Bosch Service Warowny

Dąbia Stara 32, 08-500 Ryki

****** 4.1 (19 opinii)

Bosch Service Warowny

O warsztacie

Dąbia Stara 32, 08-500, Ryki

Poniedziałek od 08:00 do 19:00
Wtorek od 08:00 do 19:00
Środa od 08:00 do 19:00
Czwartek od 08:00 do 19:00
Piątek od 08:00 do 19:00
Sobota od 08:00 do 14:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

pomoc drogowa 24h

Naprawy blacharskie bezgotówkowo.

Samochody zastępcze na czas naprawy.

Płatność kartą Visa, MaterCard.

Więcej

Opinie (19)

Dodaj opinię
4.1 ******
Ocena wystawiona na podstawie 19 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Mialem problemy z nierowna praca silnika i zbyt duzym zuzyciem paliwa. Ostatecznie trafilem z tym do Warownych. Zrobili diagnostyke, sprawdzili wtryski i dwa wymagaly regeneracji. Po naprawie auto normalnie jak nowe.


    VW Passat

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Mam za sobą już kilka napraw. Oprócz wcześniejszej wymiany klocków hamulcowych, amortyzatorów i zaworu EGR i kasowania błędów, niestety ostatnio miałem poważną awarię i skończyło naprawą głowicy z wymianą uszczelki. W sumie bez problemów. Dość szybkie terminy, ceny po rabacie do przyjęcia. Zawsze dostawałem paragon bez upominania się, a koszty przy odbiorze nie rosły, także tu jest OK. Auto było w naprawie 4 dni, ale wróciło całe i drugi tydzień jeździ. Panowie z obsługi konkretni i rzeczowi, ale jedna uwaga: jak się umawiamy, że otrzymam telefon do 12ej z informacją, co będzie do zrobienia i wyceną, to proszę zadzwonić a nie sam muszę dzwonić. Ja rozumiem, że dużo pracy, ale coś tu nie tak. Ogólnie żeby nie ten zgrzyt z kontaktem to jest profesjonalnie i rzetelnie.


    Opel Astra

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Trafiłem tu z polecenia znajomego na naprawę układu wtryskowego. Po regeneracji wtryskiwaczy jest na razie po pół roku wszystko OK. Byłem jeszcze na przeglądzie na stacji kontroli i wymianie hamulców i przegubu. Póki co mam pozytywne wrażenia - auto odbierałem w umówionym terminie (choć przy wtryskach przekładali telefonicznie godzinę) i ustalonej cenie. Tak trzymać, a na pewno będę wracać.


    Renault Megane

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam . Niestety panowie na robocie sie nie znają i lepiej z ich usług nie korzystać . Nie chodzi tylko o pieniądze ale i tracenie czasu . Pojechałem z audi a4 b8 na wymiane maglownicy ,która teraz gdy przebywam owym autem za granicą odmawia posłuszeństwa po przejechaniu 3000 km ! Teraz przez głupote jakiegoś pseudomechanika poniosę o wiele większe koszty !
    Uszkodzona została przy wymianie delikatnie karoseria i pas bezpieczeństwa kierowcy (poszarpany), ale najgorsze ,że po odebraniu auta zorientowałem się ,że nie działają przyciski na kierownicy . Uszkodzona taśma w kierownicy o wartości kilkuset złotych . Nie biorą odpowiedzialności za swoje błędy . Ewentualnie mogą naprawić i znowu coś popsuć przy okazji . Przy odbiorze auta czekałem prawie 2 godziny ze swoją dziewczyną w 6 miesiącu ciąży bo mechanik gdzieś pojechał , może na kebaba i wrócił zabłoconym autem . Obsługa klienta od początku do końca pozostawia wiele do życzenia . Drogo i nie fachowo . Spotkałem już kilka osób z podobnymi przypadkami . Drogo ,nie fachowo i szkoda czasu ,nie polecam. Pozdrawiam .


