DobryMechanik.pl logo

Twój zaufany doradca motoryzacyjny

  1. Ranking Mechaników
  2. Mechanicy
  3. Warsztaty Gdynia
  4. Rumia

DPF EGR Adblue usuwanie Chiptuning Mobilnie

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
5.54 (8 opinii)

ul. Kościuszki 11a, Rumia, Gdynia

O warsztacie
Opinie (8)
Marki

Brak dostępnych terminów online

Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.

Polecane warsztaty

O warsztacie

Profesjonalne usuwanie filtrów DPF i FAP, wyłączanie EGR, NOx Adblue. Chiptuning i ecotuning pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Duże zniżki dla firm tranportowych i dla warsztatów. Naprawa sterowników, wykonanie kopii uszkodzonego sterownika. Stosujemy tylko rozwiązanie pod konkretne auto, nie używamy tzw. gotowców. Dzięki wieloletniej praktyce oraz certyfikowanym narzędziom i oprogramowaniu sami modyfikujemy program dla Twojego auta.  Na wszystkie modyfikacje udzielamy gwarancji.

Rozwiń
Numer telefonu
Numer telefonu
Adres serwisu
Adres serwisu
ul. Kościuszki 11a, 84-230, Gdynia Zobacz na mapie
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Dziś otwarte do 20:00
Formy płatności
Metody płatności
Gotówka

Opinie (8)

5.54

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Ocena wystawiona na podstawie 8 opinii

Ocena ogólna

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Czas naprawy

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Cena usług

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Jakość usługi

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Sharan

Po ostatniej wizycie w ASO, gdzie zrobili aktualizację softu auto zaczęło pobierać ogromne ilości mocznika i spalanie oleju napędowego równ... Rozwiń

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Audi

Wszystko sprawnie i szybko.zadowolenie z efektu niesamowite

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Peugeot 208

No niestety w 1.4 HDi 17nm i 14 HP to praktycznie nic a zapłacić trzeba chodź nie powiem że niedrogo ale wymień mizerny

Odpowiedź warsztatu:

W opisanym wyżej Peugeocie z seryjnych 68KM wyszło bezpieczne 85KM. Klient oczekiwał przyrostu na poziomie 95-100KM. Dlatego, że nie udało się osiągnąć zaplanowanej przez klienta mocy zaproponowałem powrót do ustawień fabrycznych, ponieważ uznałem, że w tym przypadku uzyskano dla tego silnika górną bezpieczną wartość przyrostu - 85KM. Pan stwierdził jednak, że dynamika samochodu poprawiła się odczuwalnie i nie chciał wracać do oryginalnego programu. Zastanawiające jest czym kierował się klient pisząc taki komentarz, skoro proponowałem powrót do punktu wyjściowego i tylko na jego wyraźną prośbę zostaliśmy przy moim opracowaniu. Pozostaje mi życzyć Panu szerokiej drogi i zabrać ze sobą SJP.

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Bmw e90

Już drugi raz korzystam z usług Pana Rafała i śmiało mogę polecić, pełen profesjonalizm, rzetelność i do tego usługa wykonana w przystępnej... Rozwiń

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Hyundai Santa Fe

Przyjechałem na usunięcie filtra cząstek stałych. Po diagnostyce stwierdzono, że poza dpf-em także egr jest już mocno wyeksploatowany. Auto ... Rozwiń

To Twój warsztat?

Przejmij nad nim kontrolę

Błędne dane warsztatu?

Zgłoś aktualizację