Reno Max Serwis Renault, Peugeot, Citroen Dacia

ul. Bukowa 14, Bemowo przy trasie S8 , 05-850 Szeligi

****** 4 (24 opinie)

Reno Max Serwis Renault, Peugeot, Citroen Dacia

O warsztacie

ul. Bukowa 14, Bemowo przy trasie S8, 05-850, Szeligi

Poniedziałek od 08:00 do 17:00
Wtorek od 08:00 do 17:00
Środa od 08:00 do 17:00
Czwartek od 08:00 do 17:00
Piątek od 08:00 do 17:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Specjalizujemy się w naprawach samochodów francuskich Renault, Peugeot, Citroen, Dacia.

13 lat na rynku jako firma, a w branży motoryzacyjnej od 30 lat.

  • Obsługujemy samochody osobowe i dostawcze (również ponadwymiarowe)
  • Wykwalifikowana kadra mechaników dokładnie sprawdzi Twoje auto
  • Zrobisz u nas zarówno przegląd, wymianę oleju, rozrządu jak i skomplikowane naprawy mechaniczne czy elektryczne
  • Kupując i montując części w naszym serwisie otrzymujesz pełną gwarancję
  • Dla wygody możesz zapłacić kartą płatniczą

więcej wartościowych informacji na stronie internetowej http://www.renomax.waw.pl/

Zapewniamy rozwiązanie każdej usterki z samochodem.

Łatwy dojazd samochodem działamy tuż przy trasie S8 na pograniczu Bemowa wjazd od ul. Lazurowej

Zadzwoń i umów sie na wizytę 

Więcej

Opinie (24)

Dodaj opinię
4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 24 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nieudolność i nieuczciwość - omijać z daleka !!!
    W Peugeot 307 HDI nie byli w stanie powiązać wymiany płynu do filtra cząstek stałych z odpowiednim ustawieniem oprogramowania. W celu pozorowania wykonania usługi dokonywali na komputerze tzw. "kasowania błędów" tj. przy wyjeździe z warsztatu wszystko było Ok. Oczywiście wzięli 2x po ok. 1000 zł, za "wykonanie usługi".


  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Przegląd wykonany bez większych zastrzeżeń, poza tym że w zleceniu poprosiłem o wymianę wszystkich płynów eksploatacyjnych z których wymieniony został tylko olej .


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam,
    w przeglądzie są sprawdzane płyny.
    Jeżeli jest konieczność wymiany informujemy klienta o tym że np. jest zbyt duża wilgotność w płynie hamulcowym.
    W płynie chłodniczym sprawdzana jest odporność na zamarzanie i wymieniany jest on najczęściej podczas wymiany rozrządu z pompą.
    Olej w skrzyni biegów według producenta jest nie wymienny, oczywiście jeżeli Pan zgłosił wymianę niezależnie od jakości i stanu płynu w aucie to bardzo przepraszam. Staramy się nie naciągać klienta na koszty, których można uniknąć w danym okresie.
    Pozdrawiam Jacek Kiliński

    Renault Grand Scenic 1.6 benzyna , 2015r

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Serwisuję tu samochody od kilkunastu lat, zawsze fachowo, solidnie i uczciwie.
    Polecam z czystym sumieniem.


    Renault

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Bardzo szybka i profesjonalna obsługa. Brakujące części mają pod ręką. Oby takich więcej.
    Stanisław Tuzinkiewicz


    Citroen C4 1,6 HDI 66kW, 90 KM 1560 cm3 2006 rok

  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Geberalnie nie polecam. Postanowilem skorzystac z ich uslug ze wzgledu na wiele pozytywnych komentarzy. Niestety samochod jest wypuszczany bez sprawdzania czy dana usluga zostala wykonana prawidlowo, a wlasciciel z uporem maniaka probuje wmowic ze zostala wykonana i kaze placic sobie dwa razy za to samo. Oczywiscie wszelkie reklamacje nie sa zalatwiane od reki tylko trzeba sie umawiac po 50 razy. Jezeli ktos lubi szaprac sobie nerwy i placic za cos co nie zostanie wykonane to napewno sie nie zawiedzie.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie.
    Przyjechał Pan na udrożnienie odpływów w drzwiach tylnych prawych.
    Fakt jest taki, że zapchały się z powrotem po deszczach, ponieważ wewnątrz w drzwiach jest brud którego nie powinno być. Przyczyny takich zanieczyszczeń są różne, od wady fabrycznej po uszkodzenia, których może nie być Pan świadomy np. kolizja. Po wykonaniu usługi pytałem Pana, czy auto było naprawiane blacharsko, ponieważ najczęstszą przyczyną zapychania się odpływów jest szpachla. Stwierdził Pan, że auto nigdy nie było naprawiane blacharsko, dlatego też nie mieliśmy podstaw do tego, aby Panu sugerować rozebranie drzwi i czyszczenie.

