Warsztat polecany przez innych kierowców.

AUTO SERWIS GRYKA GŁOGÓW

Reja 19, 67-200 GŁOGÓW

****** 5 (46 opinii)

AUTO SERWIS GRYKA GŁOGÓW

O warsztacie

Reja 19, 67-200, GŁOGÓW

Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 16:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00
Sobota od 09:00 do 14:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

AUTO SERWIS - Głogów ul. Reja 19 ::: ZAPRASZAMY

  Firma "Auto Serwis Gryka" powstała w 1989 roku. W ciągu swej działalności zakład mechaniki pojazdowej wyspecjalizował się w naprawie samochodów osobowych i dostawczych. Zajmujemy się profesjonalną naprawą aut wszystkich marek. Dysponujemy specjalistycznym sprzętem umożliwiającym przeprowadzanie profesjonalnych napraw w zakresie mechaniki pojazdowej

i diagnostyki. Zajmujemy się profesjonalną naprawą i serwisem zarówno samochodów osobowych, jak i dostawczych, niezależnie od ich wieku i zaawansowania technicznego. Jesteśmy firmą, do której w razie jakichkolwiek kłopotów z samochodem, możesz zgłosić się bez obaw.

ZAUFAJ SPECJALISTOM

 

Wieloletnie doświadczenie - od ponad 30 lat na rynku

 

NA NASZE USŁUGI ZAPEWNIAMY GWARANCJĘ! DLA KAŻDEGO OBSŁUGIWANEGO PRZEZ NAS SAMOCHODU PROWADZIMY DOKŁADNĄ INDYWIDUALNĄ KARTĘ POJAZDU

 

Więcej

Opinie (46)

Dodaj opinię
5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 46 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • i
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Usterki prawidłowo diagnozowane i usuwane po wcześniejszej konsultacji z właścicielem auta. Nie poczułam się nigdy naciągnięta na dodatkowe koszty, czasem wręcz sugerowane są tańsze rozwiązania zgodne ze sztuką. Jedyny problem jaki widzę, to czas oczekiwania na naprawę. Czasem muszę poczekać na swoją kolej, bo zawsze jest dużo klientów.


    Audi

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Była wymiana oleju i żarówki, okazało się że były jeszcze dodatkowe żarówki do wymiany - zrobione od ręki. ​Autko jakby lepiej skręca, lepiej zapala :-)
    Mimo wieku nadal mi posłuży


    Mercedes A-klasa 140

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    usluga zbieznosci wykonana bardzo dobrze mila obsluga fachowosc super znaja sie w temacie


    Citroen Xsara Picasso

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wizyta na czas. Szybka diagnoza dotycząca problemów z klimatyzacją. Profesjonalne podejście do problemu oraz fachowa obsługa. Do tego takt i duża kultura właściciela zakładu. Warsztat robi wrażenie na miarę czasu. Dziękuję za szybkie załatwienie sprawy oraz polecam innym użytkownikom samochodów.


    Toyota Rav4

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Usługa wykonana zgodnie z umówionym terminem i zgodnie z określonym zakresem prac .
    Polecam innym kierowcom.


    Toyota Auris 2010 1,6 benzyna

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Mechanicy z serwisu Gryka poradzili sobie bezbłędnie i szybko z usterką mojego samochodu. Awaria auto po prostu zgasło .


    janusz

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    polecam naprawa hamulców i zawieszenia przód bez żadnych problemów


    audi a4

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fachowe i szybkie podejście do tematu do tego mila obsługa. Polecam !!


  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Panowie poradzili sobie bezbłędnie i szybko z usterką mojego samochodu. POLECAM TEN SERWIS


    Audi A7

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Sprawna i szybka naprawa ,krótka realizacja usługi zgodnie z umową .
    Polecam pana Artura.


  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    bardzo miła i fachowa obsługa polecam wszystkim znajomym


  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów. Sprawnie i na czas. Polecam


    Peugeot 508

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Stało się !!! Zamiast oleju napędowego do zbiornika Audi A6 nalałem benzyny.
    1 listopada, Święto czas wracać do domu /Niemcy/ lecz nie ma czym. Pomocy udzielił mi warsztat Pana Gryki. Profesjonalnie usprawniony układ paliwowy pozwolił mi na bezproblemowy powrót do domu. Serdeczne dzięki ! Brawo Panie Gryka ! Brawo Głogów !


    Audi A-6

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fachowa uczciwa pomoc .......................................................................................................................


