Auto Naprawa Mariusz Michalak

Ul.Okrzei 29, 97-400 Bełchatów

****** 4.4 (3 opinie)

O warsztacie

Ul.Okrzei 29, 97-400, Bełchatów

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Opinie (3)

Dodaj opinię
4.4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 3 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam usług tego warsztatu. Wymiana rozrządu wraz z KZFR przeprowadzona nierzetelnie i nie fachowo. Nie użyto wszystkich blokad przewidzianych przez producenta silnika to wykonania prawidłowej wymiany rozrządu wraz z KZFR. Na biegu jałowym silnik pracował nierówno. Po odebraniu samochodu na 2 skrzyżowaniu zaświeciła się kontrolka check oraz service. Po sprawdzeniu błędów CLIPEM wyrzuciło błędy czujnika wałka rozrządu, EGR i wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze (błędy świeże nie stare zapisane). Na moje pytania o błąd czujnika wałka mechanik odparł, że w tym silniku takowego czujnika nie ma a jeśli jest to on ..nie wiem gdzie (sic!). Ze względu na brak zaufania do p.Michalaka oddałem samochód do poprawy w innym zakładzie, gdzie od razu zdiagnozowano błędne ustawienie rozrządu. Dokonano poprawy ustawień zgodnie z zaleceniami serwisowymi, wykasowano błędy i przeprowadzono ponowną diagnostykę. Wspomniane błędy zniknęły a co za tym idzie kultura pracy silnika wróciła do stanu sprzed wizyty u p.Michalaka. Oczywiście wykonano dla mnie pełną dokumentację fotograficzną ustawień rozrządu sprzed poprawek, w ich trakcie i po jako dowód nie fachowo wykonanej usługi u p.Michalaka. Nadmienię również, że p.Michalak przy montażu/demontażu plastikowej osłony silnika połamał 2 zaczepy, które musiałem pospawać w celu umożliwienia prawidłowego zamocowania osłony. Pomijam fakt, że p.Michalak odmówił wydania pokwitowania za zakupione części i wykonaną usługę. Reasumując: wizyta w celu wymiany rozrządu skończyła się wydatkowaniem niepotrzebnych pieniędzy na usługę poprawienia [wymoderowano] roboty w innym zakładzie oraz niepotrzebne nerwy. NIE POLECAM.


    Renault Clio

Nasze porady (4)

Hyundai SantaFe 2,2 diesel 2007r
Hyundai Santa fe 2007r 2,2 diesel - wymieniona nagrzewnica i nadal nie grzeje strona pasażera. Co może być przyczyną ?
golf 5 1.4 55kw 2004
witam pacjent golf 5 1.4 po zapaleniu silnika po 3 sekundach zgasł i już nie odpalił podczas kręcenia po chwili zapalała się i mrugała kontrolka oleju myślałem że paliwo zamarzło tak był kręcony że trzykrotnie był ładowany akumulator w końcu zgasły wszystkie kontrolki na desce i nie odpala po podłączeniu obd2 wyskoczyły 2 błędy P0036 i U0155 czy mógł się np. popsuć licznik?
seat altea 2004r silnik 2,0 moc silnika 150 km
Witam. Kupilismy Seat Altea. Auto mamy drugi rok sprowadzony z niemiec. Problem zaczął się,ze zaczelo autem szarpac, dławic, gasł i nie można było odpalić winą miałoby być niby EGR. Mechanik cos tam zagladał, czyscił i po kilku dniach problem powrócił, następny mechanik, zrobił to samo i problem nie został rozwiazany, kolejny kazał kupic nowy EGR, który wymienił 2 m-ce temu koszt 1,200zł wymienił swiece,i cewke zapłonową, chwila było dobrze i znów auto ma lekkie szarpania na wolnych obrotach. Jaka może być jeszcze przyczyna? Tankujemy na Lecclerc benzyna 95,może zmienić stację paliw na orlen lub Bp? Może tam mają lepsze paliwo, chociaz na Lecclerc tankowalismy zawsze poprzedni samochód vw polo, ale seat altea ma komputer i on steruje parametrami w układzie wydechowym tak mi się wydaje. Proszę o poradę
Peugeot 308 1.6
Witam. Mam problem z nawiewem. Otóż od strony kierowcy klimatronik reaguje poprawnie, chłodzi lub grzeje, jednak w miejscu pasażera temperatura w tym samym momencie jest przeciętna, lub wręcz niska (mimo ogrzewania po stronie kierowcy), w sytuacji gdy jest ustawione, że dla całej kabiny ma być jedna temperatura. Dodatkowo nie można wyłączyć chłodzenia szyby i nóg. Przełącznik podświetla zmianę ustawienia nadmuchu, coś tam się niby przesuwa w środku, ale efekt jest ciągle taki sam.

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat