"Serwisuje u chłopaków z Highway wszystkie swoje samochody i zawsze są gotowe na czas, zawsze wiem co jest nie tak i co trzeba zrobić i prawie zawsze wyjeżdżam z dlugoleki z tak samo grubym portfelem ",
Daniel, Skoda Superb, Octavia, Rapid
AutoLink Warsztat Samochodowy Blacharstwo Lakiernictwo
Krzywoustego 30 C,D, Oleśnica
Terminy aktualizowane automatycznie
"Auto nie odpalało. Panowie przyjechali, odholowali auto, a na następny dzień odstawili pod sam dom. Auto profesjonalnie i szybko naprawione - ceną byłem pozytywnie zaskoczony. Polecam.",
Szymon, Audi A3
Cezar Mechanika Pojazdowa Dariusz Gołębiowski
Zakładowa 2, Oleśnica
Terminy aktualizowane automatycznie
"Solidny warsztat jeden z najlepszych w Oleśnicy macie problem z autem to tylko do cezara",
ford, ford
Kopernika 14B teren dawnego POM'u, Oleśnica
"Świetna firma. Młoda, rzetelna ekipa z doświadczeniem.
Części wysokiej klasy w cenach niemal hurtowych, super jakość i ceny usług.
Robią wszystkie moje auta.
Polecam!",
Michał, A6, Passat, Golf
"Serwisuje u chłopaków z Highway wszystkie swoje samochody i zawsze są gotowe na czas, zawsze wiem co jest nie tak i co trzeba zrobić i prawie zawsze wyjeżdżam z dlugoleki z tak samo grubym portfelem ",
Daniel, Skoda Superb, Octavia, Rapid
AutoLink Warsztat Samochodowy Blacharstwo Lakiernictwo
Krzywoustego 30 C,D, Oleśnica
Terminy aktualizowane automatycznie
"Auto nie odpalało. Panowie przyjechali, odholowali auto, a na następny dzień odstawili pod sam dom. Auto profesjonalnie i szybko naprawione - ceną byłem pozytywnie zaskoczony. Polecam.",
Szymon, Audi A3
Cezar Mechanika Pojazdowa Dariusz Gołębiowski
Zakładowa 2, Oleśnica
Terminy aktualizowane automatycznie
"Solidny warsztat jeden z najlepszych w Oleśnicy macie problem z autem to tylko do cezara",
ford, ford
Kopernika 14B teren dawnego POM'u, Oleśnica
"Świetna firma. Młoda, rzetelna ekipa z doświadczeniem.
Części wysokiej klasy w cenach niemal hurtowych, super jakość i ceny usług.
Robią wszystkie moje auta.
Polecam!",
Michał, A6, Passat, Golf
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Fiat 500 II to auto klasy aut miejskich segmentu A, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback i kabriolet. Głównymi...
Fiat Panda to auto klasy aut najmniejszych segmentu A, które jest produkowane od 1980 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback. Głównymi...
Produkowana w latach 2006 - 2012 Toyota Rav4 III znacznie odróżniła się od swojej wcześniejszej wersji. Przede wszystkim zwiększono rozmiar pojazdu, a sylwetkę unowocześniono. Konstrukcja...
Fiat Punto II to jeden z najbardziej rozpoznawalnych modelów samochodów klasy miejskiej. W drugiej wersji Punto znacznie podkreślono kształty nadwozia, lecz większość mechanizmów auto...