  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przyjechałem na ustawienie zbieżności. Usługa wykonana szybko, wydruki z komputera dostałem. Przy wjeździe na stanowisko oczywiście zaznaczyłem, że auto delikatnie ściąga na prawą stronę. Pan zajął się od razu ustawianiem i powiedział, że wszystko jest już ok. Auto jakiś czas (około 4-5 miesięcy) pojeździło ale już po miesiącu zaczęło powoli wracać do punktu wyjścia (lekkiego ściągania na prawo). Po dzisiejszej wizycie w innym warsztacie mechanik pokazał mi, że wszystkie tuleje wahaczy są pozrywane. Luz na sworzniu wahacza, do tego zerwane tuleje na tylnej belce i luz na maglownicy co od razu uniemożliwia ustawienie prawidłowo zbieżności. I od razu padło stwierdzenie, że takie uszkodzenia to nie efekt 1-2 miesięcy tylko długotrwałe narastanie i już przy poprzednim ustawianiu zbieżności powinno zostać to wykryte. Ale niestety mechanik w Serwisie Gryka nawet nie zajrzał do tulei i nie sprawdził w jakim są stanie. Jakby zajrzał może skończyło by się tylko na tulejach wahaczy a nie na regeneracji maglownicy.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Przed naprawą zawsze trzeba się określić co się chce ,czy wykonanie samej zbieżności w tym przypadku tak było , czy sprawdzenie i naprawę zawieszenia
    Mechanik zawsze pyta klienta co ma zrobić czy wjeżdżamy na podnośnik i naprawiamy zawieszenie , czy robimy zbieżność. Podczas zbieżności są sprawdzone końcówki sworznie i tulejki wahaczy.
    A powracając do tematu przez miesiąc czasu z zawieszeniem różne rzeczy mogą się zdarzyć ,a tulejka w wahaczu nie psuje maglownicy.
    Jak auto po regulacji nie ściągało i koło kierownicy było prosto to raczej zawieszenie luzów nie miało.

    Peugeot 307 SW

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybko solidnie i pewnie. Polecam warsztat i własciciela.


    Toyota Yaris

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo profesjonalne podejście do klienta,miła obsługa , samochód po czyszczeniu ukladu i wymianie plynu chlocacego jak rowniez chlodnicy został oddany w terminie. gorco polecam !!


    vw sharan

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wszystko super. Szybka obsługa. Cena ok. Bez żadnych problemów


    Suzuki

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Kiedy ujrzałem z jaką pasją ludzie tam pracujący zajmują się moim autem wiedziałem, że jest ono w dobrych rękach. Wszystkie czynności wykonane z perfekcyjną dokładnością i starannością. Odwiedziłem w swoim życiu wiele warsztatów ale dopiero w warsztacie pana Artura spotkałem ludzi z ogromną wiedzą z zakresu mechaniki.Polecam.


    bmw 330xd

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fachowa i sprawna obsługa .Profesjonalizm Polecam!!!!!!!


    CHAVROLET CAPTIVA

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Profesjonalna usługa i bardzo dobry mechanik. Polecam


    Ford Focus

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Na początku zaznaczę, że w Głogowie byłem przejazdem i mechanikowi ta wiedza (może niepotrzebnie) została przekazana. Przejeżdżając przez próg zwalniający urwała mi się łapa trzymająca silnik. Pan Gryka jako jedyny zgodził się przyjąć auto do naprawy bo była niedziela. Podjechałem, zostawiłem auto i byliśmy w kontakcie telefonicznym. Miałem dostać informację zwrotną w poniedziałek o 14 co jest do naprawy, ale dopiero we wtorek Pan Gryka znalazł czas żeby to sprawdzić. W trakcie rozmowy telefonicznej dowiedziałem się, że jest urwana łapa i osłona silnika i koszt naprawy samochodu wyniesie 500 zł. Uznałem, że to sporo, ale biorąc pod uwagę, że i tak nie miałem wyjścia oraz, że i tak trzeba to zrobić powiedziałem, że ok. Umówiłem się na odbiór w sobotę ponieważ jestem z daleka i musiałem dojechać i teraz najlepsze.. po przyjeździe do Głogowa okazało się, że do zapłaty jest 940 zł. Rozumiem, że nikt tego nie będzie naprawiał charytatywnie, ale uważam to duży wyzysk oraz, że to jest bardzo nie w porządku jeśli zmieniamy cenę i nawet nie informujemy klienta.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Klient został powiadomiony o rzeczywistych kosztach naprawy , nawet nasza firma chciała rozliczyć się przelewem , nie było by problemu z usłyszeniem kwoty przez telefon i opowiadanie jak usłyszał 500 zł tym bardziej że ,faktura już była wystawiona . Powodem naprawy była urwana łapa silnik pourywane śruby w bloku silnika ( monotonne odwiercanie i robienie nowych gwintów w trudno dostępnych miejscach , demontaż montaż rozrządu unoszenie silnika do tego nowa obudowa rozrządu ) czas pracy mechanika przy tym aucie to trzy dni, a wszystko przeto że , podczas wymiany rozrządu w swojej miejscowości, nie zostały dokręcone ( ktoś zapomniał) śruby od łapy silnika
    Nadmieniam . Została zrobiona wycena przesłano zdjęcia naprawy i ustalony był koszt około 900 zł do tego poświęciłem mu czas w sobotę i w niedzielę .
    Klient powinien się zwrócić z pretensjami do serwisu który , wymieniał mu rozrząd a nie do nas. ale właśnie tak to jest jak chce się pomóc w potrzebie w sobotę o 19 i niedzielę