    Usługa, którą Panu zaproponowałem za dodatkową opłatą to oczyszczenie drzwi polegające na rozebraniu kompletnie drzwi, i dokładnym ich wymyciu. W taką usługę wchodzi demontaż/montaż tapicerki, demontaż/montaż podnośnika szyby oraz wiązki elektrycznej. Jeżeli taka usługa nie zostanie wykonana poprawnie tylko udrożnione zostaną odpływy, problem będzie się stale pojawiał. Tego typu usługa nie może być załatwiona od ręki, gdyż na to potrzeba czasu.

    Renault Laguna

  • w
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Naprawa wykonana profesjonalne
    na każdym kroku miła i serdeczna atmosfera jestem pod dużym wrażeniem
    dzięki źeł tam trafiłem


    Reno scenic 1,6 2002

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jakiś czas temu, gdy warsztat stacjonował w miejscowości Blizne Łaszczyńskiego oddałam tam do naprawy swoje Grand Scenica. Mieli zrobić rozrząd + wymianę koła zmiennych faz rozrządu. Zapowiadało się miło i profesjonalnie.

    Odbierając samochód brakowało w nim niemal wszystkich zaślepek (np. w podłodze bagażnika), a plastik z przyciskami do zamykania i otwierania drzwi był wyrwany (!). Nie wiem dlaczego próbowali rozbierać drzwi mając robić rozrząd. Tłumaczyli się pomyłką. Przełknęliśmy to, kupiliśmy sami wszystkie mocowania i zaślepki. Poprosiliśmy też, aby wymieniane koło zmiennych faz rozrządu było firmy Bosch. Co prawda droższe, ale wg opinii mniej awaryjne.

    Krótko po naprawie okazało się, że panowie mechanicy z Reno-max nie dokręcili wszystkich śrubek i np. olej wychlapywał się spod uszczelek.

    Niedawno okazało się, że znowu coś się dzieje w rozrządzie, choć to jeszcze nie pora na niego. Oddaliśmy samochód do innego warsztatu. Tam wyszło szydło z worka.
    W Reno-max nie dość, że zrobili rozrząd byle jak, to jeszcze użyli starych, regenerowanych części choć zapłaciliśmy za NOWE (!). Między innymi okazało się, że koło zmiennych faz rozrządu zamiast Bosch włożyli Delphi, a do tego używane, na którym markerem napisana była na nim data regeneracji!!!!
    Wszystkim szanującym swój czas, pieniądze i samochody odradzam ten serwis.
    [wymoderowano].


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowna Pani,
    proszę o podanie przedziału czasu w którym doszło do naprawy, gdyż obawiamy się że takiej naprawy po prostu nie było.

    W RENO MAX nie montujemy używanych lub regenerowanych części samochodowych do rozrządu!!!. Jest to zbyt pracochłonna i kosztowna naprawa żeby bawić się w części używane tym bardziej, że sprzedajemy i montujemy oryginały w bardzo dobrych cenach.

    Odnośnie brakujących zaślepek
    „Odbierając samochód brakowało w nim niemal wszystkich zaślepek (np. w podłodze bagażnika), a plastik z przyciskami do zamykania i otwierania drzwi był wyrwany (!). Nie wiem dlaczego próbowali rozbierać drzwi mając robić rozrząd. Tłumaczyli się pomyłką.” Bzdura jaką pomyłką?!

    „Przełknęliśmy to, kupiliśmy sami wszystkie mocowania i zaślepki.”
    Co to znaczy przełknęliśmy?! Jak można pozwolić na przełknięcie czegoś takiego?!

    „Poprosiliśmy też, aby wymieniane koło zmiennych faz rozrządu było firmy Bosch. Co prawda droższe, ale wg opinii mniej awaryjne.”

