EURO - INVEST SP.Z.O.O

Wojska Polskiego 37, 62-500 Konin

****** 5.5 (5 opinii)

EURO - INVEST SP.Z.O.O

O warsztacie

Wojska Polskiego 37, 62-500, Konin

Poniedziałek od 08:00 do 16:00
Wtorek od 08:00 do 16:00
Środa od 08:00 do 16:00
Czwartek od 08:00 do 16:00
Piątek od 08:00 do 16:00
Sobota od 08:00 do 13:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych i dostawczych wszystkich marek. Wyróżnia nas duża brama wjazdowa i 6 stanowisk dla busów.

Mamy duże doświadczenie, potrafimy szybko i precyzyjnie określić rodzaj usterki, a następnie fachowo ją usunąć. Jesteśmy w stałym kontakcie z klientem, który może skorzystać z poczekalni wyposażonej w TV, kawę i herbatę. Zawsze konsultujemy zakres prac i kosztorys. 

 

Więcej

Opinie (5)

Dodaj opinię
5.5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 5 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymiana cewki, kabli i świec wykonana bardzo sprawnie i w przystępnej cenie. Czas miło spędzony na kawusi i pogawędce!
    Jestem zadowolony


    Seat altea XL

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Regeneracja alternatora, wymiana pasta wielorowkowego. Bardzo miła obsługa, szybko i fachowo wykonana naprawa.


    Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Warsztat wykonał usługę szybko i sprawnie.
    Cena adekwatna do wykonanej pracy.


    Citroen C4

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    polecam warsztat wiedzą o czym mówią znają się na rzeczy


    ford

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Bardzo rzetelna diagnostyka usterki, konkretni mechanicy . Polecam


    Opel Vivaro 2,0 2013

Nasze porady (1)

Mitsubishi Lancer 1.6 98 km 2004 r
Witam, jakiś czas temu kupiłem samochód (rocznik 2004, przebieg 195 000), silnik 4G18 ostatnio zauważyłem, że od czasu zakupu, czyli jakieś 600 km temu z poziomu pomiędzy max. A min stan oleju zszedł na minimum. Zagłębiając się trochę w temat, postanowiłem wymienić świece i sprawdzić ich stan, wymienić olej i także sprawdzić jego stan. Okazało się, że świece są lekko zasmolone tak samo, jak końcówka rury wydechowej a oleju znowu ubyło po przejechaniu +/- 500 km. Samochód nie ma wycieków jedynie lekko zawilgoconą pokrywę zaworów, chodzi równo, zapala od razu no i nie dymi, a przynajmniej nie na postoju dlatego nie miałem żadnych podstaw, żeby cokolwiek podejrzewać przed zakupem. Auto było przez poprzedniego właściciela zaniedbane użytkowane praktycznie przez większość swojego czasu w mieście, niegarażowane i na pewno olej też nie był wymieniany zbyt często. Mam do Was trzy pytania.. Z góry dzięki za odpowiedź 1. Czy jest jakiś „domowy” sposób, na sprawdzenie co jest winne ubywania tego oleju, co z własnego doświadczenia byście podejrzewali? 2. Ile powinienem około uzbierać na taki remont silnika? 3. Czy według Was taki remont jest opłacalny w ogóle w samochodzie za niecałe 5 tysięcy, czy może lepiej wstawić jakiś silnik ze szrotu? (chociaż wolałbym co by nie bo dopiero co wymieniłem kompletny rozrząd ;/ tym bardziej że to moje pierwsze auto)

Podobne warsztaty