    VW Lupo

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Firma Pana Artura Gryki obsługuje moje pojazdy już ponad 20 lat. Jestem zadowolony ze świadczonych usług. Ważne jest to, że Pan Artur zawsze cierpliwie znajduje czas by od razu pomóc w rozpoznaniu usterki i znalezieniu rozwiązania. Na przestrzeni tych lat wiele razy przyjeżdżałem różnymi markami pojazdów i zawsze zakład poradził sobie z właściwą ich diagnostyką, a potem naprawą. Zazwyczaj nie były one proste. Zawsze można było na niego liczyć, szczególnie w sytuacjach nagłych. I co również istotne, cenowo usługi te nie były wygórowane. W mojej ocenie serdecznie polecam.

    Jarosław Wenerski


  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo serdecznie polecam Pana Artura.Szybko i rzetelnie potrafił ocenić problem i naprawdę w zaskakijacym czasie poradził sobie z jego prawidłową diagnostyką i naprawą. Oby jak najmniej problemów z autem ,a już w chwili ich pojawienia się jak najwięcej dobrych fachowców. Dziękuję i pozdrawiam.


  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    JESTEM ZADOWOLONA Z NAPRAWY SZYBKO I FACHOWO POLECAM WARSZTAT PANA GRYKI


    Fiat Bravo 2007

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa układu hamowania oraz wymiana oleju w ASB. Całość szybko i sprawnie. Cena adekwatna do włożonej pracy.