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za wizytę w naszym serwisie, choć szkoda, że nie zasłużyliśmy nawet na 1 gwiazdkę. Niestety nie z całą Pana opinią możemy się zgodzić. Nie unikaliśmy odpowiedzialności za naprawę. Po zgłoszeniu niedziałającego sterowania z kierownicy, wymieniliśmy uszkodzoną taśmę (na nasz koszt), wykonaliśmy programowanie i odjechał Pan sprawnym samochodem. Co do problemów z działaniem regenerowanej maglownicy proszę skorzystać z gwarancji i skontaktować się z naszym serwisem. Na robociznę i części udzielamy rocznej gwarancji . Możemy zorganizować holowanie lub wizytę w celu weryfikacji awarii w jednym z serwisów współpracujących z nami w Polsce lub za granicą. Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na odbiór auta po naprawie i testowej jeździe próbnej. Jednakże przyjechał Pan po odbiór ponad godzinę przed deklarowanym czasem zakończenia naprawy. Jednocześnie zapewniam Pana, że mechanik nie zajechał po kebaba... Na niekorzystną pogodą zaś nie mamy wpływu. Nie możemy się zgodzić się z zarzutem uszkodzenia karoserii - rysa na tylnym prawym błotniku (http://warowny.pl/foto/IMG_1445.jpg http://warowny.pl/foto/IMG_1449.jpg) i pasa bezpieczeństwa. Przy odbiorze samochodu ostatecznie stwierdził Pan, że nie jest tak naprawdę pewien, że uszkodzenia nie było wcześniej. Naszym zdaniem nie powstały one w trakcie wymiany maglownicy. Przepraszamy, że ze względu na przedłużony czas naprawy nie wystarczyło nam czasu na umycie auta. Jednak zgodnie z informacją na zleceniu przyjęcia do serwisu auto nie było przyprowadzone czyste.

    audi a4 b8

  • g
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Mieli wymienić klocki, jakos zrobili, po kilku tygodniach powrót z reklamacja. Ostatecznie ich pseudo fachowość po nie calym roku znow wyszla, znow sa problemy w tych miejscach, gdzie swoimi raczkmi grzebali. Szkoda nerwów, czasu i pieniędzy, a jest drogo.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Każda opinia jest dla nas ważna nawet negatywna, gdyż pozwala poprawić jakość obsługi. Opinia jest bardzo mało szczegółowa i niestety nie możemy merytorycznie odpowiedzieć. Jeśli nie minął rok od naprawy mogę jedynie zaproponować złożenie reklamacji w ramach rocznej gwarancji. Sprawdzimy czy zawinił montaż czy część i usuniemy usterkę. Prosimy o kontakt z serwisem.

    audi

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Ja jestem bardzo zadowolony z ich usług. Serwisuję 2 auta od 3 lat i jak do tej pory nigdy mnie nie zawiedli. Szybko i profesjonalnie. Ceny do zaakceptowania. Rzetelne i uczciwe podejście do klienta - pierwszy raz z się spotkałem z tym, żeby obsługa serwisu kombinowała nad problemem (awaria centralki) szukając rozwiązania pracochłonnego, ale i najtańszego dla klienta a nie takiego, na którym najwięcej i najszybciej mogą zarobić. Gwarancja na naprawy jest na całą sieć serwisów Boscha. Nawet jak naprawiałem we Wrocławiu, to u nich mogłem zgłosić reklamację. Organizują też auto zastępcze. Nie ukrywam, że drobne wpadki się zdarzyły, ale zawsze wszystko było załatwione jak w profesjonalnym serwisie. Polecam.


