Pobierz darmową aplikację mobilną

POWRÓT

Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela Warsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Gołembiewscy Autoryzowany Salon i Serwis, Mechanika, Blacharz Mazda

BEZPŁATNIE UMÓW WIZYTĘ PRZEZ INTERNET

Wizytę zgłosisz w 2 minuty, otrzymasz potwierdzenie telefoniczne i SMS.

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

Wszystkie Pozytywne (28) Neutralne (0) Negatywne (3)

  • AUTOR: DATA: 2015-07-09 00:22
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Trudno to nazwac naprawą, z serwisem miałem do czynienia w ramach przeglądów, usuwania wad wieku dziecięcego mojego samochodu. Od razu zaznaczam, że na opinie o samym ASO mogą wpływać procedury MMPOL, ale jako klient mam prawo oceniać całość doświadczenia.
    Zalety ASO: najbliżej mojego miejsca zamieszkania (i tu zalety się kończą, a raczej przeistaczają w pasmo porażek rzeczonego ASO).
    Wady:
    1) Kompetencje pracowników tego ASO oceniam na skali szkolnej na ocenę mierną - wpływ na taką notę ma niska wiarygodność, niedotrzymywanie słowa, słaby kontakt. Pracownicy warsztatu odpowiedzialni za kontakt z klientem nie odpowiadają na telefony, nie potrafią korzystać z poczy głosowej (zostawienie wiadomości sprawia problem).

    2) Procedura: każda naprawa składa się z kilku wizyt rozproszonych w czasie, zamawianie podzespołów, testy, wymiana, poprawki (mowa o wymianie modułu BT, uszczelek, ich poprawy, itp).

    3) Jakość napraw/wymian: bardzo niska.

    ASO uszkodziło mi powłokę lakierniczą poprzez nieumiejętne mycie samochodu po wykonanym przeglądzie kontrolnym. Zgłoszoną usterkę potraktowano jak fanaberię. Pan serwisant w lutym o godzinie 17:00 stwierdził podczas oględzin "na oko" przy świetle dziennym (a raczej po zachodzie słońca biorąc pod uwagę porę), że nie widzi zarysowań i zalecił przyjazd w słoneczny dzień. Pytam zatem czy to stacja meteo czy profesjonalny warsztat? Czy nie dysponują lampą aby stwierdzić zasadność zgłoszenia. Po interwencji w MMPOL rzeczone ASO stwierdziło, że nie mogło porysowac powłoki i tu uwaga: ponieważ gąbka używana do mycia samochodu jest płukana(!?!?). Co więcej podczas zgłoszenia usterki nie został sporządzony żaden raport i gdyby nie moje pismo do MMPOL i warsztatu na CC, żaden ślad by nie pozostał.

    Po następnych zgłoszeniach, MMPOL w ramach gestu handlowego zgodziło się na naprawę tj. spolerowanie lakieru oraz nałożenie warstwy ochronnej (ceramika). Pomijam już trudności komunikacyjne (wymienione powyzej nieumiejetne korzystanie z poczty głosowej). Usługa miała potrwać 3 dni. Okazało się jednak, że w jej trakcie doszło do jeszcze większego uszkodzenia powłoki lakierniczej i pokrywa bagażnika wymaga malowania (?!?!). Z prostej czynności wyszło malowanie, które obniża w naturalny sposób wartość samochodu w sytuacji odsprzedazy. Ja już nie mam sił się tym denerwować, ale innych przestrzegam. Samochodu jeszcze nie odebrałem a już rozpoczyna się 3 tydzień.
    Po tygodniu unieruchomienia mojego samochodu poprosiłem o auto zastępcze (tu akurat duży plus bo od razu po dodatkowym uszkodzeniu zostało zaproponowane), ale umowa jaką dostałem do podpisu przekraczała ludzkie pojęcie. Auto zastępcze było obwarowane udziałem własnym w szkodach, po mojej interwencji zostały one zniesione. Auto niższej klasy w wersji podstawowej w zamian za moje unieruchomione.
    Co najgorsze nikt w ASO nie był w stanie powiedzieć ile czasu jeszcze potrzeba na naprawę.