    Fiat Croma 2007 rok

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Problem: klimatyzacja po wejściu do samochodu nie załączyła się, mimo, iż godzinę wcześniej nie było z nią żadnego problemu, jak przez okres 6 lat użytkowania. (Skraplacz i wentylator został wymieniony 3 lata temu po zderzeniu z dzikiem).
    Po usłudze rzekomego sprawdzenia szczelności, nabicia od zera gazu, klimatyzacja nadal nie działała, a przyczyny z kosmosu. koszt usługi 250 zł, kiedy ochłonełam zaczęłam sie dopytywać za co?? P. Artur szybko podbił cenę do 300 zł, tak o! więc cennik w warsztacie jest od widzi mi się. Pomimo, iż prosiłam o omówienie każdej dodatkowo płatnej usługi przed wykonaniem z obawy, że rachunek będzie trudny do uiszczenia. P.Artur ma za zadanie wycyckac każdego i nie cofnie się przed tym. Po jeszcze dłuższej rozmowie (w tym czasie czynnik został spuszczony), P. Artur tu dopowie, że układ był zapchany itd. że oni go przetkali itd..) ustaliliśmy cenę 200 zł zapłaciłam i odjechałam w dalszym ciągu niesprawną klimatyzacją. Da się być zrobionym w balona! da się! Mąż miał we własnym zakresie naprawić wg wytycznych z warsztatu (wymiana dławika, zaworów do podpinania maszyny i skraplacza). Jednak ocenił, ze to nie to, na pewno i wybraliśmy się do innego specjalisty.
    Wizyta u innego specjalisty następnego dnia: Spalony bezpiecznik od wentylatora, który się nie załączy, nawet w ruchu auta( co próbowal wmówić P. Artur Gryka), komputer nie włączy kliamtyzacji, kiedy wie o błędzie. Instalacja spawna, a przede wszystkim szczelna, w chwili spalenia się bezpiecznika wskazanie, że czynnik musiał być w aucie, po wyjeżdzie z warsztatu p. Gryki nie było ani grama! dowodu na to że był nie mam, to są tylko domysły, nie oskarżenia. Klimatyzcja po wymianie bezpiecznika i nabiciu gazu, wymianie zaworów (2 szt) (u p. Gryki doszło do sprzężenia duzego ciśninia i zawory się poluzowały) - usługa taniej wyszła niż ustalona kwota z p. Arturem nabicia czynnika i odgrzybienia, gdyby Mąż wymienił dławik i całą resztę, choć to nadal nie uruchomiłoby klimatyzacji.
    Powrót do P. Gryki: po burzliwej dyskusji zgodził się oddać 100 zł za rzekomą diagnozę, bo za wiedzę sie płaci (rozumiem, sama świadcze usługi polegające na wiedzy i za nią klienci płacą) ale niestety, wskazana wiedza była nieprzydatna, błędna. Więc tu plus dla Pana Gryki, tak jak zrobienie kawy w czasie wykonywanej usługi i udostępnienie biura na okres oczekiwania.
    Wyjazd z warsztatu i zatrzymanie mnie przez sąsiada 100 m za warsztatem: słyszalem Pani rozmowę, Pani tu się cuda dzieją, policja jest wzywana i cała masa sytuacji, po których wiesz, że warsztat trzeba omijać. Nie opiszę dokładnie, ale sąsiad potwierdził, że warto było wrócić i się wykłócić. I, że podczas naprawy kręciłam się wokół samochodu ! Ale jako klient pojechałam do warsztatu a nie do spożywczego naprawić klimatyzację, nie znam się oddałam auto specjalistom (!) i z czym przyjechałam z tym wyjechałam, klimatyzacja nie sprawna, w portfelu brak pieniędzy.


    Audi A3 1,8 2000r.

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wymieniałem u tego Pana klocki i tarcze hamulcowe. Koszt to 440 zł. Po naprawie podczas hamowania przy większych prędkościach występowało bicie. Podczas reklamacji Pan Gryka stwierdził że powodem bicia są tuleje wahacza. Po konsultacjach z innymi mechanikami dowiedziałem się że powodem bicia jest element obrotowy a nie element zawieszenia. Jednak pomimo wszystko postanowiłem wymienić tuleje co było związane z dodatkowym kosztem 340 zł. Jednak ze względu na kompletny brak zaufania do Pana Gryki zrobiłem to w innym warsztacie. Jak można było przypuszczać bicie pojawiało się dalej. Również w innym zakładzie postanowiłem zdemontować klocki i tarcze w celu sprawdzenia co zostało źle zrobione. Tarcze były z najniższej półki, maksymalna grubość była przekroczona, a dodatkowo piasty nie zostały oczyszczone. Ze wszystkimi papierami w ręku wróciłem do Pana Gryki reklamować usługę. Z poczuciem bezkarności wypisanym na twarzy zostałem odesłany do rzecznika praw konsumenta. Jedyne co mogę dodać to straszne jest uczucie że nikt nas nie chroni przed takimi elementami. Jego natomiast jakby ktoś chciał nauczyć uczciwości po męsku już tak....


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Klient zażądał produkty z określonej przez niego pułki cenowej, takie produkty zostały zamontowane,
    Jest nie prawdą że, piasty nie zostały wyczyszczone, tarcze i klocki, montujemy od 30 lat i ta procedura wymiany tarcz jest nam dobrze znana i zachowana.
    A tarcze już następnego dnia mogą bicia dostać jak się pojedzie na myjnię gorącym autem z trasy.
    Na bicie tarcz podczas hamowania nie ma gwarancji ( bicie to wynik agresywnej eksploatacji .kolor fioletowy na tarczy bez powodu się nie robi), nawet w nowym samochodzie kupionym w salonie na gwarancji . O tarcze (i samochód) trzeba dbać .

    Peugeot Partner

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam. Wymieniałem tarcze hamulcowe i klocki z przodu oraz tył. Wszytko szybko i fachowo. Polceam.


    Peugeot 307 SW

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Umówiłam się na naprawę nierównomiernej pracy silnika, usterka najpierw została zdiagnozowana i po konsultacji ze mną usunięta.


    BMW E90

Pokaż więcej

Podobne warsztaty