A-Z AutoSerwis

KRAKÓW

ROZMOWA Z JÓZEFEM ZIELIŃSKIM

WŁAŚCICIELEM WARSZTATU AZ AUTOSERWIS

DobryMechanik.pl: Jak przebiegał rozwój warsztatu?

Józef Zieliński: Przez okres 20 lat mieszkałem w USA, gdzie prowadziłem warsztat samochodowy. Postanowiłem jednak powrócić do kraju. Nie chciałem rezygnować z działalności branżowej, więc zdecydowałem się na otwarcie warsztatu w Polsce, w Krakowie.

Początki działalności nie były łatwe, wymagały czasu i cierpliwości. Przez pierwsze miesiące natrafialiśmy na większe bądź mniejsze problemy z reklamą – jak większość nowych firm. Próbowaliśmy różnych metod promocji. Mimo tych zabiegów efekt nie był do końca satysfakcjonujący i poszukiwaliśmy dodatkowych form reklamy.

Szukaliśmy dalszego rozwiązania. Wiosną 2012 roku zdecydowaliśmy się skoncentrować na reklamie w Internecie. Wtedy też założyliśmy wizytówkę na portalu Dobrymechanik.pl. Dzięki wysokiej jakości świadczonych usług zadowoleni klienci coraz częściej nas polecali oraz zamieszczali pochlebne opinie na nasz temat w Internecie. Grono stałych klientów powoli rosło. W taki oto sposób dziś serwisujemy samochody całym rodzinom, ich znajomym oraz flotom. Mechanika to nasza pasja. O każdy samochód dbamy jak o swój własny. Naszym zadaniem jest dobra i fachowa obsługa oraz spełnianie oczekiwań klienta, tak aby zechciał z nami pozostać.

DobryMechanik.pl

DM.pl: W jaki sposób pakiet Premium wpłynął na działalność warsztatu?

JZ: Zakładając wizytówkę na portalu Dobrymechanik.pl od razu zdecydowaliśmy się na Pakiet Premium. Wysoka pozycja portalu w Internecie pomogła nam w pozyskaniu nowych klientów. Dużą zaletą Dobregomechanika.pl jest to, że cały czas się rozwija. Cieszy nas to szczególnie, gdyż pozwala to rozwijać również i naszą firmę. Od momentu założenia wizytówki do dziś DobryMechanik.pl wprowadził szereg udogodnień dla swoich użytkowników - zarówno dla warsztatów, jak i osób poszukujących warsztatu.

„Dla mnie pozytywne wrażenie
klienta jest najcenniejsze”

- JÓZEF ZIELIŃSKI

Dzięki przejrzystemu interfejsowi łatwiejsze stało się aktualizowanie danych dotyczących warsztatu. DobryMechanik.pl wprowadził również możliwość umawiania klientów przez stronę internetową,  przez co trafia do nas wiele nowych osób. Oczywiście nie wszyscy umawiają się przez stronę Dobrymechanik.pl. Zdecydowana większość znajduje w portalu nasz numer i umawia się sama. Nowością są ulotki promocyjne dla klientów i karty kontroli pojazdów, które okazały się trafnym i pomocnym rozwiązaniem.

DM.pl: Co przyczyniło się do osiągnięcia sukcesu?

DobryMechanik.pl

JZ: Z jednej strony promocja w portalu Dobrymechanik.pl przyniosła mi nowych klientów. Z drugiej jednak, musiałem podjąć działania, dzięki którym raz zdobyty klient powróci do warsztatu. Bardzo dużą wagę przywiązuję do odpowiedniego podejścia do klienta. Wychodzę z założenia, że klient jest najważniejszy, gdyż to dzięki niemu warsztat funkcjonuje i przynosi zyski. Jeżeli ktoś przychodzi do mnie i potrzebuje pomocy, zawsze chętnie pomagam.

Chcę, żeby klient do mnie wrócił. Dla mnie jego pozytywne wrażenie jest najcenniejsze. Znam wartość tych zasad, dlatego bezwzględnie się do nich stosuję. Tak samo muszą postępować osoby, które podejmują zatrudnienie w moim warsztacie.

Przede wszystkim chciałbym podziękować moim stałym klientom za zaufanie, gdyż bez ich poparcia i uznania nie mielibyśmy szans na rozwój.

DM.pl: Bardzo dziękujemy za rozmowę!

Przedstawione informacje są prawdziwym świadectwem autentycznego stanu warsztatu samochodowego A-Z AutoSerwis z Krakowa.

SPRAWDŹ PAKIETY PROMUJĄCE

« powrót - strefa mechanika