    Marka/model samochodu:
    Mazda 6 GJ

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    W odpowiedzi na uwagi Klienta przedstawiamy nasze stanowisko:

    Zgłoszenie gwarancyjne zostało przyjęte i dalej opracowywane z przyjętą przez importera procedurą. Z uwagi na brak możliwości (w niektórych przypadkach) uzyskania odpowiedzi i decyzji gwaranta od razu, konieczne jest pojawienie się klienta w serwisie raz podczas zgłoszenia i drugi raz na usunięcie usterki, a czasami na dodatkowe testy mające pomóc w zdiagnozowaniu źródła problemu.

    Zgłoszenie klienta dotyczyło minimalnych rysek eksploatacyjnych, spowodowanych naturalnym zużyciem lakieru, widocznymi na każdym aucie dwuletnim, niezależnie od marki auta. Takie zużycie wynika z ekspozycji auta na czynniki atmosferyczne – słońce, promienie UV, deszcze, śnieg, sól sypana zimą, ptasie odchody itp. Stosowane na myjni procedury wykluczają możliwość porysowania całego auta. Używamy w pełni bezdotykowego systemu Karcher.

    Podczas wykonywania naprawy gwarancyjnej i polerowania pokrywy tylnej na krawędzi, próbując zniwelować głęboką rysę spowodowaną mechanicznie bardzo nieznacznie naruszyliśmy lakier. Za ten błąd przepraszamy. Natychmiast zaproponowaliśmy wszystkie rozwiązania mające zakończyć sprawę z pełnym zadowoleniem Klienta. Od razu zaoferowaliśmy nieodpłatnie auto zastępcze, by nie było kłopotu z mobilnością. Akurat jedynym dostępnym autem była najnowsza Mazda 3.

    Odpowiadając na uwagę dotyczącą utrudnionego kontaktu z serwisem, trudno o dobry kontakt, gdy osoba, do której się dzwoni nie odbiera telefonu oraz nie oddzwania na nieodebrane połączenia. W ciągu tygodnia, od poniedziałku do piątku pracujemy minimum dziesięć godzin każdego dnia, więc z pewnością każdy znajdzie dogodną porę na kontakt.

    Reasumując, jesteśmy bardzo zawiedzeni, że pomimo naszego wysiłku i zaangażowania włożonego w pozytywne załatwienie sprawy pierwotnego zgłoszenia dotyczącego rys eksploatacyjnych, nawet wobec dyskusyjnej zasadności zgłoszenia – a starając się zadowolić Klienta, ostatecznie nie spotkaliśmy się z jego zadowoleniem. Mimo to nie zmienimy podejścia i dalej będziemy się angażować w pomoc naszym Klientom.

    PG

  • AUTOR: DATA: 2015-05-29 16:22
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    - uczciwy serwis
    - profesjonalnie wykonana naprawa (blacharka + lakierowanko)
    - kompetentna ekipa
    - ceny przystępne
    P O L E C A M


  • AUTOR: DATA: 2015-05-20 14:36
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Co mi się u nich podoba i za co ten warsztat cenię to:
    - wysokiej jakości usługi blacharskie i lakiernicze
    - konkurencyjne ceny
    - TERMINOWE wykonywanie zleconych napraw.
    Warto.


    Marka/model samochodu:
    Mazda 6

  • AUTOR: DATA: 2015-05-03 19:43
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Obsługą i wykonaniem naprawy jestem w pełni usatysfakcjonowany. Muszę przyznać, że naprawa wozu trochę kosztowała, ale widząc efekt końcowy jestem w pełni zadowolony. Lewy bok był rozwalony, a teraz nie ma znaku po szkodzie. Lakier dobrany i położony bez zarzutu.


  • AUTOR: DATA: 2015-04-27 20:12
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Naprawa wykonana sprawnie, fachowo i w niezłej cenie. Do tego sympatyczna obsluga. Jak bbędzie trzeba to na pewno tam wrócę. Gorąco polecam tych ludzi!


    Marka/model samochodu:
    Suzuki Grand Vitara

  • AUTOR: DATA: 2015-03-31 07:28
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Panowie zrobili kawał dobrej roboty przy moim Nissanie, który wymagał sporo pracy blacharskiej po stłuczce. Mimo wielu rzeczy do naprawy ekipa uporała się ze wszystkim szybko, do tego pomogli z formalnościami. Naprawdę rzetelna firma!


