Twój zaufany doradca motoryzacyjny
Brak dostępnych terminów online
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
O warsztacie
Firma Gołembiewscy (wcześniej Auto Księżyno) powstała w 1977 roku. Specjalizujemy się w branży motoryzacyjnej, corocznie poszerzając paletę usług oraz ich jakość. Szczególnie polecamy niemal wszystkie usługi dotyczące rewelacyjnej japońskej marki Mazda. Oferujemy profesjonalną usługę wysokiej jakości dzięki wykwalifikowanym specjalistom oraz nowoczesnym urządzeniom. Całości dopełnia miła i kulturalna obsługa.
SALON MAZDA
tel. (85) 74 74 371
[email protected]
pn-pt: 8:00-19:00, sob: 9:00-16:00
SERWIS, CZĘŚCI, AKCESORIA MAZDA
PRZEDŁUŻONE GWARANCJE
tel. (85) 74 74 372
[email protected]
pn-pt: 8:00-19:00, sob: 9:00-16:00
NAPRAWY BLACHARSKO LAKIERNICZE MAZDA
tel. 509 114 461
UBEZPIECZENIA PAKIETOWE MAZDA
tel. kom. 501 38 55 53
[email protected]
Pojazd: Mazda CX-5
Niestety, z całą stanowczością odradzam korzystanie z serwisu ASO Gołembiewscy. Pod koniec 2019 roku na mojej masce pojawił się purchel. Syt... Rozwiń
Pojazd: Mazda 6 GJ
Trudno to nazwac naprawą, z serwisem miałem do czynienia w ramach przeglądów, usuwania wad wieku dziecięcego mojego samochodu. Od razu zazna... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
W odpowiedzi na uwagi Klienta przedstawiamy nasze stanowisko: Zgłoszenie gwarancyjne zostało przyjęte i dalej opracowywane z przyjętą przez importera procedurą. Z uwagi na brak możliwości (w niektórych przypadkach) uzyskania odpowiedzi i decyzji gwaranta od razu, konieczne jest pojawienie się klienta w serwisie raz podczas zgłoszenia i drugi raz na usunięcie usterki, a czasami na dodatkowe testy mające pomóc w zdiagnozowaniu źródła problemu. Zgłoszenie klienta dotyczyło minimalnych rysek eksploatacyjnych, spowodowanych naturalnym zużyciem lakieru, widocznymi na każdym aucie dwuletnim, niezależnie od marki auta. Takie zużycie wynika z ekspozycji auta na czynniki atmosferyczne – słońce, promienie UV, deszcze, śnieg, sól sypana zimą, ptasie odchody itp. Stosowane na myjni procedury wykluczają możliwość porysowania całego auta. Używamy w pełni bezdotykowego systemu Karcher. Podczas wykonywania naprawy gwarancyjnej i polerowania pokrywy tylnej na krawędzi, próbując zniwelować głęboką rysę spowodowaną mechanicznie bardzo nieznacznie naruszyliśmy lakier. Za ten błąd przepraszamy. Natychmiast zaproponowaliśmy wszystkie rozwiązania mające zakończyć sprawę z pełnym zadowoleniem Klienta. Od razu zaoferowaliśmy nieodpłatnie auto zastępcze, by nie było kłopotu z mobilnością. Akurat jedynym dostępnym autem była najnowsza Mazda 3. Odpowiadając na uwagę dotyczącą utrudnionego kontaktu z serwisem, trudno o dobry kontakt, gdy osoba, do której się dzwoni nie odbiera telefonu oraz nie oddzwania na nieodebrane połączenia. W ciągu tygodnia, od poniedziałku do piątku pracujemy minimum dziesięć godzin każdego dnia, więc z pewnością każdy znajdzie dogodną porę na kontakt. Reasumując, jesteśmy bardzo zawiedzeni, że pomimo naszego wysiłku i zaangażowania włożonego w pozytywne załatwienie sprawy pierwotnego zgłoszenia dotyczącego rys eksploatacyjnych, nawet wobec dyskusyjnej zasadności zgłoszenia – a starając się zadowolić Klienta, ostatecznie nie spotkaliśmy się z jego zadowoleniem. Mimo to nie zmienimy podejścia i dalej będziemy się angażować w pomoc naszym Klientom. PG
Pojazd: -
- uczciwy serwis - profesjonalnie wykonana naprawa (blacharka + lakierowanko) - kompetentna ekipa - ceny przystępne P O L E C A M
Pojazd: Mazda 6
Co mi się u nich podoba i za co ten warsztat cenię to: - wysokiej jakości usługi blacharskie i lakiernicze - konkurencyjne ceny - TERMINO... Rozwiń
Pojazd: -
Obsługą i wykonaniem naprawy jestem w pełni usatysfakcjonowany. Muszę przyznać, że naprawa wozu trochę kosztowała, ale widząc efekt końcowy ... Rozwiń
Szybka i sprawna wymiana kół. Dobra dostępność terminów.