    Opel Insignia / VW Golf

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Przyjeżdżam do Bosch Warowny od dawna i z różnymi samochodami i jestem w sumie bardzo zadowolona.
    Dwukrotnie naprawiałam samochody po stłuczce - raz z AC, raz z OC sprawcy bezgotówkowo. Po lakierowaniu auto jak nowe, papierologię dla ubezpieczyciela zrobili bardzo sprawnie, za holowanie nie płaciłam i jeszcze podpowiedzieli jak podwyższyć kwotę odszkodowania. Minus jest taki, że trwało to dłużej niż się spodziewałam, ale dostałam samochód zastępczy na cały czas naprawy, więc nie było tak źle.
    W serwisie mechanicznym robili mi naprawy mniejsze i większe + przeglądy po przebiegu, jednak zawsze byłam miło i profesjonalnie obsłużona przez panów i panią :) z działu obsługi klienta. Każdorazowo otrzymywałam telefoniczną informację co jest przyczyną awarii i ile będzie kosztować naprawa z przewidywanym czasem zakończenia. Cena może nie najniższa, ale nie ma tragedii i nie ma tu sytuacji jak się spotkałam gdzie indziej: rachunek? a to cena + VAT... Nawet jak musiałam raz skorzystać z gwarancji, to nie czułam się jak intruz i wszystko zostało załatwione tak jak powinno być.
    Jeszcze dłużej niż z serwisu korzystam ze stacji kontroli pojazdów. Od tego roku znów są dodawane do badania rejestracyjnego fajne upominki albo bon gotówkowy, który można od razu zrealizować.


    Toyota RAV4

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Mój samochód miał liczne wycieki oleju inne warsztaty w okolicy Ryk odmówiły naprawy lub podawały kosmiczne kwoty. Warowni naprawili auto w 2 dni wykryli również inne usterki w zawieszeniu. Cena może nie najniższa lecz na poziomie do przejścia. Po naprawie zrobione kilka tys. zero reklamacji!


    Volvo xc90, d5, 2007

  • Y
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam. Chciałbym powrócić do sprawy Citroena C5, które to auto nabyłem w drodze kupna od p. Warownego, a które sprawiło, ze wydałem sporo pieniędzy na jego naprawe Wiosną zawarliśmy ugodę, w której serwis oświadczył, że naprawy wykonywał e sposob niewłaściwy. Otrzymałem 1 500 zł rekpmpensaty. Po nieudanym roku użytkowania auta postanowiłem sprzedać je. Za to auto dostalem 1 500 zł. Jak się okazało, auto było składane z dwóch pojazdow. Naprawa blacharsko lakiernicza przeprowadzona była niskobudżetowo. Auto stoi w firmie AAA Auto w Piasecznie. Warowny zapewniał mnie, że samochód nie na wad ukrytych. Gdyby Warowny nie zaniżył faktury z 7.5 tyś do 2.5, a resztę wziął pod stołem, bym z radością przyprowadził mu tego trupa, którym wcześniej jeździli klienci Boscha jako autem zastępczym. Numer rejrstracyjny tego samochodu: WWY 45648. AAA Auto nie ukrywa historii tego auta. Łatwo to sprawdzić dzwoniąc na infolinię firmy.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    W listopadzie 2015 kupił Pan od nas samochód, który wcześniej użytkował Pan przez tydzień jako nieodpłatne auto zastępcze. Po sprawdzeniu auta (podobno oglądał je Pana znajomy mechanik) zaproponował Pan kupno samochodu. Podaliśmy cenę, a Pan ją zaakceptował. Pomogliśmy znaleźć również kupca na Pana Rovera zostawionego w serwisie, którego ostatecznie Pan już nie chciał naprawiać. Po kupnie Citroena zgłaszał Pan kolejne uwagi, co do stanu technicznego (wszystkie usterki jakie pojawiły się od grudnia 2015 do kwietnia 2016 i przebiegu ponad 20 tys. km od dnia zakupu). Mniejsze usterki naprawiliśmy, m. in. sprzęgło wymieniliśmy na nowe bez opłaty. Zaproponowaliśmy odkup auta - nie był Pan zainteresowany. Oczekiwał Pan tylko i wyłącznie sprawnego auta, którym można bezawaryjnie zrobić 50 tys. km rocznie. Absolutnie nie zgadzaliśmy się i nie zgadzamy z Pana twierdzeniami, że auto było składane z dwóch pojazdów. Ostatecznie, aby zakończyć spór spotkaliśmy się jak dorośli ludzie w lipcu 2016, uzgodniliśmy wspólnie warunki ugody. Otrzymał Pan rekompensatę w zaproponowanej kwocie (obniżkę ceny sprzedaży) i podpisał zrzeczenie się wszelkich roszczeń oraz oświadczenie o braku dalszych pretensji, co do stanu technicznego i napraw tego auta. Po czym po kolejnych 3 miesiącach pisze Pan negatywny komentarz, bo używany 13-letni samochód przez rok od kupna psuł się bardziej niż się Pan spodziewał. Jednak chyba inaczej rozumiemy polubowne rozwiązywanie sporów.