    Marka/model samochodu:
    Nissan

  • AUTOR: DATA: 2015-03-12 19:57
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo pozytywnie oceniam tę firmę. Pierwszy raz oddałem do nich Mazdę do naprawy, bo blacharz, do którego z reguły jeździłem, zwinął interes. Myślę, że jak będzie potrzeba, to będę wiedział gdzie teraz jechać...


    Marka/model samochodu:
    Mazda 6 II

  • AUTOR: DATA: 2015-02-26 08:51
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Naprawa wykonana w terminie, dobranie koloru lakieru idealne, kultura i pełen profesjonalizm obsługi. Zaoszczędziłem sporo nerwów i czasu, bo przy rozliczeniu bezgotówkowym naprawy nie interesowało mnie nic co miało związek z ubezpieczycielem. Wszystko załatwiali wykwalifikowani pracownicy serwisu. Ja tylko podpisałem upoważnienie. Samochód zastępczy otrzymałem od ręki. Wszystkie elementy spasowane idealnie, nie ma różnicy pomiędzy tym co było po wyjeździe z fabryki a stanem obecnym, dodatkowo zachowałem prawa gwarancyjne, w prawdzie końcówka gwarancji, ale zawsze. Podsumowując, jeżeli już miałeś pecha i uczestniczyłeś w kolizji, to ta firma zminimalizuje dyskomfort temu towarzyszący. Ja w każdym razie w kolejnej takiej sytuacji ”kryzysowej” mam jeden problem mniej - nie będę zastanawiał się gdzie ”zaprowadzić” auto, aby naprawa była fachowa i dobrze wykonana .


    Marka/model samochodu:
    Mazda6

  • AUTOR: DATA: 2015-02-15 23:06
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Serwisuję u nich moją Mazdę regularnie od kilku lat i jak dotąd chwalę sobie. Fajne podejście do klienta, nie naciągają i nie ładują w koszty. Co ważne, oprócz wymieniania potrafią też naprawiać, a to w dzisiejszych czasach rzadkość.... Niestety. Tak więc polecam jak najbardziej.


    Marka/model samochodu:
    Mazda6

  • AUTOR: DATA: 2015-01-26 21:26
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Mam już kolejny w swoim życiu samochód i wciąż jest to Mazda. Ja się do marek przywiązuję, tak samo jak i do dobrych serwisów samochodowych. Niestety tych wciąż w Polsce mało, szczególnie takich, które należycie umiałyby podchodzić do auta luksusowego. Są oczywiście wyjątki jak firma Gołembiewscy, gdzie jest i super obsługa i fachowi pracownicy znający się na swoim fachu. Dziękuję za lata udanej współpracy i okazaną pomoc.


    Marka/model samochodu:
    Mazda6

  • AUTOR: DATA: 2015-01-04 06:45
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Byłem już nie raz u nich, na przeglądach, akcjach serwisowych, drobnych naprawach itp. Za każdym razem obsługa na poziomie, podejście do klieta profesjonalne, inne firmy powinny się uczyć jak dbać o klienta.


    Marka/model samochodu:
    mazdunia

  • AUTOR: DATA: 2014-09-09 11:44
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jak mazdy, to tylko tam., Bez kitu. Umieją diagnozować takie usterki, że inni wymiękają na dzień dobry. Polecam gości, są spoko. Ceny też ok.


    Marka/model samochodu:
    mazda

  • AUTOR: DATA: 2014-09-04 11:55
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    przemiła obsługa i fachowość, czego chcieć więcej? Polecam!


    Marka/model samochodu:
    mazda

  • AUTOR: DATA: 2014-08-21 10:28
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    100% polecam, fachowcy przez duze F! Udalo im sie zdiagnozowac i naprawic problem, jaki dla innego warsztatu byl niemozliwy do naprawienia.


    Marka/model samochodu:
    mazda

  • AUTOR: DATA: 2014-08-18 15:20
    75.00% (9/12) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Nie polecam. Podjechałem do warsztatu aby usunąć szkodę wycenioną przez PZU na kwotę 3 000 PLN. Najpierw musiałem czekać prawie godzinę na Pana Pawła który sobie gdzieś wyskoczył. Szkoda wstępnie wyceniona przez Pana Pawła na ok. 3 500 PLN, brakującą nadwyżkę miało pokryć PZU, przesłałem wymagane dokumenty po czym po 2 tygodniach dostaje informację że wycena naprawy to nie ok. 3 500 tylko 6 000 PLN i PZU nie pokryje tej kwoty z ubezpieczenia ponieważ mój wariant ubezpieczenia AC tego nie obejmuje. Starta czasu i zawracanie głowy. Oddałem auto do innego warsztatu gdzie szkoda została naprawiona za 1 900 PLN.