    Czyich opinii ? Bzdura. Po co kupować Bosh skoro można w podobnej cenie kupić oryginalne. Kto teraz regeneruje koło zmiennych faz rozrządu? Ogrom pracy jaki należy włożyć w wymianę rozrządu wraz z kołem jest zbyt duży żeby montować coś takiego. Chyba ktoś albo pomylił warsztaty, albo chce oczernić niewinnych!

    Jeszcze raz proszę o podanie przybliżonej daty wizyty w warsztacie, gdyż od naszej przeprowadzki działały na Blizne Łaszczyńskiego dwa warsztaty samochodowe. Jesteśmy pewni, że w RENO MAX takiej sytuacji nie było miejsca. Posiadamy pełną ewidencję wszystkich napraw warsztatowych.

    Wiemy również, że jeden nasz Klient po usłudze w tamtejszym warsztacie przyjechał do nas z urwaną linką maski i uszkodzoną chłodnicą. Również Renault Scenic.

    Renault Grand Scenic

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Warsztat w porządku.
    Przymierzam się do zakupu auta, wyszukałem, że można zrobić przegląd przed kupnem w tym warsztacie. Umówiłem się ze sprzedającym (nie było łatwo) podjechał na kontrolę.
    Auto fajnie wyglądało, ale był uderzony (to byłem w stanie przeboleć, bo ładnie zrobione) po podłączeniu do komputera jakieś problemy z silnikiem, brak poduszki powietrznej.
    Szkoda opisywać szczegóły. Wniosek jeden, warto przed zakupem robić przegląd, bo można się nieźle naciąć.
    Polecam ten warsztat, solidnie, z podłączeniem do komputera, zbadanie grubości lakieru, dokładne wyjaśnienie wątpliwości, znają się na renówkach.


    Renault

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Umówiłam się na wizytę w warsztacie po przeczytaniu opinii w internecie, miałam małe obawy, ale auto wręcz zmusiło mnie do szybkiej interwencji. Po krótkiej weryfikacji okazało się, że silnik jest do wymiany. Okazało się, że to przez źle złożony rozrząd w innym warsztacie (aktualnie sprawa odpowiedzialności tamtej firmy w toku).
    Ale do rzeczy. Szef normalny człowiek, nawet pomógł mi w telefonicznym wyjaśnieniu sprawy w tamtym warsztacie. Gdy tam odmówiono mi uznania gwarancji, podjął się wymiany silnika, ponieważ uznał że ten nie nadaje się do naprawy, uszkodzenia były tak duże. Powołałam nawet rzeczoznawców, była robiona dokumentacja fotograficzna, opisowa i będę dochodzić swoich praw w sądzie. Na dzień dzisiejszy mam auto z silnikiem o przebiegu 70 tys. km i jestem bardzo zadowolona, auto zupełnie inaczej jeździ, ma więcej mocy, zupełnie jakbym zmieniła samochód. Otrzymałam fakturę i gwarancję. Myślę, że znalazłam już mój serwis. Polecam ze względu na ludzkie podejście i szybkie załatwienie sprawy.


    Renault Scenic

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jeździłem do tego warsztatu w Blizne, a tu niespodzianka przenieśli się. Podstawiłem auto na przegląd i wymianę rozrządu. Usługa trwała 2 dni z tego względu, że powiedziałem, że mi się nie śpieszy. Pojechałem na zagraniczny urlop. Diagnoza i wycena przychodziły sms-ami (tak uzgodniliśmy). Wszystko tak jak się umawialiśmy. Robota wykonana dobrze z fakturą i z gwarancją. Polecam ten zakład.


    Citroen Berlingo

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Przyjechałam do tego warsztatu, bo blisko mieszkam i szukałam mechanika typowo do francuzów. Od dłuższego czasu miałam wrażenie, że w aucie brakuje mocy, po pewnym czasie zauważyłam kopcenie za samochodem. Szybka diagnoza: rura turbiny była uszkodzona, zdemontowano EGR i go oczyszczono. Z doświadczenia wiem, że w innym warsztacie po prostu wciśnięto by mi ten EGR i pewnie naciągnięto na turbinę. Widać, że panowie starają się pomóc. Dziękuję za szybką naprawę.


