Auto Serwis Sulejówek-Regeneracja DPF-EGR-AdBlue
Ogrodnicza 9, Sulejówek
"Chłopaki znają się na rzeczy potrafią szybko i konkretnie zrobić :D dwa moje samochody im oddałem i z obu jestem zadowolony ! tylko odbierać i jeździć :D",
Janusz, Nissan & saab
"Gorąco polecam. Wszystko jasne i przejrzyste, każda usterka ustalona kosztowo i czas wykonania, bez ściemy. Moja Alfa dostała wreszcie mocy gdzie już u kilku byłem, czego mi nie powymieniali i ile nie zapłaciłem to sam dopiero wiem, Tutaj wreszcie konkretne przyczyny podane i naprawa. troche dziwi mnie komentarz pani poniżej bo mi właściciel...",
ANDRZEJ, ALFA ROMEO 159
Trakt Brzeski 88, Wesoła, Sulejówek
"Warsztat błyskawicznie i bardzo dokładnie wyczyścił auto.",
monk, opel insignia
Auto Serwis RODA Dariusz Grabski
Trakt Brzeski 121A, Zakręt, Sulejówek
Specjalizujemy się w naprawie aut z grupy VW (Audi, Seat, Skoda VW) i Volvo, ale możemy obsłużyć auto każdej marki. Warsztat istnieje od 1998 roku. Przez lata zdobylismy doświadczenie pozwalające nam szybko i sprawnie zdiagnozować każdą...
Tetmajera 42a, Sulejówek, Sulejówek
Warsztat czynny od 8 do 20 pon- piąt w sob. 8-18. Działalność usługową prowadzę od 1981 roku. Wykonuję również obróbkę ( wały, bloki)i naprawę silników; również zabytkowych. Regeneruję, planuję, głowice. Udzielam gwarancji na wykonaną...
Auto Serwis Sulejówek-Regeneracja DPF-EGR-AdBlue
Ogrodnicza 9, Sulejówek
"Chłopaki znają się na rzeczy potrafią szybko i konkretnie zrobić :D dwa moje samochody im oddałem i z obu jestem zadowolony ! tylko odbierać i jeździć :D",
Janusz, Nissan & saab
"Gorąco polecam. Wszystko jasne i przejrzyste, każda usterka ustalona kosztowo i czas wykonania, bez ściemy. Moja Alfa dostała wreszcie mocy gdzie już u kilku byłem, czego mi nie powymieniali i ile nie zapłaciłem to sam dopiero wiem, Tutaj wreszcie konkretne przyczyny podane i naprawa. troche dziwi mnie komentarz pani poniżej bo mi właściciel...",
ANDRZEJ, ALFA ROMEO 159
Trakt Brzeski 88, Wesoła, Sulejówek
"Warsztat błyskawicznie i bardzo dokładnie wyczyścił auto.",
monk, opel insignia
Auto Serwis RODA Dariusz Grabski
Trakt Brzeski 121A, Zakręt, Sulejówek
Specjalizujemy się w naprawie aut z grupy VW (Audi, Seat, Skoda VW) i Volvo, ale możemy obsłużyć auto każdej marki. Warsztat istnieje od 1998 roku. Przez lata zdobylismy doświadczenie pozwalające nam szybko i sprawnie zdiagnozować każdą...
Tetmajera 42a, Sulejówek, Sulejówek
Warsztat czynny od 8 do 20 pon- piąt w sob. 8-18. Działalność usługową prowadzę od 1981 roku. Wykonuję również obróbkę ( wały, bloki)i naprawę silników; również zabytkowych. Regeneruję, planuję, głowice. Udzielam gwarancji na wykonaną...
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Niegdyś do najpopularniejszych samochodów segmentu aut miejskich należał Opel Corsa C. Jego sylwetka jak na ówczesne czasy była nowoczesna, a cena auta przystępna. Produkcja pojazdu...
Ford Focus Mk2 pojawił się dwa lata przed zakończeniem produkcji swojego poprzednika. Sylwetka pojazdu niższej klasy średniej znacznie się zmieniła, kształty samochodu nabrały powagi. Do...
Volkswagenem Golf IV jest obecnie jednym z najpopularniejszych samochodów poszukiwanych w internecie. Produkowany w latach 1997-2006 w nadwoziach hatchback, kombi i cabrio, oraz sedan. Auto...
Produkcję Forda Focusa pierwszej generacji rozpoczęto w 1998 roku. Sylwetka pojazdu zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz była dość futurystyczna. Niesymetryczna deska rozdzielcza nie każdemu...