") - to o czymś świadczy (nawet przeglądy samochodów 10 letnich były robione w ASO Mazdy).


    323F, 3 I, 6 I, 6 II, 6 Sky

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Oceniam na 5+. Nie mogę dać oceny celującej, bo jednak chciałbym troszkę niższej ceny :P Ale tak poza cennikiem, to nie ma nawet do czego się przyczepić. Naprawa na czas, obsługa uprzejma, personel rozmawia z klientem z uśmiechem, a nie jak to nieraz bywa, że klient to najgorsze zło... Tu pod tym względem bez zrzutów.


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Długo poszukiwałam zakładu blacharskiego, który zająłby się moją Premancy, bo rdza już się ostro zabrała za nadkola :( Ktoś tam z pracy rzucił, że przy ul. Gen. Maczka 136 jest dobry serwis blacharsko-lakierniczy, który dodatkowo specjalizuje się w Mazdach... A że szukałam właśnie kogoś takiego, z dobrą opinią, to podjechałam do nich. I co? I nie żałuję, bo spisali się na medal chłopaki :) Ruda zwalczona, wszystko ładnie zakonserwowane, przy okazji zrobione zabezpieczenie podwozia. Super :)


    Mazda

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fachowa obsługa za rozsądną cenę! Nie ma co psioczyć na ceny, bo takie są w każdym ASO, natomiast jakość świadczonych usług nie zawsze we wszystkich tego typu serwisach jest na wysokim poziomie. Akurat w tym konkretnym przypadku całość oceniam pozytywnie. Może raz mógłbym się przyczepić do czasu wykonania usługi, no ale rozumiem, że nie tylko ja jestem klientem...


    Mazda

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Byłem u nich już nie raz i choć jestem laikiem jeśli chodzi o auta, to muszę ich pochwalić. Po wyjeździe z warsztatu nigdy nie było problemów z Mazdą przez długi czas. Co było robione: m.in. wymiana oleju, serwis klimatyzacji, wymiana podkładki pod wtryskami, niedawno kontrola smoka olejowego i wymiana tylnego łożyska z piastą. Jestem zadowolony.


    Mazda626

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Korzystałem już kilkanaście razy. Było robione m.in.: wymiana oleju silnikowego, wymiana klocków przód i tył, wymiana filtra oleju, wymiana płynu hamulcowego i czyszczenie przepustnicy. l co? I jestem bardzo zadowolony. Zostało wszystko wykonane, tak jak chciałem, bez narażania mnie na dodatkowe, zbędne koszty. Fakt, że zostawiłem tam już sporą kaskę, ale niestety za dobrze wykonana robotę trzeba płacić.


    Mazda6

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymieniali w mojej Madzi rozrząd, przeguby i inne częsci, wszystko poskładane szybciutko, w profesjonalny sposób i za dobre pieniądze.


    Mazda 323f

  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Kupiłem u nich najnowszą "szósteczkę". Madziula super się prezentuje i super się nią jeździ. Sam zakup przebieg bardzo sympatycznie, bezproblemowo wręcz. Salon bardzo starał się ułatwić wszystkie formalności, za co duży plus.


    Mazda6

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Będzie kolejna pozytywna opinia, bo inaczej być nie może ;) Na plus oceniam: terminowość, jakość i fachowość. Zakład raczej dla wymagającego klienta ;)


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dla mieszkańców Białegostoku i całego Podlasia polecam ten serwis. Odkąd kupiłem Mazdę6 wszystkie naprawy są robione u nich, chociaż kawałek do nich mam - są na drugim końcu miasta. Ale najważniejsze, że jest fachowo, szybko i dobrze. Nie naciągają na dodatkowe koszty, co mnie bardzo cieszy, a jak już coś znajdą przy okazji, to zaproponują naprawę.


    Mazda6

  • z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    To moje ASO od początku, czyli od kiedy kupiłem Mazdę 5 (zresztą też w ich salonie). W zasadzie nie miałem jeszcze żadnych większych awarii i problemów z samochodem. Raz tylko zaczęła mrugac mi kontrolka DPF i Mazda trafiła do serwisu. Okazało się, że nastąpiło przytkanie filtra DPF i usterkę szybko wyeliminowano.


    Mazda 5 MZR-CD 2.0 110KM

  • d
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Mam Mazdę 6 z 2003, diesla. Jakiś czas temu silnik gasł mi na wolnych obrotach, ale zawsze odpalał. Przyszedł jednak dzień, gdy padł na dobre i już go nie odpaliłem. Auto oglądało dwóch mechaników i każdy rozkładał ręce, w końcu wóz trafił do tego warsztatu i nareszcie ktoś wiedział w czym problem. Auto zostało naprawione i śmiga obecnie bez przeszkód.


    Mazda 6

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Nieźle się namęczyli przy znalezieniu rozwiązania dla problemu w moim aucie - choć zajęło im to parę dni, policzyli jak za trzy godziny. Nieraz ich odwiedzałem w trakcie naprawy i naprawdę jestem pod wrażeniem ich wytrwałości. Auto kupiłem jako używane na południu Polski i okazało się, że było po poważnej naprawie. Zaczęły się zapalać kontrolki. Masakra. Dzięki chłopakom elektrykom, problem jest rozwiązany. Dzięki!