    Citroen C5

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Przed wyjazdem na wakacje robiłem przegląd po przebiegu i wymianę rozrządu. Naprawa wykonana szybko. Mechanik wykrył luźny drążek kierowniczy i uszkodzony sworzeń (a byłem niedawno na badaniu na innej stacji i miało być wszystko w porządku - badanie 5 min. i 100zł za wpis...). Koszt wykrytych usterek skonsultowali telefonicznie. Łączna cena naprawy zgodnie z ustaleniami, czyli tak jak powinno być. Ogólnie profesjonalnie i uczciwie. Widać, że indywidualnie podchodzą do klienta, co nie jest takie oczywiste przy tak dużym serwisie. Przy większej usłudze można negocjować rabat, także koszt mi wyszedł całkiem OK. Korzystałem z kilku serwisów, ale tu jest najszybciej (choć widać, że roboty mają pełny warsztat) i najlepsza relacja ogólna jakość usługi/cena. A i na pewno na badania rejestracyjne będę jeździł do nich - przynajmniej mają rzetelnych diagnostów. Polecam.


    Audi A6 2,7 TDI Quattro

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam, korzystałam z usług tego serwisu wielokrotnie i nigdy się nie zawiodłam. Zawsze przed wykonaniem napraw byłam informowana, ile będzie wszystko kosztowało i jak długo będzie trwała naprawa i tego się trzymają. Korzystam z usług tego warsztatu już z 10 lat, wiem, że jeśli mechanik sugeruje wymianę jakiejś części, to dlatego, że jest to potrzebne, a nigdy nie jestem naciągana. Kilkukrotnie w ciągu tych 10 lat musiałam skorzystać z innych serwisów (zwykle w Warszawie) i nigdzie nie byłam tak zadowolona. Jedynym minusem jest to, że na naprawę w sobotę lepiej umawiać się z trochę większym wyprzedzeniem. A na przeglądy roczne jeżdżę przy okazji, bo nie trzeba się umawiać nawet w soboty :-).


    Opel Corsa/Astra

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam. Miałem problem z passatem na commonrailu. Zdiagnozowali przyczynę, zregenerowali wtryskiwacze z III fazą (z dokładnością kalibracji jak w fabryce) i zrobili adaptację . Pełna profeska. Teraz wszystko wreszcie śmiga jak należy. Późno się dowiedziałem, że regenerują diesla, bo nie straciłbym tyle czasu i nerwów na prowizoryczne próby naprawy. Z tego co wiem, to warsztaty z okolicy też robią u nich regeneracje wtryskiwaczy i pomp.


    Passat

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Zdecydowanie polecam. Bardzo profesjonalne i uczciwe podejście do tematu i przy tym rozsądne ceny (nawet niższe niż w inne firmie do której wcześniej woziłem wtryski),. Regenerowałem wtryskiwacze commonrail z Audi A4 2.0 TDI. W innym zakładzie chcieli mi regenerować wszystkie bo niby się nie nadawały, a tu po sprawdzeniu okazało się, że 2 wystarczy wyregulować, a tylko 2 wymagają regeneracji. Dostałem kosztorys i naprawili w ciągu 1 dnia. Wgrali też kody IMA, co nie każdy serwis jest w stanie zrobić i dali gwarancję bez limitu kilometrów. 5 tys. km już przejechane i wszystko jest OK. Widziałem ich pracownię diesla - czystość i wyposażenie robi wrażenie w porównaniu z zakładami, które odwiedziłem wcześniej.


    Audi A4

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam, omijać szerokim łukiem! ''Fachowcy'', których najważniejszym celem jest wydoić od Ciebie jak najwięcej pieniędzy.