    Marka/model samochodu:
    Peugeot 407

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Niemal wszystko się zgadza. Klient musiał czekać na mnie, ponieważ przyjechał nie umówiony na żadną konkretną godzinę i nie uprzedził wizyty telefonicznie. Niefortunnie tego dnia musiałem załatwić sprawy szkód w firmie ubezpieczeniowej Allianz i podjechać tam osobiście. Druga osoba z działu likwidacji szkód była w tym tygodniu na urlopie (sierpień, okres urlopowy). Wstępna wycena szkody na ok. 3500zł jak wyraźnie zaznaczyłem była wstępną wyceną, a dokładną mieliśmy przekazać po uwzględnieniu oryginalnych cen części zamiennych. Taka wycena obejmująca ceny oryginalnych części zamiennych wyniosła ok. 6000zł, z uwagi na wysoką cenę części oryginalnych marki Peugeot. Ubezpieczenie Klienta po analizie polisy AC, którą dopiero później przywiózł, obejmowało możliwość użycia tylko i wyłącznie części nieoryginalnych tzw. zamienników. Klient czekał na tą wycenę tydzień, o czym został uprzedzony, że tyle to zajmie, ze względu na okres urlopowy i nagromadzenie spraw. Klient nie zdecydował się na naprawę, gdyż nie chciał dopłacać do części oryginalnych. My nie zdecydowaliśmy się na naprawę z użyciem części nieoryginalnych tzw. zamienników, gdyż są słabej jakości, nie pasują do auta, a musielibyśmy dać gwarancję na taką naprawę. Jeżeli mimo takiego rozwoju spraw, w dużej mierze niezależnego od nas, Klient czuje się urażony, przepraszam, pozdrawiam Paweł Gołembiewski

  • AUTOR: DATA: 2014-06-25 03:24
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Czasem warto zapłacić więcej i mieć pewność, że wszystko zostało wykonane jak należy


    Marka/model samochodu:
    Mazda 6

  • AUTOR: DATA: 2014-04-10 21:23
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Polecam. Na początku współpracy ceny wysokie, ale po pewnym czasie rabaty dla stałego klienta na dość wysokim poziomie. Prze oba serwisy (mechaniczny i lakierniczy) "przepuściłem" kilka Mazd (począwszy od 323F a kończąc na nowej "szóstce") - to o czymś świadczy (nawet przeglądy samochodów 10 letnich były robione w ASO Mazdy).


    Marka/model samochodu:
    323F, 3 I, 6 I, 6 II, 6 Sky

  • AUTOR: DATA: 2013-11-30 23:17
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Oceniam na 5+. Nie mogę dać oceny celującej, bo jednak chciałbym troszkę niższej ceny :P Ale tak poza cennikiem, to nie ma nawet do czego się przyczepić. Naprawa na czas, obsługa uprzejma, personel rozmawia z klientem z uśmiechem, a nie jak to nieraz bywa, że klient to najgorsze zło... Tu pod tym względem bez zrzutów.


  • AUTOR: DATA: 2013-11-04 23:33
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Długo poszukiwałam zakładu blacharskiego, który zająłby się moją Premancy, bo rdza już się ostro zabrała za nadkola :( Ktoś tam z pracy rzucił, że przy ul. Gen. Maczka 136 jest dobry serwis blacharsko-lakierniczy, który dodatkowo specjalizuje się w Mazdach... A że szukałam właśnie kogoś takiego, z dobrą opinią, to podjechałam do nich. I co? I nie żałuję, bo spisali się na medal chłopaki :) Ruda zwalczona, wszystko ładnie zakonserwowane, przy okazji zrobione zabezpieczenie podwozia. Super :)


    Marka/model samochodu:
    Mazda

  • AUTOR: DATA: 2013-10-29 18:03
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Fachowa obsługa za rozsądną cenę! Nie ma co psioczyć na ceny, bo takie są w każdym ASO, natomiast jakość świadczonych usług nie zawsze we wszystkich tego typu serwisach jest na wysokim poziomie. Akurat w tym konkretnym przypadku całość oceniam pozytywnie. Może raz mógłbym się przyczepić do czasu wykonania usługi, no ale rozumiem, że nie tylko ja jestem klientem...