    Zalety:
    fachowo


Pokaż więcej

Podobne warsztaty

  • PREMIO JW13 42 Pułku Piechoty 28

    42 pułku piechoty 28,  Wygoda,  Białystok

    ******   5.7  (62 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Jesteśmy profesjonalnym serwisem, który zajmuje się kompleksową obsługą i naprawą samochodów wszystkich marek osobowych oraz dostawczych. Mieścimy się w trzech dogodnych lokalizacjach miasta Białystok. W sumie dysponujemy 10 stanowiskami...

    Zarezerwuj wizytę
  • PREMIO JW13 Auto Serwis KOPERNIKA 99

    ul. Mikołaja Kopernika 99,  Bema,  Białystok

    ******   5.4  (96 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Jesteśmy profesjonalnym serwisem, który zajmuje się kompleksową obsługą i naprawą samochodów wszystkich marek osobowych oraz dostawczych. Mieścimy się w trzech dogodnych lokalizacjach miasta Białystok. W sumie dysponujemy 10 stanowiskami oraz...

    Diagnostyka niedziałającej klimatyzacji
    od 200 zł
    Diagnoza i wycena naprawy
    od 200 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Mad Max Kamil Szoka

    Zachodnia 9/1 (przy bloku 10 wjazd od ul Pułaskiego),  Nowe Miasto,  Białystok

    ******   5.7  (53 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Nasza oferta obejmuje szeroki zakres usług motoryzacyjnych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, ofertujemy rozwiązania sprawnie, szybko i precyzyjnie. Specjalizujemy się w przyciemnianiu szyb, autotuningu, autoalarmach, diagnostyce samochodowej,...

    Przełożenie kół
    od 60 do 100 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    Zarezerwuj wizytę
  • AUTO SERWIS - BIA DETAILING

    Bacieczki 39,  Białystok

    ******   6  (5 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Premium naprawa samochodów, Okleinie folie ochronna PPF Naprawa lakieru Polerowanie Pranie Wszystko w jednym miejscu Zapraszamy

    Zarezerwuj wizytę
  • UNIMOT 1 s.j.

    ul. Handlowa 7,  Bażantarnia,  Białystok

    ******   5.3  (79 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Zakres działalności : Handel i usługi motoryzacyjne Aktualnie prowadzona działalność to: sprzedaż akumulatorów we własnych pomieszczeniach przy ul. Handlowej 7 sprzedaż i montaż opon do sam. osobowych i dostawczych sprzedaż...

    Diagnostyka komputerowa
    od 100 do 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat Weronu

    Zabłudowska 69,  Białystok

    ******   6  (6 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Warsztat Weronu to:   ✅ Profesjonalne naprawy ✅ Szybka i sprawna wymiana opon, olejów i płynów technicznych, wtryskiwacze, rozrządów ✅ Detailing wnętrza samochodu , polerowanie lakieru   Zapraszamy Serdecznie !  

    regeneracja przekładni kierowniczej
    od 450 do 2000 zł
    Wymiana amortyzatora przód
    od 150 do 250 zł
    Wymiana amortyzatora tył
    od 100 do 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • AUTOSERWIS 123

    Ul. Hetmańska 76,  Starosielce,  Białystok

    ******   4.9  (380 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Klientom naszego serwisu zapewniamy wysoką jakość, kompleksową naprawę oraz komfort usług w zakresie mechaniki pojazdowej, elektroniki samochodowej, napraw podzespołów, sprzedaży części zamiennych i akcesoriów. Naprawiamy modele wszystkich...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 100 zł
    Konserwacja podwozia
    od 570 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • JW13 GTS AUTO Autoserwis

    Nowowarszawska 1,  Skorupy,  Białystok

    ******   5  (22 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    JW13 GTS Auto Serwis  Oferujemy kompleksowy wachlarz usług – od pomocy w kupnie auta, przez usługi detailingowe związane z pielęgnacją Twojego auta, aż po niezbędne badania techniczne oraz naprawę mechaniczną i...

    Diagnostyka niedziałającej klimatyzacji
    od 200 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • EuropeGAS Serwis Q-Service

    ul. Hurtowa 13,  Nowe Miasto,  Białystok

    ******   5.3  (77 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Q-Service EuropeGAS Auto Serwis Białystok to serwis samochodowy z wieloletnia tradycją. Wykwalifikowana kadra z dbałością i wiedzą zadba o Twój samochód. Wykonujemy wszystkie naprawy mechaniczne w samochodach osobowych i dostawczych. Przeglądy...

    Wymiana klocków hamulcowych przód
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Remex Auto Piotr Ambrożej

    Białostocka 108/2,  Wasilków,  Białystok

    ******   5.7  (78 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Nasza firma zajmuje się przede wszystkim kompleksową naprawą wszystkich usterek mechanicznych. Wykonujemy zarówno podstawowe czynności serwisowe układów hamulcowego, zawieszenia czy chłodniczego, a także generalne remonty silników oraz manualnych...

    Zarezerwuj wizytę

Marki samochodów naprawiane przez warsztat