  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    podziękowania dla właścicieli serwisu! usterka usunięta mimo braku oryginalnej części i soboty, dalsza podróż kontynuowana. Ceny normalne, Mechanicy OK! pozdrawiam Andrzej ze Szczecina


    C5

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W aucie żle pracował silnik i okresowo odcinało moc. Wczesniej byłem w kilku warsztatach i nikt jednoznacznie nie wskazał co trzeba zrobić. Tutaj usterke wykryli szybko i pewnie wskazali na przyczynę. Obsługa OK, czas naprawy w porządku, umówiłem się na konkretny dzień odbioru i nic się nie przedłuzyło. Kwota za naprawe wysoka choć wczesniej sprawdzałem w innych warsztatach dieslowskich i ceny były podobne. Dali gwarancje na 1rok. Narazie auto działa bez zarzutu.


    Opel Zafira

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Ludzie bezlitośni. Przy jakichkolwiek opóźnieniach ze strony klienta każą sobie płacić BARDZO DROGO za parking czy przechowanie części. Chcieli mnie skasować ~6000zł za przechowanie silnika (na placu na dworze), który był przedmiotem sporu w sprawie sądowej. Skończyło się na ~2500zł. Musiałem sprzedać auto po mocno zaniżonej cenie, bo naciskali, że nie mają miejsca na parkingu, który przy każdej mojej wizycie świecił pustkami.

    Nie mam podstaw do osądzania ich zdolności merytorycznych - wydają się profesjonalistami, ale wykorzystali każdą możliwość, żeby wyciągnąć pieniądze i to niemałe.

    Jestem entuzjastą motoryzacyjnym i miałem kontakt, ze wieloma mechanikami. Żaden nie kazał sobie płacić tak dużych pieniędzy za przechowanie samochodu czy części, które miały służyć naprawie.

    Z kulturą też jest kiepsko. O obsłudze klienta nie mają pojęcia.

    Absolutnie nie polecam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Pański samochód został przyjęty do naprawy w dniu 07.08.2013 r. Po weryfikacji uszkodzeń silnika zdecydował się Pan na poszukiwanie i dostarczenie używanego silnika we własnym zakresie. Po dostarczeniu silnika, sprawdzeniu faz rozrządu i badaniu endoskopem okazało się, że jest on wadliwy. Rzeczoznawca sporządził opinię, a Pan założył sprzedawcy sprawę sądową. Po blisko 4 miesiącach odebrał Pan samochód z serwisu bez naprawiania, pozostawiając silnik do zabezpieczenia do czasu rozstrzygnięcia sprawy sądowej. Na potrzeby sądu na początku 2015 r. opinię wykonał również biegły sądowy. Silnik został odebrany przez Pana w dniu 14.03.2015 r.

    Niestety usługa parkowania samochodu czy przechowywania części jest w naszej firmie odpłatna. Za okres przechowywania (ponad 19 miesięcy), zgodnie z cennikiem detalicznym opłata wynosiła ok. 6000 zł. Jednakże ze względu na sytuację i długość parkowania zaoferowaliśmy rabat do stawki 3,66 zł netto za dobę, czyli łącznie ok. 2500 zł brutto.
    Silnik był przechowywany pod dachem, na palecie, odpowiednio zabezpieczony przed warunkami atmosferycznymi i udostępniany rzeczoznawcom na hali naprawczej. Każdorazowo staraliśmy się pomagać rzeczoznawcom i udostępnialiśmy własną dokumentację z oględzin. Za to otrzymaliśmy całkowicie negatywny komentarz... Aby ograniczyć koszty mógł Pan przecież w każdym momencie odebrać silnik i trzymać go w swoim garażu.

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa pojazdu po kolizji z OC sprawcy (uszkodzony cały bok pojazdu). Czas naprawy wydłużony ale jak się później okazało z winy ubezpieczyciela. Otrzymany samochód zastępczy zrekompensował mi długie rozstanie z moim Fiacikem. Naprawa wykonana bardzo dobrze brak zastrzeżeń do rozliczenia. Większość spraw związanych ze szkodą warsztat załatwił za mnie zgodnie z przekazanym mu pełnomocnictwem. Wszystko zgodnie z umową. Polecam.


    Fiat Punto

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    PRZEGLĄD AUTA POLECAM!!!


    Zalety:
    JEST OK!!!POZDRAWIAM


    Wady:
    NIE MA


Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat