OPINIE: 17
******
KOMENTARZE: 10 POZYTYWNE
0 NEUTRALNE
7 NEGATYWNE

Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela MOTO-TEST Ryszard Genge

ul. Pułaskiego 3,
41-800 Zabrze, woj. śląskie

fax. (032) 271-18-24

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

Wszystkie Pozytywne (10) Neutralne (0) Negatywne (7)

  • AUTOR: DATA: 2014-02-27 09:54
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Zawieszenie, coś tłucze, wymienili jakieś stabilizatory... 500zł
    tłucze dalej! Wymienili amortyzatory - kolejne 500zł, także diagnoza chybiona...
    Podejście do klienta, kultura i profesjonalizm na wysokim poziomie.


    Marka/model samochodu:
    Ford Fusion

  • AUTOR: DATA: 2013-10-17 21:24
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    warsztat został polecony przez kilka osób które jeżdżą tam od dawna ja naprawiałam samochód w tym warsztacie kilka razy zawsze byłam zadowolona bardzo szybko i skutecznie ceny dobre polecam ten warsztat


    Marka/model samochodu:
    fiat punto

  • AUTOR: DATA: 2013-10-11 19:38
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Pełen profesjonalizm, jestem mile zaskoczony
    p.Darek od samego początku poprowadził ,kalkulował ,doradził
    Szczerze polecam!!


    Marka/model samochodu:
    Fiat Linea

  • AUTOR: DATA: 2013-09-01 22:07
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Najbardziej bawią mnie osoby które znają się na naprawach lepiej niż mechanicy w warsztacie. Czemu więc sami nie naprawiacie sobie samochodów pod blokiem albo na podwórku? Jasne że wiele części można sobie kupić taniej na allegro bądź innym serwisie. Tyle że w 99% ze śmietnika, bo taki laik jak ja (i domyślam się większość z nas), w życiu nie pozna różnicy między tanim nic nie wartym zamiennikiem od porządnej części (bądź coś wartym zamiennikiem). Jak jesteście tacy mądrzy to możecie sobie sami kupić uszkodzoną część, a mechanicy z Moto-Testu Wam ją zamontują skoro się na tym znacie. Dam sobie głowę uciąć, że w większości przypadków będzie to tani chiński szajs który rozpadnie się po wyjeździe z warsztatu (o ile w ogóle będzie pasował). I pewnie znów będą pretensje do mechaników że się nie znają.
    Oczy wiście, że może się zdarzyć jakiś błąd bądź wydłużenie naprawy z jakiś powodów, ale wierzyć mi się nie chce że samochód stoi na warsztacie przez 3tyg. i nikt się nim nie przejmuje.
    W życiu czegoś takiego nie przeżyłem
    Osobiście jestem klientem Moto-Testu od lat! NIGDY ale to przenigdy nie miałem żadnej przykrej przygody dotyczącej naprawy. Prawie każdą naprawę przeprowadzono rzetelnie i profesjonalnie ponieważ tylko RAZ (a korzystam z usług Moto-Tesu od kilkunastu lat) wróciłem z tą samą usterką do poprawy. Bez słowa (w ramach gwarancji) usterkę poprawiono.
    Obsługa ZAWSZE miła i uprzejma. Kierownik prawie w 100% prawidłowo stawia diagnozę usterki wyłącznie po moim opisie.

    Jestem więc bardzo zdziwiony negatywami które wypisujecie, ponieważ takiego profesjonalizmu ze świecą szukać.
    LUDZIE NIE WIERZCIE osobom którzy znają się SAMI na wszystkim najlepiej. Zresztą jak ktoś nie chce korzystać z usług Moto-Testu to nikt nikogo nie zmusza, zawsze można u Ziutka w garażu sznurkami pozwiązywać i łatać jakimiś częściami ze złomu, przynajmniej będzie TANIO i wtedy będziecie zadowoleni...


  • AUTOR: DATA: 2013-08-25 15:31
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    jeżeli klienci przyjezdzaja samochodem który się rozpada to niech nie wymagają ze będzie on wyglądał jak z salonu po naprawie a najlepiej to jeszcze za darmo naprawić !!!!!!!!!!!!


    Marka/model samochodu:
    opel vectra

  • AUTOR: DATA: 2013-07-15 13:59
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    3 tygodnie naprawiali samochód !!!! Rozumiem że jedna część była podzlecona w innym serwisie gdzie naprawa z wysyłką trwała półtora tygodnia, ale żeby przez kolejne półtora tygodnia montować jedną część i sprawdzać że jeszcze coś nie tak?!

