Żyrardowska 1b, Grodzisk Mazowiecki,
Żyrardowska 1b, Grodzisk Mazowiecki,
ul. Kresowa 26, Grodzisk Mazowiecki,
Chrzanów Duży 65, Grodzisk Mazowiecki,
Rybitwy 10A, Grodzisk Mazowiecki,
Piaskowa 31, Grodzisk Mazowiecki,
Wólka Grodziska 28D, Grodzisk Mazowiecki,
P.H.U. GREGOR MECHANIKA I WULKANIZACJA
Żyrardowska 1b, Grodzisk Mazowiecki
"Moje autko niestety umarło na mieście :( na szczęście po jednym telefonie do firmy Gregor zostało scholowane, zdiagnozowane i dość szybko naprawione w satysfakconującej mnie cenie. Także szczerze polecam ten warsztat, ja napewno będę ich stałym klientem.
pozdr Loki",
Loki, Seat Ibiza
ul. Kresowa 26, Grodzisk Mazowiecki
"Warsztat prowadzony bardzo profesjonalnie i solidnie, bez najmniejszych zastrzeżeń. A największą zasługą jest odbiór i doprowadzenie samochodu po naprawie na parking - bez wychodzenia z domu. Specjaliści godni polecenia i oczywiście zaufania!",
emilia, ford ka
Chrzanów Duży 65, Grodzisk Mazowiecki
"polecam ten warsztat posiadaczą aut japońskich
jestem zadowolony z naprawy jak i wiedzy
najepszy warsztat od auto MItsubishi na Mazowszu
naprawiałem Outlandera II 3,0 V6 stukające panewki
silnik naprawiony ,oryginalne części polecam
samochód znowy przynosi radosć z jazdy ",
LADY W-WA, MITSUBISHI OUTLANDER 3,0 MIVEC 161 KW
"Polecam serdecznie. Terminy się o wiele skróciły niż kiedyś. Gdy nie ma potrzeby wymiany części to ich nie wymieniają i nie naciągają na koszty . Polecam jeszcze raz !!!!!!",
Góral, Tojota Avensis T27 2008r
Piaskowa 31, Grodzisk Mazowiecki
"Szybka usługa i profesjonalne doradztwo przy zakupie częsci",
Paulina, bmw 325
Wólka Grodziska 28D, Grodzisk Mazowiecki
* mechanika samochodowa - diagnostyka komputerowa, wymiana oleju, hamulce, wydechy, zawieszenia, sprzęgła, rozrządy, silniki, układy paliwowe benzynowe, układy paliwowe diesla (common rail), drobne naprawy powypadkowe, regeneracja/naprawa:...
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Honda Civic to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 1972 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 10 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan, coupe i kombi....
Honda Jazz II była produkowana w latach 2001 - 2008. Zbudowana na bazie globalnej płyty podłogowej Global Small Car. W 2005 auto przeszło facelifitng. Gama silnikowa oferowała tylko i...
Siódma generacja Hondy Accord została zaprezentowana w 2003, a okres produkcji to lata 2002 - 2008. Oferowany w wersji sedan oraz kombi. Zdobywca tytułu Japońskiego Auta Roku 2002/2003. W...
Model produkowany w latach 2001 - 2006. Powstał na bazie płyty podłogowej Hondy Civic VII. W 2005 auto przeszło facelifting. Honda CR-V II oferowała 2 silniki benzynowe o mocy od 150KM do...