    Renault Scenic

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do Reno Max zgłosiłem się z męczącą usterką. Auto miało problemy gdyż często gasło podczas jazdy, po chwili odpalało i za chwile znowu gasło. Mechanik wyregulował ciśnienie paliwa, do tego wymieniłem rozrząd, bo jak się okazało minęło już 5 lat od ostatniej wymiany.
    Szybko, sprawnie z dobrą ceną z wpisem do książki serwisowej. Cała usługa trwała jeden dzień to znaczy rano wstawiłem auto, a po pracy odebrałem. Jestem zadowolony, polecam ten zakład.


    Partner

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa mojego samochodu przeszła bardzo sprawnie. Ponieważ widzę , że opinie są różne chciałbym się również podzielić swoimi odczuciami. Posiadam Renault Scenic i od jakiegoś czasu auto miało problem z odpalaniem i również w czasie jazdy były z nim problemy. W warsztacie zasugerowałem żeby poprawić nakrętki przy świecach i może coś dzieje się z komputerem. Panowie zrobili diagnozę komputerową, dokręcili te nakrętki świec i naprawili przewód podciśnienia. Dzwoniono do mnie chyba dwa razy. Najpierw po weryfikacji z pytaniem czy robimy ten przewód, następnie po drobnym przeglądzie gdzie zweryfikowano problem o którym zapomniałem - szyba kierowcy się nie otwierała, dodatkowo łożysko koła i pęknięta sprężyna. Szybę poprosiłem żeby zrobić, natomiast resztę odłożyłem na inny termin (brak czasu). Ogólnie jestem zadowolony, kontakt dobry, otrzymałem ksero zlecenia o które poprosiłem i fakturę. Ceny w porządku.


    Megane Scenic

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zdecydowanie odradzamy korzystanie z "warsztatu"!
    Do "warsztatu" zgłosiliśmy się jak nam się wydawało, po amatorskiej diagnozie, z problemem z rozrusznikiem w samochodzie Citroen C4 Picasso. Samochód nie odpalał, światła świeciły, po podpięciu pod kable również nie odpalał.
    W warsztacie "mechanicy" również stwierdzili problem z rozrusznikiem i zregenerowali go za 600 zł. Po odebraniu go z warsztatu samochód stanął i niech ciał odpalić na najbliższym postoju.
    Podjęliśmy kolejną próbę amatorskiej diagnozy, okazało się, że winny jest akumulator, który nie odpalał z kabli ponieważ pojawił się problem z przewodzeniem prądu, ale po przełożeniu akumulatora z innego samochodu Citroen zaczął odpalać bez problemu. Koszt akumulatora 400 zł.
    Reasumując nie została przez "warsztat" postawiona poprawna diagnoza, przez co wydaliśmy niepotrzebnie 600 zł, a wystarczyło zmienić akumulator.
    Terminowość i kontakt również pozostawią wiele do życzenia.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowna Pani,
    jak Pani sama stwierdza auto nie odpalało nawet "po podpięciu pod kable" innego samochodu, co sprawdziliśmy jeszcze podłączając prostownik warsztatowy. Rozrusznik nie "kręcił".
    Po czym sprawdziliśmy czy dochodzi prąd na styki rozrusznika. Prąd dochodził. W związku z tym podjeliśmy decyzję o zdjęciu rozrusznika i oddaniu go do wyspecjalizowanego warsztatu, który regeneruje rozruszniki. Przed oddaniem rozrusznika był jeszcze sprawdzony automat (część składowa) rozrusznika. Ponieważ auto zostało do nas sprowadzone z rozładowanym akumulatorem, naładowaliśmy go. Po złożeniu rozrusznika auto normalnie odpaliło. Nie sprawdzaliśmy akumulatora pod kątem uszkodzenia ponieważ auto wcześniej było już sprawdzane w innym warsztacie. Taką dostaliśmy informację podczas przyjmowania auta do naprawy. Uważamy za niesłuszne oskarżenie, iż niepotrzebnie wydała Pani pieniądze. Gdyby zakupiła Pani akumulator, okazało by się że rozrusznik również jest do wymiany.
    W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań służę wyjaśnieniami.
    Proszę o kontakt telefoniczny 509-960-242
    Z poważaniem,
    Jacek Kiliński
    Właściciel

    Citroen C4 Picasso

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa w miarę szybka i co najważniejsze skuteczna. Wcześniej w innym warsztacie tylko kasowali błędy komputera i nie potrafili stwierdzić jaka jest przyczyna usterek. Należało po prostu wymienić cewki na 1 i 4 cylindrze oraz wykasować defekty wtrysku. Polecam.