    W czwartek część dotarła kurierem i miała być zamontowana na poniedziałek. Dzwonię w poniedziałek, a to że jednak nie mieli czasu żeby zadzwonić w środę. Dzwonię w środę i się dowiedziałem że już montują, żeby zadzwonić w czwartek rano. Dzwonię w czwartek POPOŁUDNIIU i słyszę że dopiero część zamontowana ale jednak coś nie działa do końca, żeby zadzownić w piatek koło południa bo będzie "gość co się zajmuje elektroniką" i wszystko poustawia. Dzwonię, więc w piątek i się dowiaduję, że "gość" zobaczył i stwierdził że niewiele może zdziałać i zaglądnie jeszcze raz w poniedziałek. Tym sposobem mija ponad tydzień jak montują jedną część do samochodu i OGLĄDAJĄ GO zapewne z zewnątrz gdybając co nie chodzi.... W poniedziałek wziąłem urlop i przyjeżdżam w godzinach południowych (czyli wtedy gdy miałem dzwonić) i okazuje się że samochód stoi w kącie zastawiony innymi samochodami, a do niego nawet nie zaglądnięte. Usłyszałem od Mistrza „że jest kolejka i się nie wyrabiają”, „że nie wiadomo co z tym samochodem jest do końca” , ”że jeszcze nie mieli czasu zaglądnąć”… ale co mnie to interesuje??? Dostałem konkretną informację że wtedy a wtedy będzie robione i gdybym nie przyjechał pewnie przez telefon usłyszałbym gadkę sprzed tygodnia!!! Ludzie solidność i uczciwość a nie ściemnianie że się coś robi! Po dwóch godzinach jak odjechałem dostaję telefon że samochód naprawiony… dało się?!

    Szanowni Państwo tak się traci klientów! Przykro mi ale u mnie negatywna opinia i zapytany w przyszłości o serwis na pewno MOTOTESTU nie polecę!


  • AUTOR: DATA: 2013-06-20 12:11
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Na początku tego roku miałem nie fortunne spotkanie z pniem drzewa skutek był taki ze zerwałem zderzak i uszkodziłem wspornik od chłodnicy plus uszkodzona pokrywa pod silnikiem i nadkole do wymiany minelo juz pare miesiecy od tego incydentu i po naprawie samochodu wszystko gra nic nie odchodzi po za tym jestem ich stalym klientem i wiem ze zawsze zrobia co w ich mocy aby klient byl zadowolony dziekuje za dobra naprawe i pozdrawiam ekipe moto test


    Zalety:
    szybkość wykonania
    stosunkowo niska cena za usługę
    trwałość wykonanej naprawy


    Wady:
    hm pewien pan który najchętniej wszystkie części by wymieniał mała informacja dla niego nie jesteśmy na zachodzie :)


    Marka/model samochodu:
    Audi A3

  • AUTOR: DATA: 2013-02-26 19:37
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jestem stałą klientką, głównie drobne naprawy, wymiany płynów. Niedawno oddałam samochód po stłuczce prawy przód (naprawa na koszt ubezpieczenia). Na czas naprawy otrzymałam samochód zastępczy.


    Zalety:
    - brak zastrzeżeń co do jakości naprawy
    - dobry kontakt z obsługą, zawsze starają się poradzić


    Marka/model samochodu:
    Renault Megane

  • AUTOR: DATA: 2013-02-18 12:36
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jestem klientką warszatu od lat. Zawsze spotykam się z miło i szybką obsługą. Mechanicy znają się na rzeczy i bez problemu potrafią znalźć usterkę! Polecam gorąco!!!!


    Marka/model samochodu:
    Fiat

  • AUTOR: DATA: 2012-12-20 19:39
    0.00% (0/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Moto-Test to najgorszy warsztat.nie dosc ze odwalili fuszerke lakiernicza,zamiast blacharki jakas pianke nawtykali to jeszcze polowe śrub i częsci nie powkręcali.za częsci które stwierdzili ze są do wymiany zazyczyli sobie duze pieniadze (podkreślam za uzywane częsci)gdzie na allegro oraz w kazdej hurtowni nowe czesci mozna dostac za grosze.przyjmuja mlodych nie doswiadczonych lakiernikow,ktorzy zamiast z klientem porozmawiac to nasmiewaja sie ze auto to padaka.dziwne ze zanim wjechalo na zaklad auto bylo w lepszym stanie niz po wyjezdzie.dzieki temu Moto-test stracil klientow i napewno straci wiecej bo kazdemu bede odradzac ten oto warsztat...


    Wady:
    zła organizacja pracy,mydlenie oczu klientowi,nieodpowiedzialni pracownicy


  • AUTOR: DATA: 2012-05-28 12:31
    0.00% (0/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Śmiać mi się chce co to za warsztat. Niby zajmują się mechaniką a na moje pytanie czy wymienią mi pierścienie i panewki usłyszałem że oni się tym nie zajmują!
    HAHAHA śmiech na sali!


  • AUTOR: DATA: 2012-03-16 19:54
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Panowie pracujący w tym warsztacie to fantastyczni fachowcy, doradzają i są chętni do pomocy, podjechali i pomogli w zaholowaniu samochodu na warsztat, nie naciągają i 1 raz w życiu spotkałam sie z mechanikiem, który po dokładnym zapoznaniu sie ze stanem pojazdu powiedział, że nie widzi potrzeby, żeby coś wymieniać na wyrost. Polecam! Co do szefa, miły, kulturalny.