    Marka/model samochodu:
    Mazda

  • AUTOR: DATA: 2013-10-17 20:05
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Byłem u nich już nie raz i choć jestem laikiem jeśli chodzi o auta, to muszę ich pochwalić. Po wyjeździe z warsztatu nigdy nie było problemów z Mazdą przez długi czas. Co było robione: m.in. wymiana oleju, serwis klimatyzacji, wymiana podkładki pod wtryskami, niedawno kontrola smoka olejowego i wymiana tylnego łożyska z piastą. Jestem zadowolony.


    Marka/model samochodu:
    Mazda626

  • AUTOR: DATA: 2013-10-06 19:25
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Korzystałem już kilkanaście razy. Było robione m.in.: wymiana oleju silnikowego, wymiana klocków przód i tył, wymiana filtra oleju, wymiana płynu hamulcowego i czyszczenie przepustnicy. l co? I jestem bardzo zadowolony. Zostało wszystko wykonane, tak jak chciałem, bez narażania mnie na dodatkowe, zbędne koszty. Fakt, że zostawiłem tam już sporą kaskę, ale niestety za dobrze wykonana robotę trzeba płacić.


    Marka/model samochodu:
    Mazda6

  • AUTOR: DATA: 2013-09-29 20:32
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wymieniali w mojej Madzi rozrząd, przeguby i inne częsci, wszystko poskładane szybciutko, w profesjonalny sposób i za dobre pieniądze.


    Marka/model samochodu:
    Mazda 323f

  • AUTOR: DATA: 2013-09-26 18:45
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Kupiłem u nich najnowszą "szósteczkę". Madziula super się prezentuje i super się nią jeździ. Sam zakup przebieg bardzo sympatycznie, bezproblemowo wręcz. Salon bardzo starał się ułatwić wszystkie formalności, za co duży plus.


    Marka/model samochodu:
    Mazda6

  • AUTOR: DATA: 2013-09-24 00:25
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Będzie kolejna pozytywna opinia, bo inaczej być nie może ;) Na plus oceniam: terminowość, jakość i fachowość. Zakład raczej dla wymagającego klienta ;)


  • AUTOR: DATA: 2013-07-27 23:17
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Dla mieszkańców Białegostoku i całego Podlasia polecam ten serwis. Odkąd kupiłem Mazdę6 wszystkie naprawy są robione u nich, chociaż kawałek do nich mam - są na drugim końcu miasta. Ale najważniejsze, że jest fachowo, szybko i dobrze. Nie naciągają na dodatkowe koszty, co mnie bardzo cieszy, a jak już coś znajdą przy okazji, to zaproponują naprawę.


    Marka/model samochodu:
    Mazda6

  • AUTOR: DATA: 2013-02-26 19:53
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    To moje ASO od początku, czyli od kiedy kupiłem Mazdę 5 (zresztą też w ich salonie). W zasadzie nie miałem jeszcze żadnych większych awarii i problemów z samochodem. Raz tylko zaczęła mrugac mi kontrolka DPF i Mazda trafiła do serwisu. Okazało się, że nastąpiło przytkanie filtra DPF i usterkę szybko wyeliminowano.


    Marka/model samochodu:
    Mazda 5 MZR-CD 2.0 110KM

  • AUTOR: DATA: 2013-02-20 00:27
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Mam Mazdę 6 z 2003, diesla. Jakiś czas temu silnik gasł mi na wolnych obrotach, ale zawsze odpalał. Przyszedł jednak dzień, gdy padł na dobre i już go nie odpaliłem. Auto oglądało dwóch mechaników i każdy rozkładał ręce, w końcu wóz trafił do tego warsztatu i nareszcie ktoś wiedział w czym problem. Auto zostało naprawione i śmiga obecnie bez przeszkód.