    Renault Scenic

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dramat! Straciłam czas i pieniądze bo panowie nie potrafili zdiagnozować jednej usterki. Wymiana dobrych części tj. sondy, świece nie pomogło. Zabawa z ustawianiem komputera i kasowanie wyskakujacych błędów też nie. Kompletny brak wiedzy i doświadczenia.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowna Pani.
    Chyba pomyliła Pani serwisy samochodowe.
    Renault Captur jest zbyt "świeżym" samochodem, by naprawiać go w nieautoryzowanym serwisie, tym bardziej, że jest on nadal na gwarancji producenta.
    Nigdy jeszcze nie mieliśmy takiego pojazdu u siebie w serwisie w związku z czym uważamy, że ten komentarz jest przykrym przejawem złych praktyk nieuczciwej konkurencji.

    renault captur

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    2 raz u Panów i 2 raz 100% zadowolenia. Wcześniejszy mechanik w oógle nie wiedział co mówi, zabrałem auto i przywiozłem do RENO MAX, diagnoza powstała w ciągu 1 dnia, wycena bardzo przestępna - owszem pewnie można taniej ale nie o kasę tu chodziło. 3 dni po wstawieniu auta wóz był gotowy do odbioru. Fakt 1 dzień poślizgu, ale usprawiedlowiony- dostali błędną część od hurtowni. Reasumujac: Panowie wymienili sprzęgło + dwumas + wysprzęglik, do tego musieli zdjać całą szkyrznie biegów, sanie auta, itp. Dodatkowo nowy program do zautomatyzowanej skrzyni biegów. Jeszcze raz POLECAM!!!!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy pozytywny komentarz.

    C4 Grand Picasso

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do Reno Max trafiłem po lekturze internetowej. W zasadzie celem porównania diagnozy jak i kosztorysu wystawionego w ASO Peugeot (ok. 3 tyś) jak i sieciówce Veu Fert (ok. 2,2 tyś). Koszty dot: wymiany siemering-ów wału i półosi, wymiana rozrządu, wymiana czujnika, ustawienie zbieżności.
    Chodziło o: 1. alert na wyświetlaczu dot. uszkodzenia/awarii układu ESP, 2. wyciek-simering wału przód, 3.wyciek-rozrząd.
    Bardzo profesjonalne podejście do usług które świadczą.
    Samochód od razu przyjęty do warsztatu po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się.
    Przegląd+podłączenie do komp.= diagnoza. Wszystko w ok. 25 min.
    Wynik: ad.1. uszkodzenie czujnika hamulca --> zamówienie od ręki u dostawcy --> dostawa do warsztatu -->wymiana. Wszystko w 45 min. ad.2-3.wycieki, a raczej zachlapanie olejem spowodowane nie dokręceniem korka zlewu oleju w misce (sam. był na serwisie olejowym w ASO ok. 3 tyś km temu). Mechanik z RM dokręcił korek, umył wał, półoś, rozrząd, osłonę silnika i polecił jeździć przez 4-5 dni i wrócić na ponowne oględziny. Wróciłem - wszystko suche (!).(niewielkie ślady na osłonach, osprzęcie)
    Końcowe koszty: ok. 260 pln (cena za czujnik, diagnozę, wymianę). Oczywiście do wyboru: FV lub paragon.
    Zatem bardzo polecam ten zakład. Przede wszystkim rzeczowa i rzetelna ocena zgłoszonej usterki. Nie kreują usterek których faktycznie nie ma co usłyszałem w sposób dosłowny od personelu.
    Pozdrawiam, Tomek.


    Peugeot 407 sw 2,0 / 2006

  • F
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Byłem, i jestem zadowolony z usług. Robiony był przegląd z wymianą oleju z filtrem.
    Wszystko na poczekaniu.


    Jumper 2,2 z 2007 r.

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam. Pracownicy warsztatu bardzo szybko odnaleźli uciążliwą usterkę z którą inny warsztat nie mógł się uporać.
    Doskonały kontakt telefoniczny.