  • AUTOR: DATA: 2011-05-25 10:19
    0.00% (0/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Według mnie kiedyś to był dobry warsztat, robiłem u nich konserwację, sprzęgło, luzy układu kierowniczego i byłem raczej zadowolony z napraw, nie miałem zastrzeżeń. Teraz jednak nie robią już konserwacji bo kierownik stwierdził ,że to za brudna robota. W tamtym roku roku niedaleko ich zakładu w czasie ciężkiej zimy zepsuł mi się samochód, pech chciał, że zgasł mi prawie na ruchliwym skrzyżowaniu, poszedłem do tego warsztatu i proszę ich o pomoc, a tu zupełna ignorancja, stwierdzili, że jeśli dostarczę do nich samochód to mogą spojrzeć co mu dolega, bo nie będą się fatygować w taką pogodę. Zupełny brak zrozumienia i szacunku. Ogólnie odradzam. Ja już tam nie naprawiam samochodu.


    Wady:
    Zarozumiałość kierownika


  • AUTOR: DATA: 2010-07-31 11:58
    60.00% (3/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    miałam kolizję 22 listopada 2009r. Jakiś pan nie zauważył korku, wjechał we mnie i przodem uderzyłam jeszcze w auto dostawcze.
    Auto oddałam do moto testu, co było największym błędem!
    przy uderzeniu pękł czujnik ciśnienia oleju oraz zrobiła się dziura w filtrze oleju. oczywiście dowiedziałam się o tym po czasie... jak sprawdziłam stan oleju a bagnet był suchy!
    co zrobił moto test? ZAKLEIŁ DZIURĘ W FILTRZE OLEJU. gdzie wymiana filtru to groszowe sprawy a skasowali od PZU 6,5 tysiąca zł !!
    czujnik oczywiście też był niewymieniony.
    po kolizji również auto zaczęło dziwnie stukać, okazało się że cały olej wyciekł z prawego przedniego amortyzatora.
    skasowali 6,5 tysiąca za wymianę plastikowych zderzaków, oraz wyklepanie maski z przodu i z tyłu. tak to nie zrobili NIC!
    a auto odebrałam po przeszło miesiącu, bo konkretnie 24 grudnia!
    PORAŻKA! NIE POLECAM!


    Zalety:
    -haha, chyba tylko to że jest praktycznie w centrum miasta


    Wady:
    -za wolno
    -za drogo
    -brak dobrych fachowców
    -kasują za coś co nie zostało zrobione


  • AUTOR: DATA: 2010-04-06 00:12
    88.89% (8/9) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Po stłuczce przy końcu lutego b.r. oddałem samochód do MOTO-TESTU (konieczność wykonania naprawy zawieszenia i prac blacharsko - lakierniczych). Wszystko zostało zrobione fachowo, w krótkim terminie (10 dni kalendarzowych), jakość oceniam również bardzo wysoko. Byłem trochę podłamany widokiem samochodu przed naprawą, jednak po odbiorze i przejechaniu wielu kilometrów stwierdzam pełne zadowolenie z usług świadczonych przez MOTO-TEST.


    Zalety:
    Dotrzymywanie ustalonych terminów usług, wysoka jakość, profesjonalne doradztwo.


  • AUTOR: DATA: 2010-04-01 06:02
    50.00% (3/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    W firmie Moto-Test wykonywałem naprawę blacharską-lakierniczą. Naprawa blacharska została wykonana, niemniej jednak przy jej okazji jej wykonywania zepsuto pozostałe rzeczy - konkretnie inst. elektryczną samochodu. Po naprawie było wiele usterek (2 razy musiałem holować auto, bo kompletnie odmówiło posłuszeństwa), z którymi do dzisiaj jeszcze muszę się jeszcze borykać - mimo, że od tamtego czasu minęło już 4 miesiące.
    Naprawa miała trwać ok. dwóch tygodni a wykonywana była miesiąc.
    Mam wrażenie, że pracownicy to kompletni dyletanci i nie dajcie się zwieść temu, że warsztat posiada certyfikaty, bo to ściema.
    Cena usługi była znośna, niemniej jednak w moim przypadku okazało się słuszne porzekadło - "co tanio, to drogo".
    Nie polecam firmy Moto-Test.


  • AUTOR: DATA: 2010-02-09 18:33
    50.00% (5/10) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Byłam klientką tego zakładu i z przykrością muszę stwierdzić że kierownik tej firmy jest bajkopisarzem i wydaje mu się że zna sie na autach ale to tylko jego wyobraźnia. Mam znajomych którzy znają sie na robocie ale ponieważ miałam auto po stłuczce i musiałam skrzystać z serwisu w ramach ubezpieczenia ale Pan madry kierownik naciagnal mnie na wieksze koszty i auto wyszlo dwukolorowe


    Wady:
    zła obsługa biura (taki niski Pan)


<>

DODAJ OPINIĘ

Polecane warsztaty: Zabrze


INFO

Liczba wyświetleń:
1799 (od 25-11-2011)

Zapytaj innych
co myślą o tym warsztatcie na:

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

WYKONYWANE USŁUGI
ZNASZ JUŻ OPINIĘ O WARSZTACIE?