    Marka/model samochodu:
    Mazda 6

  • AUTOR: DATA: 2010-12-17 00:13
    80.00% (4/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Nieźle się namęczyli przy znalezieniu rozwiązania dla problemu w moim aucie - choć zajęło im to parę dni, policzyli jak za trzy godziny. Nieraz ich odwiedzałem w trakcie naprawy i naprawdę jestem pod wrażeniem ich wytrwałości. Auto kupiłem jako używane na południu Polski i okazało się, że było po poważnej naprawie. Zaczęły się zapalać kontrolki. Masakra. Dzięki chłopakom elektrykom, problem jest rozwiązany. Dzięki!


    Zalety:
    fachowo


  • AUTOR: DATA: 2010-01-14 00:33
    63.16% (12/19) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    trzymali samochód tydzień,
    nic nie zrobili,
    zażądali 200 zł za podłączenie do komputera bez wystawienia diagnozy
    DRAMAT


    Zalety:
    brak


    Wady:
    brak zalet


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Wykonaliśmy diagnostykę komputerową, która wskazała błędy. Jazdy próbne i wstępne poszukiwania nie wniosły nic nowego. Analiza wskazanych przez komputer błędów wymagała dalszych poszukiwań w instalacji elektrycznej auta, by wystawić trafną diagnozę, a nie wymieniać elementy po kolei na zasadzie "może to ten". We wstępnej propozycji do Klienta zaproponowaliśmy dotychczasowe poszukiwania jako gratis i obciążenie tylko za diagnostykę. Zaproponowaliśmy też dokładne sprawdzanie instalacji elektrycznej, zaznaczając, że wymaga ono czasu i będzie płatne, gdyż auto jest powypadkowe po poważnym uszkodzeniu i ingerencji w przewody i komputer auta a sprawa nie jest prosta - Klient się nie zgodził.

  • AUTOR: DATA: 2009-07-31 09:32
    50.00% (5/10) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Polecamy, najlepszy i jedyny serwis Mazdy na podlasiu.


    Zalety:
    bardzo dobre podejście do klienta


DODAJ OPINIĘ

Gołembiewscy Autoryzowany Salon i Serwis, Mechanika, Blacharz Mazda

Firma Gołembiewscy (wcześniej Auto Księżyno) powstała w 1977 roku. Specjalizujemy się w branży motoryzacyjnej, corocznie poszerzając paletę usług oraz ich jakość. Szczególnie polecamy niemal wszystkie usługi dotyczące rewelacyjnej japońskej marki Mazda. Oferujemy profesjonalną usługę wysokiej jakości dzięki wykwalifikowanym specjalistom oraz nowoczesnym urządzeniom. Całości dopełnia miła i kulturalna obsługa.

SALON MAZDA tel. (85) 74 74 371 salon@mazda.bialystok.pl pn-pt: 8:00-19:00, sob: 9:00-16:00

SERWIS, CZĘŚCI, AKCESORIA MAZDA PRZEDŁUŻONE GWARANCJE  tel. (85) 74 74 372 serwis@mazda.bialystok.pl pn-pt: 8:00-19:00, sob: 9:00-16:00

NAPRAWY BLACHARSKO LAKIERNICZE MAZDA tel. 509 114 461

UBEZPIECZENIA PAKIETOWE MAZDA tel. kom. 501 38 55 53 ubezpieczenia@mazda.bialystok.pl  

 


WYZNACZ TRASĘ INNE WARSZTATY W OKOLICY

Podobne warsztaty

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. AUTOSERWIS 123

    Białystok   »   ul.Aleksandra Fredry 5 (42 pułku piechoty)

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Centrum Serwisowe Fasty

    Białystok   »   Przędzalniana 60A   »   Osiedle Zawady Fasty

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. AUTO POLZBYT OK SERWIS

    BIAŁYSTOK   »   ZWYCIĘSTWA 23   »   OSIEDLE MŁODYCH

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. ELECTRIC-SERVICE S.C

    Białystok   »   ul. 42 Pułku Piechoty 78   »   Osiedle Wygoda

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. AUTOKLIMATYZACJA

    Białystok   »   Sowińskiego 1a   »   Nowe Miasto

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela Rycar Bosch Service

    Białystok   »   Gen.F.Kleeberga 10   »   Białystok

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Remex Auto

    Białystok   »   Białostocka 108 / 2 Wasilków

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. AUTO-SERVICE DOJLIDY TRW Auto Serwis

    Białystok   »   Zabłudowska 41   »   Dojlidy


ZNASZ JUŻ OPINIĘ O WARSZTACIE?



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.

Pobierz