    Megane II

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem BARDZO zadowolona z obsługi, z jakości świadczonych usług. Mam pełne zaufanie do mechaników. Wiem, że moje auto jest pod dobrą opieką i że nie zostanę oszukana jak to bywało w innych zakładach


    Renault Megane

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Byłem a raczej laweta z samochodem była. W sobote18.01 o 22 auto wyjechalo na lawecie. Niestety uszkodzily sie poduszki od zawieszenia pneumatycznego. Dzis poniedzialek 20.01 auto już u mnie pod domem naprawione itp. Kontakt był krótki i konkretny. Pan zadzwonił powiedział jaka cena ( przy okazji pytając czy akceptuje) i powiedział na którą godzinę bedzie gotowy. Wszystko na tip top. Mam nadzieje że będę korzystać z waszych usługi jak najrzadziej :) wiadomo nie przyjade z wymiana oleju czy klocków ale jak bedzie cos poważnego to na pewno o was nie zapomnę. Z czystym sumieniem polecam. Termin naprawy ekspresowy cena wg mojej opini normalna. Obsługa miła, no i to co dla mnie też ważne- można płacić kartą.


    Citroen x4 Grand Picasso

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Odradzam - byłem dwa razy i już więcej nie wrócę.
    Części nowe okazały się częściami mocno używanymi (bez uprzedzenia klienta - ale cena oczywiście jak za nowe zamienniki).
    Faktur nie wystawiają, no bo "byłoby drożej" albo "szef wystawia, ale go nie ma" a szef nie wystawia "bo na początku nie zgłosiłem, że mi zależy na fakturze".
    Cena końcowa o połowę droższa od umówionej - "dzwoniliśmy poinformować, ale nie odbierał Pan telefonu" - oczywiście u mnie brak nieodebranych połączeń.
    Odradzam, odradzam, odradzam.


    Zalety:
    blisko bemowa


    Wady:
    - słaba obsługa, brak kontaktu z klientem, zawyżanie cen, montowanie używanych części, brak wystawiania faktur


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie
    Nasze działania w firmie opieramy na długim doświadczeniu w obsłudze klienta. Nigdy nie montujemy części używanych bez wyraźnego polecenia klienta, a wręcz zalecamy części nowe i lepsze zamienniki, gdyż ogranicza to odsetek reklamacji w naszej firmie i możliwość straty klienta.

    Kiedy klient sobie życzy wystawiamy faktury, jak nie, to paragony. Nigdy nie prosimy, aby klient uprzedzał nas, że ma zamiar wziąć fakturę. Zawsze informujemy o kosztach usługi, a w razie nie odbierania telefonu czekamy z naprawą do decyzji, nagrywając się na automatyczną sekretarkę z prośbą o szybki kontakt.
    Dewizą naszej firmy jest zadowolony Klient.
    Ma On obowiązek zgłoszenia reklamacji, gdy czuje się rozczarowany usługą.

    Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia.

    W razie wątpliwości proszę o kontakt bezpośredni tel. 509-960-242

    Renault Laguna

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Byłem i jestem mile zaskoczony szybkością obsługi. Wymieniałem opony i bałem sie o czujniki koła. Nie było z tym najmniejszych problemów, podłączono komputer i szybko załatwiono sprawę.

    Polecam.


Nasze porady (3)

Renault Kangoo benzyna 1.6 2010 rok
Dzień dobry, Swieci mi sie kontrolka układu oczyszczania spalin + klucz serwis. Kontrolka gaśnie zaraz po uruchomieniu silnika i po kilku (2-3 sekundach) sie zapala? Bede wdzięczny za odp co moze byc przyczyna.
dacia 2010
Dacia sandero blokada totalna zamków /w przednich drzwiach -prawe-lewe-klapa bagażnika/ z pilota nie działa jak i brak reakcji z kluczyka
Renault Trafic 80 dci 2001
Renault Trafic 80 dci 2002r nie chce przyspieszać ślamazarnie wkręca się do 2.6-2.8 t obrotów po czym dostaje kopa i wkręca się bez problemów. Nie kopci a na trasie jak się rozbuja jedzie 120-140

Podobne warsztaty


Marki samochodów naprawiane przez warsztat

Usługi wykonywane przez warsztat